>
Ontvangen bedankjes 556
Punker73 schreef :
Danny1983 schreef :
Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:
In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180
erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons
Vorig jaar waar er best een aantal Sparta supporters hier hoor .... wij hebben voor de wedstrijd nog tegen hun gevoetbald en die groep dook daarna het leuk gevulde uitvak in kan ik mij nog herinneren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
sjoen-mestreech schreef :
Danny1983 schreef :
Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:
In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180
erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons
Niet alleen bij ons. als we zelf uitmoeten ook helaas.
Meeser schreef : @ Sjoen Maastricht.
Fortuna gemiddeld 800 suporters bij uitwedstrijden?? Hoe kom je daar nou bij, dat zouden Fortuna wel willen. Krijgen tegen Mvv amper het uitvak vol, ligt aan die buscombies. Er gaan echt niet elke week 14 bussen naar een uitwedstrijd!
Meeser schreef : @ Sjoen Maastricht.
Fortuna gemiddeld 800 supporters bij uitwedstrijden?? Hoe kom je daar nou bij, dat zouden Fortuna wel willen. l
Danny1983 schreef : Ik ben wel iedere dag met MVV bezig.
Anna D. schreef : Jullie lezen verkeerd, sjoen mestreech heeft het erover dat er 800 MVV supporters wel altijd naar Sittard kunnen gaan. Niet dat Fortuna elke uitwedstrijd 800 man meeneemt...
Waarom kunnen veel mensen op maandag niet als ze wel op vrijdag kunnen?αναρχος schreef : Op een maandag kunnen gewoon veel mensen niet. Dat is de reden waarom de sparta supporters geen bus geregeld krijgen en dat is ook de reden dat het stadion niet zo vol zal zitten. Ik kan ook nooit op maandag. Dus eredivisie live bedankt
Breur schreef :
Waarom kunnen veel mensen op maandag niet als ze wel op vrijdag kunnen?αναρχος schreef : Op een maandag kunnen gewoon veel mensen niet. Dat is de reden waarom de sparta supporters geen bus geregeld krijgen en dat is ook de reden dat het stadion niet zo vol zal zitten. Ik kan ook nooit op maandag. Dus eredivisie live bedankt
Verder is maandag gewoon een kut dag om te spelen, net zoals de vrijdag.
Denk toch dat de meeste mensen op vrijdag avond ook moeten werken, in ieder geval tot 17u. En dan moet die MVV bus al om 13/14u vertrekken. Je bent al gebonden aan verlof of werkeloos wil je mee kunnen.Danny1983 schreef :
Breur schreef :
Verder is maandag gewoon een kut dag om te spelen, net zoals de vrijdag.
Nou de meeste hebben zaterdag vrij en dinsdag niet dat is het grootste verschil al geld dit niet voor iedereen natuurlijk.
En op vrijdag avond kun je meer jongeren verwachten IVM school op dinsdag