MVV Maastricht - Go Ahead Eagles
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: Re: MVV Maastricht - Go Ahead Eagles
20 Nov 2012 17:09 - 20 Nov 2012 17:09Pas dus op allemaal. Zorg dat je de witte ster op je jas hebt en je auschweiz bij je hebt. Dan hebben ze op dat punt al geen reden om je op te pakken.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dixi
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2012 17:19Maar die zullen wel weer de loper uitgelegd krijgen....
Dixi
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2012 17:28Dixi wrote: Als je de wedstrijd in categorie B plaatst, dan kun je de tegenstander ook een buscombi opleggen en niet je eigen supporters duperen.
Maar die zullen wel weer de loper uitgelegd krijgen....
Dixi
Dixi, diech wèts toch 't motto vaan us club: laten wij het goede voorbeeld geven.
Iech zow ze ouch 'n buscombi oplegge. Nao de wedstrijd dee gaste dreij keteer vashawwe en daan direk de bös in en wegweze !!!
- pinobel
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2012 17:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belurani
-
- Junior Member
-
20 Nov 2012 18:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
20 Nov 2012 19:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- JP043
-
- New Member
-
20 Nov 2012 21:08Belurani wrote: Wat een belachelijke maatregel. Omdat de politie denkt dat er iets kan gebeuren worden de eigen supporters weer de dupe. Om als reden de afsluiting van een weg op te geven getuigd van weinig inzicht. De supporters van de tegenstander komen met een verplichte buscombi. Dus geen vuiltje aan de lucht zou ik zeggen. Ikzelf zal er niet zijn want ik ga niet twee keer op en neer naar Maastricht rijden ( 2 x 100 km ) om een kaartje voor "Noord" te kopen en de wedstrijd te zien. Jammer!! KOMOPDIEROEIE.
kaarten zijn ook te koop via www.mvv.nl
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2012 22:29Sjotelsplak wrote: Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Pas dus op allemaal. Zorg dat je de witte ster op je jas hebt en je auschweiz bij je hebt. Dan hebben ze op dat punt al geen reden om je op te pakken.
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden :schamen: :thumbsdown:...gr opa

- vette sajs
-
- Premium Member
-
20 Nov 2012 22:35Ze willen de fouten van vorige keer weer heel verkeerd wegpoetsen.
Het beleid is hier al meer dan 25 tegen de eigen supporters gericht. 25 jaar geleden moesten we al op sta-tribune wachten totdat de uit supporters weg waren. Dit heb ik nog nergens andres mee gemaakt en ik heb flink wat stadions bezocht.
Volgens mij hoef je geen professor te zijn om dit een beetje te regelen.
Je laat de uitsupp. in het vak!! (niet de parkeerplaats) wachten totdat de meeste MVV supporters weg zijn en begeleid ze achterlangs via Nazereth naar de A2.
Als iemand een kaartje wil kopen aan de kassa vraag je zijn ID kaart, en iedereen die naar binnen wil vraag om een ID. ( voor de stewards die vorige keer niet wisten dat dit ook een rijbewijs kan zijn geef je nog eens uitleg, voordat ze weer beginnen te zeiken!).
Nu kost het MVV weer geld, er zijn altijd mensen die geen zin hebben in deze voorverkoop.
- vette sajs
-
- Premium Member
-
20 Nov 2012 22:43opadiehard wrote:Sjotelsplak wrote: Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Pas dus op allemaal. Zorg dat je de witte ster op je jas hebt en je auschweiz bij je hebt. Dan hebben ze op dat punt al geen reden om je op te pakken.
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden :schamen: :thumbsdown:...gr opa.
Opa de meeste scheten in hun broek van angst toen die van FCBD bijna door de hekken van de parkeerplaats braken, vind ik trouwens ook niet helemaal gek als je die "wapenstokken" van 20 cm!! zag. Toen de honden kwamen werden ze wat rustiger maar het werd nog een fiasco. Deze petten zijn opgeleid om boetes te schrijven voor fietsen zonder licht maar niet om met opstandige supporters de strijd aan te gaan.
- DJ-MARCO
-
- Premium Member
-
20 Nov 2012 23:02Op die manier hebben we straks nog maar de helft van het huidige aantal bezoekers in het stadion zitten. Dit kan toch niet de bedoeling zijn ??? Dit is, in mijn ogen, puur MVV-supportertje pesten door de lokale driehoek. Ik vraag me af, waarom dit gebeurd.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
20 Nov 2012 23:04Net zoals ze in hun broek scheten een paar jaar geleden tijdens MVV-Fortuna. Maar toen er een paar wedstrijden erna supporters in de hekken feest aan het vieren waren ze er ineens wel.vette sajs wrote:opadiehard wrote:Sjotelsplak wrote: Ik denk dat politie Maastricht hun eigen falen van MVV-FC Den Bosch wil compenseren met aanstaande vrijdag.
Als ik heel eerlijk ben vond ik ondanks dat het niet nodig was ontzettend veel paniek onder de politie na de wedstrijd tegen den bosch...hun reactie riep zelfs bij mij enige,,agressie,,op door hun manier van reageren(dus niet)...het was net een slecht geregiseerde speelfilm met de politie in een zeer slecht scenario nl nulderwaarde...den bosch(supporters) als in een optocht als zijn de een ware zegetocht begeleid door verbaasde en wachtende mensen met kids die alleen maar via de achterkant naar hun autoos en ook gewoon te voet naar huis wilden :schamen: :thumbsdown:...gr opa.
Opa de meeste scheten in hun broek van angst toen die van FCBD bijna door de hekken van de parkeerplaats braken, vind ik trouwens ook niet helemaal gek als je die "wapenstokken" van 20 cm!! zag. Toen de honden kwamen werden ze wat rustiger maar het werd nog een fiasco. Deze petten zijn opgeleid om boetes te schrijven voor fietsen zonder licht maar niet om met opstandige supporters de strijd aan te gaan.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Sandro
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
21 Nov 2012 12:11Neem aan dat Kjell en Mark vrijdag gewoon meespelen tegen Go Ahead.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 12:48Sandro wrote: Vanmorgen trainde Kjell Knops, Mark Veldmate en Davide Timmermans op Klein Geusselt weer mee met hele groep.
Neem aan dat Kjell en Mark vrijdag gewoon meespelen tegen Go Ahead.
Zag er idd goed uit ! Alleen Braken had een klein tikje gekregen, maar voor zo'n grote jongen is dat niet bedreigend.
Er werd goed en fanatiek getraind!
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
21 Nov 2012 13:07Please Log in or Create an account to join the conversation.