MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

19 nov 2012 22:26
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #16

Stevhen schreef : www.mvv.nl/blocks/nieuws/aanstaande-vrij...p-aan-stadionkassa-s

Het moet niet gekker worden, ik denk dat veel mensen teleurgesteld / gefrustreerd zullen zijn.


Wat is er in hemelsnaam aan de hand ???? MVV wordt op allerlei manieren gezocht door de lokale driehoek. Eerst de hele trieste gang van zaken rond de recent opgelegde stadionverboden, door MVV uitgevoerd onder dwang van Justitie. Daarna een vaag verhaal, alsof MVV supporters Dhr. Rinkens thuis zouden gaan bedreigen. En nu weer gesloten kassa's op de wedstrijddag i.v.m. de veiligheid. Wat is hier aan de hand ?????

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:27
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #17
Werkverschaffing ?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 22:58
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #18

DJ-AMIGO schreef :

Stevhen schreef : www.mvv.nl/blocks/nieuws/aanstaande-vrij...p-aan-stadionkassa-s

Het moet niet gekker worden, ik denk dat veel mensen teleurgesteld / gefrustreerd zullen zijn.


Wat is er in hemelsnaam aan de hand ???? MVV wordt op allerlei manieren gezocht door de lokale driehoek. Eerst de hele trieste gang van zaken rond de recent opgelegde stadionverboden, door MVV uitgevoerd onder dwang van Justitie. Daarna een vaag verhaal, alsof MVV supporters Dhr. Rinkens thuis zouden gaan bedreigen. En nu weer gesloten kassa's op de wedstrijddag i.v.m. de veiligheid. Wat is hier aan de hand ?????

Boerum is d'r verhoegde aondach veur deze wedstrijd? Iech kin miech gein incidente veur de geis hole met GAE?
Iech neum aon tot ze zoe get doen veur de risico's, mer volges miech zien ze noe aon ut zeuke en aon ut euverdrieve.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 23:15 19 nov 2012 23:24 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #19
Tja ik weet straks nog niet meer wie de waarheid spreekt.....mijn "hersencellen" kunnen dit niet aan.... :blink: :huh: "

Ben ik onbewust slachtoffer van "propaganda" ? of is de koppositie voor de "sjeng" zenuwslopend en ziet hij overal gevaar?

Kijk we zijn koploper en dat brengt ook risico's met zich mee...Geen kaartverkoop op de wedstrijddag kan logisch zijn.

We gaan winnen van de Eagles, ondanks de blessures zijn wij nog steeds beter...

Ga er vanuit dat Nathan en Kjell vrijdag niet fit zijn en Mark wel. (mocht Kjell wel spelen staat Cor op het middenveld)

Bram
-Antonio-Sjors-Cor-Sjoerd-
Tom
Leroy
-Danny
Bryan
Malcolm
Mark

Als Veldmate ook niet speelt kan Danny in de spits en we hebben genoeg halfspelers die op de plek van Danny kunnen spelen.

Het recept voor vrijdag is nog niet bekend, maar we hebben genoeg mogelijkheden.

Prognose 3 - 1

Zo en nu een "muziekje" .....een beetje afleiding kan ik wel gebruiken....... :whistle:



:evil: PAK ZE BIJ DE STROT EN VREET ZE OP :evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 23:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #20
Jammer dat er nooit wordt verklaard waarom dit soort maatregelen dan nodig zouden zijn. Hoe wordt de veiligheid gewaarborgd door kassa's dicht te houden? Ik zie het niet.
Lijkt er meer op dat de politie even wil laten zien wie de baas is rond de Geusselt.
Kun je nagaan wat er gebeurt als we onverhoopt zouden promoveren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 23:36 19 nov 2012 23:37 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #21
Wat lees ik nu weer? Het wordt met de dag gekker. Ik heb al een tijdje het gevoel dat die overdreven pr over de stadionverboden en allerlei wazige bedreigingen een spel gespeeld wordt. Het wordt tijd dat we ontdekken wie de spelers van dit spel zijn en waarom zij deze belachelijke strenge aanpak eisen. Het voetbalplezier van de gewone familieman, -vrouw en kind wordt steeds meer geraakt. Dit kost weer toeschouwers. Wat is er bij justitie Maastricht aan de hand?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 nov 2012 23:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #22
Ik verwacht op zijn minst 1 politiehelicopter, 5 ME-busjes, 4 paardeenheden, 15 honden, 25 stillen, 1 waterkanon, ID-controle bij de poort, iedereen op de foto en zeer strenge fouillering! Pas dan voel ik me helemaal veilig.
Gelukkig geen vrije verkoop voor de wedstrijd. Want stel je voor dat er 25 man van de Eagles komen buiten de combi om...

Ongelofelijk, stel we promoveren en spelen tegen Feyenoord, Ajax, Den Haag en Aachen-Nord...schakelen ze het leger in?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 00:11
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #23
Thuis tegen Den bosch is hier op het forum al dagen bekend dat er Den bosch supporters buiten de combi komen. In het stadion wordt er over en weer geprovoceerd en de politie krijgt het voor elkaar om de uitsupporters voor de geusselt langs te laten rijden. Nu komt go ahead eagles zit er naar alle waarschijnlijkheid geen hond in het uitvak en dan komt de politie met deze maatregelen. Iedere kleuter van 4 die regelmatig dit forum checkt kan de wedstrijd nog beter inschatten dan de politie doet. Deze mensen worden nota bene betaald van onze belasting centen. Het kan natuurlijk ook dat de politie een dubbele agenda heeft..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 00:54
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #24
Naar mijn mening bestaat de lokale driehoek uit de burgemeester, de hoofdcommissaris van politie en de hoofd Officier van Justitie. Samen met MVV hebben zij deze maatregel nodig geacht om de openbare orde en veiligheid te garanderen rondom de wedstrijd MVV - Go Ahead Eagles. Is MVV hierbij ook weer onder (tijds)druk gezet zoals bij het opleggen van de stadionverboden, vlak voor de bekerwedstrijd MVV-NAC ????

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 00:56
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #25
Als het zo doorgaat promoveren we op het einde van het seizoen in een leeg stadion.
Welke idioot bedenkt een regel waarbij je geen kaarten mag kopen op de dag tot een evenement plaatsvindt.
Mvv stelt pas geleden de vraag wat ze moeten doen om meer toeschouwers naar het stadion te krijgen. Maar op het moment jagen ze de trouwe achterban die er altijd is weg.

@ moasbrogk. tegen fortuna thuis zullen de leopards, apache helikopter en de bewapende militairen hun debuut maken in het nederlandse betaalde voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 01:02 20 nov 2012 01:03 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #26

αναρχος schreef : Thuis tegen Den bosch is hier op het forum al dagen bekend dat er Den bosch supporters buiten de combi komen. In het stadion wordt er over en weer geprovoceerd en de politie krijgt het voor elkaar om de uitsupporters voor de geusselt langs te laten rijden. Nu komt go ahead eagles zit er naar alle waarschijnlijkheid geen hond in het uitvak en dan komt de politie met deze maatregelen. Iedere kleuter van 4 die regelmatig dit forum checkt kan de wedstrijd nog beter inschatten dan de politie doet. Deze mensen worden nota bene betaald van onze belasting centen. Het kan natuurlijk ook dat de politie een dubbele agenda heeft..

Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn. Door het falen van eigen kant schuiven ze nu weer alles op naar MVV en zijn supporters. (Zoals dat de laatste tijd constant gebeurd)

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 02:08
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #27

Sjraveleer schreef :


Bram
-Antonio-Sjors-Cor-Sjoerd-
Tom
Leroy
-Danny
Bryan
Malcolm
Mark


Lijkt me inderdaad het meest logisch om zo te spelen zonder Knops en Rutjes. Wat een gemis vooral van die laatste. De motor en aanjager op het middenveld. Mijn vertrouwen in de goede afloop neemt nu wat af, maar ga er vanuit dat de spelers zich koste wat het kost willen revancheren voor het laatste kwartier in Dordrecht en dat we met pijn en moeite toch de overwinning uit het vuur slepen. Hopelijk onder aanvoering van een goed aanwezige 12e man. De Eagles hebben een heel aardig team met een Suk, Kolder, de talentvolle Promes en van der Linden met zijn vrije trappen bijvoorbeeld. Die hebben ook wat goed te maken hebben na het gelijkspel tegen AGOVV.

Kan het ook niet rijmen dat er geen kaarten op de wedstrijddag zelf worden verkocht. Hoop dat MVV deze online verkoop dan nog extra goed promoot via social media e.d., maar dan gaat dat natuurlijk toeschouwers schelen. Zou je al 3000 kaartjes van tevoren moeten verkopen om een beetje respectabel aantal te krijgen. Men houdt hier niet van lastig gedoe en wil gewoon naar het stadion kunnen lopen om daar je kaartje te bemachtigen zo vlak voor de wedstrijd. Met die link om online kaartjes te kopen is alleen maar geldig voor de QPark tribune. Neem aan dat je voor de Hoofd-, Noord- en Angelside tribune gewoon bij de administratie terecht kunt tot en met vrijdagavond. Staat er niet duidelijk bij vermeldt.

Kunnen we die lokale driekhoek niet inwisselen voor eeen andere? Zijn allemaal maar rare verschijnselen de laatste tijd die de aanwezigheid van eventuele achterliggende gedachtes cq. complotten versterken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 07:55
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #28
Kan iemand mij het nut van het sluiten van de kassa's op de wedstrijddag even uitleggen?
Bang dat er supporters van de tegenstander tussen ons in zit? Dat heb ik sinds de degradatie niet meer meegemaakt, en als ze er zitten dan heeft dit tot op heden voor geen enkele rel gezorgd.
Besparing van personeel? Wraakactie op het voorval Den Bosch (wat ze zelf schuld waren)? Ik kan geen enkele reden bedenken waarom deze restricties worden opgelegd. Schandalig!!

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 07:59
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #29

Sjotelsplak schreef :

αναρχος schreef : Thuis tegen Den bosch is hier op het forum al dagen bekend dat er Den bosch supporters buiten de combi komen. In het stadion wordt er over en weer geprovoceerd en de politie krijgt het voor elkaar om de uitsupporters voor de geusselt langs te laten rijden. Nu komt go ahead eagles zit er naar alle waarschijnlijkheid geen hond in het uitvak en dan komt de politie met deze maatregelen. Iedere kleuter van 4 die regelmatig dit forum checkt kan de wedstrijd nog beter inschatten dan de politie doet. Deze mensen worden nota bene betaald van onze belasting centen. Het kan natuurlijk ook dat de politie een dubbele agenda heeft..

Dat zou inderdaad een mogelijkheid kunnen zijn. Door het falen van eigen kant schuiven ze nu weer alles op naar MVV en zijn supporters. (Zoals dat de laatste tijd constant gebeurd)


jongens de politie moet toch menen dat ze nog ergens de baas kunnen spelen,
en wat te vertellen hebben,in de rest van maastricht hebben ze al totaal niks meer in te brengen
kijken ze liever de andere kant op :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 08:20
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #30
Oke ik bedank voor deze wedstrijd, wat een gezeik om niks!!
Dit gaat MVV heel veel lege plekken bezorgen :thumbsdown:
Ik snap zoiets niet Kijk naar Den Bosch,Die mogen praktisch op eigen vervoer komen(AArdig gevuld uitvak)???
Wij mogen op eigen vervoer naar Dordrecht(aardig gevuld),en nu komt er een leeg uitvak kassa dicht :thinking: :rolleye: :pinch:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.527 seconden