>
Ontvangen bedankjes 845
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dat vind ik ook een veel betere prijs, laten we dat dan aangeven bij MVV. Lijkt me beter dan je over de andere prijzen te ergeren.Dixi schreef : ...Geef dan 4 vrijkaarten weg voor de volgende thuiswedstrijd tegen Den Bosch, heb je meer aan ...
jeoff schreef : Het gaat te goed met MVV.. mensen kunnen blijkbaar niet leven zonder te zeiken over onbenullige zaken
Maosbrögk schreef :
Gratis kaarten voor een wedstrijd in de regio (buitenland) prima, kansen genoeg met Genk/Standard/Köln/Gladbach.
Ik kan me hier ontzettend aan storen. Dan begrijp je er dus helemaal niets van! (sowieso hoeft van mij die hele loterij niet)
Laten we dan ook maar kaarten verloten voor Roda JC - Ajax. Veel jeugd is immers fan van Ajax , laten we als MVV hun dan een kans geven om Ajax eens in het echt te zien. Kerkrade is zelf maar een half uurtje van Maastricht, reken maar dat er veel loten worden verkocht aan de jeugd!Jacques schreef : Als de prijzen je niet aanstaan, koop dan geen lot.
kunnen mensen nog effe lekker nababbelen met de Ajaxfans over die "leuke" ontmoeting tijdens de laatste "confrontatie" ( bekerwedstrijd in A'dam)...Schapendonk schreef : Maar waarom kaarten uitdelen voor andere clubs? Waarom geen kaarten voor de cinéma of fantasia land of formule 1? Waarom voor andere clubs?
Karakter schreef : uhm.. het kan aan mij liggen natuurlijk, maar is het niet gevaarlijker om kaarten uit te delen van clubs als Genk/Standard/Gladbach?
deze clubs zijn in ieder opzicht groter dan MVV en liggen dicht in de buurt. De kans dat voetballiefhebbers blijven plakken bij één van die clubs, lijkt mij groter dan dat zij na één keer een gewonnen kaart, besluiten om Ajax wekelijks te gaan bezoeken..
Graasvrete schreef : Het zou goed kunnen zijn, als we ons dat realiseren, dat MVV vrijdagavond al weet dat ze bij een overwinning maandag maximaal 9 punten los zouden kunnen staan, zou dat onze sterrendragers geen extra druk geven..