MVV Maastricht - FC Eindhoven
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Re: MVV Maastricht - FC Eindhoven
15 Dec 2012 18:37les rouges blancs wrote:serke wrote:les rouges blancs wrote: Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.
Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:
ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!
Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!
Sjiek :thumbsup: eindelik en merci tots diech eindelik couraasj höbsum diech veur te stellen!
Opa en iech zien al venaof 19.00 oor in de Ster, Forlaajf kin soms get (5 minuute) later koume
( dee lange Keerstslinger heet altied get boetot heer noets optied is :lachen: )
en daan kinne veer us in de rös aoch nog met Sjraveleer ( feine gast :thumbsup: ) treffe of häöm aon diech veurstelle ,
dat kin daan pas zoe laats umtot heer örregens aanders zit ( neet oppe Eenzjelsaajt tribuun) en pas vlak veur de wedstrijd aonkump...Es Sjraveleer dao zin in heet teminste.. Hee Sjraveleer ..wat tunks diech ? Kinnismaake met Forlaajf en Serke ...?
trouwens Jaques...diech bis aoch welkom :thumbsup:
most wel neet bille goon kniepe wie oppe sjet, dao zien Opa en iech neet zoe vaan gedeend....... :lachen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- donny
-
- Premium Member
-
15 Dec 2012 23:28Kan iemand mij wellicht paar kratjes Juup deze kant op sturen? Hebben hier veel buitenlands bier, maar geen Juup...
Over de wedstrijd. 4-1 overwinning voor MVV en Herbstmeister!
- damske
-
- Elite Member
-
16 Dec 2012 09:44Please Log in or Create an account to join the conversation.
- sjevroaje
-
- New Member
-
16 Dec 2012 10:39

- serke
-
- Elite Member
-
16 Dec 2012 13:09les rouges blancs wrote:serke wrote:les rouges blancs wrote: Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.
Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:
ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!
Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!
Sjiek :thumbsup: eindelik en merci tots diech eindelik couraasj höbsum diech veur te stellen!
Opa en iech zien al venaof 19.00 oor in de Ster, Forlaajf kin soms get (5 minuute) later koume
( dee lange Keerstslinger heet altied get boetot heer noets optied is :lachen: )
en daan kinne veer us in de rös aoch nog met Sjraveleer ( feine gast :thumbsup: ) treffe of häöm aon diech veurstelle ,
dat kin daan pas zoe laats umtot heer örregens aanders zit ( neet oppe Eenzjelsaajt tribuun) en pas vlak veur de wedstrijd aonkump...Es Sjraveleer dao zin in heet teminste.. Hee Sjraveleer ..wat tunks diech ? Kinnismaake met Forlaajf en Serke ...?
Hiere, iech zurg dat iech um 19.00 oor in De Ster oanwezig bin ! iech zal get ieder stoppe mit wirrike :thumbsup: , en num oan dat geer boete stoat he. Kinne veer us eindelijk unne kier e live pilske pakke inploats vaan achter e computerscherm, alhoewel die miestal oach good smaake :lachen:
- seppo
-
- Platinum Member
-
17 Dec 2012 22:43Maar ja, ALS.....................

Eerst maar eens Eindhoven verslaan.
- Sjraveleer
-
- Visitor
-
17 Dec 2012 22:46 - 17 Dec 2012 22:50Begrijp nog steeds niet goed waarom we ons eigen spel niet spelen tegen fortuna? Fysiek was fortuna beter, maar technisch zijn ze dat absoluut niet. Toch gaf fortuna ons geen tijd voor techniek en het systeem was anders bij ons?
Een verklaring hiervoor heb ik niet...stond er nog iets in de Limburger(papier.vers.)
Tja, het kan ook Wil Boessen zijn, die alles ontregeld.....soms zag je dat die van ons hun directe tegenstander kwijt waren?
Tegen ehv gewoon weer voetballen zoals normaal. " Tiki Taki aan de Maas das wel lekker voor de feestdagen"

Veldmate als diepe spits, Schreurs en Esajas als halfspelers is de gevaarlijkste combinatie.
Ook het middenveld Van Hyfte, Rutjes en Smeets spelen het beste bij de bovenstaande voorhoede.
De achterhoede wordt het minst belast als het middenveld een overwicht heeft. En de verschillen zijn vaak maar klein.
Esajas op het middenveld kan ik niet aan wennen. Smeets doet het prima daar,hij heeft minder tijd&ruimte nodig dan Esajas en dat merk je meteen terug in de snelheid van de aanval. Danny is overal gevaarlijk maar voor Veldmate is het weer beter dat Danny op de vleugel speelt. Wisselen van systeem is zeker een goed wapen maar maak het niet te complex.
Vaak zie je dat spelers wisselen van positie soms is dit goed maar in Sittard was het m.i niet goed.
Ga deze week nog eens kijken naar een training van de mogelijke WINTERKAMPIOEN..

Misschien is dit wel de laatste week van sommige spelers.....in het voetbal kan alles?

Prognose SuperSjenge - EHV 2 : 0
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2012 06:54
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Dec 2012 07:29opadiehard wrote: Ik vind het super sneu voor mvv staan we weer bovenaan en nu gaat de wedstrijd tegen eindhoven waarschijnlijk niet door :thumbsdown: ...gr opa.
Hoezo gaat de wedstrijd waarschijnlijk niet door??
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Dec 2012 07:32seppo wrote: Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..
Maar ja, ALS.....................
Dan toch maar even als...ALS we de wedstrijd tegen Volendam winnen zijn het er weer 4. En ALS Sparta verliest in Veendam wat ik best zie gebeuren en MVV van Eindhoven wint zijn het er weer 7.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2012 08:10opadiehard wrote: Ik vind het super sneu voor mvv staan we weer bovenaan en nu gaat de wedstrijd tegen eindhoven waarschijnlijk niet door :thumbsdown: ...gr opa.
Opa maak diech gein zörrig. De Maya's höbbe veurspeld dat ut eind vaan de wereld pas nao 21.45 zal plaotsvinde!
- damske
-
- Elite Member
-
18 Dec 2012 09:00Stoon veer wel sjoen bovenaon :thumbsup: :lachen: :lachen:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
18 Dec 2012 09:02damske wrote: Herfstkampioen en daan vergeit de wereld . 21-12-2012
Stoon veer wel sjoen bovenaon :thumbsup: :lachen: :lachen:
leuk ze wachten in ieder geval tot ik 29 ben geworden

En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- seppo
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2012 15:20Schapendonk wrote:seppo wrote: Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..
Dan toch maar even als...ALS we de wedstrijd tegen Volendam winnen zijn het er weer 4. En ALS Sparta verliest in Veendam wat ik best zie gebeuren en MVV van Eindhoven wint zijn het er weer 7.
Kun je nagaan hoeveel het er waren met de winst tegen Sparta erbij :woohoo:

- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
18 Dec 2012 15:28 - 18 Dec 2012 15:35seppo wrote:Schapendonk wrote:seppo wrote: Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..
Kun je nagaan hoeveel het er waren met de winst tegen Sparta erbij :woohoo:
Tegen Sparta waren wij ondanks het verlies om in Fortunatermen te spreken: wel de morele winnaar. !