MVV Maastricht - FC Eindhoven

21 dec 2012 17:45
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #76
Ik ben benieuwd of de scheidsrechter zich houdt aan de nieuwe KNVB-regel:

Alléén de aanvoerder mag de scheidsrechter aanspreken over een beslissing - alle andere spelers krijgen per direct geel!
Ik hoop dat ze gewaarschuwd zijn ...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 18:09
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #77

Fabrice schreef : Ik ben benieuwd of de scheidsrechter zich houdt aan de nieuwe KNVB-regel:

Alléén de aanvoerder mag de scheidsrechter aanspreken over een beslissing - alle andere spelers krijgen per direct geel!

Dit in combinatie met de scheidsrechter :puke: van vanavond..........ik hou mijn hart vast vanavond :oops:

Laten ze maar goed spelen en zelf veel scoren dan hoeven ze niet naar de scheidsrechter te kijken mocht deze weer in goede doen zijn !

21 dec 2012 18:11
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #78
btw. Higler is dienst doende scheidsrechter.

21 dec 2012 18:12 21 dec 2012 18:13 door the king.
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #79

Us Clubke schreef :

Fabrice schreef : Ik ben benieuwd of de scheidsrechter zich houdt aan de nieuwe KNVB-regel:

Dit in combinatie met de scheidsrechter :puke: van vanavond..........ik hou mijn hart vast vanavond :oops:

Laten ze maar goed spelen en zelf veel scoren dan hoeven ze niet naar de scheidsrechter te kijken mocht deze weer in goede doen zijn !

gaat nog niet in vanavond

21 dec 2012 18:19
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #80

the king schreef :

Us Clubke schreef :

gaat nog niet in vanavond

Het zijn gewoon de huidige regels, alleen wordt er nu meer aandacht aan gegeven.

Mocht dit inderdaad nu nog niet in gaan kom je niet geloofwaardig over na het persbericht.

21 dec 2012 21:51
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #81
Hoppa Kampioen eerste competitie helf!!!!

21 dec 2012 22:20
the king
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #82
zwaar bevochten overwinning,
maar verdiend en weer 3 punten meer afstand op sparta
is 4 en een wedstrijd minder :applaus:

21 dec 2012 22:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #83
Geen geweldige wedstrijd. MVV heeft het zichzelf onnodig moeilijk gemaakt. Uiteraard wel knap om dan tot 2 keer toe weer naar een voorsprong te voetballen.
Vond met name Stankov erg zwak. Mustafa speelde die 6 minuten veel beter dan Stankov de overige 84.
Maar goed: maar 1 ding telt: de overwinning!!!
En Sparta verloren, dus super avond!
Proficiat!!

21 dec 2012 22:28
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #84
Mooie pot gezien, vooral eerste helft, tweede helft vrij grote terugval.
Raar begin, voordat we het wisten lag hij erin, eigen goal(?) bij een corner. Resterende deel van de eerste helft heer en meester op het veld. Uitgespeelde kansen niet echt gehad en de 1-1 valt dan ook uit een corner. Goed doorgedrukt en na het doorjagen slordig balverlies bij Eindhoven leidt tot de 2-1, heerlijk afgemaakt weer door Schreurs.

Tweede helft begon redelijk, weinig kansen en Eindhoven liet MVV rustig het spel maken, totdat ze ervoor kozen de rechterkant van MVV te bestoken. Stankov had z'n handen vol aan hun linksbuiten en werd op een gegeven moment er continue uitgelopen wat uiteindelijk leidde tot de penalty, domme (onnodige fout van Stankov). MVV hield de controle, en wederom uit een corner valt de terechte 3-2. Dan gelukkig Moustafa erin voor Stankov, heerlijke invalbeurt, fel en kort op de tegenstander en wat een snelheid. Niet echt meer in de problemen gekomen na de 3-2.

Higler wederom de scheidsrechter, drama. Wat kan een scheids een wedstrijd doodfluiten :thumbsdown:

21 dec 2012 22:37
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - FC Eindhoven #85
Slechte wedstrijd, 3 punten. Dramatische scheidsrechter, grensrechter laat de bal doorrollen, en gaat zelfs opzij voor de bal, zelfs als deze al een halve meter uit is. Vlagt pas na 10 seconden, dramatisch.

Belangrijkste, MVV mentaal zeer sterk. De 3 punten blijven in Maastricht, en we zijn Winterkampioen! :applaus:

Perfisia iedereen, en prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

21 dec 2012 22:38 21 dec 2012 22:41 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #86
Ik vond Eindhoven niet slecht spelen, alleen verdedigend liep het bij hun in de soep. MVV maakte het zich ook onnodig moeilijk door precies te verdedigen hoe Higler dat niet wilt. Hij staat er als scheids bekend om dat hij zelfs de ballenjongen gelijk met de grond fluit. Even contact en je hebt de bal tegen, Eindhoven bekeek zich dat slim.

Uiteindelijk nette prestatie, het laat zien hoe kort de Jupiler League bij elkaar ligt. Heerlijk dat Sparta verloren heeft, vier punten buffer na de winterstop en een wedstrijd tegoed. Beter kan niet.

Mooie invalbeurt trouwens van Moustafa, die gretigheid verdient een basisplaats. Jammer dat die rush mislukte, ik had het hem gegund.

Ik had La Rosa ook nog een invalbeurt gegund, Schreurs was leeg en had al een gele kaart op zak. Al is het voor het teamgevoel. Maar goed, een winnende trainer heeft altijd gelijk. ;)

21 dec 2012 22:41 21 dec 2012 22:49 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #87
WINTERKAMPIOEN

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

21 dec 2012 22:50
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #88
Een paar spelers zijn uit vorm en dan toch de mindere wedstrijden ook winnen, dan ben je pas een
echte kampioen. Mvv herfstkampioen, wie had dat durven dromen. Geen echte uitblinker vandaag gezien wel een zwak spelende Stankov, een uit vorm zijnde Smeets. Misschien wel de laatste wedstrijd voor Mvv van Labylle gezien.
Een aderlating voor onze club. Mvv is de meest constante club uit de Jupiler League en staat terecht op nr 1!!!!

21 dec 2012 22:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #89

Sjraveleer schreef : WINTERKAMPIOEN

:applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus: :applaus:

Is MVV ooit eerder herfstkampioen geweest ??

21 dec 2012 22:55
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #90
Mer jong we kunnen 7 punt los komen zou het dan echt gaan gebeuren dit jaar!

Tijd voor maken pagina: 0.328 seconden