>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kay schreef : Zo is dat, als wij de roze wolk van Den Bosch wegblazen en Sparta en Helmond spelen gelijk, dan staan we er weer uitermate goed voor
Danny1983 schreef : Ik had verwacht dat we van Sparta zouden winnen en we tegen Den Bosch moeilijk zouden krijgen ik denk 1-3
MVVke schreef :
Kay schreef : Zo is dat, als wij de roze wolk van Den Bosch wegblazen en Sparta en Helmond spelen gelijk, dan staan we er weer uitermate goed voor
Nein Kay, veer mage gein roze wolke wegbloze veur d'n hier Rinkens, want daan zeet 'r weer tot v'r anti-homo zien. En dat maag neet he...Daorum liet MVV zien tot eederein geliek is, en weurt 't dus 2-2. Logisch toch?
Punker73 schreef : 09/10 DEN BOSCH - MVV 6 - 0 ... die wedstrijd blijft in mijn geheugen staan als het moment waarop Capa zijn biezen had moeten pakken. Vergeet ik nooit meer dat we daar met 0-6 klop kregen en Capa volgens mij nog 10 seconden voor het laatste fluitsignaal de catacombe in vluchte terwijl een deel van het uitvak met witte zakdoekjes stond te zwaaien .....
Hoe anders is het gevoelg 3 jaar later ....
les rouges blancs schreef :
Danny1983 schreef : Ik had verwacht dat we van Sparta zouden winnen en we tegen Den Bosch moeilijk zouden krijgen ik denk 1-3
Wableef....? Wat zeiks diech noe snotsgiebel...
Laot diech mer neet zien straks...Opa en iech zien zoe veerdig met dit soort "iech dink 1: 3"
Ut is tots diech zoe'n pielemuiske bis, drum geis diech euver de knee, want aanders....
2:1 veur die vaan us !