MVV Maastricht - FC Eindhoven

20 dec 2012 21:43
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #61
Hiere,(Opa, LRB, etc) iech bin meurige roond 19.00 oor in De Ster um uch e pilske oan te beeije. Vertel miech boe dat geer stoat en veer kinne (es de wereld neet vergeit veur 19.00 oor :lachen: ) eindelijk uns kinnismaake. hopende op oach nog unne gooije pot voetbal, dat veer uns good kinne lache, want dat doen veer es vaste sjetters natuurlijk oach.
Hoop wel dat geer neet zoen bieste zeet es oppe sjet :lachen:

Veer zien us meurige, ut lang verwachte momint. (veul miech sjus prins carnaval hahahahahah)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2012 22:12
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #62

serke schreef : Hiere,(Opa, LRB, etc) iech bin meurige roond 19.00 oor in De Ster um uch e pilske oan te beeije. Vertel miech boe dat geer stoat en veer kinne (es de wereld neet vergeit veur 19.00 oor :lachen: ) eindelijk uns kinnismaake. hopende op oach nog unne gooije pot voetbal, dat veer uns good kinne lache, want dat doen veer es vaste sjetters natuurlijk oach.

Veer zien us meurige, ut lang verwachte momint. (veul miech sjus prins carnaval hahahahahah)

OPA ZEET

Ik vertrek pas om 19.00 vanuit genk dus moet dan nog de wagen ergens parkeren...dus serke miech zal ste neet zien :kiss: ...gr opa ;).

....

20 dec 2012 22:31
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #63

opadiehard schreef :

serke schreef : Hiere,(Opa, LRB, etc) iech bin meurige roond 19.00 oor in De Ster um uch e pilske oan te beeije. Vertel miech boe dat geer stoat en veer kinne (es de wereld neet vergeit veur 19.00 oor :lachen: ) eindelijk uns kinnismaake. hopende op oach nog unne gooije pot voetbal, dat veer uns good kinne lache, want dat doen veer es vaste sjetters natuurlijk oach.

OPA ZEET

Ik vertrek pas om 19.00 vanuit genk dus moet dan nog de wagen ergens parkeren...dus serke miech zal ste neet zien :kiss: ...gr opa ;).

Weet neet de res vaan uch wel oanwezig zien en boe ze stoon, iech bin doar !!! ;)

20 dec 2012 22:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #64
Serke, iech bin d'r!
Noe elkaar nog vinde...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

20 dec 2012 23:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #65
Ik ben er ook laatste tafeltje ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

20 dec 2012 23:33
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #66
Ik zeg 8.500 man in de Geusselt en een mooie 5-1 overwinning.
Voor mij kan het seizoen al niet meer stuk, het maakt niet uit of we gaan promoveren. Als we het grootste deel van de ploeg maar bij elkaar houden. We hebben weer eens die Hollanders laten zien wat onze sterrendragers kunnen!

Ik heb het dus in ieder geval naar mijn zin de eerste seizoenshelft, bedaank ROEIE!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

21 dec 2012 00:07
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #67

Boys_in_Red schreef : Ik zeg 8.500 man in de Geusselt en een mooie 5-1 overwinning.
Voor mij kan het seizoen al niet meer stuk, het maakt niet uit of we gaan promoveren. Als we het grootste deel van de ploeg maar bij elkaar houden. We hebben weer eens die Hollanders laten zien wat onze sterrendragers kunnen!

Ik heb het dus in ieder geval naar mijn zin de eerste seizoenshelft, bedaank ROEIE!!

Ik ga voor een 5500/6000 en een kleine overwinning .

21 dec 2012 00:18 21 dec 2012 00:27 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #68

serke schreef :

opadiehard schreef :

OPA ZEET

Weet neet de res vaan uch wel oanwezig zien en boe ze stoon, iech bin doar !!! ;)

bin dao wie gezag um 7 oor en zal boete de ster, achterdoor aon ut taofelke stoon en Opaas pläötske vrijhouwwe !

Opa; gewoon binnendoor via Lanaken (10 minuten) en dan nog eens bij Smeermaas langs het kanaal via Boschpoort (5 minuten) de Noorderbrug op en ben je er uiterlijk om 19.15 uur.
Parkeer die kar van je op het grasveld en dan ben je er om 19.20 uur. :thumbsup:
Geen smoesjes ouwe en waag het niet je te drukken ! :lachen:

21 dec 2012 06:55
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #69
19.00 oor liste töfelke, iech bin present :thumbsup:

21 dec 2012 07:18
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #70

serke schreef : 19.00 oor liste töfelke, iech bin present :thumbsup:

OPA ZEET

KLASSE serke laot dee boerboel mer toes iech haast me straks ...lrb,mvv4ever...en natuurlijk serke zet het bier maar koud :thumbsup: :daag: ...gr opa ;).

....

21 dec 2012 07:28
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #71
Ik ga voor 4-1 overwinning :thumbsup:
En omdat de wereld vergaat vanavond om 21.45u :lachen: kinne veer dus zeenge
' VEER GOON SAAME NAO DE KLOETE' :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

21 dec 2012 11:48
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #72
www.omroepbrabant.nl/?video/78755892/Voo...n+.aspx&action=media

Hier nog een voorbeschouwingsfilmpje van onze bezoekers. Ze gaan het in ieder geval proberen.

21 dec 2012 13:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #73
De voorbeschouwing van www.mvv.nl

Laatste wedstrijd 2012: MVV-FC Eindhoven

Vrijdag 21 december, aan de vooravond van Kerst en Nieuwjaar, staat de laatste wedstrijd van 2012 voor MVV Maastricht op het programma. Sluit de huidige koploper het jaar af als zogenaamde 'Herbstmeister'? Dan zal het vrijdag FC Einhoven moeten verslaan in Stadion de Geusselt.

De Eindhovenaren waren op vrijdag 10 augustus jl. de eerste tegenstander van de Maastrichtenaren in het tot nu toe zo succesvol verlopen seizoen 2012-2013. De thuisploeg begon destijds goed aan de wedstrijd en kwam op een 2-0 voorsprong, door goals van Bourdouxhe en Ospitalieri. MVV liet dit echter niet op zich zitten en scoorde 20 minuten voor tijd de aansluitingstreffer via Mark Veldmate. Drie minuten voor tijd was het Danny Schreurs die uit een voorzet van Malcolm Esajas de gelijkmaker binnen kopte. En net voor het sluiten van de markt was het die zelfde Malcolm Esajas die MVV met een prachtig schot de 3 punten bezorgde: 2-3.

Eén van de doelpuntenmakers, Ospitalieri, zal er vrijdag in ieder geval niet bij zijn. Hij kreeg afgelopen vrijdag in de wedstrijd tegen AGOVV (1-6 verlies) een rode kaart na een grove charge op een Apeldoorns been. Hij is derhalve geschorst. FC Eindhoven kampt sowieso al met een hele hoop geblesseerde spelers, waarvan het nog maar de vraag is of dat ze vrijdag deel uit kunnen maken van de selectie. Vraagtekens staan er dan ook achter de namen Van Boekel, Bourdouxhe, Dadda, Durwael, Van Kruijssen, Makiavala, Paridaans en Vermeer.

Trainer René Trost zal het vrijdag in het duel van de koploper tegen de rode lantaarndrager moeten stellen zonder Nick Kuipers. De verdediger mocht afgelopen week uit het gips en kan nu starten met revalidatie van zijn voetblessure. Verder is iedereen fit en zal Trost waarschijnlijk een beroep doen op dezelgfde elf spelers die afgelopen vrijdag de derby in Sittard winnend af wisten te sluiten.

De wedstrijd MVV Maastricht - FC Eindhoven begint vrijdag om 20.00 uur en is tevens te bekijken op Eredivisie Live.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

21 dec 2012 14:10
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #74

7 oor, present !
Bijlagen:

21 dec 2012 16:36
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #75

les rouges blancs schreef :

7 oor, present !

Iech loat de meine toes es geer dat good vind he :lachen:

Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden