>
Ontvangen bedankjes 351
Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hughes schreef :
Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
MVV heeft misschien inderdaad lange tijd boven haar stand geleefd, maar thuis verliezen van de nr.15 is beneden alle standen.
Natuurlijk maakt het gemis van spelers met specifieke kwaliteiten wat uit, want dat maakt vaak het verschil. Danny Schreurs kan uit het niets scoren en maakt vaak doelpunten van hoge kwaliteit, Labylle voegt toch creativiteit en bravoure aan het spel toe. Het doelpunt in blessuretijd tegen Excelsior is hier toch het mooiste voorbeeld van, want zo'n doelpunt scoort Sjoerd Winkens niet, en Rutjes ook niet. En dan hebben we nog Daerden, tja Daerden, dat is alleen nog een naam uit een ver verleden.
Gezien de ranglijst doet MVV nog altijd mee om de titel, gezien het spel moeten we vrezen voor de toekomst.
Hoe kunnen mensen serieus verwachten dat er wekelijks 8.000 mensen naar die treurnis komen kijken, ongelofelijk.
Dit soort deprimerende posts kan ik missen als kiespijn. Brrr, natuurlijk baal ook ik ontzettend van de ontluisterende nederlaag tegen Emmen. Nog steeds kan ik, net als Opa Diehard, niet tegen mijn verlies. Maar om nu te zeggen dat MVV een maand of vijf, en dus sinds eind september begin oktober 2012, boven zijn stand heeft geleefd, is echt te gek voor woorden. MVV stond voor de wedstrijd tegen Emmen op de tweede plaats met een enkel puntje achterstand op nummer een, Sparta. Daar staat MVV niet zonder reden. Dat zou natuurlijk nooit gelukt zijn als MVV vijf maanden slecht had gespeeld of boven zijn stand had gespeeld. Dus wat Sjonnie beweert - MVV leeft een maand of 5 boven zijn stand - slaat echt helemaal nergens op.Sjonnie schreef : Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
Och jeh schreef : Dat Smeets wordt uitgefloten is ook niet netjes, maar het verschil met van Hyfte en Veldmate, die allebei ook geen 'zeikblom' raken, is dat zij allebei inzet tonen, vechten, doorzetten. Smeets moet gisteren een corner trappen. Op zijn gemakje shockt hij naar die bal, legt hem eens rustig neer, kijkt nog eens en dan een kut bal. Je staat achter, leg die bal neer en knal die bal voor de kist. Esayas deed het ook een keer bij een corner in de 2e helft. Allemaal op zijn dooie gemak. Ligt dat aan beleving of waar ligt dat aan???
Over de toegang heeft Snuf meer dan gelijk. Je kan voor de wedstrijd bij de Ster komen, maar eenmaal ingechecked, is er geen weg meer terug... Gelukkig had ik het vooraf gevraagd, daarom aan anderen gevraagd om mijn vlag op te hangen.Anita schreef : Hoi Snuf
Bedankt voor het delen van je gedachten. zoals jij het bekijkt en ervaren hebt. Betekent dit dat je niet naar de Ster kan voor de wedstrijd of dat je, als je in het stadion bent, niet meer naar de Ster kan? Afgelopen wedstrijd heb ik de 1x keer het poortje gepasseerd. Ik vond dat de poortjes vrij simpel uitzagen. Gelukkig viel de controle daarna mee, Had wel speciaal al geen tas meegenomen.