>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mooi!Danny1983 schreef : Ik had verwacht dat we van Sparta zouden winnen en we tegen Den Bosch moeilijk zouden krijgen ik denk 1-3
onzin, we zijn vaker op achterstand gekomen en hebben het gered en / of de wedstrijd omgedraaid!Nao Väöre schreef : Het belangrijkste is om niet op achterstand te komen tegen de Boschenaren.
Dan krijg je wellicht weer zo'n wedstrijd als tegen Sparta Rotterdam.
Weer klinkklare onzin: alsof Rene en zijn team het spoor bijster zijn...Nao Väöre schreef : Het is zaak dat René en zijn staf het team weer op het goede spoor zet en de voorsprong weer kan vergroten op de achtervolgers.
Gezien het spel en de tegenstanders de afgelopen 3 jaar, kunnen we iedereen hebben, dus ook ik heb er vertrouwen in.Nao Väöre schreef : Hopelijk treffen we in Den Bosch een tegenstander die wil voetballen en niet de tacktiek van een loopgravenoorlog hanteert. Ik heb er vertrouwen in dat de punten deze keer wel in Maastricht blijven( 2 - 1 )
Zo snel mogelijk naar de top 7. Dat is het devies van trainer Jan Poortvliet van FC Den Bosch. "Om goed mee te draaien, zullen we ook wedstrijden met lelijk voetbal moeten winnen."
De ploeg uit de Brabantse hoofdstad is de laatste weken bezig aan een uitstekende opmars. Daarvan werd afgelopen donderdag zelfs FC Twente de dupe in de KNVB-Beker. In Enschede werd de kampioen van 2010 uitgeschakeld middels een 1-2 zege. Sinds de omschakeling naar een systeem met twee spitsen is FC Den Bosch nog ongeslagen.
Morgenavond (vrijdag) wacht een confrontatie met koploper MVV. Poortvliet bekeek de ploeg afgelopen maandag reeds, toen juist de eerste seizoensnederlaag werd geleden tegen Sparta Rotterdam. "Sparta won heen sneaky, want MVV was gewoon veel sterker. Dat is een heel goede ploeg. Sparta won met lelijk voetbal. Dat is ons dit seizoen nog niet overkomen. Om goed mee te draaien zul je ook soms op zo'n manier moeten winnen," vertelt hij in het Brabants Dagblad.
Poortvliet houdt vast aan de strijdwijze die FC Den Bosch succes bracht. "Het is een andere manier van voetballen dan ik gewend ben. In een 4-3-3 systeem is de bepalende speler erg belangrijk. Door het wegvallen van onder meer Wouter de Vogel is er die nu niet meer. Je moet dan voor een manier van voetballen kiezen waar de spelers zich lekker bij voelen. Het gekke is dat we nu veel compacter spelen, maar dat de spelers toch meer vrijheid hebben."
Danny1983 schreef : Met die excuses is voor MVV de kous af, zegt coach René Trost. Hij erkent in De Limburger dat Labylle tegen Den Bosch weer speelt. "De groep heeft goed op zijn excuses gereageerd, dit is nu uit de wereld. Sjoerd Winkens heeft het als vervanger goed gedaan, ik weet dat ik op hem kan rekenen. Maar ik kies nu weer voor Leroy."
Ik hou er sowieso niet van om veel te wijzigen in een ploeg.