MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam

31 okt 2012 21:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #91
Voor maandag tegen Sparta; vooral middenvelder Bel Hassani uitschakelen. Zoals Rutjes ook al zegt, draait heel sparta als hij draait. Ook vanavond tegen Heracles was hij verreweg de beste Spartaan, al hebben ze wel met 2-0 verloren. Misschien een karweitje voor Nathan Rutjes zelf? Hij kent hem tenslotte het beste.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Sandro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 21:07
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #92
Schei toch uit man waarom moet die prijs iets met mvv te maken hebben jullie zoeken iets voor wat te zeiken te hebben mvv speelt geen Champions League,En ik weet zeker dat mensen zo,n wedstrijd in de Champions League best eens wil meemaken,Ik werk in een cafe en nee ik ben geen ajax fan heb ook niks tegen ze laats kon ik met een paar man naar ajax-real madrid gaan ik heb me goed vermaak

31 okt 2012 21:19 31 okt 2012 21:20 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #93
Het gaat te goed met MVV.. mensen kunnen blijkbaar niet leven zonder te zeiken over onbenullige zaken
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo, the king

31 okt 2012 21:50 31 okt 2012 21:51 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #94

Dixi schreef : ...Geef dan 4 vrijkaarten weg voor de volgende thuiswedstrijd tegen Den Bosch, heb je meer aan ...

Dat vind ik ook een veel betere prijs, laten we dat dan aangeven bij MVV. Lijkt me beter dan je over de andere prijzen te ergeren.
Volgens mij was het de bedoeling om de voetballiefhebber een kaart te geven voor een CL wedstrijd. Ik zou ook niet gaan, schreeuw liever MVV de CL in! (Jao, MVV dat geit Europa in! etc.)
Als het een kaartje was voor de volgende thuiswedstrijd van *oda, ja, dan was het hek van de dam!
Volgens mij zijn er andere zaken waar we ons beter druk over kunnen maken (zoals intrekken van de laatst uitgedeelde SV's...).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

31 okt 2012 21:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #95

jeoff schreef : Het gaat te goed met MVV.. mensen kunnen blijkbaar niet leven zonder te zeiken over onbenullige zaken

Tuurlijk, het gaat over onbenullige zaken, maar ik vind het absoluut niet professioneel als je als betaald voetbalclub kaarten gaat weggeven voor een concurrent / andere betaald voetbalclub in Nederland.
Je gaat als Opel-dealer toch ook geen gratis proefrit voor een Mercedes promoten?
Jupiler maakt toch geen actie bij 4 kratten bier, een 6-pack Heineken gratis?

Gratis kaarten voor een wedstrijd in de regio (buitenland) prima, kansen genoeg met Genk/Standard/Köln/Gladbach.

Ik kan me hier ontzettend aan storen. Dan begrijp je er dus helemaal niets van! (sowieso hoeft van mij die hele loterij niet)

Ontopic: wordt een lastige pot. Ideale kans om een concurrent om de bovenste plaatsen op afstand te zetten. Als we zo spelen als tegen Almere en Telstar thuis, wordt het heel lastig. Ik verwacht veel van Rutjes en Veldmate deze wedstrijd. Zij zullen extra gebrand zijn.
1-0 is weer genoeg.
MAKE US DREAM!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, DeBlieser

31 okt 2012 22:07
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #96
Een behoorlijk aantal mensen in het stadion zouden blij zijn met deze prijs. Is toch een niet-alledaagse belevenis. Voor mij zelf zou ik hem ook niet hoeven. Maar als je het echt niks vindt, koop je gewoon geen lot. Of als je ertoch een koopt en je wint die prijs, verkoop/geef je hem aan iemand anders die er blij mee is. MVV verwacht hierdoor waarschijnlijk meer loten te verkopen en daar draait het toch om. Heb verder niks met Ajax of welke club dan ook buiten MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard

31 okt 2012 23:02
donny
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #97
gaat lekker off-topic met de loting...

31 okt 2012 23:18 31 okt 2012 23:21 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #98
Dit gaat echt helemaal nergens over. Jullie zijn je er van bewust dat je niet verplicht bent een lotje te kopen? Als de prijzen je niet aanstaan, koop dan geen lot.

Zoals Pinobel zegt, ik zou zelf deze prijs weggeven want hoef zelf niet naar die wedstrijd, maar om te doen alsof niemand in het stadion op die prijs zit te wachten, dat is gewoon onzin.

Een MP4-speler was de vorige prijs, dat vind ik in de moderne tijd pas een onzinprijs. Zo'n ding kan niets wat tegenwoordig niet op iedere telefoon kan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

31 okt 2012 23:34
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #99

Maosbrögk schreef :
Gratis kaarten voor een wedstrijd in de regio (buitenland) prima, kansen genoeg met Genk/Standard/Köln/Gladbach.

Ik kan me hier ontzettend aan storen. Dan begrijp je er dus helemaal niets van! (sowieso hoeft van mij die hele loterij niet)

uhm.. het kan aan mij liggen natuurlijk, maar is het niet gevaarlijker om kaarten uit te delen van clubs als Genk/Standard/Gladbach?

deze clubs zijn in ieder opzicht groter dan MVV en liggen dicht in de buurt. De kans dat voetballiefhebbers blijven plakken bij één van die clubs, lijkt mij groter dan dat zij na één keer een gewonnen kaart, besluiten om Ajax wekelijks te gaan bezoeken..
De volgende gebruiker (s) zei dank u the king

31 okt 2012 23:37
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #100
Maar waarom kaarten uitdelen voor andere clubs? Waarom geen kaarten voor de cinéma of fantasia land of formule 1? Waarom voor andere clubs?

31 okt 2012 23:39 31 okt 2012 23:40 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #101

Jacques schreef : Als de prijzen je niet aanstaan, koop dan geen lot.

Laten we dan ook maar kaarten verloten voor Roda JC - Ajax. Veel jeugd is immers fan van Ajax , laten we als MVV hun dan een kans geven om Ajax eens in het echt te zien. Kerkrade is zelf maar een half uurtje van Maastricht, reken maar dat er veel loten worden verkocht aan de jeugd!

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

31 okt 2012 23:40 31 okt 2012 23:41 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #102

Schapendonk schreef : Maar waarom kaarten uitdelen voor andere clubs? Waarom geen kaarten voor de cinéma of fantasia land of formule 1? Waarom voor andere clubs?

kunnen mensen nog effe lekker nababbelen met de Ajaxfans over die "leuke" ontmoeting tijdens de laatste "confrontatie" ( bekerwedstrijd in A'dam)...

31 okt 2012 23:45
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #103

Karakter schreef : uhm.. het kan aan mij liggen natuurlijk, maar is het niet gevaarlijker om kaarten uit te delen van clubs als Genk/Standard/Gladbach?

deze clubs zijn in ieder opzicht groter dan MVV en liggen dicht in de buurt. De kans dat voetballiefhebbers blijven plakken bij één van die clubs, lijkt mij groter dan dat zij na één keer een gewonnen kaart, besluiten om Ajax wekelijks te gaan bezoeken..

Het gaat mij niet over "gevaarlijk". Ik verwacht niet dat het weggeven van gratis kaartjes voor andere wedstrijden MVV toeschouwers gaat kosten.
Het gaat mij erom dat MVV dit doet voor een andere Nederlandse club (of het nu Ajax, Feyenoord, Groningen of Sneek is). Dat vind ik niet professioneel. Omdat je in dezelfde competie, een concurrent in de picture zet.
Bij buitenlandse clubs heb ik er geen problemen mee.

01 nov 2012 00:26
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #104
Het zou goed kunnen zijn, als we ons dat realiseren, dat MVV vrijdagavond al weet dat ze bij een overwinning maandag maximaal 9 punten los zouden kunnen staan, zou dat onze sterrendragers geen extra druk geven...mss doet deze `stelling`de andere Jan Luldiscussie beeindigen. Of te wel.... als je over het weer zeikt .....dan gaat t je goed!

01 nov 2012 06:28
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - SPARTA Rotterdam #105

Graasvrete schreef : Het zou goed kunnen zijn, als we ons dat realiseren, dat MVV vrijdagavond al weet dat ze bij een overwinning maandag maximaal 9 punten los zouden kunnen staan, zou dat onze sterrendragers geen extra druk geven..

Ik denk eerder een boost om het juist wel 9 punten los te komen, dan dat ze onder druk komen te staan.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden