>
Ontvangen bedankjes 777
MVV is altijd eredivisie waard. Dat hebben we de laatste jaren wel genoeg bewezen, dat hoeft 1 wedstrijd tegen sparta niet te gaan bepalen.seppo schreef : En misschien wel het belangrijkste, laten de toeschouwersaantallen zien dat we eredivisie waard zijn?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lummel schreef : Om zomaar even een comment te qouteren op itwm.nl
De elf die Vonk opstelt moeten in staat zijn om het middelmatige MVV, ook met Veldmate en Rutjes in de ploeg, te kloppen.
Sjraveleer schreef : @schapendonk: Zeker zit er nog potentie in de jonge talenten. Persoonlijk denk ik, dat Sven Braken ook veel potentie heeft, zijn handelingssnelheid en inzicht vielen mij op. Ook hij is pas 19 en ik verwacht de komende 2 jaar een doorbraak(en).
Hij is een net als Smeets aanvallend mid, alleen is hij iets jonger. Is wendbaar, maar fysiek nog niet sterk genoeg. Zijn techniek is goed, maar Smeets is beter in de afwerking. Daar kan hij nog aan werken.
Anna D. schreef : Qua toeschouwersaantallen gaf Trost recentelijk aan in de VI na het winnen van de periode, dat als MVV Eredivisiewaardig is we nu toch gezien het feit dat we zo goed draaien rond de 7500 aantal toeschouwers moeten kunnen trekken. Anders is top Jupiler League wellicht het hoogst haalbare. Wat dat betreft valt dan de 5400 (gemiddelde volgens VI) dan wel tegen. De spelers verdienen een vol stadion, beter kan het niet gaan en de opkomst blijft nagenoeg hetzelfde. Had wel van verschillende mensen gehoord dat ze gebruik gingen maken van de voucher van 15 euro voor de wedstrijden tegen Sparta en FC Den Bosch. Hopelijk een goed boost voor een voller stadion.
Schapendonk schreef : Leuk stukje Sjraveleer. Ik vind Borgers en Timmermans en de la Rosa ook geen verkeerde invallers. Borgers en de la Rosa weten we wel waarom maar ook Timmermans ben ik altijd blij verrast mee. Deze jongen vreet het gras op zodra hij invalt en is razend snel. Ik hoop dat hij ook nog wat speelminuten krijgt wat mij betreft.