>
Ontvangen bedankjes 21
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dixi schreef : Lekker de draad weer opgepakt na de nederlaag van maandag.
En dat alle drie de spitsen scoren is altijd goed.
Voorsprong weer wat uitgebouwd, volgende week wederom een kraker.
Dan nog even het voorval na de wedstrijd buiten het stadion.
Klasse actie van de politie!!
Hoe haal je het in je hoofd om de MVV aanhang tegen te houden, waardoor de meute alleen maar groter wordt, en je weet hoeveel voertuigen er aan komen en hun vriendelijke inhoud daarvan.
In de tijd dat wij werden tegengehouden, hadden ze die parkeerplaats kunnen afsluiten en waren we allemaal richting huis of kroeg gegaan. Daarna gooi je de poorten open en staat er nog geen 5% van wat er nu stond, flink stuk minder risico dus.
Maar nu loopt het uit de hand omdat de politie voor een mensenmassa zorgt waar er maar eentje door het lint hoeft te gaan en je hebt de poppen aan het dansen.
Ik keur die stuuractie van die Bosche bol niet goed en ook de reactie van die MVV supporter niet (let wel, mijn belving van wat ik gezien heb) maar dit had allemaal voorkomen kunnen worden als de politie de situatie beter had ingeschat (om maar te zwijgen van hun zwakke optreden).
Houdt het uitvak lekker vast na de wedstrijd, laat iedereen naar huis gaan, maar creëer geen supportersfuik met alle risico's van dien.
Je zou er maar tussen staan, je verdedigen, en voor je het weet heb je een sv in de bus.
Onderschatting en onkunde van onze politie, klaar.
Dit is al vaker voorgekomen, maar ervan leren....ho maar.
Er zijn genoeg mogelijkheden, maar zij kiezen voor de lastigste...
Dixi
opadiehard schreef : Genoten weer niet de eerste helft toen had het alle kanten kunnen opgaan,maar de tweede helft maakte veel goed .
In de eerste helft nog ff gepeild of ik in aanmerking kwam voor een nieuwe musical bij albert verlinden,maar knikte van nee omdat de cast van zijn nieuwe musical al bezet was .
De nieuwe musical zou weleens over de ouwe angelsite(vakkie b) kunnen gaan,want wat leefden burgervader en lief mee ze zaten er helemaal in kwa sfeer .
Jongens op vakkie a en b bedaank...dan nog ff iets over wat er na de wedstrijd gebeurde...hadden die gasten geen buscombie?...groot was mijn verbazing dat er eerst een supportersbus langs kwam met in het kielzog een flinke rij bossche autoos.
Dit onder uitzwaaien van veel mvv supporters...dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep?
Ondanks dat er wel 4 politiehonden en een massa politie was konden de supporters uit den bosch gewoon uitstappen,met flessen bier gooien?...ik ben geschrokken als het nu al zoveel problemen geeft wat moet het dan zijn als we ooit hogerop spelen...ik laat mij verrassen...gr opa .
Danny1983 schreef : waarom staat er nergens dat ze niet met de eigen auto mochten komen?
opadiehard schreef : ...dan nog ff iets over wat er na de wedstrijd gebeurde..hadden die gasten geen buscombie? Nee opa, ze hadden een autocombi ..groot was mijn verbazing dat er eerst een supportersbus langs kwam met in het kielzog een flinke rij bossche autoos.
Dit onder uitzwaaien van veel mvv supporters...dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep?
Ondanks dat er wel 4 politiehonden en een massa politie was konden de supporters uit den bosch gewoon uitstappen,met flessen bier gooien?...ik ben geschrokken als het nu al zoveel problemen geeft wat moet het dan zijn als we ooit hogerop spelen...ik laat mij verrassen...gr opa .
opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep
jeoff schreef : Ik ging wat later na de wedstrijd pas richting auto en zag de enorme meute wachtende auto's op de parkeerplaats. Ik parkeer daar eigenlijk nooit omdat het altijd al een ramp is na de wedstrijd, maar nu was het wel extreem! Deze actie van de politie was inderdaad erg dom. Ik had meteen al het gevoel 'dit gaat mis' en ben richting mijn eigen auto gelopen die bij het BP station in de buurt stond. Ik kon zo overal door rijden, ook de A2 kruising was namelijk 10 minuten (of nog langer?) afgezet door de politie en allen het verkeer vanaf de Geusselt mocht erdoor.
Ach, nu heeft onze lokale driehoek natuurlijk weer een excuus om nog meer buscombi's op te leggen in de toekomst. Mijn vertrouwen in zelfreflectie en het toegeven van fouten door deze mensen is enorm afgenomen (denk oa. aan de wietpas). Gewoon lekker blijven geloven in je eigen falen en het op alle manieren blijven goedpraten
Dixi schreef :
opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep
Die boom van een vent (en dat was echt een reus, typetje Ernesto Hoost maar dan blank) stapte voor mijn neus de eerste keer uit.
Toen hij zijn portier openmaakte stond er een politie agent met hond naast de auto om hem te zeggen dat hij moest blijven zitten.
Ernesto had daar schijt aan en stormde naar buiten, de politie had niet het lef om hem een tik te verkopen of de hond op hem los te laten.
En dan lees ik nu dat hij dit nog 3 x heeft kunnen presteren.