MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

30 okt 2012 20:05 30 okt 2012 20:12 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #61

Malpertoni schreef : Nao Väöre, ik hoop op een kolkende Geusselt, maar als het aan dhr. Rinkens ligt moeten we braaf op de stoeltjes zitten. De wedstrijd tegen RKC een aantal jaren geleden toen het publiek helemaal los ging, zo moeten we achter MVV staan, met zo'n allen als een blok achter us MVV dan kump ut good.


Malpertoni, natuurlijk moeten we als een blok acher Us MVVke staan. Springen, zingen, klappen en degelijke.
A.u.b. niet op de stoeltjes blijven zitten en dan zeker als op de "lichtkrant" staat applaus: opstaan en beschaafd klappen en drie keer hoi hoi hoi roepen, om vervolgens weer te gaan zitten.
Mensen wij zijn geen theatherpubliek :!: :!: :!:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 20:17
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #62

Nao Väöre schreef :

Malpertoni schreef : Nao Väöre, ik hoop op een kolkende Geusselt, maar als het aan dhr. Rinkens ligt moeten we braaf op de stoeltjes zitten. De wedstrijd tegen RKC een aantal jaren geleden toen het publiek helemaal los ging, zo moeten we achter MVV staan, met zo'n allen als een blok achter us MVV dan kump ut good.


Malpertoni, natuurlijk moeten we als een blok acher Us MVVke staan. Springen, zingen, klappen en degelijke.
A.u.b. niet op de stoeltjes blijven zitten en dan zeker als op de "lichtkrant" staat applaus: opstaan en beschaafd klappen en drie keer hoi hoi hoi roepen, om vervolgens weer te gaan zitten.
Mensen wij zijn geen theatherpubliek :!: :!: :!:


wiezoe..?
Zow toch leuk zien um de hooftribuun ins aon de gen te zien.. :lachen:
Daoneve zeun iech ut al veur miech:
is de Eenzjelsaajt ins effe stil 'nne kier en aoch de Boschpoort umtot 't speul dao neet nao is...
kump geliek de hooftribuun in aksie ...
dinkt tot geliek väöl vaan de "blowers" in 't stadion nao de hooftribuun goon um te vraoge in welke koffiesjop die gaste koume die "opstaan en beschaafd klappen en drie keer hoi hoi hoi roepen, om vervolgens weer te gaan zitten".... :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 20:52
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #63
Kin mich eine zigge of de beide Yannick's wedstrijdfit zeen, of det de keeper van de A wier op de bank zit??

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 21:09
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #64

peter ruiver schreef : Kin mich eine zigge of de beide Yannick's wedstrijdfit zeen, of det de keeper van de A wier op de bank zit??

Peter, de Posterse Yannick is fit. Keept morgen, woensdag, een vriendschappelijke wedstrijd in Eupen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 22:34
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #65

Breur schreef : Veel werkende mensen hebben gewoon het geld of de tijd niet om mee te gaan naar uitwedstrijden.

Dat is helaas een feit voor de huidige mens, of je moet al de luxe hebben dat alles voor je betaald wordt, maar wie van ons kent die luxe? :dry:


Jij wel toch :thumbsup:...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ;)...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? :lachen:...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan :daag:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 22:49
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 908
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #66
LRB je hebt toch zeker geen problemen met old boys klevarie op de hoofdtribune anders nemen we ons knupelke nog eens mee en roepen zoals vroeger: kom mer,kom mer naar vak B.


Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 23:15
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #67

opadiehard schreef :
Jij wel toch :thumbsup:...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ;)...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? :lachen:...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan :daag:...gr opa ;).


Dat antwoord zal hij je persoonlijk moeten geven (misschien ooit weer eens in de Geusselt?)
Want hij heeft wederom een ban te pakken. Op naar het volgende kinderachtige alter ego account??
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 00:27 31 okt 2012 00:34 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #68

Roei baank schreef : LRB je hebt toch zeker geen problemen met old boys klevarie op de hoofdtribune anders nemen we ons knupelke nog eens mee en roepen zoals vroeger: kom mer,kom mer naar vak B.


je moet ook kunnen relativeren, roei baank.... :lachen:
misschien of beter... zeer waarschijnlijk ...zal niet iedereen dan op de hoofdtribune "klapvee" zijn ( had idd ut aw mannehoes, beter bekind es "old boys klevarie" vergeten.... :schamen:) en verwacht idd dit ook niet van de 80 jaar potentieel met terugwerkende kracht SVers ... :P dat ze tot "klapvee" verworden...

Maar je brengt me op een leuk idee:

als jullie, "old boys klevarie", in vak B hoofdtribune beginnen met zingen, zullen wij op trepke B Angelside antwoorden.
Heen en weer zoals ze dat in Sclessin doen ! :applaus:
Krijg je sfeer in de toko en valt de (relatieve) stilte van de "döppekes" in vak G & F eenzjelsaajt niet meer op! ;)
Twee vliegen in een klap !
Aon de geng ... of wie veer vreuger zonge: allons les Rouges Blancs ! :thumbsup:

enig risiko is dat misschien een of ander bestuurslid dat niet conform de profilering van de hoofdtribune ziet en jullie gevraagd worden om je naar een ander tribune te vervoegen, omdat dat niet in de gewenste beeldvorming past... :lachen:
Mocht dat het geval zijn... "macht kein Flaus aus"... op trepke B zijn jullie van harte welkom! Steeds meer "oud -legionairs" met aanhang en familieleden ( !!!) komen daar dit seizoen langzaam naar toe !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 05:58 31 okt 2012 06:03 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2384
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #69

jeoff schreef :

opadiehard schreef :
Jij wel toch :thumbsup:...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ;)...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? :lachen:...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan :daag:...gr opa ;).


Dat antwoord zal hij je persoonlijk moeten geven (misschien ooit weer eens in de Geusselt?)
Want hij heeft wederom een ban te pakken. Op naar het volgende kinderachtige alter ego account??


Ik wist niet dat hij een ban had!..ooit weer in de geusselt?...ok breur klonk wel beter als equinox :thumbsup:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 10:37
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #70

opadiehard schreef :

jeoff schreef :

opadiehard schreef :
Jij wel toch :thumbsup:...jij zei me dat je seizoenskaart had van feyenoord verschillende jaren ;)...ik zit al je post te lezen en denk toch echt dat je equinox bent alleen nu onder andere naam? :lachen:...
Of heb ik het mis en heb jij die luxe niet en ging en ga je nooit naar feyenoord kijken...ben benieuwd naar je antwoord...wil de echte mvv en feyenoord supporter nu opstaan :daag:...gr opa ;).


Dat antwoord zal hij je persoonlijk moeten geven (misschien ooit weer eens in de Geusselt?)
Want hij heeft wederom een ban te pakken. Op naar het volgende kinderachtige alter ego account??


Ik wist niet dat hij een ban had!..ooit weer in de geusselt?...ok breur klonk wel beter als equinox :thumbsup:...gr opa ;).


De meeste mensen waren hier al van op de hoogte.
Hij verteld ook steeds dat hij iedere wedstrijd aanwezig is.
Zie hem nooit zowel thuis als uit!!
Ik wou dat ik hem eens zag :whistle:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 13:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #71
Toch wel goedkoop bijna 2 voor de prijs van 1 jammer dat ik niet van deze aktie kan profiteren :thinking:


Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 15:02
voelak
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #72
Bijgaand stukje uit de volkskrant van 30 okt.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 16:41
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #73

voelak schreef : Bijgaand stukje uit de volkskrant van 30 okt.


Bedankt, helaas te klein en dus onleesbaar :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 17:11
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #74

seppo schreef :

voelak schreef : Bijgaand stukje uit de volkskrant van 30 okt.


Bedankt, helaas te klein en dus onleesbaar :(

Seppo, je kan altijd rechtsklikken en opslaan en openen, dan kan je wel vergroten.
Of je leest het in de post van Gohf, die had de tekst gekopieerd:
www.mvvfans.nl/forum/10-niet-voorzien-al...t=15&start=255#11168

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 17:23
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #75
MVV Maastricht
Voor de MVV-loterij van aanstaande maandag hebben we een prachtige hoofdprijs!!

Koop maandag een lot voor slechts €1,- en maak kans op twee entreekaarten voor de Champions League wedstrijd Ajax - Borussia Dortmund op 21 november 2012.

Bron Facebook MVV Maastricht

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.430 seconden