MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam
05 nov 2012 17:55
of zijn ze op de koffie bij mij geweest?
Helaas is een maandagavond in Maastricht niet te doen voor mij. Ik ga me lekker installeren in mijn bed en kijk naar Eredivise 'live'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
05 nov 2012 18:01
opadiehard
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Ik vraag me af wat de MVV Spelersbus zaterdag in de regio Rotterdam deed.
Rond 14 uur zag ik hem rijden in de buurt van Dordrecht, in zuidelijke richting.
Twee dagen te vroeg en ook nog de verkeerde kant op
...gr opa
.
....
05 nov 2012 18:12
05 nov 2012 18:13 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
opadiehard schreef :
Boschpoort schreef : Ik vraag me af wat de MVV Spelersbus zaterdag in de regio Rotterdam deed.
Rond 14 uur zag ik hem rijden in de buurt van Dordrecht, in zuidelijke richting.
Twee dagen te vroeg en ook nog de verkeerde kant op ...gr opa .
roep maar niet te hard, Rotturdammer!!!
je bent ook van de verkeerde kant.. het uitvak in met je
tot straks !
05 nov 2012 18:14
Trost: 'Stel dat we opnieuw winnen...'
Door SANDER BERENDS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 5 november '12 16:33
Een clash in de Jupiler League. Vanavond (maandag) treden MVV en Sparta Rotterdam tegen elkaar aan in De Geusselt. "We willen dit volhouden."
Dat zegt trainer René Trost van de sterdragers. MVV is de trotse koploper met 26 punten uit tien wedstrijden. Helmond Sport heeft vier punten minder, maar wel een wedstrijd meer gespeeld. "Al een week of vijf zeggen we binnen de technische staf 'stel dat we opnieuw winnen, kijk dan eens naar de ranglijst'. En tot nu toe blijven we winnen. Dat willen we natuurlijk zo lang mogelijk volhouden", zegt Trost tegenover Dagblad De Limburger.
Met Nathan Rutjes en Mark Veldmate heeft MVV twee ex-spelers van Sparta Rotterdam in de gelederen, die vorig seizoen op een zijspoor werden geschoven. Beiden zijn gebrand om het ongelijk te bewijzen van Sparta-coach Michel Vonk, die zelf ook een paar seizoenen in de Geusselt speelde. Trost: "Die twee hoef ik echt niet te prikkelen, ze weten waarvoor ze voetballen."
"Zeker Nathan heeft lang bij Sparta gespeeld. Hij had voor de buitenwereld vooral het imago van een bikkelaar, maar hij kan ook echt goed voetballen. Dat laat hij de laatste weken ook geregeld zien." Trost kan beschikken over een vrijwel volledig fitte selectie. Alleen Michael la Rosa, die herstellende is van een blessure, ontbreekt. Toeschouwers kunnen een speciaal ticket kopen dat toegang geeft tot zowel de wedstrijd tegen Sparta als die van vrijdag tegen FC Den Bosch.
05 nov 2012 18:38
kan mij iemand de opstelling doorsturen en ook of berben kenneth geselekteerd of op de bank zit
05 nov 2012 18:45
jammer ik ook niet kijk daarom op pc groetjes
05 nov 2012 21:45
Pfff hier steekt het gebrek aan wedstrijdinzicht van Trost dan toch weer de kop op. Zo een goed gevulde bank, maar niet in staat om met een wissel de aanval op de rails te krijgen. En die rechtsback is ook dramatisch, heb ze zelden slechter gezien bah bah
05 nov 2012 22:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Hadden zeker niet hoeven verliezen.
Sparta kwam niet om te voetballen, jammer dat MVV de kansen niet afmaakte.
MVV was beter maar daar heb je niks aan
Jammer dat Leroy te laat kwam anders had hij gewoon gespeeld Sjoerd deed het zeker niet slecht.
Sparta deed er alles aan om tijd te rekken, de strafschop was onterecht maar daarvoor had die wel op de stip gemoeten.
Denk dat MVV ook een penalty had verdiend maar ja wij staan boven aan
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
05 nov 2012 22:22
Als je de kansen niet benut ...
Warrige scheidsrechter, Sparta dat met de pingel op zak het spel professioneel doodmaakt en zelf niet de combinatie afmaakt. Even een pechavond en terug op aarde.
Vrijdag beter. En dan graag weer met Labylle. Sjoerd bakte er vanavond niet veel van.
05 nov 2012 22:22
05 nov 2012 22:23 door the king.
Hill28 schreef : Pfff hier steekt het gebrek aan wedstrijdinzicht van Trost dan toch weer de kop op. Zo een goed gevulde bank, maar niet in staat om met een wissel de aanval op de rails te krijgen. En die rechtsback is ook dramatisch, heb ze zelden slechter gezien bah bah
na een nederlaag trost geen inzicht meer,
dit zijn de echte supporters
05 nov 2012 22:24
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ooit moet de eerste komen. Ze hebben er zelfs een scheidsrechter voor nodig.
Vrijdag weer 3 punten en er is niks aan de hand.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
05 nov 2012 22:26
Dit Sparta, wat een anti-voetbal. Constant duiken, en die penalty opzoeken, als ze überhaupt al in de 16 kwamen van MVV. Wat een stelletje wankers. Nog een hoogtepunt in deze wedstrijd, Sparta dat met 11 man in hun eigen 16 staat. Dit Sparta gaat nog ONTZETTEND veel punten pakken. Wat is hun elftal slecht zeg.
Vrijdag Den Bosch maar eens uit die flow halen. ''Zeenge steeds opnuij dit leed, vaan de club oet Mestreech, die al geit 'ns neet, noets de mood verloore heet!''
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
05 nov 2012 22:30
Man ga jezelf op de borst slaan echte supporter, ik heb altijd al gezegd dat Trost niet op een goede wissel te betrappen valt, of heb jij er vanavond een gezien?
Anyway, vrijdag beter
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
05 nov 2012 22:33
05 nov 2012 22:34 door jeoff.
We hebben natuurlijk wel vaker op achterstand gestaan in de Geusselt dit seizoen, maar geen enkele andere tegenstander ging vervolgens zo'n LAF Abraakvoetbal spelen als sparta. En ze hadden er een belachelijk goedmakertje van de scheids voor nodig om op voorsprong te komen. Bah bah wat een stelletje houthakkers..
Ik kan me een tijd herinneren, bijv. onder Cappa dat als MVV op deze manier won er nog steeds veel kritiek was. Maar ik verwacht dat Vonk wel net zo'n belachelijke persconferentie zal geven als Cappa destijds ("ja eeeuh we hebben terecht met goed voetbal gewonnen")
En dat voor een club met veel spelers met eredivisie ervaring en een begroting die 2.5 keer groter is dan die van MVV!! Het was gewoon ANTI voetbal wat ze hebben laten zien! En dan die misplaatste vreugde van de Sparta spelers na afloop, ik werd er bijna onpasselijk van
MVV Kun je eigenlijk niet veel verwijten. Er was genoeg inzet en het zat ook niet echt mee. Bijv. die kansen van Esajas en Veldmate, en natuurlijk de 100% pernalty die we niet krijgen (waar was ons goedmakertje scheids??). Ik denk dat dit toch genoeg voeding moet geven voor de wedstrijd vrijdag! Dan houden we de punten thuis!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk
05 nov 2012 22:34
opadiehard
Platinum Boarder
Heerlijk weer op vakkie b had al vermoeden bij die 1-0...dan zie je dat mvv het niet kan afdwingen.
Dan moet toch die goal het sumiem zijn,en die valt niet...jammer weer leuke sfeer gecreeerd op vakkie b met heel voorzichtig de angelside in de oude vorm?
Sprak voor de wedstrijd met snuf ...jeetje het zit wel heel erg diep....heel erg jammer...begin te genieten in vakkie b...waar blijft vakkie f en g?...komop met die jeugd de ouwetjes zijn vrijdag weer van de parij jullie ook?...gr opa
.
....
Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden