MVV Maastricht - FC Den Bosch

12 nov 2012 10:32
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #91
Ik snap de reactie van Gohf ook niet zo goed? Het ging erom of mensen tijdens de wedstrijd bereid zijn naar hem te luisteren en dat hij bij velen krediet heeft, in tegenstelling tot wat Romadu zegt.

Daarnaast Gohf, heeft dit totaal niet met Ultras Mestreech te maken. Laat hun dan ook daarbuiten! Mensen maken zelf uit of voor hun Dhr Rinkens afgedaan heeft, terecht of niet terecht. Of anderen het daarmee eens zijn doet ook niet ter zake. Het is niet een bepaalde groep die dat vind, maar dat maakt iedereen persoonlijk uit.

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2012 10:38
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #92
Dus omdat Rinkens het financieel goed voor elkaar heeft gekregen mag er geen kritiek geuit worden met betrekking tot andere punten.

12 nov 2012 11:36
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #93

αναρχος schreef : Dus omdat Rinkens het financieel goed voor elkaar heeft gekregen mag er geen kritiek geuit worden met betrekking tot andere punten.

Opbouwende kritiek is altijd goed kan iedereen van leren!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

12 nov 2012 14:13 12 nov 2012 14:14 door elneik.
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #94

αναρχος schreef : Dus omdat Rinkens het financieel goed voor elkaar heeft gekregen mag er geen kritiek geuit worden met betrekking tot andere punten.

Dat rinkens het financieel goed voor elkaar heeft is al heel wat! De afgelopen jaren hebben we alleen clowns als eind verantwoordelijke gehad, dus daar allereerst respect voor.

Dat Rinkens (ook naar mijn mening) een fout heeft begaan omtrent het geen wat is gebeurd in Breda, is inderdaad heel sneu te noemen. Ook ik vind dat je zo niet met je fans moet om gaan, en vooral niet je fanatieke aanhang. Daarvoor zijn er als het goed is ook al een aantal ''conflicten/onenigheden '' geweest met ultras, als ik me niet vergis.

Het is gewoon iets wat heel jammer is, we spelen sinds jaren weer is bovenin, en dan krijg je dit. Maar laten we niet vergeten hoe je het wend of keert, Rinkens heeft het financieel op orde. Ik vind dat de man iets meer krediet verdiend, al moet iedereen dat uiteraard dat zelf weten.

Kom op, samen Mvv!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

12 nov 2012 14:43
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #95
"Voor passie en fanatieke fans is geen plaats binnen het nieuwe MVV"
Ik beschouw mezelf als fanatieke fan. Rinkens vind dat ik beter weg kan blijven bij MVV.
Maar omdat het financieel in orde is zal ik hier maar geen punt van maken.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

12 nov 2012 14:54
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #96
ik beschouw meer zeer zeker als een fanatieke MVV supporter en heb totaal niet het gevoel dat Dhr rinkens me weg wil hebben
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Boer458

12 nov 2012 15:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #97

Jean schreef : "Voor passie en fanatieke fans is geen plaats binnen het nieuwe MVV"
Ik beschouw mezelf als fanatieke fan. Rinkens vind dat ik beter weg kan blijven bij MVV.

Ik vind dit bijzonder dubieuze stemmingmakerij. Door de tekst tussen aanhalingstekens te zetten suggereer je dat dit een stelling van Rinkens of het bestuur is. Dat is natuurlijk onzin.

Zonder dit bestuur, waar Rinkens een onderdeel van is, hadden we deze hele discussie niet meer hoeven voeren. Dan was er geen MVV meer geweest. Ik keur niet alles goed wat er gebeurt maar het begint nu wat weg te hebben van een hetze richting Paul Rinkens. Dat vind ik principieel onjuist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Eepke, Boer458

12 nov 2012 15:05 12 nov 2012 15:06 door Jean.
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #98

Boschpoort schreef :

Jean schreef : "Voor passie en fanatieke fans is geen plaats binnen het nieuwe MVV"

Ik vind dit bijzonder dubieuze stemmingmakerij. Door de tekst tussen aanhalingstekens te zetten suggereer je dat dit een stelling van Rinkens of het bestuur is. Dat is natuurlijk onzin.

Zonder dit bestuur, waar Rinkens een onderdeel van is, hadden we deze hele discussie niet meer hoeven voeren. Dan was er geen MVV meer geweest. Ik keur niet alles goed wat er gebeurt maar het begint nu wat weg te hebben van een hetze richting Paul Rinkens. Dat vind ik principieel onjuist.

Ik heb de tekst tussen aanhalingstekens gezet om duidelijk te maken dat dit een uitspraak is van Rinkens.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

12 nov 2012 15:14
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #99
Oh, je suggereert het dus niet maar stelt het. Dan zou ik graag willen weten bij welke gelegenheid deze letterlijk tekst is uitgesproken. Dan zou ik dus ook niet meer welkom zijn. Ik denk dat ik ook redelijk fanatiek ben...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

12 nov 2012 15:20
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #100

Gohf schreef :

glowwie schreef : Rinkens zou er goed aan doen eens naar De Graafschap te kijken, daar ligt de directie momenteel ook in conclaaf met de fanatieke supporters van de BT, gevolg : 1 bestuurder is al opgestapt, de BT heeft inmiddels aangekondigd géén wedstrijden meer te bezoeken van De Graafschap(dooie bedoeling daar nu), daarnaast gaat het sportief gezien ook rampzalig. Zo kan het dus ook lopen als je fanatieke fans gaat pesten.

En jij zou er eens goed aan doen om naar je eigen club te kijken!!

De volgende gebruiker (s) zei dank u Punker73, Eepke

12 nov 2012 16:03
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #101
Waarom ? Wat heeft dat met deze situatie te maken ? Of mag je alleen een mening geven als je MVV fan bent ? Doe niet zo kortzichtig joh, "Hij is voor Fortuna dus hij mag niks over MVV zeggen, want dat vind ik niet leuk hoor" pffffffffff
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

12 nov 2012 17:14
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #102

Boschpoort schreef : Oh, je suggereert het dus niet maar stelt het. Dan zou ik graag willen weten bij welke gelegenheid deze letterlijk tekst is uitgesproken. Dan zou ik dus ook niet meer welkom zijn. Ik denk dat ik ook redelijk fanatiek ben...

Een aantal Praotkaffee's geleden is deze tekst uitgesproken. Afgelopen praotkaffee heeft Rinkens dit nog bevestigd en hij stelde dat het dan verkeerd opgevat zou zijn door de mensen. Juist...

12 nov 2012 18:40 12 nov 2012 18:42 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #103

Boschpoort schreef :

Ik ga dit reageren van boschpoort niet af doen met mijn naam onderaan met bedankt te doneren...ik vind dat ik zijn reageren vetter moet onderstrepen nl zonder rinkens en consorten had ik nu het voetbal in limburg moeten volgen via r***,fortuna en vvv...het is rinkens en het collectief nl ook die andere bestuursleden...mijn vraag zou dan ook moeten zijn nu doet rinkens alles of heel veel van die,,nare,,beslissingen in zijn eentje nemen :thinking:...boschpoort je hebt zeker een punt en dik gelijk...gr opa ;)

....

12 nov 2012 19:46
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #104
Zucht, ik wordt hier zo moe van..... Gaan we nu in elk topic een punt vinden waarop we het bestuur kunnen aanvallen? Stop toch eens met die negativiteit en steek al die energie die nu in de negatieve sfeer gestoken wordt in het positieve....

Je zult zien dat je dan een stuk prettiger leeft.....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, manmetpet, Boer458, peter ruiver

12 nov 2012 20:53
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #105

Aswin schreef : Zucht, ik wordt hier zo moe van..... Gaan we nu in elk topic een punt vinden waarop we het bestuur kunnen aanvallen? Stop toch eens met die negativiteit en steek al die energie die nu in de negatieve sfeer gestoken wordt in het positieve....

Je zult zien dat je dan een stuk prettiger leeft.....

En zo sprak de Heer,

Amen

Zonder inzet, geen waardering

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden