MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

03 nov 2012 14:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #136

seppo schreef : En misschien wel het belangrijkste, laten de toeschouwersaantallen zien dat we eredivisie waard zijn?

MVV is altijd eredivisie waard. Dat hebben we de laatste jaren wel genoeg bewezen, dat hoeft 1 wedstrijd tegen sparta niet te gaan bepalen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 nov 2012 15:24
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #137
Dus iets wat in t verleden bewezen is hoef je dit seizoen niet meer te bewijzen???

03 nov 2012 15:45
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #138

Lummel schreef : Om zomaar even een comment te qouteren op itwm.nl

De elf die Vonk opstelt moeten in staat zijn om het middelmatige MVV, ook met Veldmate en Rutjes in de ploeg, te kloppen.

Dat is 1 comment die MVV middelmatig noemt, meeste gaan uit van MVV overwinning dus dit is een beetje onnodig :P

03 nov 2012 16:17
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #139
Qua toeschouwersaantallen gaf Trost recentelijk aan in de VI na het winnen van de periode, dat als MVV Eredivisiewaardig is we nu toch gezien het feit dat we zo goed draaien rond de 7500 aantal toeschouwers moeten kunnen trekken. Anders is top Jupiler League wellicht het hoogst haalbare. Wat dat betreft valt dan de 5400 (gemiddelde volgens VI) dan wel tegen. De spelers verdienen een vol stadion, beter kan het niet gaan en de opkomst blijft nagenoeg hetzelfde. Had wel van verschillende mensen gehoord dat ze gebruik gingen maken van de voucher van 15 euro voor de wedstrijden tegen Sparta en FC Den Bosch. Hopelijk een goed boost voor een voller stadion.

03 nov 2012 16:32
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #140
we komen achter in heel vaak goed weg. paal en lat zijn de 50 al gepasseerd volgens mij.
Mvv zal vooral op calabro moeten letten.

ik gok op 3-1

1-0 schreurs
1-1 calabro
2-1 rutjes
3-1 veldmate

03 nov 2012 17:15 03 nov 2012 17:26 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #141
De analyse van Vonk is een lachertje, wat een bullshit. Dit verklaard ook waarom Sparta minder speelt, hij ziet het niet !!!

Wij gaan uit van onze eigenkracht, en daar heeft Vonk geen strijdplan voor. Anders had hij wel een betere analyse gemaakt.

Onderstaand recept, is mogelijk het juiste medicijn, tegen Vonk zijn wartaal.

Castro- Keeper met eredivisie ervaring- Beste keeper sinds jaren.Een puntenpakker
Stankov- Krachtige Jonge Rechtsback - International Jong Macedonïe (in ontwikkeling)
Verdellen- Ervaren Centr. verdediger met Eredivisie ervaring, Veel Rust aan de bal,maakt weinig overtredingen.
Knops- Centrale.Verd in ontwikkeling - bezig aan goed seizoen, leert veel van Sjors. Degelijker en Rustiger geworden.
Labylle- Linksback met veel talent- Dynamisch- Aanvallend sterk - Ere.niveau (in ontwikkeling)
Van Hyfte- De leider van het team, en zeer belangrijk op het middenveld. Heeft bijna altijd een oplossing!!!!
Rutjes - De motor op het middenveld, "BOX TO BOX". Eredivisie kan hij aan.
Smeets- Jonge talentvolle middenvelder- Veel vermogen en inzicht (in ontwikkeling)
Schreurs- Halfspeler/spits - zeer gewiekst, en atletisch. Levensgevaarlijk voor de goal.
Esajas- Halfspeler met kanonschot in de benen- Onvoorspelbaar in zijn acties-
Veldmate- De aanvalsleider, Goeie en slimme spits. Ideaal aanspeelpunt. Maakt goals en assist. Echte teamplayer.
Trost- Top-Trainer- realistisch, eerlijk en zeer gewaardeerd. De beste sinds jaren.

Daar komt nog bij dat we prima wissel-spelers hebben zoals Gillis, Winkens, Kuipers etc.

De chemie klopt in het elftal, ieder heeft zijn eigen kwaliteit. Je mag rustig zeggen, het is een "voetbalmachine" uit 11 onderdelen en Trost is de "proces-operator". Is deze machine sterk genoeg voor de titel in de juup? Ik denk van wel.
De volgende vraag: Is deze "machine" sterk genoeg voor Eredivisie-niveau? Op dit moment in de ontwikkeling nog niet.
De technische staf en een groot deel van spelers is hier ook bewust van. We hebben helaas nog te weinig
"PaardenKrachten" voor de hoogste klasse, maar ons team is volop in ontwikkeling, dus wat niet is , kan nog komen.
Gewoon verder bouwen aan dit elftal...en versterken indien nodig.

" De extra inkomsten zijn misschien prima, om in de winterstop te investeren in versterkingen"

:evil: Pak ze bij de strot en vreet ze op :evil:

Prognose: MVV - Sparta 2 - 0

03 nov 2012 18:31 03 nov 2012 18:31 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #142
Leuk stukje Sjraveleer. Ik vind Borgers en Timmermans en de la Rosa ook geen verkeerde invallers. Borgers en de la Rosa weten we wel waarom maar ook Timmermans ben ik altijd blij verrast mee. Deze jongen vreet het gras op zodra hij invalt en is razend snel. Ik hoop dat hij ook nog wat speelminuten krijgt wat mij betreft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Sjraveleer, Danny1983

03 nov 2012 19:50
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #143
@schapendonk: Zeker zit er nog potentie in de jonge talenten. Persoonlijk denk ik, dat Sven Braken ook veel potentie heeft, zijn handelingssnelheid en inzicht vielen mij op. Ook hij is pas 19 en ik verwacht de komende 2 jaar een doorbraak(en).
Hij is een net als Smeets aanvallend mid, alleen is hij iets jonger. Is wendbaar, maar fysiek nog niet sterk genoeg. Zijn techniek is goed, maar Smeets is beter in de afwerking. Daar kan hij nog aan werken.

03 nov 2012 20:02
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #144

Sjraveleer schreef : @schapendonk: Zeker zit er nog potentie in de jonge talenten. Persoonlijk denk ik, dat Sven Braken ook veel potentie heeft, zijn handelingssnelheid en inzicht vielen mij op. Ook hij is pas 19 en ik verwacht de komende 2 jaar een doorbraak(en).
Hij is een net als Smeets aanvallend mid, alleen is hij iets jonger. Is wendbaar, maar fysiek nog niet sterk genoeg. Zijn techniek is goed, maar Smeets is beter in de afwerking. Daar kan hij nog aan werken.

Braken maakt op de trainingen ook hele goede acties, en ook mooie goals.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

03 nov 2012 20:07
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #145
Even informatie over het weer voor maandag:

www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Maastricht/4058065

Waarschijnlijk een kleine miezerregen ( is dit een woord?).
Lekker voor de grasmat en voor spelers met een goed afstandsschot over de grond (Esajas!)

Wordt een zeer moeilijke wedstrijd, en de druk zal groot zijn.

Ik denk een 1-1, waar ik blij mee zal zijn.

03 nov 2012 20:21
Al Bundy
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #146
miezelregen moet het zijn...

03 nov 2012 20:56
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #147

Anna D. schreef : Qua toeschouwersaantallen gaf Trost recentelijk aan in de VI na het winnen van de periode, dat als MVV Eredivisiewaardig is we nu toch gezien het feit dat we zo goed draaien rond de 7500 aantal toeschouwers moeten kunnen trekken. Anders is top Jupiler League wellicht het hoogst haalbare. Wat dat betreft valt dan de 5400 (gemiddelde volgens VI) dan wel tegen. De spelers verdienen een vol stadion, beter kan het niet gaan en de opkomst blijft nagenoeg hetzelfde. Had wel van verschillende mensen gehoord dat ze gebruik gingen maken van de voucher van 15 euro voor de wedstrijden tegen Sparta en FC Den Bosch. Hopelijk een goed boost voor een voller stadion.

Ik vond het een vreemde uitspraak van Trost, een beetje zwart-wit. Als ze daadwerkelijk eredivisie spelen ga ik ook uit van een gemiddelde rond de 8 duizend, maar in de eerste divisie is dat niet reëel. MVV heeft een vaste groep supporters van 4 à 5 duizend man, dat zijn echte supporters. Bij succes zullen de toeschouwersaantallen wel groeien, maar het is niet zo dat het niveau en entourage van de Jupiler League structureel meer mensen in naar de Geusselt trekt. Bij promotie wordt het pas interessant voor een breder publiek en dan denk ik vooral aan commercie, aansprekende tegenstanders en media aandacht. Dan kunnen we pas zien of er echt iets los komt in de stad en er dus wel of geen draagvlak voor eredivisie voetbal is.
De uitspraken van Trost hebben waarschijnlijk een andere beweegreden.

03 nov 2012 23:21 03 nov 2012 23:25 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #148

Schapendonk schreef : Leuk stukje Sjraveleer. Ik vind Borgers en Timmermans en de la Rosa ook geen verkeerde invallers. Borgers en de la Rosa weten we wel waarom maar ook Timmermans ben ik altijd blij verrast mee. Deze jongen vreet het gras op zodra hij invalt en is razend snel. Ik hoop dat hij ook nog wat speelminuten krijgt wat mij betreft.

Borgers heeft zeker potentie, hij zit nu in een leeftijd , dat zijn ontwikkeling sneller moet gaan. Bij een spits is 20 jaar meestal een kantel-punt.(Bij een verdediger zoals Kuipers is dit normaal een paar jaar later) Voor Borgers is het van belang dat hij veel wedstrijden speelt, tegen sterke verdedigers. Een training is goed voor zijn techniek, maar fysiek wordt hij niet aangepakt door zijn tegenstander. Hij moet veel op kracht training, want zijn motoriek heeft grenzen. Het "killerinstict" kan plotseling komen, dus het is nog te vroeg om te oordelen, maar rond zijn 21e moet het eruit komen.
Timmermans heb ik een paar keer aan het werk gezien, en is "qua snelheid" vergelijkbaar met "Sieske Hofman" , alleen zit deze jonge nog in een fase, dat hij "rust" en "overzicht" moet krijgen in zijn spel. Door zijn snelheid, kan hij tijd creëren, om beter zijn medespelers te vinden. Soms is hij te gejaagd, en probeert hij zijn "aktie" te maken op volle snelheid. Dit is onmogelijk. Messi en Ronaldo kunnen dit ook niet, niemand kan dit. Je moet snelheid minderen, en net even dat moment pakken, om precies je medespeler te bedienen. Hij is ook pas 19, dus het kan nog alle kanten op.

*messi, heeft wel natuurlijk de beste "denksnelheid" en daarom gaat alles op "volle snelheid"

04 nov 2012 11:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #149
Het jammere is dat MVV op dit moment niet echt in de positie staat om veel te experimenteren. Op zich zouden deze spelers eigenlijk meer speelminuten moeten krijgen. Ik ben bang dat hun ontwikkeling hiermee achterblijft, of dat ze uiteindelijk gaan kiezen voor een andere club en dat zou ik zonde vinden. Maar ja, dit is aan de trainer om hier keuzes uit te maken.

04 nov 2012 11:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #150
Tsja, mee eens, maar het is nu eenmaal zo. Kuipers begon matig aan het seizoen maar werd iedere wedstrijd beter. Voor zijn ontwikkeling is het jammer dat hij nu weer op de bank zit, maar Stankov doet het erg goed.

En zo zijn er meer, Borgers en La Rosa hebben ook gewoon speeltijd nodig, maar die kan MVV momenteel niet geven. Of we moeten genoegen nemen met plaats 9 in plaats van bovenaan staan. Lastig.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Tijd voor maken pagina: 0.347 seconden