>
Ontvangen bedankjes 365
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Iets is beter dan niets. Meer verdienden we gezien het spelbeeld ook niet. Voor de neutrale toeschouwer was deze wedstrijd genieten. Ik begrijp niet hoe zij met vijf man de bal kunnen opvangen op de middenlijn, en met zeven man ook nog eens kunnen blijven aanvallen, het leek net of MVV niet bij machte was om hetzelfde terug te doen. Qua fysiek en lenigheid was Go Ahead de meerdere in dit duel.
Ik vond het wel een geweldige actie op de 'Noord-Tribune', dat er opeens een 'harde-kern' staat, pal naast het uitvak. Iets wat bovenaan de preventielijst staat op het calamiteitenplan van de locale driehoek. Ik kan zo'ń symbolisch protest wel waarderen mocht dit opzettelijk zijn gedaan. Vooral met die absurde maatregelen voorafgaande aan deze wedstrijd.
Leuk voor Braken dat hij zijn eerste scoort.
Op naar het altijd sportieve Helmond...
Sjus Anita!Anita schreef : Leuke pot. Zeker voor de neutrale toeschouwer. Ha ha ha wat een superactie van de Ultra's. Hebben goed laten zien dat maatregelen van politie overdreven waren/zijn. Ben benieuwd naar het antwoord van de politie en justitie.
damske schreef : Ook ik vind het een terechte uitslag.
Ik wil wel vermelden dat GAE de 1ste ploeg is die ook het punt verdiend.
Dan even dit wee:
Ik snap niet dat mensen op NOORD niet bij hun eigen uitgang naar buiten lopen
ze moeten via Angel Side Hoofdtribune om vervolgen TOCH achter NOORD langs te lopen