MVV Maastricht - Go Ahead Eagles

20 nov 2012 13:32 20 nov 2012 13:33 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #46

Dixi schreef : Ik snap niet dat MVV zelf geen bezwaar aantekent bij de lokale driehoek.
Gelijk zal je niet krijgen, maar je kunt wel duidelijk kenbaar maken dat je van zulke acties niet gediend bent en heb een tegenbod klaarliggen zoals een strenge i.d. controle.
Als je een goede verstandhouding wilt hebben met de lokale driehoek, dan moet je al beginnen door niet over je heen te laten lopen.
En als MVV wel bezwaar heeft ingediend, dan mogen ze dat ook naar buiten brengen. Nu lijkt het alsof ze overal ja en amen op knikken (wat volgens mij ook zo is).

Dixi


efffe op wiki "de locale driehoek" opgezocht :



1. de burgemeester
2. de leidinggevende van de politie in dat gebied (districtschef)
3. de officier van justitie

aangezien nummer 1 toch enig affiniteit met us MVV-ke en haar supporters heeft, kun je toch aannemen dat dit soort acties niet door hem geïnitieerd worden.
Vooral omdat hij toch ook goed contact met het bestuur heeft (en vaak met Huib op trepke B te zien is).

Blijft over dat de conclusie moet zijn, dat deze restrictieve en uiterst publieksonvriendelijke acties vanuit numero 2 en 3 komen.

Merkwaardig dat deze mensen ( 2 en 3) die toch midden in de samenleving horen te staan deze totaal wereldvreemde houding ten toon spreiden, tenzij er anti MVV sentimenten meespelen ... (want van incompetentie en angst mag je niet uitgaan, toch...?)


Misschien zouden :

1. men deze "weltfremde" mensen eens wat vaker met hun baas mee naar trepke B kunnen gaan...
2. zou MVV hen op het volgend praatcafe kunnen uitnodigen zodat ze met de supporters in overleg kunnen gaan dit beter aan te pakken en eventuele paranoia af te laten bouwen.
3. hun op een stage kunnen sturen naar Luik, Eindhoven, A'dam, R'dam en Utreg...


Je moet er niet aan denken wat deze mensen bij een eventuele promotie allemaal in petto hebben?

Motte supporters ziech daan oppe Merret verzamele en daan tösse peletons ME-ers nao de Boschpoort en Angelside gebrach weure ...?
En wee deegene dee ziech effe rip..
En gaar neet mie op trepke B zinge "veer houwwe us" in plaots vaan "doen trow us bes"...


Miljaar, wat gebeurt hei noe allemaol.... :ohmy:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 13:41
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #47

glowwie schreef : Hier op het werk heb ik moeten vertellen dat de kassa's gesloten zijn op de wedstrijd dag.
Niemand van deze mensen komt op de MVV site dus er zullen meer mensen voor verrassingen komen te staan komende vrijdag.
Lijkt me toch dat zo iets beter gecommuniceert kan worden.


Wel even duidelijk stellen dat de administratie wel open is op de wedstrijddag en je daar wel kaarten kan kopen volgens mij. Alleen de kassa's/loketten bij de ingang zullen dicht blijven zoals ik het begrijp.

LRB, zoals ik al eerder zei vannacht die link is enkel voor de Boschpoortribune, kaarten voor de andere tribunes kan je dus ook bij de administratie halen of bijvoorbeeld door die link van Aswin te gebruiken. Zal dan geen korting opzitten.

Kreeg vandaag overigens wel een email met dezelfde aankondiging dus ze proberen in ieder geval nog wel te communiceren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 13:56 20 nov 2012 14:00 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #48

Anna D. schreef :

glowwie schreef : Hier op het werk heb ik moeten vertellen dat de kassa's gesloten zijn op de wedstrijd dag.
Niemand van deze mensen komt op de MVV site dus er zullen meer mensen voor verrassingen komen te staan komende vrijdag.
Lijkt me toch dat zo iets beter gecommuniceert kan worden.


Wel even duidelijk stellen dat de administratie wel open is op de wedstrijddag en je daar wel kaarten kan kopen volgens mij. Alleen de kassa's/loketten bij de ingang zullen dicht blijven zoals ik het begrijp.
L


Ik neem aan dat óók op de bekende voorverkoopadressen kaarten te krijgen zijn op de wedstrijddag.
www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden...unten-mvv-maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:22 20 nov 2012 14:23 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #49
Mijn zoon kreeg vanochtend van MVV het aanbod om zijn kaartje in de voorverkop te kopen. Hij kreeg dat een megakorting van € 2,--.
Vreemd genoeg heeft hij al 7 seizoenen een seizoenskaart. :schamen: :schamen:
Domme fout zou ik zeggen. :schamen:

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:27 20 nov 2012 14:33 door Aswin. Reden: % aangepast
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #50

Nao Väöre schreef : Mijn zoon kreeg vanochtend van MVV het aanbod om zijn kaartje in de voorverkop te kopen. Hij kreeg dat een megakorting van € 2,--.
Vreemd genoeg heeft hij al 7 seizoenen een seizoenskaart. :schamen: :schamen:
Domme fout zou ik zeggen. :schamen:


Jammer dat je het op deze (negatieve) manier interpreteert. Je kunt het ook zo bekijken:

- 15% 13,33333% (!!) korting WAUW!
- MVV wil zoveel mogelijk mensen bereiken (in een zo kort mogelijk tijdbestek) en stuurt alle bij haar bekende email adressen een prima aanbieding.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:28
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #51
Heb ik ook gekregen. Alle mails gaan gewoon naar de hele mailinglist, daar passen ze echt geen selectie op toe op basis van seizoenskaarthouders en ik denk ook dat die administraties los van elkaar staan.
Zo slecht is dat nou ook weer niet, want ik als seizoenskaarthouder heb de mail maar meteen doorgestuurd naar vrienden die wel eens een losse wedstrijd mee gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:47
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #52
Een selectie maken met specifieke aanbiedingen, gericht op de juiste doelgroep zou tegenwoordig toch niet zo moeilijk moeten zijn.

Komt erg vreemd over net zoals Nao Vaore al aangeeft. Als ik 3 keer mail krijg zonder voor mij toegevoegde waarde dan ga ik de vierde al niet meer lezen. Het is toch vrij eenvoudig om in ej adressenbestand een extra kolom toe te voegen seizoenskaarthouder ja/nee. Kun je direct scheiden en de juiste mensen bereiken!

Het zijn kleine en eenvoudige acties die de administratie kan doen maar ze kunnen o zo veel invloed hebben op toekomstige communicatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:52 20 nov 2012 14:52 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #53

De_Lange schreef : Een selectie maken met specifieke aanbiedingen, gericht op de juiste doelgroep zou tegenwoordig toch niet zo moeilijk moeten zijn.

Komt erg vreemd over net zoals Nao Vaore al aangeeft. Als ik 3 keer mail krijg zonder voor mij toegevoegde waarde dan ga ik de vierde al niet meer lezen. Het is toch vrij eenvoudig om in ej adressenbestand een extra kolom toe te voegen seizoenskaarthouder ja/nee. Kun je direct scheiden en de juiste mensen bereiken!

Het zijn kleine en eenvoudige acties die de administratie kan doen maar ze kunnen o zo veel invloed hebben op toekomstige communicatie.


Kun je meteen mensen die geen seizoenskaart hebben en halve na de winterstop aanbieden via mail ... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u De_Lange

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:54
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #54
Zojuist is het bericht geupdate op MVV.nl

Aanstaande vrijdag staat de volgende wedstrijd voor de deur. Kunnen we de koppositie in de Jupiler League verstevigen? Uw steun is in ieder geval hard nodig!

Door de wegafsluiting van de Olympiaweg is een belangrijke uitrijroute voor gasten niet toegankelijk. Om die reden heeft de lokale driehoek besloten om de wedstrijd in te delen als een B-wedstrijd. Dit betekent onder andere dat er geen verkoop aan de stadionkassa's op de wedstrijddag plaatsvindt. Daarnaast dient u zich op de wedstrijddag te kunnen legitimeren.

Bestel daarom snel en eenvoudig uw tickets online via dit aanbod. Als u online boekt krijgt u bovendien €2,- korting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 14:58
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #55
Totaal onlogische maatregel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:10
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #56

αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.


Hoezo?
Een andere optie is om de uitsupporters te laten wachten?
Of om ze net als tegen Den Bosch voor het stadion langs te laten rijden.

Met alle risico's van dien.

Uiteraard moeten we ons afvragen of er überhaupt een risico is.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:11
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #57
Dit bericht is in mijn ogen ongeloofwaardig. Deze werkzaamhgeden waren al langer bekend. Als dit echt de reden is hadden we al lang geleden geweten welke restricties er zullen gelden.

MVV dient ervoor te zorgen dat dit nieuws wordt overgebracht op elke mogelijke bezoeker van de wedstrijd. Via de seizoenskaarthouders wordt een deel van deze mogelijke bezoekers bereikt. Wij kunnen mond tot mond de incidentele bezoeker (lees: wellicht een nieuwe supporter) dit nieuwd overbrengen. Ik vind het vreemd om te lezen dat er seizoenskaarthouders zijn die hier aanstoot aan nemen. Uiteraard zijn er acties te bedenken waarbij het WEL uitmaakt om onderscheid te maken tussen verschillende 'groepen' supporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 15:27
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #58

Aswin schreef :

αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.


Hoezo?
Een andere optie is om de uitsupporters te laten wachten?
Of om ze net als tegen Den Bosch voor het stadion langs te laten rijden.

Met alle risico's van dien.

Uiteraard moeten we ons afvragen of er überhaupt een risico is.


Omdat er na de wedstrijd een andere route gereden moet worden gereden door uitsupporters kunnen thuissupporters vóór de wedstrijd geen kaarten kopen?
Ik kan hier geen enkele logica ontdekken..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk, αναρχος

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 16:55 20 nov 2012 16:55 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #59

Jean schreef :

Aswin schreef :

αναρχος schreef : Totaal onlogische maatregel.


Hoezo?
Een andere optie is om de uitsupporters te laten wachten?
Of om ze net als tegen Den Bosch voor het stadion langs te laten rijden.

Met alle risico's van dien.

Uiteraard moeten we ons afvragen of er überhaupt een risico is.


Omdat er na de wedstrijd een andere route gereden moet worden gereden door uitsupporters kunnen thuissupporters vóór de wedstrijd geen kaarten kopen?
Ik kan hier geen enkele logica ontdekken..


ik ook, vooral omdat die "gevaarlijken" ( whoever they might be) toch al een seizoenskaart hebben...
je treft hier helaas al die mensen mee die niet op forums en de MVV website kijken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 nov 2012 16:58
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - Go Ahead Eagles #60
ben het spoor bijster :rolleye: Als dit soort maatregelen genomen moeten worden bij dit kleine probleempje wat als volgend jaar supporters van PSV, Ajax en Feyenoord komen? Hekken om Maastricht? Het leger inzetten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden