>
Ontvangen bedankjes 36
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roei baank schreef : Beste gamins, met dit soort wederzijdse reacties krijg je dus nooit eenheid. Luister eens met respect naar elkaar en oordeel eens niet zo snel. Denk eens positief met iemand mee en als je het dan nog oneens bent met desbetreffende dan drink eens une bière met elkaar, naar voorbeeld van een oud Belgisch gezegde: problemen verdwijnen waar pinten verschijnen. Résultat garantit.
Dixi schreef :
pinobel schreef : 5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer.
Helemaal mee eens.
Schuldige: Weer, eredivisie live en kerstborrels (ieder jaar hetzelfde).
Dixi
Bie deze: ich bun eenne nepsupporter!! pffffffffOaktree schreef :
Dixi schreef :
pinobel schreef : 5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer.
Helemaal mee eens.
Schuldige: Weer, eredivisie live en kerstborrels (ieder jaar hetzelfde).
Dixi
Supporters die weg blijven voor een kerstborrel....???
Tsja dan verdien je het predicaat SUPPORTERS ook niet...
Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.
Maosbrögk schreef : Jongens, hou er toch mee op om elkaar te veroordelen! Kijk alleen naar jezelf en oordeel alleen over jezelf.
Wat boeit jou de rest nou? Daar heb je toch geen invloed op en gaat alleen maar negatieve energie naar toe.
We zijn allemaal MVV-supporter en uiten dit allemaal op een andere manier.
Niemand gaat mij zeggen hoe ik supporter moet zijn. Dat bepaal ik zelf wel.
We hebben allemaal dezelfde liefde, hetzelfde uitgangspunt: MVV.
Er zijn veel zaken die we anders beleven, maar laat iedereen in zijn waarde en veroordeel het niet.
Mijn vader beleeft een wedstrijd anders dan ik doe, prima. De Ultras beleven een wedstrijd anders dan ik doe, prima. Maar we beleven de wedstrijd allemaal en hopen allemaal dat MVV als winnaar uit de bus komt!
Wij moeten als supporters zijnde 1 front vormen met allemaal hetzelfde doel: MVV steunen.
Hoe we dit doen, moeten we allemaal zelf weten en dat moet iedereen ook respecteren.
Probeer begrip voor elkaar te hebben. We (en zeker het team) hebben er niets aan als we onderling de strijd aan gaan.
Breurske schreef :
Roei baank schreef : Beste gamins, met dit soort wederzijdse reacties krijg je dus nooit eenheid. Luister eens met respect naar elkaar en oordeel eens niet zo snel. Denk eens positief met iemand mee en als je het dan nog oneens bent met desbetreffende dan drink eens une bière met elkaar, naar voorbeeld van een oud Belgisch gezegde: problemen verdwijnen waar pinten verschijnen. Résultat garantit.
Dat is nu juist het probleem Roei baank.
Via forums is het makkelijk om annoniem je kritiek te uiten richting groepen/personen, zonder dat deze mensen weten wat er werkelijk speelt.
Misschien is het dus wel eens een idee om een "praatcafe" te organiseren zonder toevoeging van het bestuur of er een thema aan vast te binden.
Maar waar UM, supportersclub, trepke B, HK ( als aanwijsbare groepen ) maar ook alle "losse" supporters aanwezig zullen zijn.
Waarna de supporters vragen aan elkaar kunnen stellen, waardoor er misschien wat meer begrip voor een ander kan worden opgebracht en ook de wrijving onderling de wereld uitgeholpen kan worden.
Oaktree schreef :
Erg jammer en teleurstellend, had niet gedacht dat we zoveel nepsupporters hebben.
Bieske schreef :
Oaktree schreef :
Lekker stoer hoor, vanachter je pc mij een nep supporter noemen.
Zielig kereltje.
Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.
MVV4life schreef :
Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.
opadiehard schreef : Leuk om te zien ik werd er op gewezen door iemand die altijd bij ons staat maar in het programma boekje staat een foto van de wedstrijd tegen fortuna .
Daar sta ik klaar om mijn mutsje aan te bieden aan mark leuke foto in dat modder gedeelte daar...gr opa .
De toeschouwersaantallen moet je niet vergelijken met 15 jaar geleden. Over het algeheel waren de toeschouwersaantallen veel minder. Ere en eerste divisie.les rouges blancs schreef :
In vorige kampioens- / promotiejaren was het in de winter ook niet altijd druk. Kan me nog een eerste december week herinneren, bar koud met maar....1750 -1800 man op de tribune.MVV4life schreef :