>
Ontvangen bedankjes 84
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boer1976 schreef : Kan iemand me vertellen waarom de ultras op Noord stonden ? en waarom ze WEL in het buffervak mochten staan EN op de trap ? terwijl als er normaal 3 12 jarige kinderen gaan zitten de stewards laten zien wie er de baas is ???
Ik veroordeel niemand maar vraag me alleen af waarom er met 2 maten gemeten wordt ??
En als in de rust een paar kids iets doen ze met 5 stewards even verhaal gaan halen..hulde voor de nietsnutten in de rode jassen !!!
Ja wel meer dan verwacht, maar toch 1000 minder als op maandag avond tegen Sparta en vrijdag avond tegen den Bosch, dus het heeft wel een beetje zijn effect gehad jammer genoeg. maar desondanks geen echte tegenvaller.peter ruiver schreef : Het verbaasd me dat er 5530, volgens nos teletekst, toeschouwers de wedstrijd bezocht hebben ondanks de bekende maatregelen die voor deze wedstrijd golden.
Snuf schreef :
Boer1976 schreef : Kan iemand me vertellen waarom de ultras op Noord stonden ? en waarom ze WEL in het buffervak mochten staan EN op de trap ? terwijl als er normaal 3 12 jarige kinderen gaan zitten de stewards laten zien wie er de baas is ???
Ik veroordeel niemand maar vraag me alleen af waarom er met 2 maten gemeten wordt ??
En als in de rust een paar kids iets doen ze met 5 stewards even verhaal gaan halen..hulde voor de nietsnutten in de rode jassen !!!
Het was duidelijk dat er normaal gesproken niet veel mogelijkheden zijn op noord. De reacties van de gamins waren tekenend. Voor de wedstrijd kwam er een groepje van +/- 10 gamins naar mij toe en de meest brutale van het stel zei: "Sjiek tot geer heij sfeer kòmp make!"
Tijdens de wedstrijd zag ik een een aantal gamins springenterend ieder liedje uit volle borst meezingen, terwijl er onvermoeid met vlaggen werd gezwaaid. Na de wedstrijd sprak een van deze jongens zijn dank uit. Ik ben juist deze jongens zeer dankbaar. Sjiek hoe zij de wedstrijd beleefden. Uit dit soort momenten haal ik motivatie om iets te doen voor onze club. Het zou toch zonde zijn als deze gamins op hun twintigste geen MVV meer hebben.
Ik vind het harstikke normaal dat er op een familie tribune andere regels gelden dan op andere tribunes. De signalen die ik echter krijg van noord wijzen erop dat men is doorgeschoten in de handhaving. Ik wil hier iets mee gaan doen. Ook.... Nee, JUIST als kind moet je kunnen springen in het stadion. Toen ik opgroeide bij MVV was het kindervak een staantribune. Er was veel vrijheid. Mocht er een koejong tussen zitten, dan kreeg deze een berisping. Tegenwoordig wordt blijkbaar een gamin die tijdens de wedstrijd staat al ingesloten door stewards en er wordt gedreigd met een stadionverbod. Wat een contrast!