MVV Maastricht - Go Ahead Eagles
20 nov 2012 17:09
20 nov 2012 17:09 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Pas dus op allemaal. Zorg dat je de witte ster op je jas hebt en je auschweiz bij je hebt. Dan hebben ze op dat punt al geen reden om je op te pakken.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 nov 2012 17:19
Als je de wedstrijd in categorie B plaatst, dan kun je de tegenstander ook een buscombi opleggen en niet je eigen supporters duperen.
Maar die zullen wel weer de loper uitgelegd krijgen....
Dixi
Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
20 nov 2012 17:28
Nao Väöre
Platinum Boarder
Dixi schreef : Als je de wedstrijd in categorie B plaatst, dan kun je de tegenstander ook een buscombi opleggen en niet je eigen supporters duperen.
Maar die zullen wel weer de loper uitgelegd krijgen....
Dixi
Dixi, diech wèts toch 't motto vaan us club: laten wij het goede voorbeeld geven.
Iech zow ze ouch 'n buscombi oplegge. Nao de wedstrijd dee gaste dreij keteer vashawwe en daan direk de bös in en wegweze !!!
Aon de géng
20 nov 2012 17:44
Sterker; ze hebben al een verplichte buscombi
20 nov 2012 18:54
Wat een belachelijke maatregel. Omdat de politie denkt dat er iets kan gebeuren worden de eigen supporters weer de dupe. Om als reden de afsluiting van een weg op te geven getuigd van weinig inzicht. De supporters van de tegenstander komen met een verplichte buscombi. Dus geen vuiltje aan de lucht zou ik zeggen. Ikzelf zal er niet zijn want ik ga niet twee keer op en neer naar Maastricht rijden ( 2 x 100 km ) om een kaartje voor "Noord" te kopen en de wedstrijd te zien. Jammer!! KOMOPDIEROEIE.
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok
20 nov 2012 19:46
Dat ze überhaupt nog publiek toelaten! Onverantwoord die driehoek. Het is toch veel veiliger de wedstrijd op maandagochtend zonder publiek te spelen? Sterker, laten we dat met álle wedstrijden doen. Dé oplossing voor hét maatschappelijk probleem van deze eeuw: voetbalvandalisme.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk
20 nov 2012 21:08
Belurani schreef : Wat een belachelijke maatregel. Omdat de politie denkt dat er iets kan gebeuren worden de eigen supporters weer de dupe. Om als reden de afsluiting van een weg op te geven getuigd van weinig inzicht. De supporters van de tegenstander komen met een verplichte buscombi. Dus geen vuiltje aan de lucht zou ik zeggen. Ikzelf zal er niet zijn want ik ga niet twee keer op en neer naar Maastricht rijden ( 2 x 100 km ) om een kaartje voor "Noord" te kopen en de wedstrijd te zien. Jammer!! KOMOPDIEROEIE.
kaarten zijn ook te koop via
www.mvv.nl
20 nov 2012 22:29
opadiehard
Platinum Boarder
Sjotelsplak schreef : Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Pas dus op allemaal. Zorg dat je de witte ster op je jas hebt en je auschweiz bij je hebt. Dan hebben ze op dat punt al geen reden om je op te pakken.
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden
...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
20 nov 2012 22:35
vette sajs
Expert Boarder
Ik word hier zo moe van !!!
Ze willen de fouten van vorige keer weer heel verkeerd wegpoetsen.
Het beleid is hier al meer dan 25 tegen de eigen supporters gericht. 25 jaar geleden moesten we al op sta-tribune wachten totdat de uit supporters weg waren. Dit heb ik nog nergens andres mee gemaakt en ik heb flink wat stadions bezocht.
Volgens mij hoef je geen professor te zijn om dit een beetje te regelen.
Je laat de uitsupp. in het vak!! (niet de parkeerplaats) wachten totdat de meeste MVV supporters weg zijn en begeleid ze achterlangs via Nazereth naar de A2.
Als iemand een kaartje wil kopen aan de kassa vraag je zijn ID kaart, en iedereen die naar binnen wil vraag om een ID. ( voor de stewards die vorige keer niet wisten dat dit ook een rijbewijs kan zijn geef je nog eens uitleg, voordat ze weer beginnen te zeiken!).
Nu kost het MVV weer geld, er zijn altijd mensen die geen zin hebben in deze voorverkoop.
20 nov 2012 22:43
vette sajs
Expert Boarder
opadiehard schreef :
Sjotelsplak schreef : Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden ...gr opa .
Opa de meeste scheten in hun broek van angst toen die van FCBD bijna door de hekken van de parkeerplaats braken, vind ik trouwens ook niet helemaal gek als je die "wapenstokken" van 20 cm!! zag. Toen de honden kwamen werden ze wat rustiger maar het werd nog een fiasco. Deze petten zijn opgeleid om boetes te schrijven voor fietsen zonder licht maar niet om met opstandige supporters de strijd aan te gaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
20 nov 2012 23:02
Ik heb ook mijn twijfels over deze aangevoerde reden. De wegwerkzaamheden aan de Olympiaweg duren tot half december. Dat zou dus kunnen betekenen dat ook de thuiswedstrijd MVV Maastricht - FC Volendam met dezelfde maatregelen te maken krijgt.
Op die manier hebben we straks nog maar de helft van het huidige aantal bezoekers in het stadion zitten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ??? Dit is, in mijn ogen, puur MVV-supportertje pesten door de lokale driehoek. Ik vraag me af, waarom dit gebeurd.
FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983
20 nov 2012 23:04
Sjotelsplak
Platinum Boarder
vette sajs schreef :
opadiehard schreef :
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden ...gr opa .
Opa de meeste scheten in hun broek van angst toen die van FCBD bijna door de hekken van de parkeerplaats braken, vind ik trouwens ook niet helemaal gek als je die "wapenstokken" van 20 cm!! zag. Toen de honden kwamen werden ze wat rustiger maar het werd nog een fiasco. Deze petten zijn opgeleid om boetes te schrijven voor fietsen zonder licht maar niet om met opstandige supporters de strijd aan te gaan.
Net zoals ze in hun broek scheten een paar jaar geleden tijdens MVV-Fortuna. Maar toen er een paar wedstrijden erna supporters in de hekken feest aan het vieren waren ze er ineens wel.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
21 nov 2012 12:11
Onderwerp Auteur
Vanmorgen trainde Kjell Knops, Mark Veldmate en Davide Timmermans op Klein Geusselt weer mee met hele groep.
Neem aan dat Kjell en Mark vrijdag gewoon meespelen tegen Go Ahead.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
21 nov 2012 12:48
les rouges blancs
Platinum Boarder
Sandro schreef : Vanmorgen trainde Kjell Knops, Mark Veldmate en Davide Timmermans op Klein Geusselt weer mee met hele groep.
Neem aan dat Kjell en Mark vrijdag gewoon meespelen tegen Go Ahead.
Zag er idd goed uit ! Alleen Braken had een klein tikje gekregen, maar voor zo'n grote jongen is dat niet bedreigend.
Er werd goed en fanatiek getraind!
21 nov 2012 13:07
ouwe rot
Platinum Boarder
Vanmiddag en morgen zijn de kassa open bij MVV.Bij online bestellen krijgt men vier euro korting per ticket info mvv.nl
Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden