MVV Maastricht - FC Den Bosch

10 nov 2012 12:58
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #61

les rouges blancs schreef : Typische MVV thuiswedstrijd van de afgelopen jaren; een helft povertjes en een helft goed.
Daarbij viel het dubbeltje aan de goede kant; we scoorden en hoe (hadden er best nog 2 a 3 meer kunnen & mogen zijn...)
En dan nog eens een keeper waar je op kunt bouwen! :thumbsup:
Harde werken van Danny die beloond werd met weer een doelpunt ! :thumbsup:
Klein minpuntje ...Serke die er niet was ( forlaajf is nog notabene op zoek gegaan...)
Maar wat een sfeer op de tribunes...! :applaus: Sjevraoje !!!
Daarbij had Opa versterking meegebracht; Nico & Chris ..merci !!! :thumbsup:
Uitgezonderd het midden van de Boschpoort... hoop dat het daar de volgende keer beter wordt!
Ook het snelle voortijdige verlaten van de Boschpoort ergert me steeds meer;
wat moet dit team doen zodat die knurften daar effe blijven zitten en het team bedanken voor de prestatie...?
Opmerkelijk was dat Onno's Bèrke eigenlijk in het verkeerde vak zat... :ohmy:

Serke zoat gewoen oppe tribuun en doarnoa nog evekes in de ster gewees.
Volgende week kin iech der helaas neet bjzoen, mer geer redt ut oach wel zoonder miech oppe sjet he manne !!
maar Ali en Opa keken en zagen dat het goed was ! ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 13:04
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #62
Nondesju iech liek wel zaat :lachen:

10 nov 2012 13:32
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #63

Schapendonk schreef :

Dixi schreef :

opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep

Die boom van een vent (en dat was echt een reus, typetje Ernesto Hoost maar dan blank) stapte voor mijn neus de eerste keer uit.
Toen hij zijn portier openmaakte stond er een politie agent met hond naast de auto om hem te zeggen dat hij moest blijven zitten.
Ernesto had daar schijt aan en stormde naar buiten, de politie had niet het lef om hem een tik te verkopen of de hond op hem los te laten.
En dan lees ik nu dat hij dit nog 3 x heeft kunnen presteren.

Triest dit. Ik heb in het verleden verschillende malen meegemaakt dat de politie met een man of 6/7 over iemand heen duikelde en afvoerden, die even daarna met een sv zaten. En zo iemand durven ze dan niet aan te pakken. Te triest voor woorden. Wat een lafbekken.

Die grote was als eerste uit de auto maar ik denk dat hierna nog een stuk of 25 man uit de auto's waren, en er stonden maar een stuk of 2 honden en misschien 10 petten.
Het is jammer dat ze dit niet goed geregeld krijgen door deze gasten in het vak te houden, ik denk dat er vannacht enkele kinderen slecht geslapen. Er stond bijna alleen maar "gewoon" publiek, die niet naar hun auto mochten.
Ik las ook dat de jongen die tegen de auto schopte is opgepakt, belachelijk!!! Ze hadden die chauffeur uit de auto moeten halen die als een gek 20 cm langs de stoep reed, maar hier zal het kenteken nog niet van zijn opgeschreven!!!
Ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt er zal toch zeker een goofie de kentekens hebben van deze gasten hebben genoteerd( of is dit te veel nagedacht).
Er zullen zeker weer alleen mvv supporters worden opgepakt :sick: :sick:

10 nov 2012 14:53 10 nov 2012 14:54 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #64

vette sajs schreef : Ik las ook dat de jongen die tegen de auto schopte is opgepakt, belachelijk!!!

Dat durven onze goofie's natuurlijk wel. Zolang ze maar MVV-supporters links of rechtsom kunnen aanpakken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

10 nov 2012 16:40
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #65
Ik word hier zooo moe van ... een auto-combi, wie heeft dit verzonnen?
Combi of geen combi!!
Ik zou alle brabantse clubs (behalve FC Eindhoven) vast met combi naar M'tricht sturen ... wat een tokkies!!!
Wij moeten ons toch altijd registreren voor een uitwedstrijd (en zo hoort het ook), dat is in denbosch toch ook gebeurd neem ik aan?!

Den B :puke: hhh..

10 nov 2012 16:43 10 nov 2012 16:44 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #66
2e helft goed gevoetbald door MVV! En..ik heb Trost voor het eerst kunnen betrappen op een goede wissel. God wat was die Stankov slecht de eerste helft. Met Kuipers ging de hele onzekerheid en opbouwende onkunde wat meer uit de verdediging. En wat een beauty van Schreurs hoe hij de keeper het bos in stuurde bij zijn goal!

En na de wedstrijd, wat een kut volk uit Den Bosch. En het is al gezegd, maar wie heeft verzonnen om de MVV-fans tegen te houden totdat meer dan 200 mongolen uit Den Bosch er tussendoor rijden, die kan toch niet meer voor toerekeningsvatbaar worden genomen. Laat staan dat diegene nog een baan kan hebben die iets met veiligheid te maken heeft. Het zal toch niet Hoes zn plan geweest zijn, als hoofd van de politie?

Dan het optreden van de politie, zij bevestigden gisteren alle cliches die er over agenten bestaan. Het waren toch echt Den Bosch fans die het vuur openden met bierflesjes die vanuit een busje alle kanten opvlogen. In het stadion gooide het Bosche publiek trouwens ook al bierflessen het MVV-publiek in (hoe hadden ze die binnengekregen?) Dat de politie dan te laf is om een stel Brabantse mongolen aan te pakken, dat is nog tot daarentoe. Maar dat ze daarna, bijna willekeurig, iemand oppakken om zichzelf in te dekken, dat slaat echt alles. Ik zag het gebeuren en die opgepakte persoon was zeker niet een van de aanstichters. Ze pakten hem gewoon op om te laten zien dat er enige actie geweest was van politie-kant.

Die dikke Brabantse mongool en de mensen die bierflesjes het MVV-publiek inslingerden, die hadden ze moeten pakken, maar nee: te laf. En dan nog opkijken als er reactie komt van de thuissupporters.

Gelukkig zijn we dit straks weer vergeten en staan we dan wel nog 'gewoon' bovenaan!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

10 nov 2012 16:57
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #67

Fabrice schreef : Ik word hier zooo moe van ... een auto-combi, wie heeft dit verzonnen?
Combi of geen combi!!
Ik zou alle brabantse clubs (behalve FC Eindhoven) vast met combi naar M'tricht sturen ... wat een tokkies!!!
Wij moeten ons toch altijd registreren voor een uitwedstrijd (en zo hoort het ook), dat is in denbosch toch ook gebeurd neem ik aan?!

Den B :puke: hhh..

Laten ook niet vergeten dat wij vaak langer in het uitvak moeten wachten ná een wedstrijd!
Een voorbeeld: onze uitwedstrijd in Emmen .... en de volgende wedstrijd in Sittard, zeker weten!

10 nov 2012 17:29
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #68
Over het incident na de wedstrijd: ik stond nog wat met wat mensen na te babbelen over de wedstrijd bij de Wok en hoorde een toeterende zee van auto's naast me. In eerste instantie dacht ik: "Standard Liège taferelen!". :lachen: Maar ik zag al snel dat er getoeterd werd omdat ze al het verkeer tegenhielden omdat eerst de supporters van Den Bosch doorgelaten moesten worden. Ik zag een grote groep mensen bij de Mac staan en toen de Den Bosch supporters langskwamen, zag ik al dat er wat trammalant was, en rende een hele grote groep weg langs ons richting Ster / Dreamz / die kant op... Er liepen ook allemaal onschuldige vaders met huilende jongetjes langs... Ongelooflijk, en alleen maar omdat een aantal Bossche mongolen (en in (logische) reactie daarop een aantal van onze kant?) zich wilden laten gaan (getuige de verhalen hierboven) door falend optreden van de politie. En dat na een gewonnen wedstrijd, wil niet weten wat er gebeurd was als er verloren was.

Kijk, dat Den Bosch gedeeltelijk een autocombi krijgt voor deze wedstrijd, tot daar aan toe. Die kregen wij ook uit bij Eindhoven. Maar organiseer het dan beter ná de wedstrijd. Had de Bossche Bollen wat langer vastgehouden in het uitvak en had dan in de tussentijd de MVV-supporters naar huis laten gaan. Of had de Bossche Bollen omgeleid via de andere kant / via Amby, en had niet iedereen tegengehouden vóór het stadion. Echt slecht geregeld weer dit. En dát is dus de oorzaak van het hele gebeuren. Als het allemaal beter geregeld was, dan hadden we het hier dus niet over hoeven te hebben op dit moment.

En nu zal je weer wel zien dat als MVV uit naar Den Bosch moet later dit seizoen dat wij weer met één of andere klote regel zitten opgescheept vanwege deze herrie, terwijl het gewoon fouten van de lokale driehoek vooraf en slap ingrijpen van de politie tijdens het incident zijn. Maja, drie keer raden wie er straks weer de dupe van zijn... :thumbsdown:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

10 nov 2012 17:31
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #69
Na de wedstrijd, inderdaad slap ingrijpen van de politie. Twee combibusjes van denbosch waar de schuifdeuren opengingen waar die bosschebollen met grote bek begonnen te schreeuwen, naar inderdaad families en gezinnen. Ze hadden vast en zeker een andere groep Mvv supporters verwacht, hier was geen eer aan te behalen voor die bosschebollen.

Aan de andere kant, bij de sporthal stonden ook wat Mvv fans, ik weet niet of jullie dat nog hebben meegekregen? Één combibusje zijn deur werd opengetrokken getrokken waardoor de bestuurder die evendaar voor ook al naar buiten kwam met een iets te grote bek, een paar knallen op zijn gezicht kreeg. Waarna meerdere boschenaren uit de bus sprongen, en die dikke grote (semmie schilt figuur) ook kwam aanrennen. Korte confrontatie, waarna politie er tussen kwam.

Gelukkig dus niet onschonden weg gekomen. En politie, heeeeeeel slap ingrijpen van jullie kant. Als er families kinderen gezinnen staan, moet je zorgen dat die brabantse varkenskoppen (vooral voor het stadion langs) normaal doen en snel Maastricht worden uitbegeleid. Politie Maastricht, ga je schamen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

10 nov 2012 17:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #70
Misschien moeten we Onno (was gisteren ook in het stadion) als hoofd van de politie deze bevindingen eens doen toekomen. Kan hij misschien een stel van die incapabele wannabee politiemensen op het matje roepen. Als ze dit al niet aankunnen zou je bijna gaan hopen dat we nooit meer in de eredivisie terecht komen, want dan loopt het iedere 2 weken uit de hand. Hoe jaag je de mensen weg?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

10 nov 2012 18:03 10 nov 2012 18:05 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #71
Schei aub uit over politie Maastricht. Om eens even een voorbeeld te noemen wat politie Maastricht is: Ik reed eens met een carnaval half dronken, maar wel nog wetend wat ik deed, vanuit het centrum op een scooter naar mijn woning in een buitenwijk. Niets bijzonders eigenlijk, want met carnaval zie je niks anders dan dronken mensen. Met 1 verschil dat het 04:30 smorgens/snachts was. Er was geen levende ziel meer te bekennen op de weg. Ik was 100 meter voor mijn woning, zag ik 2 koplampen op me afvliegen die me klem reden tegen de stoeprand. En jawel hoor, politie Maastricht. Ik wilde nog uitleggen dat het carnaval was enz...en dat ik niet in de auto wilde stappen omdat ik dit te gevaarlijk vond, maar dat ik natuurlijk wel wist dat het niet mocht enz....enfin ik weet dat ik fout was maar weet je wat het antwoord van de politie was? : "Laat je scooter maar staan en kom maar meteen mee". "Je had wel eens een kind kunnen aanrijden!!". Waarop ik antwoorde:"wat doe jij dan nog zo laat op?". Dat was natuurlijk de druppel waarop 260 euro volgde. Dit zijn de dingen waarmee ze zich graag bezig houden. Makkelijk geld verdienen. Maar als het moeite kost of gevaarlijk is, dan zijn ze niet meer te bekennen en gaan ze wat de videobeelden bekijken. :thumbsdown: Misschien is dit een apart topic waard; de ervaringen van mensen met de politie Maastricht.

10 nov 2012 18:28
Graasvrete
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #72

Schapendonk schreef : Schei aub uit over politie Maastricht. Om eens even een voorbeeld te noemen wat politie Maastricht is: Ik reed eens met een carnaval half dronken, maar wel nog wetend wat ik deed, vanuit het centrum op een scooter naar mijn woning in een buitenwijk. Niets bijzonders eigenlijk, want met carnaval zie je niks anders dan dronken mensen. Met 1 verschil dat het 04:30 smorgens/snachts was. Er was geen levende ziel meer te bekennen op de weg. Ik was 100 meter voor mijn woning, zag ik 2 koplampen op me afvliegen die me klem reden tegen de stoeprand. En jawel hoor, politie Maastricht. Ik wilde nog uitleggen dat het carnaval was enz...en dat ik niet in de auto wilde stappen omdat ik dit te gevaarlijk vond, maar dat ik natuurlijk wel wist dat het niet mocht enz....enfin ik weet dat ik fout was maar weet je wat het antwoord van de politie was? : "Laat je scooter maar staan en kom maar meteen mee". "Je had wel eens een kind kunnen aanrijden!!". Waarop ik antwoorde:"wat doe jij dan nog zo laat op?". Dat was natuurlijk de druppel waarop 260 euro volgde. Dit zijn de dingen waarmee ze zich graag bezig houden. Makkelijk geld verdienen. Maar als het moeite kost of gevaarlijk is, dan zijn ze niet meer te bekennen en gaan ze wat de videobeelden bekijken. :thumbsdown: Misschien is dit een apart topic waard; de ervaringen van mensen met de politie Maastricht.

Neet koet weure Ceesie....
meh diech mos tevoot nao de boetewiek goon en neet op d'nne scooter de bis fout geer welt allemaol tot misbreuk vaan alles mot weurde aongepak.... meh zellevrs ho meh. Es diech neet op diene brommer had gezete had de govie get aanders kinne doen en had ste veur die duite diech 'n seizoenskaart vaan MVV kinne koupe.....eige sjuld dikke bult!

10 nov 2012 18:32
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #73

elneik schreef : Na de wedstrijd, inderdaad slap ingrijpen van de politie. Twee combibusjes van denbosch waar de schuifdeuren opengingen waar die bosschebollen met grote bek begonnen te schreeuwen, naar inderdaad families en gezinnen. Ze hadden vast en zeker een andere groep Mvv supporters verwacht, hier was geen eer aan te behalen voor die bosschebollen.

Aan de andere kant, bij de sporthal stonden ook wat Mvv fans, ik weet niet of jullie dat nog hebben meegekregen? Één combibusje zijn deur werd opengetrokken getrokken waardoor de bestuurder die evendaar voor ook al naar buiten kwam met een iets te grote bek, een paar knallen op zijn gezicht kreeg. Waarna meerdere boschenaren uit de bus sprongen, en die dikke grote (semmie schilt figuur) ook kwam aanrennen. Korte confrontatie, waarna politie er tussen kwam.

Gelukkig dus niet onschonden weg gekomen. En politie, heeeeeeel slap ingrijpen van jullie kant. Als er families kinderen gezinnen staan, moet je zorgen dat die brabantse varkenskoppen (vooral voor het stadion langs) normaal doen en snel Maastricht worden uitbegeleid. Politie Maastricht, ga je schamen!

Jullie zien het allemaal verkeerd en onze "goovies" hebben totaal niets fout gedaan. Integendeel !
Het was een geplande maatschappelijke activiteit van ons bestuur in het kader van MVV "de familieclub":
een after Halloween party...! ;)
En zo te horen, gezien alle bovenstaande verklaringen, is het Ome Paul 100% gelukt ! :applaus:

10 nov 2012 18:34 10 nov 2012 18:34 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #74
Helemaal mee eens Graasvrete. Eigen schuld, dikke bult. Niks verkeerd mee, ben ik ook totaal niet kwaad over. Maar zeg niet om 04:30 s'nachts dat ik wel eens een kind had kunnen aanrijden. Zielige figuren, politie Maastricht.

10 nov 2012 18:37
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Den Bosch #75

elneik schreef : En politie, heeeeeeel slap ingrijpen van jullie kant. Als er families kinderen gezinnen staan, moet je zorgen dat die brabantse varkenskoppen (vooral voor het stadion langs) normaal doen en snel Maastricht worden uitbegeleid. Politie Maastricht, ga je schamen!

En daar ligt juist de fout, op die plek (knelpunt) horen geen families en kinderen te staan.
Die moet je naar hun auto laten lopen en naar huis laten gaan.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Tijd voor maken pagina: 0.301 seconden