>
Ontvangen bedankjes 1691
Dixi schreef : Ik snap niet dat MVV zelf geen bezwaar aantekent bij de lokale driehoek.
Gelijk zal je niet krijgen, maar je kunt wel duidelijk kenbaar maken dat je van zulke acties niet gediend bent en heb een tegenbod klaarliggen zoals een strenge i.d. controle.
Als je een goede verstandhouding wilt hebben met de lokale driehoek, dan moet je al beginnen door niet over je heen te laten lopen.
En als MVV wel bezwaar heeft ingediend, dan mogen ze dat ook naar buiten brengen. Nu lijkt het alsof ze overal ja en amen op knikken (wat volgens mij ook zo is).
Dixi
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
glowwie schreef : Hier op het werk heb ik moeten vertellen dat de kassa's gesloten zijn op de wedstrijd dag.
Niemand van deze mensen komt op de MVV site dus er zullen meer mensen voor verrassingen komen te staan komende vrijdag.
Lijkt me toch dat zo iets beter gecommuniceert kan worden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Anna D. schreef :
glowwie schreef : Hier op het werk heb ik moeten vertellen dat de kassa's gesloten zijn op de wedstrijd dag.
Niemand van deze mensen komt op de MVV site dus er zullen meer mensen voor verrassingen komen te staan komende vrijdag.
Lijkt me toch dat zo iets beter gecommuniceert kan worden.
Wel even duidelijk stellen dat de administratie wel open is op de wedstrijddag en je daar wel kaarten kan kopen volgens mij. Alleen de kassa's/loketten bij de ingang zullen dicht blijven zoals ik het begrijp.
L
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Nao Väöre schreef : Mijn zoon kreeg vanochtend van MVV het aanbod om zijn kaartje in de voorverkop te kopen. Hij kreeg dat een megakorting van € 2,--.
Vreemd genoeg heeft hij al 7 seizoenen een seizoenskaart.
Domme fout zou ik zeggen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De_Lange schreef : Een selectie maken met specifieke aanbiedingen, gericht op de juiste doelgroep zou tegenwoordig toch niet zo moeilijk moeten zijn.
Komt erg vreemd over net zoals Nao Vaore al aangeeft. Als ik 3 keer mail krijg zonder voor mij toegevoegde waarde dan ga ik de vierde al niet meer lezen. Het is toch vrij eenvoudig om in ej adressenbestand een extra kolom toe te voegen seizoenskaarthouder ja/nee. Kun je direct scheiden en de juiste mensen bereiken!
Het zijn kleine en eenvoudige acties die de administratie kan doen maar ze kunnen o zo veel invloed hebben op toekomstige communicatie.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Aswin schreef :
αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.
Hoezo?
Een andere optie is om de uitsupporters te laten wachten?
Of om ze net als tegen Den Bosch voor het stadion langs te laten rijden.
Met alle risico's van dien.
Uiteraard moeten we ons afvragen of er überhaupt een risico is.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Jean schreef :
Aswin schreef :
αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.
Hoezo?
Een andere optie is om de uitsupporters te laten wachten?
Of om ze net als tegen Den Bosch voor het stadion langs te laten rijden.
Met alle risico's van dien.
Uiteraard moeten we ons afvragen of er überhaupt een risico is.
Omdat er na de wedstrijd een andere route gereden moet worden gereden door uitsupporters kunnen thuissupporters vóór de wedstrijd geen kaarten kopen?
Ik kan hier geen enkele logica ontdekken..
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.