MVV Maastricht - FC Emmen

03 mrt 2013 17:44
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #106
[attachment:1]IMG_1309.jpg[/attachment]


Nu staan we er nog redlijk voor als Cambuur zijn inhaalwedstrijden wint is de lol voorbij en word t echt spannend bovenin

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 08:28
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #107
Ik heb me ook behoorlijk geïrriteerd aan MVV aan haar spelopvatting .
Nu moet ik zeggen dat het niet geheel onverwachts kwam, immers hebben we na de winterstop niet meer de vorm en het spel en ook wel een beetje het geluk.
Wat me wel opvalt is dat er eigenlijk zoveel spelers door de mand vallen, ik zie vrijwel geen automatisme terug in het spel. Ondanks dat je niet goed speelt moeten er immers wel bepaalde zaken terug te zien zijn, als sneeuw voor de zon verdwenen !
Het resultaat tegen Emmen is dan ook een optelsom van de gebeurtenissen van de laatste weken. Het uitvallen van Verdellen, Schreurs en Labylle maakt MVV extra kwetsbaar .

Trost had eerder moeten ingrijpen , dat duurde me te lang, Koen Daerden was de hele match rijp voor een wissel, en Bryan Smeets ook , die ging er dan ook wel van af onder luid boegeroep.
Natuurlijk is dat niet leuk, maar misschien eens een teken voor trainer en speler dat supporters iets anders willen zien als het niet loopt, en dus hebben supporters recht op “protest” en is het legitiem om je ongenoegen kenbaar te maken.

Over Smeets gesproken, die jongen heeft niet de goede houding op het veld, iets klopt er niet aan en ik denk dat Bryan Smeets best beter dan tegen Emmen maar Smeets is niet goed genoeg voor de positie waarop hij speelt, te vaak gaat het bij hem verkeerd .

Voor MVV nu zorg om dit seizoen niet met een anticlimax te laten aflopen, ondanks dat we 2de staan zie je grote teleurstelling bij velen ( niet terecht ,want de ploeg presteert tot op dit moment over het gehele seizoen genomen erg goed) Ons verwachtingspatroon is gedurende het seizoen te veel op het kampioenschap gericht, begrijpelijk gezien de vliegende start maar niet fair als je kijkt naar materiaal en budget afgezet tegen de concurrentie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 15:21
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Emmen #108
Wat inderdaad erg raar was dat de Shakin Dj's mochten optreden (jammer dat het zo vroeg was, want er was nog geen sfeer) maar er vervolgens geen volkslied wordt gespeeld i.v.m. de minuut stilte.
MVV voetbalde erg matig, maar heeft toch genoeg mogelijkheden gekregen. De keeper van Emmen ranselde er alles uit.
Smeets raakte geen bal, maar om nu te gaan klappen naar het publiek is kinderachtig en als voetballer moet je dat gewoon niet doen.
Wat ik 'raarder' vond was de uitbrander van Castro richting Daerden terwijl de 1-2 volgens mij toch een blunder van Castro was.
Helaas zit er op de bank weinig goede spelers die iets kunnen toevoegen, feit blijft dat Trost veel te laat wisselt. Hij mag zich de nederlaag aanrekenen want Smeets speelde bedroevend en bracht totaal geen diepte. Hij had eerder moeten wisselen om iets te weeg te brengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 16:10
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #109
Mijn reactie van vrijdagavond:

Op een wereldgaol van Kjell Knops na, komplimenten Kjell, speelde MVV gewoonweg een slechte wedstrijd. Een collectief falen wat erg jammer is, maar kan gebeuren.
Maar om vervolgens Bryan Smeets uit te gaan fluiten, en te gaan juichen op het moment dat hij wordt gewisseld is beschamend en getuigt van weinig tot geen respect. Dat verdient Bryan niet, en MVV al helemaal niet. We staan verdomme 2e, de beste positie in jaren. De doelstelling van dit jaar, bij de top 5 eindigen en playoffs spelen, gaan we met gemak halen. En dan zo je team laten vallen? Waar-de-loos.

Triest om je supporter te noemen als je juicht als een speler wordt gewisseld.

Ik heb me gisteravond geschaamd om MVV supporter te zijn, en om eerlijk te zijn schaam ik me nu nog. Plaatsvervangende schaamte noemt men dat.

Lamzek.

Blijf alsjeblieft weg uit de Geusselt.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, jesfen, Kletswief, Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 16:47
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #110

Ali de witte schreef : Mijn reactie van vrijdagavond:

Op een wereldgaol van Kjell Knops na, komplimenten Kjell, speelde MVV gewoonweg een slechte wedstrijd. Een collectief falen wat erg jammer is, maar kan gebeuren.
Maar om vervolgens Bryan Smeets uit te gaan fluiten, en te gaan juichen op het moment dat hij wordt gewisseld is beschamend en getuigt van weinig tot geen respect. Dat verdient Bryan niet, en MVV al helemaal niet. We staan verdomme 2e, de beste positie in jaren. De doelstelling van dit jaar, bij de top 5 eindigen en playoffs spelen, gaan we met gemak halen. En dan zo je team laten vallen? Waar-de-loos.

Triest om je supporter te noemen als je juicht als een speler wordt gewisseld.

Ik heb me gisteravond geschaamd om MVV supporter te zijn, en om eerlijk te zijn schaam ik me nu nog. Plaatsvervangende schaamte noemt men dat.

Lamzek.

Blijf alsjeblieft weg uit de Geusselt.


Beste Ali,

vind je reactie een beetje overtrokken....ik heb ook gehoord dat er massaal werd gefloten en geklapt toen Bryan werd gewisseld, blijkbaar vinden heel veel MVV supporters dat hij niet presteert. Persoonlijk vond ik die wissel ook meer dan terecht...ik doe niet mee aan dat geklap of gefluit maar ik kan het wel begrijpen.

Supporters mogen protesteren en hun ongenoegen kenbaar maken....daar is niets mis mee
Dat heeft niets te maken dat het lamzek zijn....

grt Napoleon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 18:03
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #111

Ali de witte schreef : Mijn reactie van vrijdagavond:

is beschamend en getuigt van weinig tot geen respect. Ik heb me gisteravond geschaamd om MVV supporter te zijn, en om eerlijk te zijn schaam ik me nu nog. Plaatsvervangende schaamte noemt men dat.

Lamzek.

Blijf alsjeblieft weg uit de Geusselt.


Grappig. Je verwijt mensen gebrek aan respect en noemt ze daarna zelf lamzek?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 18:10
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #112

Boer1976 schreef : Wat inderdaad erg raar was dat de Shakin Dj's mochten optreden (jammer dat het zo vroeg was, want er was nog geen sfeer) maar er vervolgens geen volkslied wordt gespeeld i.v.m. de minuut stilte.
MVV voetbalde erg matig, maar heeft toch genoeg mogelijkheden gekregen. De keeper van Emmen ranselde er alles uit.
Smeets raakte geen bal, maar om nu te gaan klappen naar het publiek is kinderachtig en als voetballer moet je dat gewoon niet doen.
Wat ik 'raarder' vond was de uitbrander van Castro richting Daerden terwijl de 1-2 volgens mij toch een blunder van Castro was.
Helaas zit er op de bank weinig goede spelers die iets kunnen toevoegen, feit blijft dat Trost veel te laat wisselt. Hij mag zich de nederlaag aanrekenen want Smeets speelde bedroevend en bracht totaal geen diepte. Hij had eerder moeten wisselen om iets te weeg te brengen.


Castro zag er inderdaad niet goed uit bij beide doelpunten. Maar ik snap zijn frustraties bij de 1-2 van Emmen. Niemand, maar dan ook niemand pakte die speler aan waardoor hij vrij kan schieten en makkelijk kan scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 18:35 04 mrt 2013 18:37 door micky.
micky
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #113
Grappig...
Volgens de van Dale is een supporter: iemand die een sportclub aanmoedigt; aanhanger.
Ik snap echter niet hoe ik uitfluiten als aanmoedigen kan zien (misschien mis ik iets0.
Ik vind dit gedrag dan ook niet horen bij supporters. Kritisch zijn mag. Graag zelfs. Maar hier hebben bepaalde mensen in mijn ogen de plank dus echt misgeslagen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 19:44
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #114

micky schreef : Grappig...
Volgens de van Dale is een supporter: iemand die een sportclub aanmoedigt; aanhanger.
Ik snap echter niet hoe ik uitfluiten als aanmoedigen kan zien (misschien mis ik iets0.
Ik vind dit gedrag dan ook niet horen bij supporters. Kritisch zijn mag. Graag zelfs. Maar hier hebben bepaalde mensen in mijn ogen de plank dus echt misgeslagen.


Jip. Tuurlijk mag een supporter kritisch zijn. En ja gelukkig mag iedereen een voorkeur hebben. En gelukkig is er maar 1 kapitein dat is de trainer. En als leek op de tribune heeft iedereen ook zijn voorkeur voor spelers. En je favourite speler moedig je maar wat harder aan... Maar om een eigen (jeugd)speler zo te behandelen... Gewoonweg triest... That's no support. Dit vond ik nog erger dan de verloren partij.
Meh jeh... ieder zijn stijl...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 07:52
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #115

Kletswief schreef :

micky schreef : Grappig...
Volgens de van Dale is een supporter: iemand die een sportclub aanmoedigt; aanhanger.
Ik snap echter niet hoe ik uitfluiten als aanmoedigen kan zien (misschien mis ik iets0.
Ik vind dit gedrag dan ook niet horen bij supporters. Kritisch zijn mag. Graag zelfs. Maar hier hebben bepaalde mensen in mijn ogen de plank dus echt misgeslagen.


Jip. Tuurlijk mag een supporter kritisch zijn. En ja gelukkig mag iedereen een voorkeur hebben. En gelukkig is er maar 1 kapitein dat is de trainer. En als leek op de tribune heeft iedereen ook zijn voorkeur voor spelers. En je favourite speler moedig je maar wat harder aan... Maar om een eigen (jeugd)speler zo te behandelen... Gewoonweg triest... That's no support. Dit vond ik nog erger dan de verloren partij.
Meh jeh... ieder zijn stijl...



Ik wil toch wat meer begrip tonen voor de reactie van het enorme fluitconcert van afgelopen maandag.
Er wordt hier nu gedaan of dit wekelijks het geval is....nu is het wel zo dat Smeets al wekelijks waarderloos speelt en zijn inzet op het veld en daar storen de meeste supporters zich aan in beneden pijl...

Mogen dan die supporters na weken het "aan te zien" hun ongenoegen kenbaar maken door een fluitconcert ????
Daarheb ik helemaal geen enkel probleem mee....misschien is het voor Smeets zelfs goed dat hij de "mening" van een deel van het publiek ook zelf waarneemt en zich mogelijk revancheerd .

Het zou voor mij vreemd zijn als je zo belabberd speelt ( wekelijks) je met een staande ovatie van het veld af gaat....welk signaal geef je dan af richting een speler ????

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 08:32
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #116
Tsja Napoleon, aan de ene kant praat iedereen over het feit dat voetbal een echte keiharde mannensport is, maar spelers moet je met fluwelen handschoenen behandelen en harde kritiek d.m.v. woord/gebaar is verwerpelijk.
Moet je hem dan een applaus geven, als ie dramatisch speelt?

Ook zoiets vreselijks: een spits loopt vrij, de lange bal die op hem wordt gegeven mist op 30 meter na zijn doel. Toch gaat het duimpje omhoog van de spits naar zijn medespeler. Waarom? Goed gezien? Het is gewoon een kutbal!

(ik heb Smeets niet uitgefloten. Heb de wissel wel toegejuichd, maar dat was meer dat Trost ein-de-lijk wisselde en ik vond dat Smeets meer dan terecht naar de kant ging.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 11:18
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #117
Wat een onzin.

Tuurlijk kun je teleurgesteld zijn over de manier waarop een speler speelt. Lijkt me niet meer dan normaal als je achter staat. Maar in mijn optiek betekend het woordje "support" iets anders dan uitfluiten of juichen als een speler wordt gewisseld.

Dit heb ik bij bijv rugby nog nooit meegemaakt, en dat lijkt me toch een wat meer "mannensport" dan voetbal.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 11:43
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #118
Ik vind een fluitconcert passen bij de echte mismieters van de tegenpartij of een gevalletje Rajkomar, Capa.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Kletswief, Ali de witte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 14:02
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #119

Ali de witte schreef : Wat een onzin.

Tuurlijk kun je teleurgesteld zijn over de manier waarop een speler speelt. Lijkt me niet meer dan normaal als je achter staat. Maar in mijn optiek betekend het woordje "support" iets anders dan uitfluiten of juichen als een speler wordt gewisseld.

Dit heb ik bij bijv rugby nog nooit meegemaakt, en dat lijkt me toch een wat meer "mannensport" dan voetbal.



Wat vind je nu onzin ????

Jij noemt de mensen die fluiten en klappen bij de wissel van Smeets zelfs lamzek en vind dat deze mensen/supporters maar beter niet meer naar MVV moeten gaan kijken....

Deze houding en mening van de voorzitter van de supportersclub is niet gepast, blijkbaar heb je dat zelf niet in de gaten

Er wordt niets gedaan met het signaal ( immers zijn het klagende supporters) maar meer met het effect wat het zou kunnen hebben naar de speler, en daar slaan we dan ook de plank mis, het ongenoegen kwam namelijk vanuit het hele satdion niet vanuit een bepaald vak of groepering.

Neem het signaal van die supporters serieus en zet ze niet weg als lamzek
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 16:07
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #120
Napoleon,

Met onzin doel ik op de opmerking van maosbrögk, die stelt dat je voetballers met fluwelen handschoentjes moet aanpakken. Dat is natuurlijk de grootste onzin. Maar support is in mijn optiek ook iets anders dan hem uitjouwen bij een wissel. Hij heeft zich de afgelopen jaren ingezet voor MVV en in de eerste seizoenshelft gewoonweg belangrijke doelpunten voor MVV gemaakt. Dan verdient hij het niet om op zo'n manier behandeld te worden.

Wij mogen het dan wel niet met mekaar eens zijn, en uiteraard mag jij vinden dat ik als voorzitter van de supportersclub dit soort zaken niet mag roepen. Ik vind het tegenovergestelde. Ik ben naast voorzitter ook nog gepassioneerd MVV supporter, met het hart op de tong als het MVV betreft.

Ik vind dan ook, ik zal het even herhalen, dat als men naar het stadion komt om spelers uit te jouwen en te de-motiveren, men beter weg kan blijven. Ik heb liever een stadion met supporters die positieve energie uitstralen en meebouwen aan deze club. En met negatieve energie, komen we met z'n allen nergens.

Overigens ben ik niet de enige die dit zo voelt, als ik alle reacties om me heen hoor.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.386 seconden