>
Ontvangen bedankjes 365
Malpertoni schreef : Nao Väöre, ik hoop op een kolkende Geusselt, maar als het aan dhr. Rinkens ligt moeten we braaf op de stoeltjes zitten. De wedstrijd tegen RKC een aantal jaren geleden toen het publiek helemaal los ging, zo moeten we achter MVV staan, met zo'n allen als een blok achter us MVV dan kump ut good.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nao Väöre schreef :
Malpertoni schreef : Nao Väöre, ik hoop op een kolkende Geusselt, maar als het aan dhr. Rinkens ligt moeten we braaf op de stoeltjes zitten. De wedstrijd tegen RKC een aantal jaren geleden toen het publiek helemaal los ging, zo moeten we achter MVV staan, met zo'n allen als een blok achter us MVV dan kump ut good.
Malpertoni, natuurlijk moeten we als een blok acher Us MVVke staan. Springen, zingen, klappen en degelijke.
A.u.b. niet op de stoeltjes blijven zitten en dan zeker als op de "lichtkrant" staat applaus: opstaan en beschaafd klappen en drie keer hoi hoi hoi roepen, om vervolgens weer te gaan zitten.
Mensen wij zijn geen theatherpubliek
Peter, de Posterse Yannick is fit. Keept morgen, woensdag, een vriendschappelijke wedstrijd in Eupen.peter ruiver schreef : Kin mich eine zigge of de beide Yannick's wedstrijdfit zeen, of det de keeper van de A wier op de bank zit??
Breur schreef : Veel werkende mensen hebben gewoon het geld of de tijd niet om mee te gaan naar uitwedstrijden.
Dat is helaas een feit voor de huidige mens, of je moet al de luxe hebben dat alles voor je betaald wordt, maar wie van ons kent die luxe?
opadiehard schreef :
Jij wel toch ...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? ...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan ...gr opa .
Roei baank schreef : LRB je hebt toch zeker geen problemen met old boys klevarie op de hoofdtribune anders nemen we ons knupelke nog eens mee en roepen zoals vroeger: kom mer,kom mer naar vak B.
jeoff schreef :
opadiehard schreef :
Jij wel toch ...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? ...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan ...gr opa .
Dat antwoord zal hij je persoonlijk moeten geven (misschien ooit weer eens in de Geusselt?)
Want hij heeft wederom een ban te pakken. Op naar het volgende kinderachtige alter ego account??
opadiehard schreef :
jeoff schreef :
opadiehard schreef :
Dat antwoord zal hij je persoonlijk moeten geven (misschien ooit weer eens in de Geusselt?)
Want hij heeft wederom een ban te pakken. Op naar het volgende kinderachtige alter ego account??
Ik wist niet dat hij een ban had!..ooit weer in de geusselt?...ok breur klonk wel beter als equinox ...gr opa .
Seppo, je kan altijd rechtsklikken en opslaan en openen, dan kan je wel vergroten.seppo schreef :
voelak schreef : Bijgaand stukje uit de volkskrant van 30 okt.
Bedankt, helaas te klein en dus onleesbaar