MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

05 nov 2012 23:10 05 nov 2012 23:11 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #211

Nao Väöre schreef :

Schapendonk schreef :

Nao Väöre schreef : Indien je een speler diciplinair straft kan dat op vele manieren, maar niet op een wijze zoals vanavond.
Nu straf je je eigen team en vooral de ruim 6000 supporters die vanavond aanwezig waren.


Zo is het maar net!!!! Maar ja ze willen toch niet promoveren? Dus geef het maar weg aan Sparta. :applaus:


Inderdaad. Een aantal beleidsmakers (lees Rinkens) en leden van de TC zeiden ooit: promoveren zou een ramp zijn


Hallo je mag best kritiek hebben op de beslissingen van de trainer maar ga hier geen onzin verkopen over een of andere 'brave new world' conspiracy van het bestuur dat dit een opzettelijke nederlaag is.. alsjeblieft zeg.

Wat kunnen mensen toch opportunistisch zijn zeg :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, the king

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 23:12
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #212

Nao Väöre schreef :

Schapendonk schreef :

Nao Väöre schreef : Indien je een speler diciplinair straft kan dat op vele manieren, maar niet op een wijze zoals vanavond.
Nu straf je je eigen team en vooral de ruim 6000 supporters die vanavond aanwezig waren.


Zo is het maar net!!!! Maar ja ze willen toch niet promoveren? Dus geef het maar weg aan Sparta. :applaus:


Inderdaad. Een aantal beleidsmakers (lees Rinkens) en leden van de TC zeiden ooit: promoveren zou een ramp zijn


Jongens dit gaat wel erg ver... :rolleye: :thinking: :side: :S :woohoo:
We hebben gewoon verloren. Is even wennen, komt even hard aan, maar men dient de nostalgie van vroeger te koesteren..
We staan nog vier punten los en vrijdag kunnen we het wegspoelen. Vrijdag staan we nog steeds bovenaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 23:18 05 nov 2012 23:18 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #213

Graasvrete schreef : Wat een gelul telaat betekend simpelweg jammer hij mag trouwens nog invallen en al is hij een van de betere MVV'rs. Trost moet duidelijk zijn en Labylle moet dit accepteren...wel had ik t idee dat hij licht geblesseeerd raakte.


Dan doe je dat niet in zo'n cruciale wedstrijd!!! Maar ach ja, gewoon gelul, simpelweg jammer. :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 23:19 05 nov 2012 23:22 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #214
Tja , wie is schuld aan deze nederlaag? Ieder zal een een mening hebben?

was het de Scheidsrechter? Knops? Leroy? Trost? of de kansen die we gemist hebben?

Moet nog even alles laten bezinken.....

Een trainer moet een lijn trekken, als Leroy te laat is, geeft dit sancties.

( het zou alleen jammer zijn, als dit net gebeurt met zomer/wintertijd wissel)

Mocht dit zo zijn, had ik als trainer begrip hiervoor getoond.

(Maar het kan ook vaker gebeurd zijn? who knows?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 23:26
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #215

Schapendonk schreef :

Graasvrete schreef : Wat een gelul telaat betekend simpelweg jammer hij mag trouwens nog invallen en al is hij een van de betere MVV'rs. Trost moet duidelijk zijn en Labylle moet dit accepteren...wel had ik t idee dat hij licht geblesseeerd raakte.


Dan doe je dat niet in zo'n cruciale wedstrijd!!! Maar ach ja, gewoon gelul, simpelweg jammer. :rolleye:


Geef Leroy dan toch gewoon een geldboete. Hiermee tref je alléén de "dader" en niet je medespelers,club en supporters!!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2012 23:46 05 nov 2012 23:49 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #216
Een geldboete was inderdaad beter geweest, of de auto(smart) van Trost wassen. Wel van binnen en buiten.

Met Leroy in het veld heb je 20% meer aanvallend vermogen.

Hij is de speler die het makkelijkste passeert, en gaat zijn tegenstanders voorbij alsof het houten poppetjes zijn.

Tja, ik heb hem gemist...."pijn aon de pans"

De 15 minuten die hij meedeed, was hij overactief en ging vol erin, soms iets te fel. Hij wou zich duidelijk laten zien, maakte slidings voor het 16meter gebied van de tegenstander....Is gewoon een klasbak.

Tevens werd er gezegd dat Mario Been in de geusselt was voor hem?

(moest aan Romario denken vanavond, die was zelden op de training, maar stond altijd in de basis?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 00:32
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #217
Uiteraard loop je een keer tegen de lamp en verlies je een wedstrijd, maar de manier waarop zit me toch wel dwars. MVV had zeker niet hoeven te verliezen tegen Sparta, vond dat we minimaal een punt verdienden. Sparta heeft met anti-voetbal net een 1 grote kans gehad via Deekman in de 1e helft. Voor de rest wat afstandschoten die Castro met zijn vuisten weg werkte. Het doelpunt, een veel te makkelijk gegeven pingel door scheidsrechter Hitler is uiteindelijk het breekpunt geweest. Zo'n Sandro Calabro die de strafschop versiert en benut is simpelweg een walgelijke voetballer, gadverdamme, bah, vies. Maar goed dat wist ik allang, zo was hij al in zijn periode ADO Den Haag en VVV-Venlo. Ongelofelijk dat zo'n scheidsrechter daarin trapt, maar goed is niet de eerste keer dat deze scheidsrechter zijn onkunde laat zien. Dat die man af en toe Eredivisie mag fluiten is me een raadsel. Rutjes die zijn ogen niet kon geloven na de penalty en dit duidelijk niet blijken kon de rest van de wedstrijd geen scheet meer laten of hij werd weer afgefloten, om dol van te worden. De 1e helft stond het niet goed voorin, Veldmate week uit na de linksbuitenpositie omdat Esajas aan het zwerven was en vervolgens stond er niemand centraal omdat daar eigenlijk Veldmate hoorde te staan. 2e helft werd dat gelukkig rechtgezet.

Onprofessioneel van Labylle dat hij te laat komt. Vroeg me al af waarom hij vanaf de reservebank moest beginnen. Heeft zeker een rol gespeeld in de wedstrijd. De creativiteit ontbrak aan die linkerkant, verdedigend kon Winkens nog wel zijn mannetje staan echter als er offensief gedacht moest worden in de omschakeling waren het de ouderwetse voorzetten die nooit aankwamen of over de achterlijn verdwenen. Winkens kan beter ook geen voorzetten meer geven als je dat gewoonweg niet kunt kun je hem beter simpel afgeven aan iemand die dat wel kan. Toen Labylle uiteindelijk inviel had hij zeker dreiging maar hij forceerde teveel om zijn fout natuurlijk goed te maken. Aan de rechterkant speelde trouwens Stankov zijn slechste wedstrijd tot nu toe. Ook zijn voortzetting ging voornamelijk zonder gevaar over de achterlijn. Ook geërgerd aan Smeets die ook niet al te best voetbalde en dan ook nog bij zijn wissel op z'n elf-en-dertigste naar de kant waggelde alsof hij tijd aan het rekken was zoals Bel Hassani van Sparta hem voordeed alleen was dat met voorbedachte rade.

Bij een 0-1 stand krijg je normaal gesproken minimaal 1 kans om de gelijkmaker te maken als je aan het drukken bent in de slotfase. Was ook een dot van een kans die veel te makkelijk ingeschoten werd door Veldmate. Die had hij als spits zijnde meedogenloos in het netje moeten leggen. Vind het te makkelijk om de credits aan keeper Pellatz te geven voor een goede redding. Van mij mogen ze die aansteller voortaan wel wat harder raken bij zo'n training trouwens.

Sfeer was matig maar dat krijg je ook op een maandag. Als de ploeg de 12e man nodig heeft en de ene helft gaat staan voor 'Staank op en zing veur MVV' en de rest blijft zitten op hun kont in vak C/D op de Angelside, ja dan begrijp ik het ook niet meer. Hoe goed moet je presteren als spelers zijnde om dit wel voor elkaar te krijgen dat je als je een keer achterstaat massaal gesteund wordt als het hard nodig is? Ben het er dan ook niet mee eens dat de sfeer goed was zoals ik hier net een paar keer heb gelezen.

Gelukkig hebben we vrijdag alweer een mooie tegenstander met FC Den Bosch. Die draaien goed de laatste wedstrijden en MVV zal wederom een lastig avondje tegemoet gaan. Hopelijk een ploeg met wat meer fairplay en een scheidsrechter die serieus te nemen is. Jammer dat we de reeks tegen de sterkte teams nu ingaan met een nederlaag, maar wel snel de kans om deze nederlaag weer weg te poetsen. We staan nog altijd bovenaan en de spelers moeten het besef hebben dat de volgende wedstrijd gewoon weer gewonnen kan worden als ze op dezelfde voet verder gaan. Dit was een wedstrijd waar veel tegenzat, maar die partijtjes heb je eenmaal erbij zitten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 01:03
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #218

Inderdaad. Een aantal beleidsmakers (lees Rinkens) en leden van de TC zeiden ooit: promoveren zou een ramp zijn

Nu bij het interview reageerde Rinkens positief in het interview. Leuke reactie/verhaal!
Op tv leek er weinig sfeer in de Geusselt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 01:08
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #219
Wat een trieste reackties allemaal hier boven .

We hadden minimaal recht op 1 punt
Trost heeft in mijn ogen goed gehandeld te laat is te laat dit zijn nu de regels .
Sparta liet Mvv komen te op hun helft en zetten Mvv meteen onder druk ballen kwamen hier door vaak niet aan in de 1e helft .
2e helft kon Sparta dit niet vol houden waar door Mvv beter in het spel kwam .
Waarom zou Trost nog meer wisselen Smeets was dramatisch en Knops speelde ook niet zijn beste wedstrijd . Ik kan me geen wisselspeler bedenken die het verschil had kunnen maken als trost hem nog had ingebracht .
Die pingel was idd geen pingel maar hij had hem wel al2x eerder kunnen geven daar kwamen we in mijn ogen goed weg .

verder is er niks aan de hand als we vrijdag gewoon winnen. En laten we nu weer een wedstrijd of 10 niet verliezen dan komt t allemaal we goed .
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 07:46 06 nov 2012 07:53 door Boer1976. Reden: aanvulling
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #220

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Sjoerd deed het zeker niet slecht ? hij was veruit de slechtste man op het veld, geen enkele pas kwam aan en 3/4e ging over de zijlijn.
Daarnaast stond hij dramatisch te verdedigen. snap niet dat hij hem liet staan ipv Labylle in de rust of zo.

Maar goed, in de 1e helft MOET je gewoon 1 of 2x scoren, dan is er niets aan de hand. Prima reddingen van de cliniclown met zijn helm. En als je als Smeets 5 corners achter elkaar mag trappen waarvan er geen een goed voorkomt ( en zelfs eentje gewoon achterknalt) tja.. het zat gewoon tegen, er was niet door te komen tegen 8 man van Sparta vlak voor hun eigen 16 meter. Er was te weinig creativiteit en baltempo te laag. Laat het een goede les zijn, want de nodige tegenstanders zullen met deze instelling naar de geusselt komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 07:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #221

Juup schreef : Waarom zou Trost nog meer wisselen Smeets was dramatisch en Knops speelde ook niet zijn beste wedstrijd . Ik kan me geen wisselspeler bedenken die het verschil had kunnen maken als trost hem nog had ingebracht .
verder is er niks aan de hand als we vrijdag gewoon winnen. En laten we nu weer een wedstrijd of 10 niet verliezen dan komt t allemaal we goed .


Dit is nu precies het punt. Omdat labylle niet aan de wedstrijd begint, kwamen deze spelers niet tot hun recht!! Dat zag je meteen vroeg in de wedstrijd al. Start Labylle wel aan de wedstrijd sta je misschien na een half uur met 2-0 voor. Dit wetende is pas triest!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 08:11 06 nov 2012 08:12 door Armand.
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #222

Schapendonk schreef :

Juup schreef : Waarom zou Trost nog meer wisselen Smeets was dramatisch en Knops speelde ook niet zijn beste wedstrijd . Ik kan me geen wisselspeler bedenken die het verschil had kunnen maken als trost hem nog had ingebracht .
verder is er niks aan de hand als we vrijdag gewoon winnen. En laten we nu weer een wedstrijd of 10 niet verliezen dan komt t allemaal we goed .


Dit is nu precies het punt. Omdat labylle niet aan de wedstrijd begint, kwamen deze spelers niet tot hun recht!! Dat zag je meteen vroeg in de wedstrijd al. Start Labylle wel aan de wedstrijd sta je misschien na een half uur met 2-0 voor. Dit wetende is pas triest!



pffffffffffffffffff en mischien als Labylle was begonnen hadden we met 3-0 verloren jij wilt trost gewoon de schuld geven.Als Labylle te laat komt zit er een straf aan vast en welke dat is dat beslist trost ,We hebben niet verloren omdat Labylle niet gestart is we hebben verloren omdat we die 2 dikke kansen niet gemaakt hebben twee keer alleen op de keper af!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 08:27
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #223

Armand schreef :

Schapendonk schreef :

Juup schreef : Waarom zou Trost nog meer wisselen Smeets was dramatisch en Knops speelde ook niet zijn beste wedstrijd . Ik kan me geen wisselspeler bedenken die het verschil had kunnen maken als trost hem nog had ingebracht .
verder is er niks aan de hand als we vrijdag gewoon winnen. En laten we nu weer een wedstrijd of 10 niet verliezen dan komt t allemaal we goed .


Dit is nu precies het punt. Omdat labylle niet aan de wedstrijd begint, kwamen deze spelers niet tot hun recht!! Dat zag je meteen vroeg in de wedstrijd al. Start Labylle wel aan de wedstrijd sta je misschien na een half uur met 2-0 voor. Dit wetende is pas triest!



pffffffffffffffffff en mischien als Labylle was begonnen hadden we met 3-0 verloren jij wilt trost gewoon de schuld geven.Als Labylle te laat komt zit er een straf aan vast en welke dat is dat beslist trost ,We hebben niet verloren omdat Labylle niet gestart is we hebben verloren omdat we die 2 dikke kansen niet gemaakt hebben twee keer alleen op de keper af!!!!!


Ja hoor, ik wil Trost gewoon de schuld geven. Oké, kerel wat jij wil :applaus: En met labylle hadden we misschien met 3-0 verloren ok is goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 08:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #224

Nao Väöre schreef :

Danny1983 schreef : Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan :applaus:


Danny, verklaar je nader Leroy die te laat kwam ????

Voor de rest kan ik me goedvinden in je commentaar.


Op tv zeiden ze dat Leroy te laat bij de wedstrijd bespreking was daarom moest hij vanaf de bank beginnen.
Weet niet of dit al vermeld is maar ga al die onzin hieronder niet lezen want is me veel te negatief!
Ik vond MVV goed en het goed recht van Trost als iemand te laat komt om hem op de bank te zetten punt!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 08:37 06 nov 2012 08:39 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #225

Hill28 schreef : Pfff hier steekt het gebrek aan wedstrijdinzicht van Trost dan toch weer de kop op. Zo een goed gevulde bank, maar niet in staat om met een wissel de aanval op de rails te krijgen. En die rechtsback is ook dramatisch, heb ze zelden slechter gezien bah bah


Bah wat ben jij negatief zeg toen de rechtsback goed voetbalde afgelopen wedstrijd hoorde ik je niet?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden