>
Ontvangen bedankjes 961
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
#Willy schreef : Laten we nu niet doen alsof het de schuld van MVV is.
Als je die dan weer moet uitgeven aan dure advertenties schiet dat ook niet op.De Paus schreef : Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.
Maosbrögk schreef :
#Willy schreef : Laten we nu niet doen alsof het de schuld van MVV is.
Tuurlijk is het niet de schuld van MVV, maar in zo'n situatie verwacht ik:
1) Dat MVV er alles aan doet om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken en het niet zomaar accepteert (en wat mij betreft mag je dat best openlijk en fel aanvechten). Wellicht hebben ze achter de schermen hun best gedaan, maar daar zien en merken wij niks van.
2) Als het niet is gelukt om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken, dan moet je deze belachelijke maatregelen goed communiceren naar je achterban, zodat jij als MVV-zijnde niet het slachtoffer wordt van deze opgelegde maatregel. En dan is het wél de schuld van MVV dat ze dit alleen via internet communiceren. Zo bereik je maar een beperkt deel van je achterban.
Boschpoort schreef :
Als je die dan weer moet uitgeven aan dure advertenties schiet dat ook niet op.De Paus schreef : Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.
Ik weet niet of er wel duidelijk persberichten zijn uitgegaan? Toen Stijn nog op kantoor zat kreeg ik alle persberichten als webmaster van deze site maar daar is kennelijk het beleid of veranderd, of er zijn al enige tijd geen berichten meer uitgestuurd.
Boschpoort schreef :
Ik weet niet of er wel duidelijk persberichten zijn uitgegaan? Toen Stijn nog op kantoor zat kreeg ik alle persberichten als webmaster van deze site maar daar is kennelijk het beleid of veranderd, of er zijn al enige tijd geen berichten meer uitgestuurd.
De Paus schreef : Het is ook niet de schuld van MVV maar ik snap Maosbrögk wel. MVV had zich wel iets meer moeite kunnen doen om iedereen te bereiken.
Hoelang weet MVV nu al wat de lokale driehoek heeft bepaald? Een week? Had dan maandag een grote advertentie in de krant geplaatst om dit te melden en gisteren/vandaag nog een herinnering. Tevens had het ook in de Ster en de Maaspost geplaatst kunnen worden. Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.