MVV Maastricht - FC Eindhoven

21 dec 2012 22:58
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #91
Gelukkig weer 3 punten en winterkampioen! Maar het toeschouwersaantal was weer om te huilen! Een hele seizoenshelft bovenaan en we halen de 7000 nog niet, om te huilen! Sterker nog de 6000 halen we niet eens ondanks gratis kaarten per sk houder...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

21 dec 2012 22:59
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #92
5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer. Wat de wedstrijd betreft; een mindere wedstrijd van MVV maar als je die ook gaat winnen wordt je dik kampioen. Mark Veldmate voor mij MOTM.

21 dec 2012 23:02
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Eindhoven #93
@sjonnie: Zo ver ik weet niet? Dit zul je aan de experts moeten vragen.

LRB...de archivaris kan je verder helpen... :)

Als hij het niet weet...verwijs ik je door naar Opadiehard. Die weet normaal nog meer...

Heerlijk toch.....wie had dat gedacht in het begin van het seizoen?

21 dec 2012 23:04
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #94

pinobel schreef : 5350 toeschouwers valt bitter zwaar tegen, terwijl er ook nog een groot aantal voor niks binnen mochten. Het worden er eerder minder als meer.

Helemaal mee eens.
Schuldige: Weer, eredivisie live en kerstborrels (ieder jaar hetzelfde).

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

21 dec 2012 23:05
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #95

Greun graas schreef : Gelukkig weer 3 punten en winterkampioen! Maar het toeschouwersaantal was weer om te huilen! Een hele seizoenshelft bovenaan en we halen de 7000 nog niet, om te huilen! Sterker nog de 6000 halen we niet eens ondanks gratis kaarten per sk houder...

Idd kan me hier heel erg aan irriteren. Maar waar ligt het aan? Kan toch niet zo zijn dat de mensen thuis blijven omdat de sfeer dit jaar wat minder is..? Er zouden rond deze tijd tegen de 8000 moeten zitten, MINIMAAL!

Maar ja, tegen eind april zal t wel vol beginnen te lopen als we uitzicht hebben op de kampioensschaal.

21 dec 2012 23:08
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #96
eredivisie live kost mvv zeker 1000 man iedere cafe heeft het op staan.

21 dec 2012 23:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #97
nou ik vond het een slechte wedstrijd als je bovenaan staat en je weet als je deze wedstrijd wint dan ben je winter kampioen ,dan kom je denk ik toch met een andere instelling het veld op ik dacht echt dat het een oefen partij was zo slecht heb ik mvv nog nooit gezien ,stankov heel zwak smeets inspiratieloos esajas kan veel meer dan wat hij liet zien beste man labille met van hyfhte en veldmate verberne en knops ook voldoende casto zekerheidje nathan heel hard werkend,maar trost mag zich ook wel eens laten horen vind ik .maar ok lekker de winterstop in en met een goed gevoel aan de tweede helft van de competitie beginnen en de eerste wedstrijden zijn het belangrijkste.

21 dec 2012 23:10
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #98
Even iets anders . Het ziet er naar uit dat AGOVV het seizoen niet zal uitspelen . Inmiddels heeft iedere club al 1x tegen AGOVV gespeeld , hoop dat de uitslagen blijven staan .

21 dec 2012 23:12
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #99

dreekemvvke schreef : nou ik vond het een slechte wedstrijd als je bovenaan staat en je weet als je deze wedstrijd wint dan ben je winter kampioen ,dan kom je denk ik toch met een andere instelling het veld op ik dacht echt dat het een oefen partij was zo slecht heb ik mvv nog nooit gezien ,stankov heel zwak smeets inspiratieloos esajas kan veel meer dan wat hij liet zien beste man labille met van hyfhte en veldmate verberne en knops ook voldoende casto zekerheidje nathan heel hard werkend,maar trost mag zich ook wel eens laten horen vind ik .maar ok lekker de winterstop in en met een goed gevoel aan de tweede helft van de competitie beginnen en de eerste wedstrijden zijn het belangrijkste.

Beste man Labyle ??? Vond Leroy een van de mindere MVVers vandaag.

21 dec 2012 23:13
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #100

Armand schreef : eredivisie live kost mvv zeker 1000 man iedere cafe heeft het op staan.

Vraag me af wat het uitzenden van 1 wedstrijd op EL MVV opbrengt??

21 dec 2012 23:15
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #101

Sjonnie schreef : Even iets anders . Het ziet er naar uit dat AGOVV het seizoen niet zal uitspelen . Inmiddels heeft iedere club al 1x tegen AGOVV gespeeld , hoop dat de uitslagen blijven staan .

Zou wel het eerlijkste zijn, maar inmiddels heeft Fortuna al 2x tegen ze gespeeld.
Maar goed, we lopen geen schade op gezien de ranglijst zou AGOVV in de winterstop failliet gaan, al vindt ik het cru dat je gestraft wordt voor een overwinning.

Dixi

21 dec 2012 23:18
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #102

Dixi schreef :

Sjonnie schreef : Even iets anders . Het ziet er naar uit dat AGOVV het seizoen niet zal uitspelen . Inmiddels heeft iedere club al 1x tegen AGOVV gespeeld , hoop dat de uitslagen blijven staan .

Zou wel het eerlijkste zijn

Dixi

Niet echt, want dan heb je weer dat clubs thuis of uit tegen agovv hebben gespeeld.

21 dec 2012 23:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #103

Dixi schreef :

Zou wel het eerlijkste zijn, maar inmiddels heeft Fortuna al 2x tegen ze gespeeld.
Maar goed, we lopen geen schade op gezien de ranglijst zou AGOVV in de winterstop failliet gaan, al vindt ik het cru dat je gestraft wordt voor een overwinning.

Dixi

We lopen wel degelijk schade op . Sparta speelde thuis gelijk tegen AGOVV.

21 dec 2012 23:21
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #104

Sjonnie schreef :

Dixi schreef :

Dixi

Je zal ze maar te kort komen lol

21 dec 2012 23:35
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Eindhoven #105

Sjonnie schreef :

Dixi schreef :

Dixi

Als AGOVV gisteren failliet was gegaan zakte je op de ranglijst.
Nu blijf je eerste staan en is de enige schade de 2 punten die Sparta en andere inlopen.
De uitslagen van vanavond zijn in ieder geval gunstiger bij een faillissement van AGOVV.

Dixi

Tijd voor maken pagina: 0.601 seconden