>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef :
De toeschouwersaantallen moet je niet vergelijken met 15 jaar geleden. Over het algeheel waren de toeschouwersaantallen veel minder. Ere en eerste divisie.les rouges blancs schreef :
In vorige kampioens- / promotiejaren was het in de winter ook niet altijd druk. Kan me nog een eerste december week herinneren, bar koud met maar....1750 -1800 man op de tribune.MVV4life schreef :
Eerlijk gezegd, die aantallen had ik ook verwacht, minstens...Oaktree schreef : .... Had echt gedacht met de actie enz dat er minstens 7000 zouden komen.
Je kunt wel de toeschouwersaantallen vergelijken van de laatste 5 jaar waar we tussen de 5de en 10de plek speelden. Toen deden we totaal niet mee om het kampioenschap en was het voetbal ook niet super. Maar dit waren de gemiddeldes van de afgelopen jaren,met uitschieters van 8000 a 9000 man:
5230 07''
6280 08''
6330 09''
5490 10''
5320 11''
5380 12''
Dit valt niet te rijmen met dit jaar, we staan 1ste plek,het voetbal is goed, dan moeten we gezien de aantallen van de laatste 5 jaar, toch echt minimaal 6500/7000 toeschouwers per wedstrijd halen. Maar zelfs 5500 halen we niet. Dan moet er toch iets aan de hand zijn? Missen de mensen de ambiance?
opadiehard schreef : Leuk om te zien ik werd er op gewezen door iemand die altijd bij ons staat maar in het programma boekje staat een foto van de wedstrijd tegen fortuna .
Daar sta ik klaar om mijn mutsje aan te bieden aan mark leuke foto in dat modder gedeelte daar...gr opa .
Jean schreef :
+ er waren veel mensen die gebruik hadden gemaakt van de aktie met het gratis kaartje. Mischien hadden we zonder deze aktie maar een 4000 supporters gehad. Diep triest.
Hoe kan het weer ook een excuus zijn? Je bent toch echt een weike als je je door die paar druppels thuis laat houden.
Andere smoesje, Eredivisie Live. Nou dat word dus mooi als we in de eredivisie spelen, iedere week maar 4000 man omdat de rest de wedstrijd op tv gaat kijken?
Het is gewoon een feit dat ik in mijn omgeving zie dat mensen absloluut niet meer worden aangetrokken door MVV.
En juist de nieuwe doelgroep die MVV wil aantrekken, die blijft dus thuis om lekker warm op de bank voetbal te kijken.
MVV4life schreef :
opadiehard schreef : Leuk om te zien ik werd er op gewezen door iemand die altijd bij ons staat maar in het programma boekje staat een foto van de wedstrijd tegen fortuna .
Daar sta ik klaar om mijn mutsje aan te bieden aan mark leuke foto in dat modder gedeelte daar...gr opa .
Deze foto dus:
Of de luij die toch zow kome, zien noe gratis binne gekome. Ut effek vaan mijer luij is daan weg en ut einigste wat d'r bereik is, is dat d'r minder inkomste waore...Jean schreef : + er waren veel mensen die gebruik hadden gemaakt van de aktie met het gratis kaartje. Mischien hadden we zonder deze aktie maar een 4000 supporters gehad. Diep triest.
Puur naar die ene wedstrijd gekeken zou je wel eens gelijk kunnen hebben, maar laten we niet vergeten dat zo'n actie ook op de lange duur een positief effect kan hebben. Voor mijn vriendin was dit bv. haar eerste MVV-wedstrijd en ze wil nu vaker mee. Voor een Heerlense uit een familie met geel/zwart-sympathieën toch een goede eerste stap lijkt meMVV4life schreef :
Of de luij die toch zow kome, zien noe gratis binne gekome. Ut effek vaan mijer luij is daan weg en ut einigste wat d'r bereik is, is dat d'r minder inkomste waore...Jean schreef : + er waren veel mensen die gebruik hadden gemaakt van de aktie met het gratis kaartje. Mischien hadden we zonder deze aktie maar een 4000 supporters gehad. Diep triest.
Wat ut ouch is, ut is tries...
De aantallen zijn o.a., dacht ik, belangrijk voor het bepalen van TV gelden?Willy schreef : Niet dat het nu nog heel belangrijk is, maar waarom zou je er baat bij hebben de toeschouwers aantallen naar boven af te ronden? Zijn er (sponsor)contracten die meer opleveren bij meer toeschouwers? Voor de BTW afdracht zou ik eerder naar beneden afronden.