MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

16 nov 2012 23:08
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #1
Effe slikken en op naar de volgende wedstrijd a.s. vrijdag

MVV Maastricht (1e met 30 punten) tegen Go Ahead Eagles (6e met 22 punten)

andere belangrijke wedstrijd a.s. vrijdag is
Sparta Rotterdam (2e met 27 punten) tegen FC Dordrecht (3e met 25 punten)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 08:37
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #2
Dat Dord het zelfde maar weer flikt, anders ben ik bang dat we de eerste plaats kunnen gaan delen.
Maar goed, MVV verbaasde ons ook na de eerste nederlaag tegen Den Bosch, misschien verbazen ze ons dit keer weer en nemen we de punten mee terug.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 08:50
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #3
Zal geen eenvoudige klus worden. GAE is altijd een lastige tegenstander geweest.
Indien uzze matdoren spelen zoals het eerste uur in Dordt, dan is er weinig aan de hand.
Mochten ze niet voldoende afstand genomen hebben en Go Ahead scoort tegen, dan vrees ik het ergste (denk maar eens aan Dordrecht, AGOVV).
Daarnaast hoop ik dat de komende tijd ziekenboeg niet vol raakt.
Mijn voorspelling 1 - 1

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 nov 2012 23:20
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #4
belangrijke reeks, GAE thuis, Helmond uit, Volendam thuis en dan de derby.... make it or break it!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 nov 2012 22:50
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #5
Dat zijn 12 punten, mits ze rekening gaan houden ermee dat een wedstrijd 94 minuten is. :) Voor Helmond uit ben ik niet meer zo bang als in het begin van de competitie en Fortuna uit is natuurlijk een wedstrijd op zich, maar ik zie toch meer voetballend vermogen bij MVV. Dat vinden die boeren natuurlijk weer van niet, maar we zullen zien. Prioriteit is in ieder geval dat je niet meer zoiets flikt als in Dordrecht. Ik hoop dan ook niet dat ze de laatste 10 minuten in het vervolg nerveus beginnen te worden, maar gewoon rustig geconcentreerd blijven verdedigen. Enfin, een eerste plek na deze reeks zou natuurlijk een kers op de taart zijn. Maar met een 2e plek kan ik ook zeker leven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 08:03
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #6
Met de winterstop een plek bij de top 3 en je doet nog volop mee voor de titel. Met het oog op hoe MVV ons dit seizoen verrast heeft met het voetbal dat ze spelen pakken ze tegen de komende 4 ploegen minimaal 9 punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 12:41
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #7
* Nathan Rutjes speelt a.s. vrijdag vrijwel zeker niet.
Is tegen Dordrecht uitgevallen met flinke dikke gezwollen enkel/voet/been. Is zelfs nog overwogen door de medische staf om hem ter plaatse in Rotterdam te laten opereren.
* Kjell Knops had tijdens de wedstrijd tegen Dordrecht last van zijn liezen waardoor hij volgens eigen zegge niet voluit kon aanzetten bij een sprintje. Hij heeft Trost dan ook gevraagd hem te vervangen ter voorkoming van erger. Heeft vanmorgen niet met de groep meegetraind maar verwacht zelf vrijdag a.s. wel te kunnen spelen.
* Mark Veldmate heeft vanmorgen niet met de groep meegetraind. Maar de verwachting is dat hij a.s. vrijdag tegen Go Ahead kan spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 13:09
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 903
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #8
De kans dat Rutjes. Knops.en Veldmate spelen is klein.Rutjes is weken uitschakeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 16:15
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #9
Rutjes gaan we echt missen als die inderdaad weken uitgeschakeld zou zijn. Logische vervanger voor Rutjes zou zijn Gillis, maar nu ook met de afwezigheid van Knops lijkt het me dat Gillis achterin gaat spelen.
Optie 1: Gillis op de plaats van Knops, centraal achterin. Op de plek van Rutjes zou je Voorjans kunnen zetten. Van Hyfte wat meer controlerend (op de plek van Rutjes), Voorjans wat aanvallende laten spelen.
Optie 2: Labylle weer linksback, Winkens centraal zetten achterin. Gillis op de plek van Rutjes. Dan zou je Braken of La Rosa op linksbuiten kunnen zetten.

Castro
Stankov-Verdellen-Gillis-Winkens
Voorjans-Smeets-van Hyfte-Labylle
Schreurs-Esajas

of
Castro
Stankov-Verdellen-Winkens-Labylle
Smeets-Gillis-van Hyfte-Braken/La Rosa
Schreurs-Esajas

Mocht Veldmate weer fit zijn dan speelt hij in de spits, ten koste van Voorjans.
In opstelling 2 zou dat ten koste gaan Braken of La Rosa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 16:55
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #10
Ik zou gaan voor


Castro

Stankov - Knops/Gilles - Verdellen - Winkens/Moustafa

Schreurs - Smeets - Van Hyfte - Labylle

Esajas Veldmate/of Borgers


Als Veldmate nog geblesseerd is Borgers(mocht dat niet goed gaan wissel je Borgers voor Braken of andersom dat je begint met Sven en eventueel later met Borgers.
Maar wie weet zijn Knops en Veldmate gewoon op tijd fit kan alles weer de prullenbak in.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 17:45
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #11
Is Davide Timmermans nog steeds gebleseerd ??
Hem zag ik alleen al graag op rechts, al was het maar om zijn snelheid.
Zo voorkom je in ieder geval opstomende backs.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 18:16
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #12
Zo dat is een flink gemis als Rutjes en Knops blessures hebben.

Bij Nathan is het tegen NAC al misgegaan....die klote bekerwedstrijden zorgen vaak voor problemen.

Knops problemen met zijn liezen.....is mogelijk een overbelasting....en geen breuk..

Nu Leroy heeft aangegeven dat hij ook op 10 wilt spelen, verwacht ik dat Trost gaat schuiven met enkele posities.

We shall see...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:14
Stevhen
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 20
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #13
www.mvv.nl/blocks/nieuws/aanstaande-vrij...p-aan-stadionkassa-s

Het moet niet gekker worden, ik denk dat veel mensen teleurgesteld / gefrustreerd zullen zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:17
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #14

Sandro schreef : * Nathan Rutjes speelt a.s. vrijdag vrijwel zeker niet.
Is tegen Dordrecht uitgevallen met flinke dikke gezwollen enkel/voet/been. Is zelfs nog overwogen door de medische staf om hem ter plaatse in Rotterdam te laten opereren.
* Kjell Knops had tijdens de wedstrijd tegen Dordrecht last van zijn liezen waardoor hij volgens eigen zegge niet voluit kon aanzetten bij een sprintje. Hij heeft Trost dan ook gevraagd hem te vervangen ter voorkoming van erger. Heeft vanmorgen niet met de groep meegetraind maar verwacht zelf vrijdag a.s. wel te kunnen spelen.
* Mark Veldmate heeft vanmorgen niet met de groep meegetraind. Maar de verwachting is dat hij a.s. vrijdag tegen Go Ahead kan spelen.



Je zal zonder deze kanjers moeten spelen...dat zou een enorm gemis zijn...dat kun je nooit compenseren...vond veldmate al een enorm gemis afgelopen vrijdag...rutjes is puur balen en knops zou ook doodzonde zijn...als je zonder de vaste kern moet voetballen kun je dit nooit compenseren en dan word je naar mijn inziens weer die doorsnee club...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:24
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #15

Stevhen schreef : www.mvv.nl/blocks/nieuws/aanstaande-vrij...p-aan-stadionkassa-s

Het moet niet gekker worden, ik denk dat veel mensen teleurgesteld / gefrustreerd zullen zijn.


Lekker zo een paar dagen voor de wedstrijd dit gaat mvv bezoekers en dus cash kosten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden