MVV Maastricht - FC Den Bosch

06 nov 2012 07:19
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Den Bosch #1
Even de bittere smaak van de nederlaag wegspoelen door de goede reeks van Den Bosch een halt toe te roepen in de Geusselt.
De nummers 2 t/m 4 gaan geheid punten laten liggen en daar moeten we van profiteren.
Kop op en vol drin knallen, wij staan bovenaan!!!

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 07:41
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #2
Het belangrijkste is om niet op achterstand te komen tegen de Boschenaren.
Dan krijg je wellicht weer zo'n wedstrijd als tegen Sparta Rotterdam.
Het is zaak dat René en zijn staf het team weer op het goede spoor zet en de voorsprong weer kan vergroten op de achtervolgers.
Hopelijk treffen we in Den Bosch een tegenstander die wil voetballen en niet de tacktiek van een loopgravenoorlog hanteert.
Ik heb er vertrouwen in dat de punten deze keer wel in Maastricht blijven( 2 - 1 )

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 08:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #3
Ik had verwacht dat we van Sparta zouden winnen en we tegen Den Bosch moeilijk zouden krijgen ik denk 1-3 :(

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 10:17 06 nov 2012 10:18 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #4
Gisteravond na 10 (!!!!!!) wedstrijden voor het eerst verloren. Geen ramp. !
Je verliest wel eens onverdiend een wedstrijd en je wint wel eens onverdiend een wedstrijd.
We zijn niettemin nog altijd koploper met 4 punten voorsprong. Voor de negatievelingen : we zullen heus wel eens meer een wedstrijd verliezen. Dus niet te lang hierbij stilstaan.
Vrijdagavond gaan we er weer tegenaan tegen FC Den Bosch.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 10:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #5

Danny1983 schreef : Ik had verwacht dat we van Sparta zouden winnen en we tegen Den Bosch moeilijk zouden krijgen ik denk 1-3 :(

Mooi!
Je had niet gelijk bij Sparta, dan heb je ook niet gelijk tegen DBO. Drie punten in the pocket.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 12:30 06 nov 2012 12:38 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #6

Nao Väöre schreef : Het belangrijkste is om niet op achterstand te komen tegen de Boschenaren.
Dan krijg je wellicht weer zo'n wedstrijd als tegen Sparta Rotterdam.

onzin, we zijn vaker op achterstand gekomen en hebben het gered en / of de wedstrijd omgedraaid!

Nao Väöre schreef : Het is zaak dat René en zijn staf het team weer op het goede spoor zet en de voorsprong weer kan vergroten op de achtervolgers.

Weer klinkklare onzin: alsof Rene en zijn team het spoor bijster zijn...
Dit elftal is niet superieur aan ander clubs en we staan met hard werken en wat geluk bovenaan, dus komen er ook verliespartijen of een uitglijders wel eens aan. Maakt niks uit, al hoop ik niet dat het tegen Zitterd gebeurd...

Nao Väöre schreef : Hopelijk treffen we in Den Bosch een tegenstander die wil voetballen en niet de tacktiek van een loopgravenoorlog hanteert. Ik heb er vertrouwen in dat de punten deze keer wel in Maastricht blijven( 2 - 1 )

Gezien het spel en de tegenstanders de afgelopen 3 jaar, kunnen we iedereen hebben, dus ook ik heb er vertrouwen in.
Wil niet betekenen dat het ook zo loopt, daar hebben we ook de afgelopen 3 jaar genoeg voorbeelden van.

Wel zal Den Bosch de aanpak van Sparta goed bekijken om ons te bestrijden, maar dat maakt niks uit:
uitgaan van eigen kracht en kunnen, inzet en strijd leveren en met een goed publiek als 12de man...
dat is een goed begin en is het halve werk al gedaan ! :thumbsup:

Belangrijk om te vermelden is dat de wedstrijd Sparta aanstaande vrijdag tegen de verrekesköp zeer belangrijk voor de stand is.
Dan gun ik het oud MVV speler Vonk dat hij die kuusjkes een draai om de oren geeft, alhoewel een gelijkspel beter voor ons is.

Wel wordt het tijd dat we iets aan het aantal doelpunten per speler doen, want op bij de eerste 10 van de topschutters zijn we afwezig ....

Speler..........................Club............................Goals....Penalty

Michiel Hemmen......SC Cambuur-Leeuwarden......9......-
Emrullah Guvenc......Helmond Sport......................9......2
Tom Van Weert........FC Den Bosch........................8......2
Jack Tuijp.................FC Volendam.........................8......-
Lars Hutten..............SC Veendam..........................7......-
Sandro Calabro.......Sparta Rotterdam...................7......2
Lars Veldwijk...........FC Dordrecht.........................7......1
Joey Godee.............AGOVV Apeldoorn..................7......1
Michiel Kramer........FC Volendam..........................7......-
Aziz Khalouta..........Fortuna Sittard........................6......-


p.s. : Serke mag nu zich wel komen voorstellen voor de wedstrijd : 1ste tafel buiten ( achterste deur) bij de gouwe ster. Sjraveleer trouwens ook ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2012 14:19
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #7
Als Schreurs een achternaam had die begon met een a-j stond hij erbij. Hij heeft er evenveel inliggen als Khalouta. Maar goed als de goals verdeeld worden over onze aanvallers/middenvelders (Smeets heeft er 5 bv.) heb ik daar vrede mee hoor. Een absolute goalgetter is dan geen must.

Niet te lang stil blijven staan bij de nederlaag gisteren. Voor hetzelfde geld pak je gewoon de overwinning of minimaal een punt met het getoonde spel. Vrijdag opnieuw een lastige horde met FC Den Bosch dat na een dramatisch begin de weg naar boven heeft ingeslagen. Ook nog FC Twente die weliswaar met een b-team speelden vorig week uit de beker geknikkerd. Vooral opletten op spits Tom van Weert die vaak op de goede plek staat en een neusje voor de goal heeft.

Het is deze week blijkbaar voor MVV de week van de zwakke scheidsrechter. Gisteren dus Higler en vrijdag komt Danny Zwakkelie op bezoek met in zijn kielzog grensrechter Jac Schenkels die vaak MVV ten onrechte afvlagt. Hopelijk zullen ze minder hun stempel op de wedstrijd drukken dan ik nu voorzie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2012 17:28
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #8
Jongens we moeten tegen fc den Boch. Fortuna is pas in december.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 01:04
Juup
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 10
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #9
Fc Den Bosch supporters zijn boos www.fcdbfans.nl/?include=gastenboek :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 09:01 08 nov 2012 09:14 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #10
Ja inderdaad die willen gewoon op eigen gelegenheid komen om een statement te maken kijken hoe dit gaat aflopen... :thinking:

Een paar van de reacties daar

MOL
Geplaatst op 07-11-2012 om 13:07

maandag en gisteren iets proberen te regelen met de FC voor kaarten voor vrijdag. Omdat ik nogal een eind in de richting woon gevraagd of we direct konden gaan, en daar de omwisselbiljetten konden krijgen. We moesten het kenteken doorgeven van de auto waar we in kwamen, en dan zou er overleg gevoerd worden eerst met de politie van M'tricht... Nou vraag ik je, heb nog nooit zonne kolere onzin gehoord.. het valt nog mee dat ze niet eerst met de RVD en de provincie Limburg moesten overleggen... de lol is er zo wel af om naar uitwedstrijden te gaan...

derafcdb
Geplaatst op 07-11-2012 om 18:54

half zes verzammelen bij stadion die geen kaartje hebben en gewoon meerijden met de rest dan maar???
ik doe in ieder geval mee

Tunned
Geplaatst op 07-11-2012 om 18:55

Ik ga met de eigen auto. Dan zie ik het voor de rest daar wel.
:bosschedraak
Geplaatst op 07-11-2012 om 22:02

dit is gewoon kut. dit kan den bosch niet verkopen naar de fans toe. ik roep ook gewoon iedreen op die kan en het aan durft om gewoon met eigen auto naar maastricht te rijden. ik doe het in ieder geval wel. ik zie wel wat er van komt. ze roepen dit zelf op zich af. ik dacht dat de club weer voor de supporters en inwooners van den bosch was terug gegeven. ze willen ons er gewoon niet bij hebben. en dan de supportersclub of groepen die voor ons in staan en ons vertegenwoordigen, ook daar hoor je niets van. geen actie. Fc den bosch regel iets voor je supporters en ga je diep schamen.

dva
Geplaatst op 07-11-2012 om 22:56

Nou, inderdaad een goede gelegenheid om met z`n alle als protest gewoon naar MVV af te reizen. Misschien loopt het dan wel uit de hand, maar maak je wel een statement. Moeten ze zulke dingen maar gewoon goed regelen!

Fcdb-orthen
Geplaatst op 08-11-2012 om 00:24

Misschien dat de nieuwe veiligheidscoörditator, die zichzelf zó graag in de schijnwerpers zet, alvast met z'n troepen vooruit reizen om weer tientallen SV's uit te schrijven as vrijdag!

Hoe was de eeuwoude slogan ook weer.. met WANbeleid, raak je je supporters kwijt!?!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 09:33
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #11
Ondertussen word de repressie bij bijna elke kleinere club met een fanatieke aanhang groter en zwaarder.
Heracles, Graafschap, FCDB, onze mooie club natuurlijk, en de lijst word maar alleen maar langer.
Al het mooie aan deze volksclubs word afgebroken..
Maar blijf vooral met z'n alle de andere kant op kijken!

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 14:13
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #12

Zo snel mogelijk naar de top 7. Dat is het devies van trainer Jan Poortvliet van FC Den Bosch. "Om goed mee te draaien, zullen we ook wedstrijden met lelijk voetbal moeten winnen."




De ploeg uit de Brabantse hoofdstad is de laatste weken bezig aan een uitstekende opmars. Daarvan werd afgelopen donderdag zelfs FC Twente de dupe in de KNVB-Beker. In Enschede werd de kampioen van 2010 uitgeschakeld middels een 1-2 zege. Sinds de omschakeling naar een systeem met twee spitsen is FC Den Bosch nog ongeslagen.

Morgenavond (vrijdag) wacht een confrontatie met koploper MVV. Poortvliet bekeek de ploeg afgelopen maandag reeds, toen juist de eerste seizoensnederlaag werd geleden tegen Sparta Rotterdam. "Sparta won heen sneaky, want MVV was gewoon veel sterker. Dat is een heel goede ploeg. Sparta won met lelijk voetbal. Dat is ons dit seizoen nog niet overkomen. Om goed mee te draaien zul je ook soms op zo'n manier moeten winnen," vertelt hij in het Brabants Dagblad.

Poortvliet houdt vast aan de strijdwijze die FC Den Bosch succes bracht. "Het is een andere manier van voetballen dan ik gewend ben. In een 4-3-3 systeem is de bepalende speler erg belangrijk. Door het wegvallen van onder meer Wouter de Vogel is er die nu niet meer. Je moet dan voor een manier van voetballen kiezen waar de spelers zich lekker bij voelen. Het gekke is dat we nu veel compacter spelen, maar dat de spelers toch meer vrijheid hebben."


Nog meer anti voetbal, deze keer Den Bosch. Iedereen graaft zich nu in, in de 16 tegen MVV. Achja, we moeten het maar als een teken van respect zien. Hopelijk winnen we wel tegen deze anti-voetbal ploeg.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 15:32
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #13
Geeft toch vertrouwen dat ook deze trainer zegt dat we veel sterker dan sparta waren...wij kunnen het wel zeggen maar kijken onbedoeld toch door een rood/wit brilletje :cheer:

Tja, kwestie dat de bal er nu wel binnen kwartier in vliegt bij de tegenstander, dan moet een goed resultaat haalbaar zijn :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 15:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #14
Labylle na excuses terug in basis MVV
Gepubliceerd op donderdag 8 november 2012 om 15:32

Leroy Labylle staat tegen FC Den Bosch weer in de basis bij MVV. De verdediger haalde zich maandag de woede van zijn ploeg op de hals door te laat te komen voor de wedstrijd tegen Sparta, maar heeft daarvoor openlijk zijn excuses aangeboden.

Met die excuses is voor MVV de kous af, zegt coach René Trost. Hij erkent in De Limburger dat Labylle tegen Den Bosch weer speelt. "De groep heeft goed op zijn excuses gereageerd, dit is nu uit de wereld. Sjoerd Winkens heeft het als vervanger goed gedaan, ik weet dat ik op hem kan rekenen. Maar ik kies nu weer voor Leroy."

Tegen Sparta leed MVV (0-1) de eerste nederlaag van het seizoen. Trost raakt daar, in aanloop naar het duel met FC Den Bosch, niet van in de war. "We gaan op deze voet verder. Ik hou er sowieso niet van om veel te wijzigen in een ploeg. Den Bosch is een pittige tegenstander, met een aantal vaardige spelers. Maar ik denk dat wij sterker zijn. Een nederlaag zou pijn doen, je wil niet twee wedstrijden achter elkaar verliezen."

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 23:02
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Den Bosch #15

Danny1983 schreef : Met die excuses is voor MVV de kous af, zegt coach René Trost. Hij erkent in De Limburger dat Labylle tegen Den Bosch weer speelt. "De groep heeft goed op zijn excuses gereageerd, dit is nu uit de wereld. Sjoerd Winkens heeft het als vervanger goed gedaan, ik weet dat ik op hem kan rekenen. Maar ik kies nu weer voor Leroy."

Ik hou er sowieso niet van om veel te wijzigen in een ploeg.


:applaus: hoe heet dat alweer: als het kalf verdronken is demp men de put? :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden