MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

05 nov 2012 22:34
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #196

Hill28 schreef : Man ga jezelf op de borst slaan echte supporter, ik heb altijd al gezegd dat Trost niet op een goede wissel te betrappen valt, of heb jij er vanavond een gezien?

Anyway, vrijdag beter

ga hier niet over verder zie stand :thumbsup:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 22:38
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #197
Dit voelt zo onterecht. Prima wedstrijd gespeeld, jammer van te dubieuze penal, maar daarvoor had hij volgens mij wel kunnen worden gegeven. Ok, 0-1. Nog paar kansjes gecreeërd, maar hij mocht er niet in. En dan ja, Veldmate verdient eigenlijk gewoon een 100% penalty. Nog goede kans op de 1-1 in de slotminuten, maar die gekke clown op doel hield hem er knap uit.

Viel me tijdens de wedstrijd inderdaad ook op dat er geen spelers meer warm liepen na de 2de wissel, had toch graag een extra aanvaller gezien. Maar om nu meteen te zeggen dat Trost geen inzicht heeft...... We moeten blij zijn dat we z'on superman als trainer hebben, al had hij dit wel beter mogen doen.

Labylle te laat? Jammer, Winkens toch minder, verdediging ging het nog wel, maar die lange ballen zijn nog niet geschikt voor de zaterdag hoofdklasse.

05 nov 2012 22:39
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #198

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:

Danny, verklaar je nader Leroy die te laat kwam ????

Voor de rest kan ik me goedvinden in je commentaar.

Aon de géng

05 nov 2012 22:48
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #199
2 dingen: 1.we zijn bestolen door een laf sparta. En de naam sparta had bij mij toch wel een andere betekenis dan laf. Echt bestolen zijn we. Dit doet me denken aan een wedstrijd in het verleden tegen cambuur die mvv met 1-2 verloor. Ook met ditzelfde voetbal van rollen duikelen voor die penalty. De scheids trapt erin, dus jammer, op dat moment dacht ik al dat we gingen verliezen door die penalty en dat gebeurde ook.
2. Ik vind het ook een trainersfout. Daar ligt misschien zelfs de basis van dit verlies,want als je Labylle disciplinair wilt schorsen moet je dit natuurlijk niet tegen sparta doen in zo'n belangrijke wedstrijd. Stel je het team van tegen cambuur vanaf het begin op dan komt het nog niet meer tot een penalty! Daarna wisselt hij de ene sterspeler Brian voor de andere die beide verantwoordelijk waren voor de 1-3 in leeuwarden! Ik ben hier zelfs zo kwaad over, dat ik vrijdag Trost disciplinair schors en niet naar de Geusselt kom! :thumbsdown: Echt schandalig dit!

05 nov 2012 22:51
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #200
tja, 0-1, ben toch tevreden over het spel van MVV. Sparta erg negatief voetbal, scheidsrechter dramatisch, ultra's kunnen ze beter opdoeken, er komt amper nog geluid uit die hoek.
Angelside B/C lekkere sfeer, volhouden.

Op naar vrijdag, 3 punten!!

MMP

05 nov 2012 22:51
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #201
De eerste wedstrijd verloren en trost krijg alle stront over zich heen SCHANDALIG !!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

05 nov 2012 22:55 05 nov 2012 22:56 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #202
Vrij simpele conclusies:
1) Wij waren niet in staat om doortastend te handelen; veel spelers haalden hun niveau niet en we speelden een zwakke pot;
2) Sparta speelde de hele wedstrijd anti-voetbal, zwaar irritant, maar geef ze eens ongelijk bij een 0-1 stand;
3) een dramatische scheidsrechter.

Als je zelf niet goed bent, de scheidsrechter niet mee zit en de tegenstander anti-voetbal speelt, kun je niet winnen.

Vrijdag tijd voor revanche!

P.S.: complimenten voor het zeer amusante entertainment tijdens de rust....! Volgende keer dr. Phil uitnodigen voor een goed gesprek? Pff...

05 nov 2012 22:55 05 nov 2012 22:55 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #203

Armand schreef : De eerste wedstrijd verloren en trost krijg alle stront over zich heen SCHANDALIG !!!!!

Trost is een geweldige trainer maar je voert die straf niet tegen sparta uit. Doe dat maar tegen Emmen of Almere. Hoe dom kun je zijn! De mensen komen allemaal naar de geusselt om de spelers te zien van vorige week en worden op deze manier bestolen, dat is pas schandalig!

05 nov 2012 22:57
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #204
Mvv had gewoon die twee dikke kansen moeten maken dan hadden we min gelijk gespeeld daarom hebben we verloren niet door trost,Owja en een beetje door die waardeloze scheindsrechter.

05 nov 2012 22:59 05 nov 2012 23:03 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #205
Ook ik snap niet waarom Trost Leroy diciplinair schorst en "vervangt" voor Sjoerd.
Ik ben ervan overtuigd, dat met Leroy vanaf het begin erbij we die strafschop niet tegen hadden gehad en hadden we zeker NIET verloren.
Met Leroy is er veel meer rust in de defensie en zijn de aanvallende impulsen groter.
Dit is een fout van de trainer.
Indien je een speler diciplinair straft kan dat op vele manieren, maar niet op een wijze zoals vanavond.
Nu straf je je eigen team en vooral de ruim 6000 supporters die vanavond aanwezig waren.

Daarnaast moeten we ook de ogen niet sluiten voor de 2 à 3 honderd procent kansen die we niet wisten te benutten.
En last but not least het voortreffelijke optreden van onze fluitist van de avond Higler :puke: :puke: :puke:

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice, Schapendonk

05 nov 2012 23:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #206

Armand schreef : Mvv had gewoon die twee dikke kansen moeten maken dan hadden we min gelijk gespeeld daarom hebben we verloren niet door trost,Owja en een beetje door die waardeloze scheindsrechter.

Niet mee eens. Je had met het team moeten beginnen van vorige week in cambuur. Never change a winning team!! En je zet zeker nier je beste speler op de bank om hem daarna toch in het veld te brengen om hem te wisselen voor een andere sterspeler, die samen verantwoordelijk waren voor die mooie 1-3 vorige week. Dit is echt bagger!!!!!

05 nov 2012 23:02 05 nov 2012 23:03 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #207
Je krijgt in zo'n wedstrijd maar een paar kansen en als je die niet afmaakt wordt het een 0-0 wedstrijd, trap je daarna in de val van de tegenstander dan wordt het met een penalty beslist. Helaas

Sparta stond met 11 man achter de bal, die gaan echt geen bal recht door het midden doorlaten. En toch werd het door ons geprobeerd. De vleugel was de enige mogelijkheid en daar ging veel mis met de eindpass. Balsnelheid, balbehandeling duurde allemaal te lang. Het zat niet mee, niemand stond goed voor het doel.

Als je jezelf een paar keer opzichtig laat vallen om ook een penalty te krijgen, verklein je alleen maar de kans voor jezelf dat je daadwerkelijk één zult krijgen. Je kunt beter voor het uiterste blijven voetballen. Ik wil de beelden nog wel eens terugzien, heb bij enkele beslissingen wel mijn vraagtekens of het niet een penalty of een kaart had kunnen zijn. Maar ja ik zit er ver vanaf om er over te kunnen oordelen.

Aan de andere kant Sparta heeft ook kansen gehad om ons definitief de nek om te draaien, gelukkig was de bal te glad. Hopelijk vrijdag wel de drie punten, hoewel ik verwacht dat dit de zwaarste wedstrijd van het seizoen zal worden, gezien de flow waar Den Bosch in zit.

05 nov 2012 23:03
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #208

Nao Väöre schreef : Indien je een speler diciplinair straft kan dat op vele manieren, maar niet op een wijze zoals vanavond.
Nu straf je je eigen team en vooral de ruim 6000 supporters die vanavond aanwezig waren.

Zo is het maar net!!!! Maar ja ze willen toch niet promoveren? Dus geef het maar weg aan Sparta. :applaus:

05 nov 2012 23:05
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #209

Schapendonk schreef :

Nao Väöre schreef : Indien je een speler diciplinair straft kan dat op vele manieren, maar niet op een wijze zoals vanavond.

Zo is het maar net!!!! Maar ja ze willen toch niet promoveren? Dus geef het maar weg aan Sparta. :applaus:

Inderdaad. Een aantal beleidsmakers (lees Rinkens) en leden van de TC zeiden ooit: promoveren zou een ramp zijn

Aon de géng

05 nov 2012 23:09
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #210
Wat een gelul telaat betekend simpelweg jammer hij mag trouwens nog invallen en al is hij een van de betere MVV'rs. Trost moet duidelijk zijn en Labylle moet dit accepteren...wel had ik t idee dat hij licht geblesseeerd raakte.

Daarnaast zou ik wel eens precies willen weten wat de corner- en kansverdeling was van de wedstrijd en dan denk ik dat de conclusie is dat MVV naar behoren heeft gespeeld alleen het afmaken (geluk) van de kansen ontbrak. Ook moet Veldmate doo blijven voetballen dan is de kans op een pingel veel groter.

Op deze manier verliezen is geen schande maar een thuidswestrijd verliezen betekend volgens mij dat de kans op een eventueel kampioenschap minimaal wordt.

Tijd voor maken pagina: 0.314 seconden