>
Ontvangen bedankjes 236
les rouges blancs schreef : Typische MVV thuiswedstrijd van de afgelopen jaren; een helft povertjes en een helft goed.
Daarbij viel het dubbeltje aan de goede kant; we scoorden en hoe (hadden er best nog 2 a 3 meer kunnen & mogen zijn...)
En dan nog eens een keeper waar je op kunt bouwen!
Harde werken van Danny die beloond werd met weer een doelpunt !
Klein minpuntje ...Serke die er niet was ( forlaajf is nog notabene op zoek gegaan...)
Maar wat een sfeer op de tribunes...! Sjevraoje !!!
Daarbij had Opa versterking meegebracht; Nico & Chris ..merci !!!
Uitgezonderd het midden van de Boschpoort... hoop dat het daar de volgende keer beter wordt!
Ook het snelle voortijdige verlaten van de Boschpoort ergert me steeds meer;
wat moet dit team doen zodat die knurften daar effe blijven zitten en het team bedanken voor de prestatie...?
Opmerkelijk was dat Onno's Bèrke eigenlijk in het verkeerde vak zat...
Serke zoat gewoen oppe tribuun en doarnoa nog evekes in de ster gewees.
Volgende week kin iech der helaas neet bjzoen, mer geer redt ut oach wel zoonder miech oppe sjet he manne !!
maar Ali en Opa keken en zagen dat het goed was !
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef :
Dixi schreef :
opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep
Die boom van een vent (en dat was echt een reus, typetje Ernesto Hoost maar dan blank) stapte voor mijn neus de eerste keer uit.
Toen hij zijn portier openmaakte stond er een politie agent met hond naast de auto om hem te zeggen dat hij moest blijven zitten.
Ernesto had daar schijt aan en stormde naar buiten, de politie had niet het lef om hem een tik te verkopen of de hond op hem los te laten.
En dan lees ik nu dat hij dit nog 3 x heeft kunnen presteren.
Triest dit. Ik heb in het verleden verschillende malen meegemaakt dat de politie met een man of 6/7 over iemand heen duikelde en afvoerden, die even daarna met een sv zaten. En zo iemand durven ze dan niet aan te pakken. Te triest voor woorden. Wat een lafbekken.
Dat durven onze goofie's natuurlijk wel. Zolang ze maar MVV-supporters links of rechtsom kunnen aanpakken.vette sajs schreef : Ik las ook dat de jongen die tegen de auto schopte is opgepakt, belachelijk!!!
Fabrice schreef : Ik word hier zooo moe van ... een auto-combi, wie heeft dit verzonnen?
Combi of geen combi!!
Ik zou alle brabantse clubs (behalve FC Eindhoven) vast met combi naar M'tricht sturen ... wat een tokkies!!!
Wij moeten ons toch altijd registreren voor een uitwedstrijd (en zo hoort het ook), dat is in denbosch toch ook gebeurd neem ik aan?!
Den B hhh..
Schapendonk schreef : Schei aub uit over politie Maastricht. Om eens even een voorbeeld te noemen wat politie Maastricht is: Ik reed eens met een carnaval half dronken, maar wel nog wetend wat ik deed, vanuit het centrum op een scooter naar mijn woning in een buitenwijk. Niets bijzonders eigenlijk, want met carnaval zie je niks anders dan dronken mensen. Met 1 verschil dat het 04:30 smorgens/snachts was. Er was geen levende ziel meer te bekennen op de weg. Ik was 100 meter voor mijn woning, zag ik 2 koplampen op me afvliegen die me klem reden tegen de stoeprand. En jawel hoor, politie Maastricht. Ik wilde nog uitleggen dat het carnaval was enz...en dat ik niet in de auto wilde stappen omdat ik dit te gevaarlijk vond, maar dat ik natuurlijk wel wist dat het niet mocht enz....enfin ik weet dat ik fout was maar weet je wat het antwoord van de politie was? : "Laat je scooter maar staan en kom maar meteen mee". "Je had wel eens een kind kunnen aanrijden!!". Waarop ik antwoorde:"wat doe jij dan nog zo laat op?". Dat was natuurlijk de druppel waarop 260 euro volgde. Dit zijn de dingen waarmee ze zich graag bezig houden. Makkelijk geld verdienen. Maar als het moeite kost of gevaarlijk is, dan zijn ze niet meer te bekennen en gaan ze wat de videobeelden bekijken. Misschien is dit een apart topic waard; de ervaringen van mensen met de politie Maastricht.
elneik schreef : Na de wedstrijd, inderdaad slap ingrijpen van de politie. Twee combibusjes van denbosch waar de schuifdeuren opengingen waar die bosschebollen met grote bek begonnen te schreeuwen, naar inderdaad families en gezinnen. Ze hadden vast en zeker een andere groep Mvv supporters verwacht, hier was geen eer aan te behalen voor die bosschebollen.
Aan de andere kant, bij de sporthal stonden ook wat Mvv fans, ik weet niet of jullie dat nog hebben meegekregen? Één combibusje zijn deur werd opengetrokken getrokken waardoor de bestuurder die evendaar voor ook al naar buiten kwam met een iets te grote bek, een paar knallen op zijn gezicht kreeg. Waarna meerdere boschenaren uit de bus sprongen, en die dikke grote (semmie schilt figuur) ook kwam aanrennen. Korte confrontatie, waarna politie er tussen kwam.
Gelukkig dus niet onschonden weg gekomen. En politie, heeeeeeel slap ingrijpen van jullie kant. Als er families kinderen gezinnen staan, moet je zorgen dat die brabantse varkenskoppen (vooral voor het stadion langs) normaal doen en snel Maastricht worden uitbegeleid. Politie Maastricht, ga je schamen!
elneik schreef : En politie, heeeeeeel slap ingrijpen van jullie kant. Als er families kinderen gezinnen staan, moet je zorgen dat die brabantse varkenskoppen (vooral voor het stadion langs) normaal doen en snel Maastricht worden uitbegeleid. Politie Maastricht, ga je schamen!