MVV Maastricht - FC Emmen

05 mrt 2013 16:13
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #121
Beste Ali,

dank voor je reactie....
als jij vind dat jij dat als voorzitter mag roepen dan ben je geen goede voorzitter en voel je niet aan wat je wel en niet kunt zeggen schrijven als voorzitter.

Die mensen komen echt niet naar het stadion met de de gedachten , kom we gaan de spelers een lekker uitfluiten.
Het is een emotionele reactie van een groot deel van het publiek, die ruimte moet je supporters laten

Het komt ook niet zo vaak voor dat je dit soort protest geluiden hoort, dus geef die supporters de ruimte daarvoor en oordeel niet gelijk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 17:48
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #122
Wat 'n gedoons euver 1 oonderwèrrep.

Napoleon, Ali vervölt zien functie zier zeker nao behure, dus um 'm noe aof te rekene op get wat heer boete de SC um, op persuunleke titel zeet, dat is zwaak.

Laot iech keze veur 'ne medeweeg, aongaonde de ''kwestie'' Smeets:

Bryan weurt zier zeker neet beter d'r vaan es d'r geflote weurt, dus es v'r es supporter 'ne speuler neet wèlle demotivere, laote v'r dat beter achter wege.

Langs d'n aandere kant bin iech ouch vaan meining tot op memint aander speulers beter functionere, meh dat is aon Trost. En iech gaon oet vaan René zien kunde.

Meh toch snap iech örreges dat gefluit daan weer wel. Want is 't neet zoe tot NIKS en NIEMES groeter is es de club??
Dus es 'n individu zörreg veur slechtere prestaties vaan de ploog, mage supporters daan neet kinbaar make tot iemes 't belang vaan de ploog daoneg in de weeg steit?

Iech suggereer neet tot Smeets dat deit, meh zoe is bliekbaar 't beeld vaan väöl lui, dus ''get'' zal d'r wel vaan kloppe daan.

Ouch iech waor opgeluuch wie heer gewisseld woort, meh toch höb iech d'r vreij mèt es René 'm tege Helmond weer opstèlt.
Nùm meh aon tot Bryan naomelek veur de volle @00% d'r veur zal goon tege Helmon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, Maosbrögk, Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 10:39
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #123
Napoleon,

Of ik een goede of slechte voorzitter ben, laat ik graag aan anderen over. Hier ga ik niet over, en op de volgende ALV zal daar over besloten worden door onze leden. Overigens ben je daar van harte welkom en krijg jij ieder jaar daar ook een uitnodiging van als lid.
Ik ben allereerst supporter van onze club, dan een hele hoop niets, dan pas ben ik aanspreekbaar op mijn uitlatingen die ik IN FUNCTIE doe.

Deze protest geluiden komen niet zo vaak voor? Kom op. Dat ga je toch niet menen?

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 13:43
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #124
Inderdaad, Ali, van louter afbrekende kritiek is nog nooit iemand beter gewoorden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 10:00 07 mrt 2013 10:06 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #125
Ik snap Napoleon wel met zijn uitspraken voor wat betreft de voorzitter van de supportersclub. Ik ben het in zoverre eens dat als je de rol van voorzitter op je neemt dat je dan niet meer zo makkelijk als niet voorzitter ook nog dingen kan roepen (en zeker niet "supporters" voor lamzek uitmaken). Dit is hetzelfde als Rinkens zijn persoonlijke mening geeft dan valt ook iedereen over hem heen.
Laat ik duidelijk zijn dat ik het wel met Ali eens dat je ook niet zomaar je spelers kan gaan staan uitjoelen (hoewel ik me daar zelf ook al schuldig aan gemaakt heb op emotionele momenten in wedstrijden).Echter met een bepaalde rol komt ook een bepaalde verantwoordelijkheid en dat moet je ook kunnen begrijpen en mee om kunnen gaan (dat hoort ook bij je taken pakket).

Je vertegenwoordigd als SC als je leden (en misschien zelfs wel alle supporters) dus ook deze fluitende lamzek .....

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.250 seconden