MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

21 nov 2012 13:54 21 nov 2012 13:55 door Boer1976.
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #76
Neet zo klaoge allemaol :P

oplette met dee SUK , dee scoort altied tege MVV volleges miech.
3 punt pakke en aanders nix ! :angry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:07 21 nov 2012 14:08 door Malpertoni.
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #77
Spontaan naar een wedstrijd gaan kan niet meer :( , ik krijg de schijt van al die regels die worden toegepast om een wedstrijd in goede banen te lijden. Ik blijf vrijdagavond lekker thuis en ze zoeken het maar uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Belurani

21 nov 2012 15:32
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #78
Misschien willen ze het verkopen van seizoenskaarten op deze wijze promoten :thinking:...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

21 nov 2012 16:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #79

Malpertoni schreef : Spontaan naar een wedstrijd gaan kan niet meer :( , ik krijg de schijt van al die regels die worden toegepast om een wedstrijd in goede banen te lijden. Ik blijf vrijdagavond lekker thuis en ze zoeken het maar uit.

De kins diech on-line e keerdsje bestelle, met korting, oetprinte en gewoen goon!
(En volgend jaor 'n sezoenskaart! :thumbsup: )

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

21 nov 2012 18:26
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #80

Malpertoni schreef : Spontaan naar een wedstrijd gaan kan niet meer :( , ik krijg de schijt van al die regels die worden toegepast om een wedstrijd in goede banen te lijden. Ik blijf vrijdagavond lekker thuis en ze zoeken het maar uit.

\
Ich haop neet det alle supporters zo diinke wies dich!!

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, Sandro, opadiehard

22 nov 2012 07:56
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #81
Nou Peter, dan heb je het goed mis. Ik ken al 10 personen die komende vrijdag niet gaan, mensen die vroeger gezellig naar de Geusselt gingen, in de sporthal een pilske drinken en vervolgens naar het loket liepen en daar hun kaartje kopen.

Het gaat MVV komende vrijdag zeker publiek kosten.

22 nov 2012 08:19
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #82
Ik blijf ook thuis met mijn zoon ik heb het helemaal gehad ongelofelijk en dat voor een wedstrijd tegen go head :puke:

22 nov 2012 08:48
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #83
Ik verwacht morgen toch wel veel kwade mensen bij het stadion. In mijn omgeving gaan zeer veel mensen naar MVV, echter alleen de mensen die wel eens op internet kijken weten dat ze morgen geen kaartje kunnen kopen. Heel veel mensen weten nog van niks. Dit gaat MVV (buiten hun schuld wel) veel geld kosten. De wedstrijd komt ook nog op EL, dus dat scheelt dan extra veel toeschouwers. Lokale driehoek Maastricht = paniekvoetbal!

22 nov 2012 09:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #84
Morgen werken tot 17.30 haal het onmogelijk om nog op tijd te komen.
Jammer desondanks zeg ik gewoon oprollen met 5-0.
En het toeschouwers aantal denk dat het minder is dan de afgelopen wedstrijden hoop het niet.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

22 nov 2012 09:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #85
die mensen moeten vanuit Deventer gewoon 30 euro betalen vind ik nogal wat voor naar Maastricht is bij ons toch beter geregeld!

Van de site van hun

Geen gecombineerde auto- buscombi naar Maastricht
19 november 2012 om 17:08

Supporters van Go Ahead Eagles die de wedstrijd in Maastricht tegen koploper MVV willen bezoeken, zullen gebruik moeten maken van de verplichte buscombi. De gemeente Maastricht heeft negatief gereageerd op het verzoek van Go Ahead Eagles om een gecombineerde auto- en buscombi te mogen organiseren.

Ook voor supporters van MVV heeft de gemeente Maastricht beperkende maatregelen afgekondigd. Zo zal er op de wedstrijddag (vrijdag 23 november) geen kaartverkoop zijn aan het stadion. Daarnaast zal er bij de toegang van het stadion een 100 % ID-controle plaatsvinden.
Supporters die mee willen met de bus naar Maastricht en in het bezit zijn van een als uitkaart geregistreerde (s)cc, kunnen zich tot en met donderdag 22 november (16.30 uur) aanmelden. De prijs voor een combikaart (bus en toegang stadion) is € 30,00.

22 nov 2012 11:28
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #86
Sjus op twitter:

MVV Maastricht ‏@mvvmaastricht
Van 14u tot 19u aan stadionkassa 2 vindt het LAATSTE verkoopmoment plaats voor MVV-GAE. Online bestellen kan nog steeds:http://www.mvv.nl

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

22 nov 2012 12:40
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #87
Koploper MVV Maastricht ontvangt op vrijdag 23 november aanstaande gasten uit Deventer in Stadion de Geusselt. Hier staat namelijk de wedstrijd MVV Maastricht - Go Ahead Eagles op het programma.

Dat betekent weer een wedstrijd uit een reeks tegen clubs uit het linker rijtje. Een mooie gelegenheid om weer te laten zien hoe sterk de equipe van trainer René Trost daadwerkelijk is. Afgelopen week etaleerde de rood-witte brigade de eerste 84 minuten van de wedstrijd tegen Dordrecht wat ze in haar mars heeft. Echter, de laatste 10 minuten, inclusief blessuretijd, liet MVV de gastheren terugkomen van een 0-3 achterstand naar 3-3. Gezien het wedstrijdverloop een domper, maar gezien het feit dat FC Dordrecht voor de wedstrijd de eerste achtervolger was van de Geusseltclub, een uitslag waarmee de club haar voorsprong consolideerde.

Go Ahead Eagles maakt een goed seizoen door. De Deventenaren pakken hun punten en draaien de afgelopen weken prima. De derby tegen AGOVV werd dan wel gelijkgespeeld (2-2), maar de uitwedstrijden tegen FC Eindhoven (1-4) en Excelsior (1-6) werden overtuigend gewonnen. Go Ahead Eagles verraste teven in het bekertoernooi door eerst VVV Venlo uit te schakelen en daarna bij De Graafschap te winnen met 0-3. Alleen tegen de topclubs uit de Jupiler League laten de Deventenaren tot op heden punten liggen. Sparta Rotterdam en FC Dordrecht waren beiden te sterk, tegen Helmond Sport werd er een gelijkspel behaald.

Bij MVV Maastricht ontbreken vrijdag naa alle waarschijnlijkheid Nathan Rutjes en David Timmermans wegens blessures. Rutjes viel tijdens het duel in Dordrecht uit en het is nog maar de vraag of hij wedstrijdfit is. Daar tegenover staat waarschijnlijk wel de terugkeer van Mark Veldmate. De spits moest het duel met de nummer twee overslaan vanwege liesklachten, maar die lijken voldoende hersteld te zijn.

De wedstrijd begint vrijdag om 20.00 uur. Let op: de stadionkassa's zijn gesloten op de wedstrijddag. Zorg derhalve dat u een kaart koopt tijdens één van de extra verkoopmomenten of online.

Bron: Mvv.nl

Fijn dat Mark waarschijnlijk weer meedoet. Jammer dat Nathan er dus wrs niet bij zal zijn. Al met al denk ik toch dat we een overwinning behalen vrijdag en ons revancheren voor de domper in Dordrecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

22 nov 2012 14:56
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #88
vandaag op werk nog diverse Supporters gewaarschuwd
dat vandaag laatste kans was om een kaart te kopen,
krijg dan vaak als reactie houd je eigen voor de gek,of moet werken,
moet de mensen overtuigen dat het geen 1 april mop is,
dit is problemen zoeken.en kost vrees ik veel publiek
had ook breder bekend gemaakt moeten worden,
maar mijns inziens belachelijke en onnodige aktie

22 nov 2012 15:03
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #89
De Limburger:

MVV mist smaakmaker Rutjes, basisplaats voor Gillis

Nathan Rutjes, de laatste weken uitstekend op dreef, ontbreekt vrijdagavond bij MVV, dat in eigen huis subtopper Go Ahead Eagles ontvangt (aanvang 20.00 uur). De middenvelder kreeg vorige week tegen FC Dordrecht een schop tegen zijn kuit en heeft nog te veel last van een forse bloeduitstorting. Cor Gillis is zijn vervanger. Mark Veldmate is weer fit en keert terug in de basis. Leroy Labylle neemt daardoor weer zijn vertrouwde positie als linksback in. Sjoerd Winkens verhuist naar de bank.

Voetbal
Van onze verslaggever

Coach René Trost keek deze week uitvoerig met de spelersgroep terug op de bizarre wedstrijd tegen Dordrecht, waarin MVV in de laatste tien minuten een 0-3 voorsprong uit handen gaf. Het bespreken van de videobeelden duurde ruim twee uur. ,,We hebben een ervaren as in de ploeg, met spelers van wie je mag verwachten dat ze dit niet nog eens laten gebeuren. Ze moeten hiermee aan de slag.” Aanvoerder Tom van Hyfte gaf toe dat hij ’s nachts na de wedstrijd geen oog had dichtgedaan. ,,We hebben zelf in de slotfase de ene na de andere fout gemaakt. Dit mag ons niet opnieuw overkomen.”
Verdediger Nick Kuipers is geopereerd aan zijn voet, na het breken van een middenvoetsbeentje. Trost hoopt dat hij over zes tot acht weken weer inzetbaar is.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Labylle, Smeets, Gillis, Van Hyfte, Schreurs, Veldmate, Esajas.

Dus:

Cor op het middenveld net zoals tegen Emmen. Bryan kan misschien profiteren van deze ruimte...en scoren. lets hope.

Uzze Mattie "Nathan" een bloeduitstorting? Dus minder erg dan verwacht? Ik hoop het....

22 nov 2012 15:23
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #90

opadiehard schreef : Misschien willen ze het verkopen van seizoenskaarten op deze wijze promoten :thinking:...gr opa ;).

ja als dat zo is pakken ze het verkeerd aan zo lopen er eerder mensen weg dan dat erbij komen jammer genoeg

Tijd voor maken pagina: 0.320 seconden