MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

29 okt 2012 12:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #31
Iech zeen noe pas dat iech gereageerd höb in ut MVV - Sparta topic...

Back on topic: Kloete dat ut op 'ne maondaag is, mer die 3 punt blieve in Mestreech!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 12:31
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #32
Ik vind die tourniquets maar geldverspilling. Ik kan me niet voorstellen dat er per wedstrijd zoveel mensen gratis naar binnen komen dat je het geld er uberhaupt uithaald. Hadden ze het geld beter in klein geusselt kunnen steken naar mijn mening.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 12:40
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #33
Inderdaad klein Geusselt kan het beter gebruiken.
Of is dit soms verplicht (in de eredivisie)?

Alsof er tientallen personen op deze manier binnenkomen.
Ik denk niet dat deze personen die te gierig zijn om een tientje neer te leggen, plotseling wel voor een kaartje betalen als ze niet meer gratis naar binnen kunnen komen. Waarschijnlijk blijven deze dan weg en is er dus totaal geen winst op te behalen.
Maar er moet weer geregistreerd worden voor het een of het ander..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 13:04
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #34
Heb je ook al eens gedacht aan de vele nieuwe mogelijkheden die ontstaan door deze tourniquets.
Bijvoorbeeld het ontwikkelen van een seizoenkaart voor een X aantal wedstrijden, een beloningsstelsel voor het bezoeken van een X aantal wedstrijden en de mogelijkheid om gestolen/verloren seizoenkaarten te blokkeren. Dit is maar een greep uit velen maar de kosten van deze tourniquets zijn snel terugverdiend.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 13:28
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #35

Roei baank schreef : Heb je ook al eens gedacht aan de vele nieuwe mogelijkheden die ontstaan door deze tourniquets.
Bijvoorbeeld het ontwikkelen van een seizoenkaart voor een X aantal wedstrijden, een beloningsstelsel voor het bezoeken van een X aantal wedstrijden en de mogelijkheid om gestolen/verloren seizoenkaarten te blokkeren. Dit is maar een greep uit velen maar de kosten van deze tourniquets zijn snel terugverdiend.


Daar had ik nog niet aan gedacht maar als of dit de bedoeling is?
Volgens mij hadden we 40jaar geleden al een knipkaart of een stempel kaart.
Is mischien wat omslachtiger maar als men meent dat er met dit soort dingen geen fraude meer mogelijk is heeft men het toch echt mis. Alles wat digitaal gaat is fraudegevoelig.
Ik vind die dingen er ook niet uitzien en ik hoef niet iedere scheet van mij geregistreerd te hebben.
Van de voordeur tot het stadion word iedere stap geregistreerd, bij sommige clubs word ook nog elke beweging en iedere uitgegeven euro geregistreerd.
Het geeft me eerder een onveilig dan een veilig gevoel..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 16:38 29 okt 2012 16:42 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #36
Bezoek Sparta en Den Bosch tijdens de win-win week voor slechts 15 euro

De week van maandag 5 november tot en met vrijdag 9 november staat helemaal in het teken van onze twee thuiswedstrijden tegen Sparta Rotterdam en FC Den Bosch. Die wedstrijden willen we natuurlijk beide winnen om onze goede reeks van afgelopen maanden voort te zetten ! Daarom hebben we speciaal u een prachtig aanbod.

Bezoek de twee thuiswedstrijden nu voor slechts 15 euro

Bestel uw tickets nu snel en eenvoudig online via: www.mvv.nl/winwinweek . De actie is uitsluitend online te boeken en is niet geldig op de Hoofdtribune.

http//www.mvv.nl/blocks/nieuws/bezoek-sparta-en-den-bosch-voor-slechts-euro-15
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, seppo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 19:06 29 okt 2012 19:10 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #37
van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 21:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #38

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 21:36
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #39

Danny1983 schreef :

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons


Niet alleen bij ons. als we zelf uitmoeten ook helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 21:49 29 okt 2012 21:53 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #40

sjoen-mestreech schreef :

Danny1983 schreef :

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons


Niet alleen bij ons. als we zelf uitmoeten ook helaas.



Ik wilde eerst niet reageren maar nu kan ik het niet nalaten...waarom blijf je hierop doorhameren?
Jij bent een doorzetter want jij gaat altijd meeuit?...jij bent de enigste of minstens een van de weinige die dit elke keer weer doet?
Nou ik heb een verrassing voor je ik heb dit vele jaren gedaan maar heb de fakkel overgegeven aan mensen zoals jij :unsure:.
Manlief besef je wel dat het niet altijd onwil is van mensen om niet meeuit te gaan?
Snap je niet dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat het een geldelijke kwestie zou kunnen zijn dat mensen niet mee uit kunnen gaan?
Ook zijn er mensen die werken...ook ik werk bij een klein bedrijf en kan echt het mij niet veroorloven om om de 14 dgn mee uit te gaan?
Ik kan je zeggen(ik weet niet hoe oud of je bent)dat ik zeer gepikeert met je constant hameren over hetzelfde feit dat mensen geen supporters zijn als ze geen uitwedstrijden bezoeken?
Manlief ik heb mijn laatste geld vroeger uit gegeven(en spaarde er elke week voor)om mee uit te kunnen gaan en ik ga al van 1967 elke wedstrijd kijken op misschien 5 wedstrijden en dan bedoel ik thuis!
Ben ik dan geen echte supporter...twee vragen hoe oud ben je en denk je ooit aan zoeen,,erelijst,,te komen?
Ik ga er vanuit dat je erg jong bent en zoniet :schamen:...gr opa ;).

Ps ok ik zie net dat je 19 jaar bent...nu snap ik je reactie begrijpelijk je komt pas kijken?...ik schat een jaar of 3 supporter?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin, the king, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 22:13
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #41

Danny1983 schreef :

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons


Vorig jaar waar er best een aantal Sparta supporters hier hoor .... wij hebben voor de wedstrijd nog tegen hun gevoetbald en die groep dook daarna het leuk gevulde uitvak in kan ik mij nog herinneren.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 22:47
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #42

opadiehard schreef :

sjoen-mestreech schreef :

Danny1983 schreef :

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons


Niet alleen bij ons. als we zelf uitmoeten ook helaas.



Ik wilde eerst niet reageren maar nu kan ik het niet nalaten...waarom blijf je hierop doorhameren?
Jij bent een doorzetter want jij gaat altijd meeuit?...jij bent de enigste of minstens een van de weinige die dit elke keer weer doet?
Nou ik heb een verrassing voor je ik heb dit vele jaren gedaan maar heb de fakkel overgegeven aan mensen zoals jij :unsure:.
Manlief besef je wel dat het niet altijd onwil is van mensen om niet meeuit te gaan?
Snap je niet dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat het een geldelijke kwestie zou kunnen zijn dat mensen niet mee uit kunnen gaan?
Ook zijn er mensen die werken...ook ik werk bij een klein bedrijf en kan echt het mij niet veroorloven om om de 14 dgn mee uit te gaan?
Ik kan je zeggen(ik weet niet hoe oud of je bent)dat ik zeer gepikeert met je constant hameren over hetzelfde feit dat mensen geen supporters zijn als ze geen uitwedstrijden bezoeken?
Manlief ik heb mijn laatste geld vroeger uit gegeven(en spaarde er elke week voor)om mee uit te kunnen gaan en ik ga al van 1967 elke wedstrijd kijken op misschien 5 wedstrijden en dan bedoel ik thuis!
Ben ik dan geen echte supporter...twee vragen hoe oud ben je en denk je ooit aan zoeen,,erelijst,,te komen?
Ik ga er vanuit dat je erg jong bent en zoniet :schamen:...gr opa ;).

Ps ok ik zie net dat je 19 jaar bent...nu snap ik je reactie begrijpelijk je komt pas kijken?...ik schat een jaar of 3 supporter?


2004 was mijn eerste seizoen mvv. ;) 3jaar ga ik mee uit.
Ik begrijp niet hoe er bijvoorbeeld bij fortuna gemiddeld 800 meegaan of periode eindhoven 1100 , en andere maar 50 max ?
Ik weet ook tot velen met hun werk zitten,of financieel. Maar het is toch ook gewoon jammer als een uitvak niet vol zit? Terwijl onze mannen het verdienen. U gaat al vanaf 1967 mee. Dus ook nog voor de tijd tot uitvakken werden gemaakt? en uit en thuispubliek door elkaar zat.of zit ik ernaast?.
maar ik doel er niet op om te zeggen tot iedereen die niet mee uitgaat nep is. integendeel. uitvakken met 5000 man heb je niet zoveel :lachen: Maar ik vind het gewoon heel jammer tot de uitsupport van bijvoorbeeld fc emmen of telstar word uitgelachen terwijl de onze ook niet zo groot is.Tenzij iets te winnen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2012 23:20 29 okt 2012 23:22 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #43
Wij zijn beter, en gaan winnen van Sparta,vanaf nu is elke wedstrijd een "finale".

Als wij ons niveau blijven halen, winnen we van elke team in de juup. :woohoo:

Bekijk de doelpunten maar terug, daar zitten zeer mooie aanvallen bij. Puur voetbal-kwaliteit. :applaus:

We hebben nog geen rode kaart gepakt, en gele kaarten valt ook mee, qua fair-play scoren we ook hoog. Logisch, omdat we goed "voetballen"maken we ook weinig overtredingen. Alles klopt dit seizoen,het is de kunst om dit team top-fit te houden.
Blessures, overbelasting(vermoeidheid) schorsingen zijn onze grootste zorgen. Proberen de vorm zo lang mogelijk vast te houden, en komt er een dip, zorgen dat dit z.s.m verholpen wordt. KOM OP DIE ROEIE.....VEUR DE IER EN GLORIE

De spanning is heerlijk, koploper zijn is geweldig.. totaal geen last van de concurrentie...wie staat er eigenlijk op tweede plek?

Pak ze beij de stroot, en vreet ze op. :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 05:44
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #44
@ Sjoen Maastricht.
Fortuna gemiddeld 800 suporters bij uitwedstrijden?? Hoe kom je daar nou bij, dat zouden Fortuna wel willen. Krijgen tegen Mvv amper het uitvak vol, ligt aan die buscombies. Er gaan echt niet elke week 14 bussen naar een uitwedstrijd!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2012 07:54
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #45

opadiehard schreef :

sjoen-mestreech schreef :

Danny1983 schreef :

Sandro schreef : van de site van Sparta supportersvereniging:

In verband met te weinig animo rijden er geen bussen naar
* Heracles Almelo van woensdag 31 oktober a.s
* MVV Maastricht van maandag 5 november a.s
www.despartasupporter.nl/index.php?mID=180



erg voorspelbaar uitvak is bijna altijd leeg bij ons


Niet alleen bij ons. als we zelf uitmoeten ook helaas.



Ik wilde eerst niet reageren maar nu kan ik het niet nalaten...waarom blijf je hierop doorhameren?
Jij bent een doorzetter want jij gaat altijd meeuit?...jij bent de enigste of minstens een van de weinige die dit elke keer weer doet?
Nou ik heb een verrassing voor je ik heb dit vele jaren gedaan maar heb de fakkel overgegeven aan mensen zoals jij :unsure:.
Manlief besef je wel dat het niet altijd onwil is van mensen om niet meeuit te gaan?
Snap je niet dat het ook wel eens zou kunnen zijn dat het een geldelijke kwestie zou kunnen zijn dat mensen niet mee uit kunnen gaan?
Ook zijn er mensen die werken...ook ik werk bij een klein bedrijf en kan echt het mij niet veroorloven om om de 14 dgn mee uit te gaan?
Ik kan je zeggen(ik weet niet hoe oud of je bent)dat ik zeer gepikeert met je constant hameren over hetzelfde feit dat mensen geen supporters zijn als ze geen uitwedstrijden bezoeken?
Manlief ik heb mijn laatste geld vroeger uit gegeven(en spaarde er elke week voor)om mee uit te kunnen gaan en ik ga al van 1967 elke wedstrijd kijken op misschien 5 wedstrijden en dan bedoel ik thuis!
Ben ik dan geen echte supporter...twee vragen hoe oud ben je en denk je ooit aan zoeen,,erelijst,,te komen?
Ik ga er vanuit dat je erg jong bent en zoniet :schamen:...gr opa ;).

Ps ok ik zie net dat je 19 jaar bent...nu snap ik je reactie begrijpelijk je komt pas kijken?...ik schat een jaar of 3 supporter?


opa ben het roerend met je eens ga al 10 talle jaren naar M.V.V.,
maar is ook niet financiel altijd mogelijk om mee uit te gaan,
wil niet zeggen dat ik nu minder supporter ben als vroeger,
maar soms is er iets niet meer mogelijk en denk dat dit voor vele echte supporters geld

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden