MVV Maastricht - FC Den Bosch

10 nov 2012 07:46
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #46
Na de eerste helft was ik blij geweest met een gelijkspel. Dat we de wedstrijd toch nog eindigen met 4-0 had ik niet durven hopen. De eerste 20 minuten was MVV de bovenliggende partij en had Den Bosch weinig tot niets in te brengen.
Vervolgens nam Den Bosch het echter over en kwam MVV er maar sporadisch uit. De 1-0 viel dan ook uit het niets. De tweede helft daarentegen heeft MVV zijn kansen goed benut en na de 2-0 moest Den Bosch wel komen en daar heeft MVV heel goed gebruik van gemaakt. Dit laat zien dat we een volwassen ploeg hebben die nog veel mooie dingen zal laten zien dit seizoen.
De tweede helft heb ik echt van de wedstrijd. Ze speelden minder goed dan tegen sparta, maar met zo een score boeit dat echt niet.

Knappe prestatie van onze mannen. Respect. Volgende week Dordrecht onderuit. Kunnen hier een flinke slag slaan, zeker gezien ook de wedstrijd Fortuna-Sparta wordt gespeeld en Helmond-Volendam!!! Als we die kunnen winnen, dan wordt het eens langzaam tijd om de markt af te huren :) :woohoo:

Kom op die roeie!!!!!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 08:05 10 nov 2012 08:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #47

Dixi schreef : Lekker de draad weer opgepakt na de nederlaag van maandag.
En dat alle drie de spitsen scoren is altijd goed.
Voorsprong weer wat uitgebouwd, volgende week wederom een kraker.

Dan nog even het voorval na de wedstrijd buiten het stadion.
Klasse actie van de politie!!
Hoe haal je het in je hoofd om de MVV aanhang tegen te houden, waardoor de meute alleen maar groter wordt, en je weet hoeveel voertuigen er aan komen en hun vriendelijke inhoud daarvan.
In de tijd dat wij werden tegengehouden, hadden ze die parkeerplaats kunnen afsluiten en waren we allemaal richting huis of kroeg gegaan. Daarna gooi je de poorten open en staat er nog geen 5% van wat er nu stond, flink stuk minder risico dus.
Maar nu loopt het uit de hand omdat de politie voor een mensenmassa zorgt waar er maar eentje door het lint hoeft te gaan en je hebt de poppen aan het dansen.
Ik keur die stuuractie van die Bosche bol niet goed en ook de reactie van die MVV supporter niet (let wel, mijn belving van wat ik gezien heb) maar dit had allemaal voorkomen kunnen worden als de politie de situatie beter had ingeschat (om maar te zwijgen van hun zwakke optreden).
Houdt het uitvak lekker vast na de wedstrijd, laat iedereen naar huis gaan, maar creëer geen supportersfuik met alle risico's van dien.
Je zou er maar tussen staan, je verdedigen, en voor je het weet heb je een sv in de bus.
Onderschatting en onkunde van onze politie, klaar.
Dit is al vaker voorgekomen, maar ervan leren....ho maar.
Er zijn genoeg mogelijkheden, maar zij kiezen voor de lastigste...

Dixi

IN ALLE HEKTIEK ben ik mijn zeer dure bril kwijt geraakt,is er iemand die mijn goudkleurig titanium montuur ergens binnen of buiten het stadion heeft gevonden...zo ja zou zeer dankbaar zijn als ik deze weer terug zou krijgen(was een flinke uitgave bij aanschaf)...ben vanmorgen nog gaan zoeken maar helaas niks gevonden,nu maar hopen dat er iemand wel iets vind of heeft gevonden!...gr opa ;).

....

10 nov 2012 08:20 10 nov 2012 08:21 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #48
Genoten weer niet de eerste helft toen had het alle kanten kunnen opgaan,maar de tweede helft maakte veel goed :thumbsup:.
In de eerste helft nog ff gepeild of ik in aanmerking kwam voor een nieuwe musical bij albert verlinden,maar knikte van nee omdat de cast van zijn nieuwe musical al bezet was :daag:.
De nieuwe musical zou weleens over de ouwe angelsite(vakkie b) kunnen gaan,want wat leefden burgervader en lief mee ze zaten er helemaal in kwa sfeer :thumbsup:.
Jongens op vakkie a en b bedaank...dan nog ff iets over wat er na de wedstrijd gebeurde...hadden die gasten geen buscombie?...groot was mijn verbazing dat er eerst een supportersbus langs kwam met in het kielzog een flinke rij bossche autoos.
Dit onder uitzwaaien van veel mvv supporters...dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep?
Ondanks dat er wel 4 politiehonden en een massa politie was konden de supporters uit den bosch gewoon uitstappen,met flessen bier gooien?...ik ben geschrokken als het nu al zoveel problemen geeft wat moet het dan zijn als we ooit hogerop spelen...ik laat mij verrassen...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

10 nov 2012 08:44 10 nov 2012 08:45 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #49

opadiehard schreef : Genoten weer niet de eerste helft toen had het alle kanten kunnen opgaan,maar de tweede helft maakte veel goed :thumbsup:.
In de eerste helft nog ff gepeild of ik in aanmerking kwam voor een nieuwe musical bij albert verlinden,maar knikte van nee omdat de cast van zijn nieuwe musical al bezet was :daag:.
De nieuwe musical zou weleens over de ouwe angelsite(vakkie b) kunnen gaan,want wat leefden burgervader en lief mee ze zaten er helemaal in kwa sfeer :thumbsup:.
Jongens op vakkie a en b bedaank...dan nog ff iets over wat er na de wedstrijd gebeurde...hadden die gasten geen buscombie?...groot was mijn verbazing dat er eerst een supportersbus langs kwam met in het kielzog een flinke rij bossche autoos.
Dit onder uitzwaaien van veel mvv supporters...dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep?
Ondanks dat er wel 4 politiehonden en een massa politie was konden de supporters uit den bosch gewoon uitstappen,met flessen bier gooien?...ik ben geschrokken als het nu al zoveel problemen geeft wat moet het dan zijn als we ooit hogerop spelen...ik laat mij verrassen...gr opa ;).

En dat terwijl ze het van tevoren ook nog hebben aangegeven om met meerdere mensen op eigen vervoer te komen :thinking:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

10 nov 2012 09:18 10 nov 2012 09:26 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #50
op l1

MVV-supporter opgepakt

Na afloop van de wedstrijd MVV Maastricht- FC Den Bosch is een Maastrichtse supporter opgepakt door de politie.

De persoon trapte een deuk in de wagen van een Bosche supporter. De herrieschopper werd daarop ingerekend door de politie.

In totaal waren 240 bezoekers uit Den Bosch aanwezig in de Geusselt, waarvan het merendeel zelf met de auto was gekomen.

waarom staat er nergens dat ze niet met de eigen auto mochten komen?

Er waren gister trouwens 300 man meer in het stadion dan maandag tegen Sparta, en de meeste van die 300 zaten in het uitvak.
Dus of de wedstrijd nou op tv komt, op maandag is of op vrijdag aan toeschouwers aantallen merk je het niet!

10 nov 2012 10:08 10 nov 2012 10:19 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #51

Danny1983 schreef : waarom staat er nergens dat ze niet met de eigen auto mochten komen?

Er staat nergens dat ze niet met de eigen auto mochten komen omdat voor de supporters van FC Den Bosch voor de wedstrijd tegen MVV een autocombi gold en ze dus gerust met hun eigen auto konden komen.!!!

,,In verband met de beperkte parkeergelegenheid bij het bezoekersvak mogen maximaal 50 personenauto's naar Maastricht rijden.
Voor de autocombi zijn maximaal 150 toegangskaarten beschikbaar.
Overige supporters dienen met de bus naar Maastricht te reizen. Indien van toepassing volgt t.z.t. meer informatie."

www.denboschfc.nl/ai1ec_event/mvv-fc-den-bosch/?instance_id=
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

10 nov 2012 10:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #52
ja sorry mijn fout had beter moeten lezen :oops:

Benjamin van den Broek en Joey Brock baalden vrijdagavond na afloop van het duel met MVV (4-0 verlies) enorm. Volgens beide spelers viel er meer uit de wedstrijd te halen, zo vertelden zij tegenover Omroep Brabant.

"De bal wilde er niet in vandaag (vrijdag, red.). We hadden zelfs op 3-0 moeten komen, maar dat doen we niet. En dan scoort MVV wel. Terwijl ik ons eigenlijk beter vond", aldus de teleurgestelde middenvelder Van den Broek.

De 24-jarige verdediger Brock sloot zich bij zijn ploeggenoot aan. "Na de 2-0 stortte het in. 4-0 is gewoon te veel. Dit is echt een dreun. En dan gaat hun publiek zo zingen. Dat komt best hard aan", zo besloot de mandekker van FC Den Bosch zijn verhaal.

Lees verder: www.soccernews.nl/news/174816/FC_Den_Bos..._beter#ixzz2BoJ7sFVh

10 nov 2012 10:36
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #53
fijn om te horen dat wij als publiek zo veel invloed hebben op de tegenstander.
dat moet ons als publiek een boost geven dit vast te houden zo dat niemand meer hier wint.
fantastisch lui

10 nov 2012 10:50 10 nov 2012 10:52 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #54

opadiehard schreef : ...dan nog ff iets over wat er na de wedstrijd gebeurde..hadden die gasten geen buscombie? Nee opa, ze hadden een autocombi ..groot was mijn verbazing dat er eerst een supportersbus langs kwam met in het kielzog een flinke rij bossche autoos.

En dit na een 4-0 overwinning. Wat zou er gebeurd zijn als we verloren hadden. ?

10 nov 2012 11:14
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Den Bosch #55

opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep

Die boom van een vent (en dat was echt een reus, typetje Ernesto Hoost maar dan blank) stapte voor mijn neus de eerste keer uit.
Toen hij zijn portier openmaakte stond er een politie agent met hond naast de auto om hem te zeggen dat hij moest blijven zitten.
Ernesto had daar schijt aan en stormde naar buiten, de politie had niet het lef om hem een tik te verkopen of de hond op hem los te laten.
En dan lees ik nu dat hij dit nog 3 x heeft kunnen presteren.
Ik kan me er echt pissig over maken dat de politie op de hoogte was van de situatie vanuit Den Bosch, het risico alleen maar vergrootte door ons tegen te houden en dan ook nog slapjes ingrijpt.
Maar het nieuws kopt wel weer in "supporter MVV opgepakt" terwijl het eigenlijk had moeten zijn "politie onderschat en faalt na de wedstrijd MVV - FC Den Bosch".
Maar goed, hopelijk trekken ze leer uit de situatie die ze zelf gecreëerd hebben en gaat het een volgende keer anders.
Prettig weekend allemaal....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

10 nov 2012 11:38
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #56
Ik ging wat later na de wedstrijd pas richting auto en zag de enorme meute wachtende auto's op de parkeerplaats. Ik parkeer daar eigenlijk nooit omdat het altijd al een ramp is na de wedstrijd, maar nu was het wel extreem! Deze actie van de politie was inderdaad erg dom. Ik had meteen al het gevoel 'dit gaat mis' en ben richting mijn eigen auto gelopen die bij het BP station in de buurt stond. Ik kon zo overal door rijden, ook de A2 kruising was namelijk 10 minuten (of nog langer?) afgezet door de politie en allen het verkeer vanaf de Geusselt mocht erdoor.

Ach, nu heeft onze lokale driehoek natuurlijk weer een excuus om nog meer buscombi's op te leggen in de toekomst. Mijn vertrouwen in zelfreflectie en het toegeven van fouten door deze mensen is enorm afgenomen (denk oa. aan de wietpas). Gewoon lekker blijven geloven in je eigen falen en het op alle manieren blijven goedpraten :thumbsup:

10 nov 2012 11:40
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #57
Maar laten we het ook niet groter maken dan het is en ons nog vooral blijven focussen op de 4-0 overwinning!

10 nov 2012 11:44
vette sajs
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #58
Wat een wedstrijd, eerste 20 min goed, hierna billen knijpen, toen heer en meester omdat FCDB moest komen.

Na de wedstrijd wat een fiasco, ik loop naar mijn auto bij het Willem 1 terrein, vliegen me de volle bierflessen om de oren , en mogen we niet meer door lopen, ze probeerden uit het parkeer vak te breken, hier stonden ongeveer 6 petten om dit te voorkomen, zijn maar terug gelopen naar de Mac.
Daarna nog wat schermutselingen, wat een beer was dat!! Als die als eerste uitstapt durft de rest er wel achteraan te gaan, was wat provoceren er zijn volgens mij niet veel klappen gevallen.

Als er nu eens een les wordt uitgetrokken dat ze in het vak (niet parkeerplaats) worden gehouden, dan gaan meeste MVV supporters naar huis, en dan kan FCDB rustig wegrijden zonder uitzwaaien. :daag: :daag:

10 nov 2012 12:02
kribbebieter
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #59

jeoff schreef : Ik ging wat later na de wedstrijd pas richting auto en zag de enorme meute wachtende auto's op de parkeerplaats. Ik parkeer daar eigenlijk nooit omdat het altijd al een ramp is na de wedstrijd, maar nu was het wel extreem! Deze actie van de politie was inderdaad erg dom. Ik had meteen al het gevoel 'dit gaat mis' en ben richting mijn eigen auto gelopen die bij het BP station in de buurt stond. Ik kon zo overal door rijden, ook de A2 kruising was namelijk 10 minuten (of nog langer?) afgezet door de politie en allen het verkeer vanaf de Geusselt mocht erdoor.

Ach, nu heeft onze lokale driehoek natuurlijk weer een excuus om nog meer buscombi's op te leggen in de toekomst. Mijn vertrouwen in zelfreflectie en het toegeven van fouten door deze mensen is enorm afgenomen (denk oa. aan de wietpas). Gewoon lekker blijven geloven in je eigen falen en het op alle manieren blijven goedpraten :thumbsup:

En een stukje baan garantie door jezelf werk te blijven verschaffen door de goofie op deze manier.....

10 nov 2012 12:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #60

Dixi schreef :

opadiehard schreef : dit moest wel mis lopen een boom van een vent kreeg het voor elkaar om maar liefst 4 tot 5 keer uit te stappen en op verschillende mensen in te rennen zonder dat politie echt ingreep

Die boom van een vent (en dat was echt een reus, typetje Ernesto Hoost maar dan blank) stapte voor mijn neus de eerste keer uit.
Toen hij zijn portier openmaakte stond er een politie agent met hond naast de auto om hem te zeggen dat hij moest blijven zitten.
Ernesto had daar schijt aan en stormde naar buiten, de politie had niet het lef om hem een tik te verkopen of de hond op hem los te laten.
En dan lees ik nu dat hij dit nog 3 x heeft kunnen presteren.

Triest dit. Ik heb in het verleden verschillende malen meegemaakt dat de politie met een man of 6/7 over iemand heen duikelde en afvoerden, die even daarna met een sv zaten. En zo iemand durven ze dan niet aan te pakken. Te triest voor woorden. Wat een lafbekken.

Tijd voor maken pagina: 0.334 seconden