>
Ontvangen bedankjes 1517
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jao, jao....veer höbbe wel betere smoesjes gehuurd !serke schreef :
Serke zoat gewoen oppe tribuun ...
Höbste die absensie wel sjriftelik in dreivoud bij Sjra en Forlaajf aongevraog...?serke schreef : Volgende week kin iech der helaas neet bjzoen, mer geer redt ut oach wel zoonder miech oppe sjet he manne !
Dixi schreef : Even heel iets anders en dat mag ook wel eens gezegd worden, het arbitrale trio was deze avond top.
Deze scheidsrechter voelde de wedstrijd aan, liet veel doorspelen waar andere scheidsrechters allang hadden gefloten en met kaarten strooide.
Verdiende staande ovatie toen ze het veld afliepen!! Wat een duimpje omhoog van de scheids opleverde vlak voor de catacombe.
Dixi
sjoen-mestreech schreef : Voor de wedstrijd zag ik wie de arbitrage was,toen zag ik eigelijk de bui wel hangen. gelukkig tot mijn verbazing floot hij heel terecht op alles.
glowwie schreef : Even rechtzetten 6500 toeschouwers waarvan er +/- 65 tegen Rinkens zijn maakt een totaal van 99% voor deze man die hele goede zaken met MVV gedaan heeft en zeker nog gaat doen.
MVV heeft tegen Den Bosch laten zien dat je geluk afdwingt en als je zelf op de beslissende momenten scoort je echt wel een kandidaat bent om kampioen te worden.
Veldmate en Rutjes zijn goude aankopen geweest en zeer zeker ook Schreurs,maar de belangrijkste is toch Bram Castro eindelijk hebben we weer eens een doelman die punten voor ons pakt.
Romadu, iech snap en begriep boerum tots diech dat zegks.Romadu schreef : @ sjoen-mestreech
Denk jij werkelijk dat Rinkens nog krediet of invloed heeft?