MVV Maastricht - FC Emmen

01 mrt 2013 22:50
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #46
Euver de wedstrijd zal iech mèr neet teveul zegke... Wieveul kaanse kins diech misse....
Godmiljaar - nondesju - de moer euver!

Nog gèt: Eige speulers weure neet oetgefloote! Noets! Punt.

Positief:
Sjiek tot de ultras weer aon de geng waore de gaanse wedstrijd!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 22:53 01 mrt 2013 22:54 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #47

MVV4life schreef : Euver de wedstrijd zal iech mèr neet teveul zegke... Wieveul kaanse kins diech misse....
Godmiljaar - nondesju - de moer euver!

Nog gèt: Eige speulers weure neet oetgefloote! Noets! Punt.

Positief:
Sjiek tot de ultras weer aon de geng waore de gaanse wedstrijd!


Doar bin iech t mit ins, merjeh, boe iech t neet ins mit bin, is dat 'r week in week oet weer maag starte en dat zoene jong es Voorjans (dee nog sterk inveel paar wedstrijden trök) gein kans krijg. (Num oan datste doels op de wissel vaan Bryan)

Ultras inderdaad weer lekker bezig gewees, chapeau!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:03
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #48

houtengerard schreef : Nee het spijt me, in deze vorm mag je blij zijn dat je überhaupt de eerste rond van de play-offs haalt.. .


De eerste ronde van de play-offs hebben we al gehaald dankzij een schitterende 1e periode titel uit in Emmen.
We moeten gewoon voor een plek gaan in de top vijf, dan speel de de eerste play-off wedstrijd niet.

Daarom zijn de wedstrijden thuis tegen Helmond en De Graafschap van groot belang en mag de tegenstander van mij het spel maken (zij moeten de punten inhalen, wij niet).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:13 01 mrt 2013 23:14 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #49

Fabrice schreef :

houtengerard schreef : Nee het spijt me, in deze vorm mag je blij zijn dat je überhaupt de eerste rond van de play-offs haalt.. .


De eerste ronde van de play-offs hebben we al gehaald dankzij een schitterende 1e periode titel uit in Emmen.
We moeten gewoon voor een plek gaan in de top vijf, dan speel de de eerste play-off wedstrijd niet.

Daarom zijn de wedstrijden thuis tegen Helmond en De Graafschap van groot belang en mag de tegenstander van mij het spel maken (zij moeten de punten inhalen, wij niet).


Ik had het over als je zo gestart was aan de competitie. Verder heb je gelijk hoor, de top vijf moet de doelstelling zijn. Het kampioenschap is geen eis die je MVV mag opleggen, alleen een droom, een scenario dat hard nodig is, omdat de naam van MVV in het Nederlands voetbal al bijna is vergeten (3500 toeschouwers). Over twee weken in Rotterdam zullen we definitief weten of we afhaken. (Sorry, ik had gehoopt op hernieuwd vertrouwen vanavond.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #50
Deze nederlaag mag Trost zich voor een groot gedeelte aanrekenen.
1. Waarom Verdellen sparen; volgens trainingvolgers had hij gerust kunnen spelen en was de blessure volgens hemzelf niets voorstellend. Gillis won amper een duel en kan het nivo niet aan.
2. Waarom het systeem van 3 spitsen overboord gooien nu Danny Schreurs er niet meer bij is? Waarom nu steeds met 4 middenvelders? Om Smeets zijn plek veilig te stellen? Toen aanvaller La Rosa erbij kwam werd het veel gevaarlijker.
3. Waarom Smeets steeds maar handhaven. Hij mag wedstrijd na wedstrijd 150.000 dingen verkeerd doen, en toch staat hij de volgende keer gegarandeerd weer in de basis. Het lijkt wel of hij perse MOET spelen anders kan ik het niet verklaren. Trost had hem al een paar wedstrijden geleden in bescherming moeten nemen en af en toe laten invallen. Overigens keur ik het uitfluiten van een eigen speler - hoe slecht hij ook gespeeld heeft - ten alle tijde af.
4. Waarom is die 70ste minuut zo heilig? Je kunt er iedere wedstrijd de klok opzetten en ik zei het al voor de rust; in of rond de 70ste mionuut wisselt Trost. Niet eerder. En zo gebeurde het ook, alleen was het toen al te laat want net daarvoor werd de 1-2 gescoord.

Trost was bang dat hij misschien net 1 jaar te lang bij MVV was gebleven als hij had bijgetekend, maar hij noet oppassen dat hij niet degene wordt die net een half jaar (na de winterstop) te lang is gebleven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:13
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #51
Trost geeft de spelers het vertrouwen door pas heeeeel laat te wisselen, op zich niks mis mee.
Maar als een speler als Smeets al weken, nee maanden ver onder het niveua speelt zul je hem nu toch in bescherming moeten nemen. Nu wordt hij wekelijks uitgejoeld en dat gaat hem ook niet ongemerkt voorbij, gezien zijn reactie op de wissel. Een Smeets in vorm is een toegevoegde waarde maar nu is het tijd om Lance Voorjans of anderen een kans te geven.
De wil is er wel in de groep, maar het lijkt wel of de spel- en loop patronen, de veldbezetting volledig weg zijn.
Alles wordt op safe gespeeld achterin en voorin is geen beweging, ongelofelijk.
Natuurlijk wordt Labylle gemist met zijn rushes maar dat kan toch niet de rede zijn voor zoveel nederlagen en vooral thuis.
Het publiek heeft zich weer geroerd dus daar lag het deze keer niet aan.

Tja, je moet scoren anders win je niet, maar ik vraag me af wie ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:19
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #52
Wat een waardeloze avond weer...

* waarom in godsnaam een minuut stilte voor Theo Bos? Waarom in godsnaam rouwbanden? Begrijp me niet verkeerd: ik vind het ontzettend triest wat er is gebeurd, maar die man had helemaal NIETS met MVV óf Emmen te maken. En dan moet een traditie van ons (volkslied) aan de kant geschoven worden, omdat wij het zo nodig vinden om een minuut stilte in acht te nemen? Onzin! What's next? De materiaalman van Almere FC sterft en wij staan daar bij stil? Lijkt mij weer zo'n gevalletje van braafste jongetje van de klas....

* voetbal: waardeloos! Er zit totaal geen lijn in de tactiek van MVV. Winkens was hopeloos, maar das al geen nieuws meer. Veldmate mist iedere scherpte en krijgt zelfs een bal op 1 meter van de doellijn over. Esajas staat 2e helft meer als mid-mid te spelen dan als aanvaller. Daerden wordt misbruikt als linksbuiten. Smeets...tsja...geen idee, maar volgens mij wist ie zelf ook niet waar hij moest lopen.
Kenmerkend: een bal wordt de diepte in gespeeld en Smeets en Veldmate rennen naast elkaar naar de bal toe, waardoor er helemaal niemand meer voor de goal staat... En dit gebeurt veeeels te vaak. Of er staan 4 spelers op een kluitje bij elkaar, of er staat helemaal niemand.

* Trost: waarom wissel je weeeeeeer zo laat?! Ongelofelijk! Iedereen ziet dat het niet loopt. Iedereen ziet dat Smeets weer aan het braggelen is. En dan wachten tot de 80e minuut.... Ik mis ook de absolute beleving bij de coach. Als het niet loopt, moet je je team naar voren schreeuwen. Dan maar op karakter en passie. Maar goed, de coach was vanavond een prima afspiegeling van het elftal.

* Smeets: wat mij betreft komt ie niet meer in de basis voor. Speelt week in week uit dramatisch. Loopt voor geen meter, weinig inzet, kansloze acties en dramatische afwerking. Maar vindt zelf dat ie hoger op kan...! Laat Braken lekker meedoen. Lekker professionele reactie bij zijn wissel. Hij begrijpt het ook allemaal niet. Zal zelf wel vinden dat ie fantastisch had gespeeld?

* Stand: ik vind het een klein wonder dat we nog steeds zo hoog staan. Denk dat we binnen 3 weken 7e staan. 5e plek is m.i. hoogst haalbare. Met de huidige vorm hebben we geen schijn van kans in de play-offs. We hebben ook helemaal niks te zoeken in de eredivisie.

Is er dan helemaal niets positiefs te melden? Jawel, doelpunt van het seizoen is vanavond gemaakt door Knops. Schitterende poeier!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #53

Us Clubke schreef : Trost geeft de spelers het vertrouwen door pas heeeeel laat te wisselen, op zich niks mis mee.
Maar als een speler als Smeets al weken, nee maanden ver onder het niveua speelt zul je hem nu toch in bescherming moeten nemen. Nu wordt hij wekelijks uitgejoeld en dat gaat hem ook niet ongemerkt voorbij, gezien zijn reactie op de wissel. Een Smeets in vorm is een toegevoegde waarde maar nu is het tijd om Lance Voorjans of anderen een kans te geven.
De wil is er wel in de groep, maar het lijkt wel of de spel- en loop patronen, de veldbezetting volledig weg zijn.
Alles wordt op safe gespeeld achterin en voorin is geen beweging, ongelofelijk.
Natuurlijk wordt Labylle gemist met zijn rushes maar dat kan toch niet de rede zijn voor zoveel nederlagen en vooral thuis.
Het publiek heeft zich weer geroerd dus daar lag het deze keer niet aan.

Tja, je moet scoren anders win je niet, maar ik vraag me af wie ?





Scoren , ok we missen veel kansen dat ben ik met je eens . Maar als je ziet hoe we de tegen doelpunten weg geven :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:24
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #54
Het had zo mooi kunnen zijn eerste plek en dan"'
Krijgen de spelers geen premies meer
Stop de trainer ermee
En is het voetbal niet meer voor aan te zien pfffffff
Ben bang dat we nooit meer uit die verschrikkelijke jupiler leage komen :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:27
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #55

Sjonnie schreef :

Us Clubke schreef : Trost geeft de spelers het vertrouwen door pas heeeeel laat te wisselen, op zich niks mis mee.
Maar als een speler als Smeets al weken, nee maanden ver onder het niveua speelt zul je hem nu toch in bescherming moeten nemen. Nu wordt hij wekelijks uitgejoeld en dat gaat hem ook niet ongemerkt voorbij, gezien zijn reactie op de wissel. Een Smeets in vorm is een toegevoegde waarde maar nu is het tijd om Lance Voorjans of anderen een kans te geven.
De wil is er wel in de groep, maar het lijkt wel of de spel- en loop patronen, de veldbezetting volledig weg zijn.
Alles wordt op safe gespeeld achterin en voorin is geen beweging, ongelofelijk.
Natuurlijk wordt Labylle gemist met zijn rushes maar dat kan toch niet de rede zijn voor zoveel nederlagen en vooral thuis.
Het publiek heeft zich weer geroerd dus daar lag het deze keer niet aan.

Tja, je moet scoren anders win je niet, maar ik vraag me af wie ?





Scoren , ok we missen veel kansen dat ben ik met je eens . Maar als je ziet hoe we de tegen doelpunten weg geven :rolleye:


Tja, daar had ik het nog niet eens over gehad. maar dat is inderdaad heel erg zorgwekkend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:31
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #56
Van verwachting komt teleurstelling. We worden weer met beide benen eventjes op de grond gezet.

Ik persoonlijk denk dat labylle echt een heel maar dan heel groot gemis is. Vergelijk het met Bony bij Vitesse (alleen is Bony dan een spits). Hij is een "key"speler. Als je hem naast, achter je of voor mij part 70meter van je af hebt staan ga je er als team gewoon sprongen op vooruit. Ook Danny missen we behoorlijk (vind ik).

Beide zijn technish en goed in de combinatie dat dus ook creativiteit in het veld brengt.

Smeets speelde idd niet goed! Maar denk je dat iemand gemotiveerde gaat spelen als je eigen mensen je gaan uitjoelen? Ik vond dat zeer ongepast! Zo maak je je eigen spelers kapot! Dit gebeurde ook met boateng.

Het is nog niet gedaan btw, Het kan altijd nog! zo niet is er nog een andere manier! En zelfs als we het niet halen hebben we een fantastisch seizoen gehad !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #57
We hebben dit seizoen thuis al meer punten verspeelt dan de afgelopen 5 seizoenen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mrt 2013 23:51
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #58
We hebben dit seizoen al meer punten uit gepakt dan de afgelopen 10 seizoenen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 00:06
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #59

jeoff schreef : We hebben dit seizoen al meer punten uit gepakt dan de afgelopen 10 seizoenen .





Dat hoef je me niet te vertellen Jeoff . Dat maakt het extra zuur .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 01:03
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #60
Dat mag jeoff zeker vertellen!
Hier wordt vaak de negatieve kant van het verhaal gepost, dat mag, maar een tegengeluid mag ook.

MVV Maastricht was enkele jaren geleden bijna verleden tijd, dit seizoen staan we nog steeds in de top 3, hebben we een periode gepakt en zullen we wéér deelnemen aan de Play-offs, zonder financiële risico's te nemen in de gezonde KNVB categorie.

Dat we niet de trainer en voetballers van eredivisieniveau hebben is logisch: we hebben een salarisplafond en geven niet méér uit dan dat we in kas hebben. Het is dus niet mogelijk dat deze heren wekelijks de sterren van de hemel spelen, vaak lukte dat dit seizoen wél en daar heb ik veel respect voor.
Dat het nu minder loopt heeft volgens mij vooral te maken met de blessures van Labylle en Schreurs én het 'schokeffect' van Trost.

Laten we achter MVV staan en de komende thuiswedstrijden tegen Helmond en De Graafschap als aanhang alles geven, dan heeft het in ieder geval niet aan ons gelegen.

Veer zien MVV!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ali de witte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden