MVV Maastricht - FC Den Bosch

10 nov 2012 18:40 10 nov 2012 18:43 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #76
Ik heb soms het gevoel dat de politie Maastricht juist wil dat het soms uit te hand loopt, zodat ze alle raddraaiers of mensen die ook maar even reageren(liefs die van MVV)een sv kunnen geven. De helden. Daarom regelen ze dit ook niet op een andere manier, en hoeven de supporters van de uit-partij nooit te wachten in het vak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2012 18:42 10 nov 2012 18:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #77

serke schreef :
Serke zoat gewoen oppe tribuun ...

Jao, jao....veer höbbe wel betere smoesjes gehuurd ! :lachen:

serke schreef : Volgende week kin iech der helaas neet bjzoen, mer geer redt ut oach wel zoonder miech oppe sjet he manne !

Höbste die absensie wel sjriftelik in dreivoud bij Sjra en Forlaajf aongevraog...?
Zoe nee...daan kin diech dat op e SV ( Sjet Verbod) koume te stoon,
of de volgende toeswedstrijd de ierste hellef boet blieve...! :P

10 nov 2012 19:04
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Den Bosch #78
Even heel iets anders en dat mag ook wel eens gezegd worden, het arbitrale trio was deze avond top.
Deze scheidsrechter voelde de wedstrijd aan, liet veel doorspelen waar andere scheidsrechters allang hadden gefloten en met kaarten strooide.
Verdiende staande ovatie toen ze het veld afliepen!! Wat een duimpje omhoog van de scheids opleverde vlak voor de catacombe.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, opadiehard, tanteke

10 nov 2012 20:55 10 nov 2012 20:56 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #79
Nog even heel kort dan, alles is al gezegd dus hoef hier voor de rest nog weinig aan toe te voegen. 1e helft na een goed begin zeer goed weggekomen en eigenlijk was FC Den Bosch de veel betere en gevaarlijke ploeg. Onder andere dus 2 keer de lat geraakt. Vooral dus Tom van Weert is een speler die eigenlijk in de Eredivisie thuishoort. Tegen de verhouding in dan toch op 1-0 komen door Leroy Labylle die eigenlijk tot dan toe nog geen bal goed had geraakt. 2e helft leek op dezelfde voet verder te gaan, gelukkig hebben we Castro in de goal staan die de gevaarlijke kopbal nog zijn goal wist uit te ronselen. Daarna is er door hard werken nog de frommelgoal van Veldmate tot stand gekomen, nadat clown Begois de knal van Esajas niet kon klemmen. Daarna was het verzet gebroken van de Bossche bollen en waren we nog getuige van mooie goals van Esajas en Schreurs. Bij hun lukte werkelijk niets meer en de nog grote kansen die ze kregen werden huizenhoog over geschoten. Sfeer kwam er pas nadat de buit weer binnen was, jammer toch. De ploeg verdient gezien de stand op de ranglijst de volle support van een grotere groep supporters als die dit nu wel al doen.

Scheidsrechter Makkelie was inderdaad voor zijn doen zeer behoorlijk. Ook al vind ik hem nog steeds een zeer matige scheidsrechter, gisteren heeft hij het gewoon goed gedaan.

Ook triest om te horen dat het na de wedstrijd slecht geregeld was met het afvoeren van de uitfans en het zelfs tot kleine confro's is gekomen. Thuispubliek had natuurlijk niet hoeven te wachten op die stoet van bussen en auto's uit Den Bosch. Ik stond overigens niets vermoedend in de Ster de overwinning te vieren. Blij dat ik daar niet heb gestaan anders had ik mij ook moeten beheersen en zoals gezegd op de Maastrichtse politie kan je niet bouwen.

10 nov 2012 21:21
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #80

Dixi schreef : Even heel iets anders en dat mag ook wel eens gezegd worden, het arbitrale trio was deze avond top.
Deze scheidsrechter voelde de wedstrijd aan, liet veel doorspelen waar andere scheidsrechters allang hadden gefloten en met kaarten strooide.
Verdiende staande ovatie toen ze het veld afliepen!! Wat een duimpje omhoog van de scheids opleverde vlak voor de catacombe.

Dixi

Ik kan me nog herinneren dat Makkelie een aantal jaar terug ook deze wedstrijd floot. Toen gaf-ie Den Bosch nog in de blessuretijd een pingel, waardoor het nog 2-2 werd en bij het aftreden van het veld een aantal heethoofden hem nog aanvielen (maar uiteraard zat de muur van de spelerstunnel hier nog tussen)... Kortom, iedere scheids heeft zijn goede dagen en ook zijn faaldagen.

Nu even over de wedstrijd: wat had MVV toch weer een geluk dit keer, het moet echt gezegd worden. Die eerste twee goals vielen op de juiste momenten, de eerste aan het einde van een slechte eerste helft van MVV (al waren de eerste 10 minuten wel goed) en de tweede na een periode waar ze flink onder druk stonden. Daarna zakte Den Bosch in elkaar en liep de score nog wel op. 4-0 is natuurlijk een zeer goed resultaat tegen een ploeg in vorm, maar geeft toch een vrij vertekend beeld hoe de wedstrijd was, Den Bosch voetbalde zeker niet slecht, vooral met die twee ballen op de lat hadden ze bijna gescoord en dan was het een heel andere wedstrijd wellicht geworden.

Maar MVV knokte voor wat het waard was en dat knokken werd beloond. Wat een werk verrichten die Rutjes en Veldmate samen, en Van Hyfte is de grote regisseur die in het veld iedereen goed coacht en het spel verdeelt. Schreurs pikte weer zijn doelpuntje mee, hij leek niet echt in de wedstrijd te zitten, maar als een echt "duvelke" blijft-ie ervoor gaan. Bij Esajas is het vaak "alles of niks", maar hij trekt zich aan de rest op en voetbal minder egoïstisch dan vorig seizoen, en uiteraard blijft hij gevaarlijk met die schotkracht in zijn linkerbeen. Labylle wisselde inderdaad de eerste helft de goede met de slechte momenten af, maar gezien zijn goal kun je zien dat de kwaliteit ervan afdruipt. Ik zou niet gek opkijken als er een club zich meldt in de winterstop voor hem. En, last but not least, wat keepte Castro weer een dijk van een partij zeg. :thumbsup: Hij en de lat redden MVV meerder malen gisteravond.

Fantastisch resultaat, op naar Dordrecht, de volgende kraker! Veer stoon bovenaon, veer stoon bovenaon... :applaus:

10 nov 2012 23:25
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #81
@Serke, wie LRB zag, iech hub nog gezeuk, wis netuurlik neet wies diech oetzaogs, mer aon uzzen dj gevraog, dee wis miech te vertelle tot iech nao 'ne lielikke mos zeuke. Iech kwaom netuurlik allein mer lielikke luij tege. Eeders kier gevraog: "Heij diech bis lielik, bis diech Ser?" Bin door zeker 30 maan op mien pupse gehowwe en diech nog neet gevoonde. Bin iech mer vaan ellende met opadiehard (met zien sjiek truijke, toen nog met bril) en LRB get gaon drinke.

@Dixi, hubs geliek, sjeids waor good. Dat maag ouch 'ns gezag weure. Volges miech heet nog noets 'ne sjeids zoe groet applaus gehad.

@Allemaol, iech voont ut heerlik tot de sfeer weer e bitsje terök kwaom vaan de kaant vaan de ultras en tot veer es Angelside tribuun deks allemaol saame waore aon ut zinge. (Noe nog allemaol tegeliek, iech zit beijnao in ut midde, utzellefde leedsje aon twie kaante, mer a-synchroon...). Allein wie ut in de ierste hellef get minder waor, sjus daan mot de support groet zien en neet dat gefluit en gezeur. Ouch (mer hiel) eve nao de wedstrijd dao euver gehad met Benoitcamontagne, sjus daan mot d'r de krach vaan de 12e maan zien! Daan motte veer ze nao veure sjriewe! Dat is de krach vaan de Geusselt!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Romadu

11 nov 2012 01:13
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #82
tussen de 2de en 3de goal stormde enkele den bosch supporters omlaag waarom ook mvv supporters reageerden.
toe ik 1 minuut later keek stond rinkens boven aan de trap in vak F . Daar heeft hij een hele discussie gehad met de supporters in die hoek.
Als rinkens hier niet tussen in was gevlogen was dit uit de hand gelopen,en hadden we op een flinke boete kunnen rekenen.
Dit was vond ik zelf goed ingrijpen van rinkens. beter als achter af svtjes uitdelen.
bolke de beer in het uitvak zou ik zelf al voor de wedstrijd hebben uitgezet. door dat deze clown begon met uitdagen ging de rest ook reageren. Hopelijk heeft die camera wat er hangt ook de gooiers van het uitvak geregistreerd, Tot dat ook eens de aanleiders worden gestraft in plaats van mvv supporters.

Ergens mis ik het wel tot de ultras niet als groep aanwezig zijn in het stadion. je mist toch de spandoeken en de vlaggen enzo. Hoop tot tegen go ahead de groep terug is zoals het hoort.

De wedstrijd zelf was echt mvv stijl. 15 minuten aanvallen, dan half uurtje inzakken en vlak voor de rust nog even aanzetten.
2de helft ging mvv goed met de kansen om, maar we kwamen goed weg een paar keer.Met bulters had je deze wedstrijd zeker verloren. Daar is geen twijfel over.
Voor de wedstrijd zag ik wie de arbitrage was,toen zag ik eigelijk de bui wel hangen. gelukkig tot mijn verbazing floot hij heel terecht op alles.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

11 nov 2012 15:02
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #83
@ sjoen-mestreech

Denk jij werkelijk dat Rinkens nog krediet of invloed heeft?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

11 nov 2012 16:13
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #84

sjoen-mestreech schreef : Voor de wedstrijd zag ik wie de arbitrage was,toen zag ik eigelijk de bui wel hangen. gelukkig tot mijn verbazing floot hij heel terecht op alles.

De scheidsrechter floot een sterke partij. Niets op aan te merken
Wees blij dat het niet dhr. Higler was. Hedemiddag scheids bij Zwolle - Ajax.wederom vreemde beslissingen.

Aon de géng

11 nov 2012 19:38
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #85
@romadu. Spreek voor jezelf. Ik durf te zeggen dat Paul Rinkens bij 90% van de supporters die vrijdag in de geusselt waren nog voldoende krediet heeft!

Ik zag Paul gaan en het was een flinke discussie met handgebaren en alles. Ik vind zo'n actie respect opbrengend.

Over de wedstrijd: fantastische score maar dat gefluit 20 minuten lang?!?
Een elftal kan niet altied pieken mensen, zeker een jonge Smeets en stankov niet! Volgende keer ga ik bij weer zo'n gefluit eens schreeuwen: aanmoedigen, nie afzeiken!

Comon MVV, you make us proud!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, sjoen-mestreech, opadiehard

11 nov 2012 20:15
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #86
Even rechtzetten 6500 toeschouwers waarvan er +/- 65 tegen Rinkens zijn maakt een totaal van 99% voor deze man die hele goede zaken met MVV gedaan heeft en zeker nog gaat doen.
MVV heeft tegen Den Bosch laten zien dat je geluk afdwingt en als je zelf op de beslissende momenten scoort je echt wel een kandidaat bent om kampioen te worden.
Veldmate en Rutjes zijn goude aankopen geweest en zeer zeker ook Schreurs,maar de belangrijkste is toch Bram Castro eindelijk hebben we weer eens een doelman die punten voor ons pakt.

11 nov 2012 21:09 11 nov 2012 21:13 door Gohf.
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #87

glowwie schreef : Even rechtzetten 6500 toeschouwers waarvan er +/- 65 tegen Rinkens zijn maakt een totaal van 99% voor deze man die hele goede zaken met MVV gedaan heeft en zeker nog gaat doen.
MVV heeft tegen Den Bosch laten zien dat je geluk afdwingt en als je zelf op de beslissende momenten scoort je echt wel een kandidaat bent om kampioen te worden.
Veldmate en Rutjes zijn goude aankopen geweest en zeer zeker ook Schreurs,maar de belangrijkste is toch Bram Castro eindelijk hebben we weer eens een doelman die punten voor ons pakt.

Zonder die 65(Je doelt dus op de Ultra's en die zijn volgens mij sowieso met meer man als 65) Word het qua sfeer en voetbal beleving maar een saaie bedoeling. Ik denk eerlijk gezegd niet dat MVV daar gebaat bij is. En het is niet alsof ze geen punt hebben in verschillende zaken die Rinkens heeft ingevoerd en acties die hij op persoonlijke conto heeft gedaan!

Rinkens zou er goed aan doen eens naar De Graafschap te kijken, daar ligt de directie momenteel ook in conclaaf met de fanatieke supporters van de BT, gevolg : 1 bestuurder is al opgestapt, de BT heeft inmiddels aangekondigd géén wedstrijden meer te bezoeken van De Graafschap(dooie bedoeling daar nu), daarnaast gaat het sportief gezien ook rampzalig. Zo kan het dus ook lopen als je fanatieke fans gaat pesten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

11 nov 2012 22:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #88
Gohf ik vind niet dat je hier een punt maakt...mvv heeft in zijn totaliteit een flinke stap gezet bestuurlijk en organisatories.
Nu lijkt het net of jij hier een hindernis komt opwerpen.
Een groot gedeelte zeg maar de ruime meerderheid kiest voor rinkens kiest voor mvv.
Natuurlijk vind ik hem ook vaak te burgelijk en niet voetbal gericht.
Maar dan nog paul is wel mede met anderen,,verantwoordelijk,,voor de opstanding van het huidige mvv...en dat is het enigste wat op dit moment telt...de rest volgt wel...in mestreech zien ze neet op hun kopke gevallen...in zitterd wel?...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schnibble for MVV

11 nov 2012 22:24
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #89

Romadu schreef : @ sjoen-mestreech

Denk jij werkelijk dat Rinkens nog krediet of invloed heeft?

Romadu, iech snap en begriep boerum tots diech dat zegks.
Mer tot Rinkens zellef denao tow geit is toch beter es boetes veur MVV en SV's veur supporters, of neet?
De mos ut ouch mer durreve um es de spanninge hoeg oploupe dao de tusse te goon stoon. 'N SV oetdeile is veul gemeekelikker...
Iech dink ech wel tot ouch ut bestuur sfeer in ut stadion wil höbbe, inclusief de ultras. Geer hub neet veur niks 'ne mail gehad. Mer gezeik en dat oetdaage dao, dat wil heer neet en dat is ouch te begriepe.
Tot ut proces vaan de NAC SV's neet netjes waor, klop. Mer ut is aongezat door de pliesie en neet door MVV.
Tot MVV dao aanders met um had kinne goon, klop ouch. (En iech dink ech tot es ut noe weer zow gebeure, tot dao ouch ech aanders met umgegaange zow weure, door MVV. Ouch al weurt dat noe neet gezag en towgegeeve.)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

12 nov 2012 01:19
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #90
Ben het afzeiken van Rinkens langzaam moe aan het worden! Rinkens heeft al veel gedaan voor de club en zonderhem was de kans groot dat er nu geen MVV meer was om naar te kijken. Er zijn altijd dingen die een bestuur doet die niet altijd hartelijk ontvangen worden en achteraf gezien beter op een andere manier aangepakt hadden kunnen worden!! Maar als je nu ziet wat dit MVV bereikt waar Rinkens debet aan is, dan mogen de echt MVV supporters in hun handjes knojpen ipv liggen te zeiken de hele dag!
Maar goed, ik begrijp dat die zeikers in hun eigen leven nog meer hebben bereikt en gedaan voor MVV en dat ook nog zonder ooit één foute keuze gemaakt te hebben??? Pfff. MVV is de prachtigste club van NL met supporters, ik had alleen graag gezien dat deze smet op MVV (het altijd afzeiken van mensen die hun nek uitsteken voor de club) afgelopen was.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, sjoen-mestreech, opadiehard, Belurani

Tijd voor maken pagina: 0.370 seconden