MVV Maastricht - FC Emmen
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
Re: Re: MVV Maastricht - FC Emmen
02 Mar 2013 23:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
02 Mar 2013 23:28Sjonnie wrote: Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
OPA ZEET:
Sjon ik meen gewoon echte spits...gr opa

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hughes
-
- Elite Member
-
02 Mar 2013 23:43Sjonnie wrote: Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
MVV heeft misschien inderdaad lange tijd boven haar stand geleefd, maar thuis verliezen van de nr.15 is beneden alle standen.
Natuurlijk maakt het gemis van spelers met specifieke kwaliteiten wat uit, want dat maakt vaak het verschil. Danny Schreurs kan uit het niets scoren en maakt vaak doelpunten van hoge kwaliteit, Labylle voegt toch creativiteit en bravoure aan het spel toe. Het doelpunt in blessuretijd tegen Excelsior is hier toch het mooiste voorbeeld van, want zo'n doelpunt scoort Sjoerd Winkens niet, en Rutjes ook niet. En dan hebben we nog Daerden, tja Daerden, dat is alleen nog een naam uit een ver verleden.
Gezien de ranglijst doet MVV nog altijd mee om de titel, gezien het spel moeten we vrezen voor de toekomst.
Hoe kunnen mensen serieus verwachten dat er wekelijks 8.000 mensen naar die treurnis komen kijken, ongelofelijk.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Mar 2013 00:02Hughes wrote:Sjonnie wrote: Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
MVV heeft misschien inderdaad lange tijd boven haar stand geleefd, maar thuis verliezen van de nr.15 is beneden alle standen.
Natuurlijk maakt het gemis van spelers met specifieke kwaliteiten wat uit, want dat maakt vaak het verschil. Danny Schreurs kan uit het niets scoren en maakt vaak doelpunten van hoge kwaliteit, Labylle voegt toch creativiteit en bravoure aan het spel toe. Het doelpunt in blessuretijd tegen Excelsior is hier toch het mooiste voorbeeld van, want zo'n doelpunt scoort Sjoerd Winkens niet, en Rutjes ook niet. En dan hebben we nog Daerden, tja Daerden, dat is alleen nog een naam uit een ver verleden.
Gezien de ranglijst doet MVV nog altijd mee om de titel, gezien het spel moeten we vrezen voor de toekomst.
Hoe kunnen mensen serieus verwachten dat er wekelijks 8.000 mensen naar die treurnis komen kijken, ongelofelijk.
Als je alles tegen elkaar weg streept mag MVV nog steeds niet klagen . Hoeveel wedstrijden heeft MVV voledig gedomineerd?? Nog geen 10% , zelfs de 4-0 tegen Den Bosch .
- jeoff
-
- Away
- Administrator
-
03 Mar 2013 00:08bah bah de zin gaat me over om nog iets te doen voor deze site..
- Anita
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 00:45p.s. het is voetbal en dat is nu het leuke en boeiende aan dit spelletje: vaak gaat het niet zoals je verwacht en verdient. Anders waren we ondertussen al allemaal miljonair door het goed voorspellen van de toto. Op naar de volgende wedstrijd.
- Ben Salemans
-
- Administrator
-
03 Mar 2013 07:23 - 03 Mar 2013 07:42Dit soort deprimerende posts kan ik missen als kiespijn. Brrr, natuurlijk baal ook ik ontzettend van de ontluisterende nederlaag tegen Emmen. Nog steeds kan ik, net als Opa Diehard, niet tegen mijn verlies. Maar om nu te zeggen dat MVV een maand of vijf, en dus sinds eind september begin oktober 2012, boven zijn stand heeft geleefd, is echt te gek voor woorden. MVV stond voor de wedstrijd tegen Emmen op de tweede plaats met een enkel puntje achterstand op nummer een, Sparta. Daar staat MVV niet zonder reden. Dat zou natuurlijk nooit gelukt zijn als MVV vijf maanden slecht had gespeeld of boven zijn stand had gespeeld. Dus wat Sjonnie beweert - MVV leeft een maand of 5 boven zijn stand - slaat echt helemaal nergens op.Sjonnie wrote: Nee opa het ligt echt niet aan Leroy of Danny . MVV heeft een maand of 5 boven hun stand geleefd .
Ook beweert Sjonnie dat het voor de kwaliteit van MVV niet veel uitmaakt of Leroy Labille of Danny Schreurs wel of niet meespelen. Dat slaat opnieuw als een tang op een varken. Ik ben ervan overtuigd dat MVV met Schreurs (een echte spits, die maar een piepklein kansje nodig heeft), Labille (vernuftig in de opbouw) en, niet te vergeten, Verdellen (met hem erbij was de eerste goal van Emmen niet zo gemakkelijk gevallen) een beter resultaat had geboekt.
Zeker, MVV speelde slecht: als je in de wedstrijd tegen Emmen geen goed functionerende en slecht op elkaar aansluitende linies (verdediging, middenveld en aanval) hebt, is het lastig voetballen. De drie genoemde spelers Labille, Schreurs en Verdellen behoren tot de beste voetballers van MVV, die een wedstrijd kunnen laten kantelen. Als die er niet bij zijn, is MVV echt een stuk zwakker. Dus Sjonnie, gaank diech 'n eike pelle!
Velen hebben het al gezegd, maar ik zeg het ook maar eens een keer: hoe slecht een MVV-speler ook speelt, hij verdient het niet om zo uitgefloten te worden als Smeets in de afgelopen wedstrijd tegen MVV. Sjendaolig!
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
03 Mar 2013 08:50Bovendien 3 basisspelers missen voor een team als MVV is niet niks.
Publiek mag wel wat positiever zijn. Heb je eindelijks wat jongens uit de regio in de basis, wordt zo'n Brian Smeets uitgefloten.
Schandalig, schandalig. Kritiek mag zeker, maar dit gaat mij wat te ver.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
03 Mar 2013 10:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
03 Mar 2013 11:32 - 03 Mar 2013 11:47Trouwens niemand speelde goed afgelopen vrijdag. Mijn kritiek op Smeets ging om de trainer die wederom niet inzag dat de gekozen taktiek geen vruchten afwierp (Ik heb niet gejuicht/geklapt/gejoeld of gefloten). Het was weer het zoveelste duel, waarbij de tegenstander ons middenveld in eigen huis klemvast zet. Voorheen veranderde bijna iedere wissel die Trost uitvoerde in goud, nu wordt er zelfs niet meer gewisseld, terwijl je gewoon veel diversiteit op de bank hebt zitten om zo'n tegenstander op de knieën te krijgen. Ik gun Smeets een basisplaats, maar dan moet je hem wel op de juiste manier benutten. In de eerste seizoenshelft was te zien hoe dat moest, met prachtige doelpunten en combinaties. :thumbsup:
Het afmaken van kansen heeft trouwens niets met tactiek te maken, dat mogen de spelers zichzelf aanrekenen.
- Snuf
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 12:36Schandalig dat we niet de ster in mochten voor de wedsstrijd! Iedere wedstrijd gelden hier andere regels voor. MVV heeft alles in huis om dit goed te orgineseren, maar het wordt geweigerd. Een seizoenskaarthouder kreeg geen toegang meer tot het stadion, omdat de stewards hem niet wilden "uitchecken" toen hij naar de ster ging. Hij heeftt een nieuwe kaart moeten kopen.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Mar 2013 13:24Och jeh wrote: Dat Smeets wordt uitgefloten is ook niet netjes, maar het verschil met van Hyfte en Veldmate, die allebei ook geen 'zeikblom' raken, is dat zij allebei inzet tonen, vechten, doorzetten. Smeets moet gisteren een corner trappen. Op zijn gemakje shockt hij naar die bal, legt hem eens rustig neer, kijkt nog eens en dan een kut bal. Je staat achter, leg die bal neer en knal die bal voor de kist. Esayas deed het ook een keer bij een corner in de 2e helft. Allemaal op zijn dooie gemak. Ligt dat aan beleving of waar ligt dat aan???
Dit verhaal komt me zo erg bekent voor. Er was eens een tijd dat er een van der Luer bij MVV voetbalde. Hij raakte ook geen zeikbom en ik heb hem eens uit in Venlo op zijn 11/30e naar de cornervlag zien lopen, met de bal onder de arm bij een 1-0 achterstand en nog 1 minuut te spelen. Hij legt de bal neer en door zijn traag gedoe fluit de scheids af, waarna hij ook nog ging protesteren. Vervolgens gaat hij weg bij MVV en verder hoef ik het niet meer uit te leggen. Het is een deja vu wat ik meemaak.
- Anita
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 13:42Bedankt voor het delen van je gedachten. zoals jij het bekijkt en ervaren hebt. Betekent dit dat je niet naar de Ster kan voor de wedstrijd of dat je, als je in het stadion bent, niet meer naar de Ster kan? Afgelopen wedstrijd heb ik de 1x keer het poortje gepasseerd. Ik vond dat de poortjes vrij simpel uitzagen. Gelukkig viel de controle daarna mee, Had wel speciaal al geen tas meegenomen.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
03 Mar 2013 13:56Over de toegang heeft Snuf meer dan gelijk. Je kan voor de wedstrijd bij de Ster komen, maar eenmaal ingechecked, is er geen weg meer terug... Gelukkig had ik het vooraf gevraagd, daarom aan anderen gevraagd om mijn vlag op te hangen.Anita wrote: Hoi Snuf
Bedankt voor het delen van je gedachten. zoals jij het bekijkt en ervaren hebt. Betekent dit dat je niet naar de Ster kan voor de wedstrijd of dat je, als je in het stadion bent, niet meer naar de Ster kan? Afgelopen wedstrijd heb ik de 1x keer het poortje gepasseerd. Ik vond dat de poortjes vrij simpel uitzagen. Gelukkig viel de controle daarna mee, Had wel speciaal al geen tas meegenomen.
Die poortjes waren toch net bedoelt, zodat ook uitgecheked kan worden....
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Snuf
-
- Elite Member
-
03 Mar 2013 14:20Please Log in or Create an account to join the conversation.