MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

23 nov 2012 08:16
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #106
En ook vandaag staat er niks in de krant over het feit dat de kassa's vanavond gesloten zijn. Gaat veel teleurgestelde mensen opleveren. Zal wel weer een gespannen sfeer opleveren en wie staat dan met de armen gespreid om daarop te acteren....?

Fantastische communicatie van MVV. Beperk je vooral alleen tot internet. Hadden wij geen nieuwe communicatie-adviseur in dienst?
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus, Sandro

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2012 08:29 23 nov 2012 08:33 door #Willy.
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #107
Laten we nu niet doen alsof het de schuld van MVV is. Het is toch wel duidelijk dat er in de lokale driehoek alleen maar mensen zitten met een stok zover in hun reet dat het pijn doet als ze hun veters strikken? Ik noem het totaal overdreven machtsvertoon rondom de wedstrijd tegen NAC Breda en het falen van de mannen en vrouwen met de pet na de wedstrijd tegen Den Bosch. En sinds kort staan er mensen met een fakkel het verkeer te regelen op de rotonde nabij de Geusselt waarvan ik me afvraag of ze links van rechts kunnen onderscheiden. Totale chaos. En dit beperkt zich niet alleen tot de Geusselt getuige ook de soap rondom het pilsje drinken op de stoep in Wyck afgelopen zomer. Justitie maakt zich steeds belachelijker in deze stad.

Back on topic:

0 - 1 vul maar in
1 - 1 Smeets
2 - 1 Schreurs
3 - 1 Esajas
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

23 nov 2012 09:02
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #108
Het is ook niet de schuld van MVV maar ik snap Maosbrögk wel. MVV had zich wel iets meer moeite kunnen doen om iedereen te bereiken.

Hoelang weet MVV nu al wat de lokale driehoek heeft bepaald? Een week? Had dan maandag een grote advertentie in de krant geplaatst om dit te melden en gisteren/vandaag nog een herinnering. Tevens had het ook in de Ster en de Maaspost geplaatst kunnen worden. Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.

God bless the Pope.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro

23 nov 2012 09:45 23 nov 2012 09:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #109
aoftrap: us "Marke" is net ontwaak en kump bij vaan de narkoose oppe AZM...
10de minuut: Veldmate frommelt h'm drin...1: 0....us leef "Marke-tsje" in ut AZM kreig 'ne sjeut aadrenaalien door häör prei! :)
15de minuut: de geliekmeeker....pfffffff
16de minuut: Malcolm sjeet h'm vaan zjus boete ut strafsjopgebeid weer manjefiek drin, 2: 1 Marke sprink e gaat in de loch...
röst: effe lekker babbelle met Ken, uzze jong oet Sjotland dee weer present is !
47ste minuut: wee aanders daan Danny maak 3:1 , ut pebliek geit drachter stoon en MVV gief ut neet mie oet han,
Marke oppe AZM weurd wild vaan gelök , zingk en zwaajt met häör sjaalke...
de verpleegers koume kieke of ze dat leef keend e kalmeeringstablet motte geeve :lachen:
mer alles is good en ze kin ut wiekend good in met neeve häör oppe keske .....
de betersjapskaart vaan uzze jonges ( oppe veld) en Rene T :applaus:

Dao is in Mestreech e fein voetbalclub.... :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

23 nov 2012 10:22
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #110

#Willy schreef : Laten we nu niet doen alsof het de schuld van MVV is.

Tuurlijk is het niet de schuld van MVV, maar in zo'n situatie verwacht ik:
1) Dat MVV er alles aan doet om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken en het niet zomaar accepteert (en wat mij betreft mag je dat best openlijk en fel aanvechten). Wellicht hebben ze achter de schermen hun best gedaan, maar daar zien en merken wij niks van.

2) Als het niet is gelukt om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken, dan moet je deze belachelijke maatregelen goed communiceren naar je achterban, zodat jij als MVV-zijnde niet het slachtoffer wordt van deze opgelegde maatregel. En dan is het wél de schuld van MVV dat ze dit alleen via internet communiceren. Zo bereik je maar een beperkt deel van je achterban.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

23 nov 2012 10:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #111

De Paus schreef : Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.

Als je die dan weer moet uitgeven aan dure advertenties schiet dat ook niet op.

Ik weet niet of er wel duidelijk persberichten zijn uitgegaan? Toen Stijn nog op kantoor zat kreeg ik alle persberichten als webmaster van deze site maar daar is kennelijk het beleid of veranderd, of er zijn al enige tijd geen berichten meer uitgestuurd.

23 nov 2012 10:36 23 nov 2012 10:40 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #112

Maosbrögk schreef :

#Willy schreef : Laten we nu niet doen alsof het de schuld van MVV is.

Tuurlijk is het niet de schuld van MVV, maar in zo'n situatie verwacht ik:
1) Dat MVV er alles aan doet om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken en het niet zomaar accepteert (en wat mij betreft mag je dat best openlijk en fel aanvechten). Wellicht hebben ze achter de schermen hun best gedaan, maar daar zien en merken wij niks van.

2) Als het niet is gelukt om deze belachelijke maatregel ongedaan te maken, dan moet je deze belachelijke maatregelen goed communiceren naar je achterban, zodat jij als MVV-zijnde niet het slachtoffer wordt van deze opgelegde maatregel. En dan is het wél de schuld van MVV dat ze dit alleen via internet communiceren. Zo bereik je maar een beperkt deel van je achterban.

Ik begrijp je boosheid of irritatie, maar het bestuur kan niet een twee drie openlijk zeggen dat degene die de beslissing nam
" 'ne havegare subbedeius " is....
Vooral als het bestuur met deze mensen (niet alleen voor us MVV-ke, maar ook in hun ander beroepsleven) verder moet samenwerken en afhankelijk is voor het een of het ander. Dat maakt het er voor hun nog moeilijker op.
Blijft natuurlijk het feit staan dat de beslissingsnemers / locale driehoek blijk geven van of totaal geen affiniteit te hebben met het voetbal of dat us MVV-ke hun geen - beep- interesseert.
Jammer is dat we daardoor inkomsten mislopen...

Laten we deze discussie beëindigen en ons op iets positiefs richten:
achter uzze jonges stoon en betersjap aon us "Marke" tow te winse! :thumbsup:

23 nov 2012 10:42
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #113

Boschpoort schreef :

Ik weet niet of er wel duidelijk persberichten zijn uitgegaan? Toen Stijn nog op kantoor zat kreeg ik alle persberichten als webmaster van deze site maar daar is kennelijk het beleid of veranderd, of er zijn al enige tijd geen berichten meer uitgestuurd.

Liever quitte spelen en reclame maken voor je supporters dan het geld besparen en kwade gezichten.

God bless the Pope.

23 nov 2012 10:49
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #114
Ik kan me de tijd nog herinneren dat er een auto met een "fluustertuutte" op het dak door de straten van Maastricht reed om reclame te maken voor MVV of om om te reopen dat de wedstrijd niet doorging. Misschien nostalgie, maar was wel klantvriendelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

23 nov 2012 11:14
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #115

Boschpoort schreef :

Ze hadden het in de ddl moeten vermelden...maar los van dat ik heb wel van verschilende mensen vernomen dat ze een mailtje hebben ontvangen!
Het blijft jammer dat na de stadion verboden het net lijkt of elk,,incident,,zich heel snel op volgt!
Mvv leer hier van...jeetje jammer maar dat zal erbij horen als je bovenaan staat...HOGE BOMEN VANGEN VEEL WIND B)...gr opa ;).

....

23 nov 2012 13:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #116
Jongens help MVV dan als ze geen weldenkende perschef hebben:

Heb zelf het volgende bericht op Facebook gezet:

Vanavond geen kaartjes te krijgen aan de kassa voor MVV - Go Ahead, kaarten wel te bestellen via internet: www.mvv.nl/blocks/nieuws/aanstaande-vrij...p-aan-stadionkassa-s

Doe dat allemaal even!
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech

23 nov 2012 14:13
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #117
MVV heeft het anders zelf vaak genoeg op Facebook gezet.. ik denk dat de Facebookers het ook wel weten, maar niet degenen die zelden of nooit op internet komen.

Ik heb er iig weer zin in vanavond!! Ben nog niet gerust op een goed eindresultaat, maar MVV heeft me al zo vaak verrast dit seizoen.. hopelijk vanavond weer ;)

23 nov 2012 14:18
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #118
Nou ik wist het dus niet totdat ik door een voorgevoel hier even een kijkje op het forum kwam nemen..

23 nov 2012 14:35
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #119
Es de baas van de lokaale dreihook weer op trepke B sjteit zjoviaal te doon dan maag r bis ins op dizzen oonzin aangesjprooke weure....
;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

23 nov 2012 14:36
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #120

De Paus schreef : Het is ook niet de schuld van MVV maar ik snap Maosbrögk wel. MVV had zich wel iets meer moeite kunnen doen om iedereen te bereiken.

Hoelang weet MVV nu al wat de lokale driehoek heeft bepaald? Een week? Had dan maandag een grote advertentie in de krant geplaatst om dit te melden en gisteren/vandaag nog een herinnering. Tevens had het ook in de Ster en de Maaspost geplaatst kunnen worden. Iedere euro die we binnen krijgen is meegenomen.

E.e.a. kwam afgelopen dinsdag naar buiten (volgens mij vrij onverwacht).
Het plaatsen van een advertentie in de Ster of Maaspost was dus niet meer mogelijk. Aangezien deze in het weekend uitkomen (toch?). Dus de deadline voor de afgelopen editie lag begin vorige week al ergens.

Verder ben ik het met Boschpoort wel eens, een dure advertentie plaatsen (in een "grote" krant) was ook geen oplossing. Ik ontvang bijvoorbeeld al geen krant. En dan zijn er nog eens genoeg, die wel een krant ontvangen, maar niet die krant.....

Op een dergelijk korte termijn kun je enkel nog uitgaan van de nieuwe media in de hoop een zo groot mogelijk bereik te realiseren. Waarbij wij als supporters ook een rol spelen in het mondeling doorgeven aan mensen en alternatieve mogelijkheden aan te geven (online kaartje kopen, ipv vlak voor de wedstrijd op donderdag je kaartje kopen) etc.

Wat me overigens niet zou verbazen is dat de kassa's wel gewoon open zijn voorafgaand aan de wedstrijd, maar dat ze naar buiten hebben gebracht deze gesloten te houden om te voorkomen dat Eagles supporters buiten de combi om naar Maastricht komen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden