MVV Maastricht - FC Eindhoven

15 dec 2012 18:37
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #16

les rouges blancs schreef :

serke schreef :

les rouges blancs schreef : Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.

Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:

ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!



Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!


Sjiek :thumbsup: eindelik en merci tots diech eindelik couraasj höbs :P um diech veur te stellen!

Opa en iech zien al venaof 19.00 oor in de Ster, Forlaajf kin soms get (5 minuute) later koume
( dee lange Keerstslinger heet altied get boetot heer noets optied is :lachen: )
en daan kinne veer us in de rös aoch nog met Sjraveleer ( feine gast :thumbsup: ) treffe of häöm aon diech veurstelle ,
dat kin daan pas zoe laats umtot heer örregens aanders zit ( neet oppe Eenzjelsaajt tribuun) en pas vlak veur de wedstrijd aonkump...Es Sjraveleer dao zin in heet teminste.. Hee Sjraveleer ..wat tunks diech ? Kinnismaake met Forlaajf en Serke ...?


trouwens Jaques...diech bis aoch welkom :thumbsup:
most wel neet bille goon kniepe wie oppe sjet, dao zien Opa en iech neet zoe vaan gedeend....... :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2012 23:28
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #17
super dat het op EL is. Ik woon in Tel Aviv en is toch wel fijn kijken met geïmporteerd Nederlands bier en de Derby op een 50 inch plasma scherm!

Kan iemand mij wellicht paar kratjes Juup deze kant op sturen? Hebben hier veel buitenlands bier, maar geen Juup...

Over de wedstrijd. 4-1 overwinning voor MVV en Herbstmeister!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2012 09:44
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #18
Es veer dees wedstrijd winnen (4-1) daan kinne veer zegké VEER STOON BOVENAON :thumbsup: en op zn aachens nord HERBSTMEISTER :lachen: :lachen: :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2012 10:39
sjevroaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #19
Het schijnt dat vrijdag de 21ste de wereld vergaat, laten we deze pot dan nog winnen en dan eindigen we mooi bovenaan B) B) B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice, Schnibble for MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 dec 2012 13:09
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #20

les rouges blancs schreef :

serke schreef :

les rouges blancs schreef : Al wordt het een ontzettend slechte wedstrijd met veel gepruts en winnen we met 1: 0 door een mazzelgoaltje via flipperkastvoetbal ( wat ik trouwens niet verwacht) dan ben ik tevreden.
Wat dit team aan veerkracht en spirit heeft laten zien de eerste helft van het seizoen ( vooral uit), hebben we al jaren, zoniet een tiental jaar niet meer gezien en daarvoor is deze Sjeng meer dan tevreden.

Normaal verwacht ik 3:0 ( maar het blijft oppassen want je kunt altijd tegen die onverwachte zeperd oplopen, die ooit wel eens gebeuren kan), mer...met "us Marke" , Sjraveleer, Opa en Serke mot ut tog wel goon lukke , tunks miech :thumbsup:

ps:als er nog een seizoenskaarthouder niemand heeft voor dat gratis kaartje ( kerstactie van MVV), neem effe contact op, merci!



Deenk dat veer mer uns moote goon oafspreke, weurt tied, iech goan luij misse die paar weke die iech neetins kin, hahaha.
Zik mer boe en wielaat, normaal bin iech in De Ster, mer kinne oach op uch ploats oafspreke veur e potsje beer !!!


Sjiek :thumbsup: eindelik en merci tots diech eindelik couraasj höbs :P um diech veur te stellen!

Opa en iech zien al venaof 19.00 oor in de Ster, Forlaajf kin soms get (5 minuute) later koume
( dee lange Keerstslinger heet altied get boetot heer noets optied is :lachen: )
en daan kinne veer us in de rös aoch nog met Sjraveleer ( feine gast :thumbsup: ) treffe of häöm aon diech veurstelle ,
dat kin daan pas zoe laats umtot heer örregens aanders zit ( neet oppe Eenzjelsaajt tribuun) en pas vlak veur de wedstrijd aonkump...Es Sjraveleer dao zin in heet teminste.. Hee Sjraveleer ..wat tunks diech ? Kinnismaake met Forlaajf en Serke ...?


Hiere, iech zurg dat iech um 19.00 oor in De Ster oanwezig bin ! iech zal get ieder stoppe mit wirrike :thumbsup: , en num oan dat geer boete stoat he. Kinne veer us eindelijk unne kier e live pilske pakke inploats vaan achter e computerscherm, alhoewel die miestal oach good smaake :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2012 22:43
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #21
Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..

Maar ja, ALS..................... ;)


Eerst maar eens Eindhoven verslaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2012 22:46 17 dec 2012 22:50 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #22
Heerlijk weer een thuiswedstrijd.....is alweer en tijdje geleden....GAE ?

Begrijp nog steeds niet goed waarom we ons eigen spel niet spelen tegen fortuna? Fysiek was fortuna beter, maar technisch zijn ze dat absoluut niet. Toch gaf fortuna ons geen tijd voor techniek en het systeem was anders bij ons?

Een verklaring hiervoor heb ik niet...stond er nog iets in de Limburger(papier.vers.)

Tja, het kan ook Wil Boessen zijn, die alles ontregeld.....soms zag je dat die van ons hun directe tegenstander kwijt waren?

Tegen ehv gewoon weer voetballen zoals normaal. " Tiki Taki aan de Maas das wel lekker voor de feestdagen" B)

Veldmate als diepe spits, Schreurs en Esajas als halfspelers is de gevaarlijkste combinatie.

Ook het middenveld Van Hyfte, Rutjes en Smeets spelen het beste bij de bovenstaande voorhoede.

De achterhoede wordt het minst belast als het middenveld een overwicht heeft. En de verschillen zijn vaak maar klein.

Esajas op het middenveld kan ik niet aan wennen. Smeets doet het prima daar,hij heeft minder tijd&ruimte nodig dan Esajas en dat merk je meteen terug in de snelheid van de aanval. Danny is overal gevaarlijk maar voor Veldmate is het weer beter dat Danny op de vleugel speelt. Wisselen van systeem is zeker een goed wapen maar maak het niet te complex.
Vaak zie je dat spelers wisselen van positie soms is dit goed maar in Sittard was het m.i niet goed.


Ga deze week nog eens kijken naar een training van de mogelijke WINTERKAMPIOEN.. :)

Misschien is dit wel de laatste week van sommige spelers.....in het voetbal kan alles? B)

Prognose SuperSjenge - EHV 2 : 0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 06:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #23
Ik vind het super sneu voor mvv staan we weer bovenaan en nu gaat de wedstrijd tegen eindhoven waarschijnlijk niet door :thumbsdown: ...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 07:29
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #24

opadiehard schreef : Ik vind het super sneu voor mvv staan we weer bovenaan en nu gaat de wedstrijd tegen eindhoven waarschijnlijk niet door :thumbsdown: ...gr opa ;).


Hoezo gaat de wedstrijd waarschijnlijk niet door??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 07:32
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #25

seppo schreef : Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..

Maar ja, ALS..................... ;)


Eerst maar eens Eindhoven verslaan.


Dan toch maar even als...ALS we de wedstrijd tegen Volendam winnen zijn het er weer 4. En ALS Sparta verliest in Veendam wat ik best zie gebeuren en MVV van Eindhoven wint zijn het er weer 7.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 08:10
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #26

opadiehard schreef : Ik vind het super sneu voor mvv staan we weer bovenaan en nu gaat de wedstrijd tegen eindhoven waarschijnlijk niet door :thumbsdown: ...gr opa ;).


Opa maak diech gein zörrig. De Maya's höbbe veurspeld dat ut eind vaan de wereld pas nao 21.45 zal plaotsvinde!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 09:00
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #27
Herfstkampioen en daan vergeit de wereld . 21-12-2012
Stoon veer wel sjoen bovenaon :thumbsup: :lachen: :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 09:02
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #28

damske schreef : Herfstkampioen en daan vergeit de wereld . 21-12-2012
Stoon veer wel sjoen bovenaon :thumbsup: :lachen: :lachen:


leuk ze wachten in ieder geval tot ik 29 ben geworden ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 15:20
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #29

Schapendonk schreef :

seppo schreef : Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..

Maar ja, ALS..................... ;)


Eerst maar eens Eindhoven verslaan.


Dan toch maar even als...ALS we de wedstrijd tegen Volendam winnen zijn het er weer 4. En ALS Sparta verliest in Veendam wat ik best zie gebeuren en MVV van Eindhoven wint zijn het er weer 7.


Kun je nagaan hoeveel het er waren met de winst tegen Sparta erbij :woohoo: ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 15:28 18 dec 2012 15:35 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #30

seppo schreef :

Schapendonk schreef :

seppo schreef : Man man man...ik zit de stand nog eens goed te bekijken. Stel je voor dat we toen (verdiend) van Sparta hadden gewonnen. Stonden we nu al 7 punten voor op de #2 en nog een wedstrijd te goed!! Met het oog op de komende 5 (incl inhaalwedstrijd) relatief makkelijke tegenstanders had dit wel eens een punt of 15 voorsprong kunnen worden..

Maar ja, ALS..................... ;)


Eerst maar eens Eindhoven verslaan.


Dan toch maar even als...ALS we de wedstrijd tegen Volendam winnen zijn het er weer 4. En ALS Sparta verliest in Veendam wat ik best zie gebeuren en MVV van Eindhoven wint zijn het er weer 7.


Kun je nagaan hoeveel het er waren met de winst tegen Sparta erbij :woohoo: ;)


Tegen Sparta waren wij ondanks het verlies om in Fortunatermen te spreken: wel de morele winnaar. ! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, Schapendonk, seppo, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.369 seconden