>
Ontvangen bedankjes 0
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjraveleer schreef : De trainer is afhankelijk van zijn spelers, en onze 11 beste spelers horen op het veld te staan.
De spelers zijn van grotere waarde dan een trainer, en vooral in een WINNING TEAM
Even de statistieken.
8 keer Winst - Selectie Spelers : WINNING TEAM
2 keer Gelijk - Selectie Spelers : afwijkend van winning team, 2 keer foute middenvelder
1 keer Verloren - Selectie Spelers: afwijkend van winning team, 1 keer foute linksback.
René ik heb je hoog in het vaandel, maar pas op met aanpassingen te maken in het elftal, want niet iedereen is vervangbaar? Denk na a.u.b.
( Bij de eerste grote fout van Winkens was Trost behoorlijk fel. Hij mist Leroy op die plek, en dat weet beide ook)
Nogmaals, iedereen heeft zijn "functie" in het WINNING TEAM. En als de "chemie" goed is moet je echt niet gaan klooien aan het recept.
Spelers met een hoge status in het elftal, of de co-assistenten moeten dit ook zien. Ook al is de druk hoog, STAY COOL
Sjraveleer schreef : Smeets begreep niet waarom hij gewisseld werd, als Labylle zich warm loopt , dan weet Smeets dat er een linksback het veld in gaat komen. Dus hij vond het vreemd dat Labylle in zijn plaats komt. En niet op de plek waar hij het hele seizoen al speelt.
(of ben ik achterlijk aan het worden? explain?
Boschpoort schreef : En dan durft Vonk te stellen dat MVV een middelmatig ploegje heeft? Geen wonder dat die prutser zoveel kritiek krijgt. Wat een afbraakvoetbal van dit Sparta. Scheids zal ook niet al te hoog scoren in het VI klassement deze week.
Jammer dat mijn voorgevoel ook uitkwam.
Dan nog over Labylle. Als de regel is dat je bij te laat komen op de bank begint dan geldt dat ongeacht de speler en ongeacht de wedstrijd. Als iemand al kritiek wil hebben moet die op Labylle gericht zijn en niet op Trost.