MVV Maastricht - FC Emmen

02 mrt 2013 23:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #91
Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 23:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2381
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #92

Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .


OPA ZEET:

Sjon ik meen gewoon echte spits...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 23:43
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #93

Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .


MVV heeft misschien inderdaad lange tijd boven haar stand geleefd, maar thuis verliezen van de nr.15 is beneden alle standen.
Natuurlijk maakt het gemis van spelers met specifieke kwaliteiten wat uit, want dat maakt vaak het verschil. Danny Schreurs kan uit het niets scoren en maakt vaak doelpunten van hoge kwaliteit, Labylle voegt toch creativiteit en bravoure aan het spel toe. Het doelpunt in blessuretijd tegen Excelsior is hier toch het mooiste voorbeeld van, want zo'n doelpunt scoort Sjoerd Winkens niet, en Rutjes ook niet. En dan hebben we nog Daerden, tja Daerden, dat is alleen nog een naam uit een ver verleden.
Gezien de ranglijst doet MVV nog altijd mee om de titel, gezien het spel moeten we vrezen voor de toekomst.
Hoe kunnen mensen serieus verwachten dat er wekelijks 8.000 mensen naar die treurnis komen kijken, ongelofelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 00:02
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #94

Hughes schreef :

Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .


MVV heeft misschien inderdaad lange tijd boven haar stand geleefd, maar thuis verliezen van de nr.15 is beneden alle standen.
Natuurlijk maakt het gemis van spelers met specifieke kwaliteiten wat uit, want dat maakt vaak het verschil. Danny Schreurs kan uit het niets scoren en maakt vaak doelpunten van hoge kwaliteit, Labylle voegt toch creativiteit en bravoure aan het spel toe. Het doelpunt in blessuretijd tegen Excelsior is hier toch het mooiste voorbeeld van, want zo'n doelpunt scoort Sjoerd Winkens niet, en Rutjes ook niet. En dan hebben we nog Daerden, tja Daerden, dat is alleen nog een naam uit een ver verleden.
Gezien de ranglijst doet MVV nog altijd mee om de titel, gezien het spel moeten we vrezen voor de toekomst.
Hoe kunnen mensen serieus verwachten dat er wekelijks 8.000 mensen naar die treurnis komen kijken, ongelofelijk.





Als je alles tegen elkaar weg streept mag MVV nog steeds niet klagen . Hoeveel wedstrijden heeft MVV voledig gedomineerd?? Nog geen 10% , zelfs de 4-0 tegen Den Bosch .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 00:08
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #95
Alsjeblieft zeg hou toch op met deze negatieve praat.. want dat is het: negatieve praat van zo'n 5% van de gebruikers op dit forum die het pijn doet tijdens het plassen van de zurigheid, en dit keer op keer willen reflecteren na een verliespartij van MVV. Ik hoor ze nooit als het goed gaat, maar als het slecht gaat staan ze vooraan.. Nee sterker nog, zelfs als alles prima gaat dan nog plaatsen ze van alles om de sfeer om te doen slaan..

bah bah de zin gaat me over om nog iets te doen voor deze site..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Belgske, opadiehard, marke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 00:45
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #96
MVV heeft wedstrijden gehad waarbij ze meer dan evenredig geluk hadden en vrijdag draaide 'de bal 'juist andersom. Schaam me voor MVV-supporters die Brian Smeets uitjoelen. Wat heeft dit voor een zin? Ik weet zeker dat hij zijn best deed en ook dat hij beter kan, maar helaas lukt dat al een paar wedstrijden niet. Om het ongenoegen van de hele wedstrijd te projecteren op Brian is wel erg kortzichtig.
p.s. het is voetbal en dat is nu het leuke en boeiende aan dit spelletje: vaak gaat het niet zoals je verwacht en verdient. Anders waren we ondertussen al allemaal miljonair door het goed voorspellen van de toto. Op naar de volgende wedstrijd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, jesfen, opadiehard, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 07:23 03 mrt 2013 07:42 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 816
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #97

Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .

Dit soort deprimerende posts kan ik missen als kiespijn. Brrr, natuurlijk baal ook ik ontzettend van de ontluisterende nederlaag tegen Emmen. Nog steeds kan ik, net als Opa Diehard, niet tegen mijn verlies. Maar om nu te zeggen dat MVV een maand of vijf, en dus sinds eind september begin oktober 2012, boven zijn stand heeft geleefd, is echt te gek voor woorden. MVV stond voor de wedstrijd tegen Emmen op de tweede plaats met een enkel puntje achterstand op nummer een, Sparta. Daar staat MVV niet zonder reden. Dat zou natuurlijk nooit gelukt zijn als MVV vijf maanden slecht had gespeeld of boven zijn stand had gespeeld. Dus wat Sjonnie beweert - MVV leeft een maand of 5 boven zijn stand - slaat echt helemaal nergens op.

Ook beweert Sjonnie dat het voor de kwaliteit van MVV niet veel uitmaakt of Leroy Labille of Danny Schreurs wel of niet meespelen. Dat slaat opnieuw als een tang op een varken. Ik ben ervan overtuigd dat MVV met Schreurs (een echte spits, die maar een piepklein kansje nodig heeft), Labille (vernuftig in de opbouw) en, niet te vergeten, Verdellen (met hem erbij was de eerste goal van Emmen niet zo gemakkelijk gevallen) een beter resultaat had geboekt.

Zeker, MVV speelde slecht: als je in de wedstrijd tegen Emmen geen goed functionerende en slecht op elkaar aansluitende linies (verdediging, middenveld en aanval) hebt, is het lastig voetballen. De drie genoemde spelers Labille, Schreurs en Verdellen behoren tot de beste voetballers van MVV, die een wedstrijd kunnen laten kantelen. Als die er niet bij zijn, is MVV echt een stuk zwakker. Dus Sjonnie, gaank diech 'n eike pelle!

Velen hebben het al gezegd, maar ik zeg het ook maar eens een keer: hoe slecht een MVV-speler ook speelt, hij verdient het niet om zo uitgefloten te worden als Smeets in de afgelopen wedstrijd tegen MVV. Sjendaolig!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983, Sjotelsplak, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 08:50
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #98
Jammer maar ook tegen Emmen hadden we ondanks matig spel, genoeg kansen, maar ontbrak ook een beetje geluk.
Bovendien 3 basisspelers missen voor een team als MVV is niet niks.
Publiek mag wel wat positiever zijn. Heb je eindelijks wat jongens uit de regio in de basis, wordt zo'n Brian Smeets uitgefloten.
Schandalig, schandalig. Kritiek mag zeker, maar dit gaat mij wat te ver.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 10:57
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #99
ik denk dat brian het een beetje over zich zelf afroept , vind hem erg ongeinteriseerd over komen geen vechtlust niet mee verdedigen denkt dat hij alles kan oplossen omdat hij denkt dat hij kan voetballen dus niet als ik trainer was speelde hij geen ene wedstrijd ontwikkeld zich helemaal niet verder blijft het talentje wat iedereen dacht,maar het komt er helemaal niet uit dus lekker wisselen en lance of la rosa een kans geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 11:32 03 mrt 2013 11:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #100
Ik hoop ook dat het gejoel/overdreven gejuich gericht was op de technische staf vanwege het wisselbeleid, en niet op Smeets. Smeets staat in de nieuwe tactiek midden op het kruispunt, de plek waar iedere bal langs komt en dus ook de meeste fouten kunnen worden gemaakt. Voorheen (1e seizoenshelft) stond hij meer gepositioneerd op de flanken, vaak rechtshalf, en dan met drie man voor zich en de neus richting de goal. Nu zie je dat hij met de rug naar de aanval staat op de nummer 10 positie en eigenlijk de taak die Veldmate had heeft overgenomen. Dat gaat hem minder goed af omdat hij daar het spel moet maken en elke seconde dat je de bal aan de voeten hebt, er één teveel is. Misschien als Trost hem terug op zijn oude positie zet, dat hij wel beter uit de verf komt. De kracht van Smeets zit hem in zijn diepte pass. Als je een verdeler nodig hebt moet je Lance erin zetten, die schroeft met snel kaatswerk de boel beter open zodat de rest kan doorschuiven, of je moet zorgen dat Veldmate zijn oude taak weer overneemt, zodat Smeets zich weer kan bezighouden met stuwen.

Trouwens niemand speelde goed afgelopen vrijdag. Mijn kritiek op Smeets ging om de trainer die wederom niet inzag dat de gekozen taktiek geen vruchten afwierp (Ik heb niet gejuicht/geklapt/gejoeld of gefloten). Het was weer het zoveelste duel, waarbij de tegenstander ons middenveld in eigen huis klemvast zet. Voorheen veranderde bijna iedere wissel die Trost uitvoerde in goud, nu wordt er zelfs niet meer gewisseld, terwijl je gewoon veel diversiteit op de bank hebt zitten om zo'n tegenstander op de knieën te krijgen. Ik gun Smeets een basisplaats, maar dan moet je hem wel op de juiste manier benutten. In de eerste seizoenshelft was te zien hoe dat moest, met prachtige doelpunten en combinaties. :thumbsup:

Het afmaken van kansen heeft trouwens niets met tactiek te maken, dat mogen de spelers zichzelf aanrekenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 12:36
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #101
Ik heb geen idee wie Theo Bos was, maar ik kan mij voorstellen dat er in uitzonderlijke gevallen een minuut stilte wordt gehouden voor een gebeurtenis die niks met MVV heeft te maken. Ik vond het wel schandalig dat ons volkslied hiervoor moest schuiven. Een en ander laat zich prima combineren. Ik was zo kwaad dat ik het op dat moment helemaal niet zo erg vond dat er zo veel geluid te horen was vanuit onder andere de Ster. Dit is natuurlijk wel weer typerend voor de organisatie bij MVV. Ik snap ook niet dat je middels, het schrappen van het volkslied, de minuut stilte en de zwarte banden, een rouwstemming creëert en tegelijkertijd de Shakin dj's hun feestmuziek laat spelen. Zeer slechte timing.

Schandalig dat we niet de ster in mochten voor de wedsstrijd! Iedere wedstrijd gelden hier andere regels voor. MVV heeft alles in huis om dit goed te orgineseren, maar het wordt geweigerd. Een seizoenskaarthouder kreeg geen toegang meer tot het stadion, omdat de stewards hem niet wilden "uitchecken" toen hij naar de ster ging. Hij heeftt een nieuwe kaart moeten kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 13:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #102

Och jeh schreef : Dat Smeets wordt uitgefloten is ook niet netjes, maar het verschil met van Hyfte en Veldmate, die allebei ook geen 'zeikblom' raken, is dat zij allebei inzet tonen, vechten, doorzetten. Smeets moet gisteren een corner trappen. Op zijn gemakje shockt hij naar die bal, legt hem eens rustig neer, kijkt nog eens en dan een kut bal. Je staat achter, leg die bal neer en knal die bal voor de kist. Esayas deed het ook een keer bij een corner in de 2e helft. Allemaal op zijn dooie gemak. Ligt dat aan beleving of waar ligt dat aan???


Dit verhaal komt me zo erg bekent voor. Er was eens een tijd dat er een van der Luer bij MVV voetbalde. Hij raakte ook geen zeikbom en ik heb hem eens uit in Venlo op zijn 11/30e naar de cornervlag zien lopen, met de bal onder de arm bij een 1-0 achterstand en nog 1 minuut te spelen. Hij legt de bal neer en door zijn traag gedoe fluit de scheids af, waarna hij ook nog ging protesteren. Vervolgens gaat hij weg bij MVV en verder hoef ik het niet meer uit te leggen. Het is een deja vu wat ik meemaak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 13:42
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #103
Hoi Snuf
Bedankt voor het delen van je gedachten. zoals jij het bekijkt en ervaren hebt. Betekent dit dat je niet naar de Ster kan voor de wedstrijd of dat je, als je in het stadion bent, niet meer naar de Ster kan? Afgelopen wedstrijd heb ik de 1x keer het poortje gepasseerd. Ik vond dat de poortjes vrij simpel uitzagen. Gelukkig viel de controle daarna mee, Had wel speciaal al geen tas meegenomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 13:56
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #104

Anita schreef : Hoi Snuf
Bedankt voor het delen van je gedachten. zoals jij het bekijkt en ervaren hebt. Betekent dit dat je niet naar de Ster kan voor de wedstrijd of dat je, als je in het stadion bent, niet meer naar de Ster kan? Afgelopen wedstrijd heb ik de 1x keer het poortje gepasseerd. Ik vond dat de poortjes vrij simpel uitzagen. Gelukkig viel de controle daarna mee, Had wel speciaal al geen tas meegenomen.

Over de toegang heeft Snuf meer dan gelijk. Je kan voor de wedstrijd bij de Ster komen, maar eenmaal ingechecked, is er geen weg meer terug... Gelukkig had ik het vooraf gevraagd, daarom aan anderen gevraagd om mijn vlag op te hangen.
Die poortjes waren toch net bedoelt, zodat ook uitgecheked kan worden....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2013 14:20
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #105
Anita, ik was al in het stadion, daarom kon ik niet naar de Ster. Nu zou ik wel mijn reden om in het stadion te zijn kunnen gebruiken om iets te regelen, zodat ik wel wel naar de Ster kan gaan, maar dit moet gewoon voor iedereen geregeld zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.392 seconden