MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

06 nov 2012 17:38
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #241

Boschpoort schreef : Dan nog over Labylle. Als de regel is dat je bij te laat komen op de bank begint dan geldt dat ongeacht de speler en ongeacht de wedstrijd. Als iemand al kritiek wil hebben moet die op Labylle gericht zijn en niet op Trost.


Als jij te laat op je werk komt, zeg je baas dan ook: kom jij maar morgen even niet. Morgen doe jij hier niet mee :thinking: Ik vind dat je dit toch op een andere manier moet oplossen en niet op deze manier. Hier dupeer je het team, de club, de supporters en als het even tegenzit zelfs je kans op te promoveren mee. Maar dat is mijn mening. Verlies je vrijdag tegen den Bosch dan krap je je wel even achter je oren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mestreechter geis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 17:52
Kanarie
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #242
Ben ik niet met je eens, gelukkig wordt er discipline verwacht, ongeacht je niveau, status of reputatie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 17:55 06 nov 2012 17:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #243
Gek dan dat Romario bijna nooit kwam trainen bij PSV maar ALTIJD stond opgesteld. En dat is een topclub. Die weten schijnbaar hier wel raad mee. Dus hoezo status.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 18:07 06 nov 2012 18:07 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #244
Labylle is een aardige voetballer laten we aub niet overdrijven ook zonder Labylle heeft mvv goeie kansen gehad gisteren benutten ze die kansen had niemand het over Labylle gehad nu.
Het eerste verlies komt gewoon bij de meeste hard aan ik ben eens benieuwd als ze straks weer 3e of 4e staan het zal wel een hoop gezeik worden hier.
Verder heeft trost er gewoon goed aan gedaan vind ik ,Labylle op de bank te laten beginnen iedereen hoort op tyd te zijn we spelen betaalt voetbal.
Zelf snap ik zowiezo niet al die commotie Labylle is zeker een van de betere spelers van mvv maar overdrijf niet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 18:11
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #245
Hij was wel dermate in vorm dat MVV dan veel anders aan de wedstrijd was begonnen. Want ik vond het een drama met Winkens. Niet dat de roeie geen inzet heeft, want dat heeft hij meer dan de gemiddelde speler. Alleen kwam hij tegen sparta niet uit de verf. En juist tegen dit sparta hadden we een speler als labylle nodig. Erg jammer dit. Maar goed, ik ga het laten rusten. Heb trouwens geen keus. Het helpt niet om me hier over blijven op te winden. Ik hoop wel dat ze zo'n dingen in de toekomst op een andere manier oplossen en niet op deze manier.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 18:48
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #246
Eerste nederlaag van dit seizoen. MVV was de betere ploeg maar wist de geboden kansen niet te benutten. De penaltie was een optelsom van lichte overtredingen. Jammer van de nederlaag maar die zat er, na het geluk dat we in een paar wedstrijden hadden, aan te komen. Vrijdag weer 100 % inzet en de punten blijven in Maastricht!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 21:43
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #247

Belurani schreef : Eerste nederlaag van dit seizoen. MVV was de betere ploeg maar wist de geboden kansen niet te benutten. De penaltie was een optelsom van lichte overtredingen. Jammer van de nederlaag maar die zat er, na het geluk dat we in een paar wedstrijden hadden, aan te komen. Vrijdag weer 100 % inzet en de punten blijven in Maastricht!!


Belurani, je heb 100% gelijk, waar het de vorige wedstrijden mee zat, zat het gisteren tegen. MVV heeft mij wederom verrast met volwassen veldspel. Dat titelkandidaat Sparta zich negentig minuiten ingroef zegt veel over de nieuwe status van die andere titelkandidaat MVV. Ondanks de nederlaag heeft MVV wel bewezen dat te zijn en dat had 2 maanden geleden niemand toch verwacht. Hulde!
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king, Belurani

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 22:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #248

Boer1976 schreef :

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Sjoerd deed het zeker niet slecht ? hij was veruit de slechtste man op het veld, geen enkele pas kwam aan en 3/4e ging over de zijlijn.
Daarnaast stond hij dramatisch te verdedigen. snap niet dat hij hem liet staan ipv Labylle in de rust of zo.

Maar goed, in de 1e helft MOET je gewoon 1 of 2x scoren, dan is er niets aan de hand. Prima reddingen van de cliniclown met zijn helm.


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 22:22 06 nov 2012 22:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #249

Boer1976 schreef :

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Sjoerd deed het zeker niet slecht ? hij was veruit de slechtste man op het veld, geen enkele pas kwam aan en 3/4e ging over de zijlijn.
Daarnaast stond hij dramatisch te verdedigen. snap niet dat hij hem liet staan ipv Labylle in de rust of zo.

Maar goed, in de 1e helft MOET je gewoon 1 of 2x scoren, dan is er niets aan de hand. Prima reddingen van de cliniclown met zijn helm.

Die ,,cliniclown,,droeg die helm niet als show materiaal,maar meer omdat eerder deze week hij zwaar gewond de training moest verlaten door een botsing met een teamgenoot :thumbsdown:,had al meer rare reacties hierop vernomen?
ik vind zowieso dat een keeper in de huidige tijd zijn hoofd beschermd door middel van een helm,kijjk bijv naar de wielersport...gr opa ;).


....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 22:27 06 nov 2012 22:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #250

Armand schreef : Labylle is een aardige voetballer laten we aub niet overdrijven ook zonder Labylle heeft mvv goeie kansen gehad gisteren benutten ze die kansen had niemand het over Labylle gehad nu.
Het eerste verlies komt gewoon bij de meeste hard aan ik ben eens benieuwd als ze straks weer 3e of 4e staan het zal wel een hoop gezeik worden hier.
Verder heeft trost er gewoon goed aan gedaan vind ik ,Labylle op de bank te laten beginnen iedereen hoort op tyd te zijn we spelen betaalt voetbal.
Zelf snap ik zowiezo niet al die commotie Labylle is zeker een van de betere spelers van mvv maar overdrijf niet.


Ik heb totaal andere mening labylle is klasse en winkens speelt belabberd slecht of beter hij kan niet beter,een bal blokken is soms ok maar mee opgaan en een fatsoenlijke voorzet afgeven...nee dat beheerst hij niet...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 23:04
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #251

opadiehard schreef :

Boer1976 schreef :

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Sjoerd deed het zeker niet slecht ? hij was veruit de slechtste man op het veld, geen enkele pas kwam aan en 3/4e ging over de zijlijn.
Daarnaast stond hij dramatisch te verdedigen. snap niet dat hij hem liet staan ipv Labylle in de rust of zo.

Maar goed, in de 1e helft MOET je gewoon 1 of 2x scoren, dan is er niets aan de hand. Prima reddingen van de cliniclown met zijn helm.

Die ,,cliniclown,,droeg die helm niet als show materiaal,maar meer omdat eerder deze week hij zwaar gewond de training moest verlaten door een botsing met een teamgenoot :thumbsdown:,had al meer rare reacties hierop vernomen?
ik vind zowieso dat een keeper in de huidige tijd zijn hoofd beschermd door middel van een helm,kijjk bijv naar de wielersport...gr opa ;).


Opa dee hèllem had niks te make mèt zien botsing vaan dees week, heer dreug dat dingk altied. In 't vervolg kint dee aonstèller beter ouch meh medein zien errem in 't gips doen, want heer had opeens pijn aon zien hand, terwijl geine mins 'm geraak had. Koum zeker door constant op z'n horloge te loere um te kieke wieväöl secon heer eeders kier weer moch treuzele ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 09:16 07 nov 2012 09:17 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #252

Roei baank schreef : In dit soort wedstrijden zie je duidelijk de tekortkomingen van spelers. Op Rutjes na zijn we veel te lief. Sparta heeft een aantal ervaren rotten in het elftal die met het mes tussen de tanden spelen en die precies weten hoe men MVV uit het ritme haalt. Erg irritant maar zeer effectief.
Tegen Nac Breda zag je hetzelfde beeld en dit is wat ons te wachten staat als we onverhoopt promoveren.


Dus wacht ff Roei baank....

jij vind het een tekortkoming als spelers niet schoppen, treiteren, intimideren, tijdrekken, opjennen, schwalbes maken etc???

inderdaad, ik heb het ook gezien bij NAC en Sparta, maar ik interpreteer wat jij zegt als dat het hele team op 'hakken en zagen' cursus moet en pas dan zouden ze kunnen overleven in de eredivisie of hoe moet ik me dat inzien?

Ik kots van het verziekende spel van Sparta, en ik zou het NIET sjiek vinden als MVV dit spel zou gaan toepassen, maar dat verwacht ik overigens ook niet. Wellicht is de fairplay prijs nog voor ons straks ;)

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 09:24
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #253
Het moest er eens een keer van komen, de eerste nederlaag. Wel een onterechte, MVV was de betere ploeg, had de meeste kansen en had de scheidsrechter tegen. En ze hebben er alles aan gedaan om er minimaal een punt uit te slepen, dus veel verwijten kun je ze niet. Maar goed, we staan nog altijd bovenaan, vrijdag krijgen we het ook lastig tegen het in vorm zijnde Den Bosch, maar er is zeker nog geen man overboord. We weten weer wat verliezen is, het was lang geleden (als je de beker niet meetelt), en misschien is dit ook even goed en staan we weer met beide benen op de grond.

Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.

Om dan toch maar even toch "als-dan" te gebruiken: ;) als die scheidsrechter gewoon consequent handelt, dan geeft-ie MVV de tweede helft ook een pingel. Het was in mijn optiek (en vele anderen) een veel zwaarder vergrijp als de situatie met Knops en Calabro de eerste helft. Maar goed, het scheen een optelsom te zijn geweest de eerste helft? Ik kan me, op het incident dat geel werd gegeven voor Nieuwendaal (nee Maurice de Heus, niet Roodenburg, dat is gewoon een sponsor van hun ;) ) geen andere situatie bedenken dat er een pingel voor Sparta gegeven kon worden. Trouwens een saillant detail: die pingel voor Sparta kwam tot stand uit een ingooi die geen ingooi hoefde te zijn als Knops even daarvoor wat harder had gerend om de bal binnen te houden.

Dat na die pingel Sparta met alles gaat tijdrekken kan best als anti-voetbal beschouwd worden, maar wij zouden hetzelfde doen als we bij hun met 0-1 zouden voorstaan. Tijdrekken van de keeper gebeurt dan altijd wel, de rest (langdurig op de grond liggen), kan inderdaad op den duur irritant worden, maar het is van de andere kant ook wel slim van hun, zo kun je de tegenstander uit hun spel halen.

Ach ja, ze moesten eens een keer tegen de eerste nederlaag aanlopen. Het is niet anders, vrijdag is weer een nieuwe wedstrijd en dan hopelijk wel weer drie punten! :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 09:28 07 nov 2012 09:30 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #254

Mappie schreef : Het moest er eens een keer van komen, de eerste nederlaag. Wel een onterechte, MVV was de betere ploeg, had de meeste kansen en had de scheidsrechter tegen. En ze hebben er alles aan gedaan om er minimaal een punt uit te slepen, dus veel verwijten kun je ze niet. Maar goed, we staan nog altijd bovenaan, vrijdag krijgen we het ook lastig tegen het in vorm zijnde Den Bosch, maar er is zeker nog geen man overboord. We weten weer wat verliezen is, het was lang geleden (als je de beker niet meetelt), en misschien is dit ook even goed en staan we weer met beide benen op de grond.

Over de kwestie Labylle, hij komt te laat en het is zijn fout. Hoe Trost dat dan oplost is zijn zaak. Je kunt het van diverse kanten bekijken, maar Labylle weet door deze straf dat-ie dit niet meer moet doen. En je weet nooit hoe het was afgelopen met Labylle vanaf de eerste minuut, aan speculatieve "als-dan-verhalen" hebben we niks. Desondanks vond ik het dat Sjoerd het verdedigend goed deed. Maar zijn voorzetten, met name in de tweede helft, waren om te huilen, net als die van Stankov trouwens.

Om dan toch maar even toch "als-dan" te gebruiken: ;) als die scheidsrechter gewoon consequent handelt, dan geeft-ie MVV de tweede helft ook een pingel. Het was in mijn optiek (en vele anderen) een veel zwaarder vergrijp als de situatie met Knops en Calabro de eerste helft. Maar goed, het scheen een optelsom te zijn geweest de eerste helft? Ik kan me, op het incident dat geel werd gegeven voor Nieuwendaal (nee Maurice de Heus, niet Roodenburg, dat is gewoon een sponsor van hun ;) ) geen andere situatie bedenken dat er een pingel voor Sparta gegeven kon worden. Trouwens een saillant detail: die pingel voor Sparta kwam tot stand uit een ingooi die geen ingooi hoefde te zijn als Knops even daarvoor wat harder had gerend om de bal binnen te houden.

Dat na die pingel Sparta met alles gaat tijdrekken kan best als anti-voetbal beschouwd worden, maar wij zouden hetzelfde doen als we bij hun met 0-1 zouden voorstaan. Tijdrekken van de keeper gebeurt dan altijd wel, de rest (langdurig op de grond liggen), kan inderdaad op den duur irritant worden, maar het is van de andere kant ook wel slim van hun, zo kun je de tegenstander uit hun spel halen.

Ach ja, ze moesten eens een keer tegen de eerste nederlaag aanlopen. Het is niet anders, vrijdag is weer een nieuwe wedstrijd en dan hopelijk wel weer drie punten! :thumbsup:


Ik ben vaak niet zo goed in het typen van hele stukken.
Daarom ben ik blij dat hier aardig staat waar ik me in kan vinden..
Vond wel dat Knops die ingooi had mogen hebben(Even iets harder doorlopen) die bal die net uitgaat voordat die penalty komt!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 10:02
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #255

opadiehard schreef :

Boer1976 schreef :

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Sjoerd deed het zeker niet slecht ? hij was veruit de slechtste man op het veld, geen enkele pas kwam aan en 3/4e ging over de zijlijn.
Daarnaast stond hij dramatisch te verdedigen. snap niet dat hij hem liet staan ipv Labylle in de rust of zo.

Maar goed, in de 1e helft MOET je gewoon 1 of 2x scoren, dan is er niets aan de hand. Prima reddingen van de cliniclown met zijn helm.

Die ,,cliniclown,,droeg die helm niet als show materiaal,maar meer omdat eerder deze week hij zwaar gewond de training moest verlaten door een botsing met een teamgenoot :thumbsdown:,had al meer rare reacties hierop vernomen?
ik vind zowieso dat een keeper in de huidige tijd zijn hoofd beschermd door middel van een helm,kijjk bijv naar de wielersport...gr opa ;).



Klopt Opa, maar hij draagt die helm al 1,5 jaar. Ik vond hem meer een clown vanwege zijn korte mouwen en sokken tot onder zijn navel opgetrokken ;-). Hij heeft natuurlijk 2x geweldig gekeept op de inzetten van schreurs overigens

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.382 seconden