MVV Maastricht - FC Emmen

02 mrt 2013 01:35
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #61

Fabrice schreef : Dat mag jeoff zeker vertellen!
Hier wordt vaak de negatieve kant van het verhaal gepost, dat mag, maar een tegengeluid mag ook.

MVV Maastricht was enkele jaren geleden bijna verleden tijd, dit seizoen staan we nog steeds in de top 3, hebben we een periode gepakt en zullen we wéér deelnemen aan de Play-offs, zonder financiële risico's te nemen in de gezonde KNVB categorie.

Dat we niet de trainer en voetballers van eredivisieniveau hebben is logisch: we hebben een salarisplafond en geven niet méér uit dan dat we in kas hebben. Het is dus niet mogelijk dat deze heren wekelijks de sterren van de hemel spelen, vaak lukte dat dit seizoen wél en daar heb ik veel respect voor.
Dat het nu minder loopt heeft volgens mij vooral te maken met de blessures van Labylle en Schreurs én het 'schokeffect' van Trost.

Je begrijpt me verkeerd Fabrice . Wat ik bedoel is dat we juist nu we veel punten pakken in uitwedstrijden , we het thuis af laten weten .

Laten we achter MVV staan en de komende thuiswedstrijden tegen Helmond en De Graafschap als aanhang alles geven, dan heeft het in ieder geval niet aan ons gelegen.

Veer zien MVV!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2013 03:30
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #62

Armand schreef : Het had zo mooi kunnen zijn eerste plek en dan"'
Krijgen de spelers geen premies meer
Stop de trainer ermee
En is het voetbal niet meer voor aan te zien pfffffff
Ben bang dat we nooit meer uit die verschrikkelijke jupiler leage komen :puke:

Tijd tot ik ook maar eens een prestatie premie ga vragen aan mijn baas.
Geeft hij die niet doe ik ook lekker alles voor de helft. B)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Raffalaldo

02 mrt 2013 07:43
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #63
1 minuut stilte voor theo bos vind ik een prima actie, maar dat dan op de achtergrond de muziek uit de boxen knalt vanuit de ster is niet echt goed over nagedacht door mvv, sorry hoor.
Iets meer respect had gekund mvv
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sandro, opadiehard

02 mrt 2013 07:45
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #64
Over de wedstrijd wil ik weinig kwijt, het was geen goede.....

Over de support op de AS wil ik weinig kwijt. Deze was in groeiende mate aanwezig. MAAR support is ook nodig op slechte momenten (dan juist) en dan blijft het nog te vaak stil.

Wat ik wel aan wil kaarten is het gedrag van sommige supporters richting de spelers! Volgens mij zijn wij er om de spelers te steunen en niet om uit te fluiten. Hoe slecht je een speler ook vindt spelen, hoe verkeerd je zijn beslissingen vindt etc, WIJ blijven altijd achter ons spelers staan!

Uitfluiten, uitjoelen en botweg de speler beledigen heeft geen positief effect op het vertrouwen van de speler! Hoe minder het vertrouwen van een speler is, hoe slechter de speler naar de toekomst toe gaat spelen.

Wat wij wel mogen verwachten is bloed, zweet en tranen. Inzet, vechtlust en grasvreterij én dat is wat bij sommige spelers niet elke wedstrijd aanwezig is.
Ook dat kan oorzaken hebben, waarom zou je als speler harder gaan lopen als je toch weet dat je door het publiek uitgefloten gaat worden......

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske, opadiehard, tanteke

02 mrt 2013 07:57
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #65
ULTRAS WELKOM THOES!
V'R HOBBE UCH GEMIS
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

02 mrt 2013 09:05
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #66

sjoen-mestreech schreef :

Armand schreef : Het had zo mooi kunnen zijn eerste plek en dan"'
Krijgen de spelers geen premies meer
Stop de trainer ermee
En is het voetbal niet meer voor aan te zien pfffffff
Ben bang dat we nooit meer uit die verschrikkelijke jupiler leage komen :puke:

Tijd tot ik ook maar eens een prestatie premie ga vragen aan mijn baas.
Geeft hij die niet doe ik ook lekker alles voor de helft. B)

In sommige sectoren is dat heel gewoon.... O.a. I(C)T en verkoop kennen dat principe. Presteer je niet of minder, dan krijg je gewoon je basisloon. Een prestatie premie wordt gegeven om mensen te stimuleren.
Geen premie, geen stimulans....

De jongens voetballen gewoon voor het loon op dit moment en hebben geen stimulans meer om beter te presteren. Ze presteren dus gewoon weer "normaal".

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

02 mrt 2013 10:19
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #67
Een dramatisch slechte wedstrijd gezien gisteren in de Geusselt en bevestiging dat MVV het erg moeilijk heeft als ze zelf het spel moeten maken. Emmen speelde wel onzettend irritant, tijdtrekken, zgn zware blessures en 2 minuten later sprinten naar de middenlijn om er snel weer in te kunnen, maar wel 3 punten in de pocket.
Denk dat het tijd word dat Trost onze vriend Smeets een tijdje eruit gaat laten, hij moet deze jongen beschermen, hij is hopeloos uit vorm, wordt continu uitgefloten en dan helpt de actie van hem bij het verlaten van het veld natuurlijk totaal niet.
We staan nu weer 4 punten achter maar er is nog niks is verloren...de komende weken komen er kansen genoeg om in ieder geval weer dichter bij Sparta te komen.

02 mrt 2013 10:46
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Emmen #68
deze ploeg vertoont het spel helaas ,van een ploeg die niet beter kan op dit moment .
de creativiteit is ver beneden peil, als labylle en schreurs er niet bij zijn ,is deze ploeg een degradatie kandidaat in de jupiler league.
de trainer zou eigenlijk al na 20 min. moeten ingrijpen,alleen dan moet hij 10 spelers wisselen en dat mag en kan niet dus laat hij iedereen staan ,(snap ik wel) door drie spelers te wisselen wordt het dan niet beter.
dan heb je ook nog iemand rondlopen zoals B.smeets,(in de vierde klasse amateurs lopen betere rond) ,die een verschrikkelijk ego heeft.en conditioneel en fysiek niet in orde is.
nee,ik denk dat deze ploeg uiteindelijk terecht komt op een zevende of achtste plek. want zou de stand er na de winterstop niet anders uitzien??
dan zou mvv ergens op een 14 e plaats staan!!!
hopelijk kan de nacompetitie plaats vergeven worden aan iemand anders ,want daar hebben ze niks te zoeken wordt een totale vernedering.ook voor de supporters.
de komende twee wedstrijden tegen helmond en sparta ,wordt (ben ik bang) een totale afgang met grote cijfers verloren zeker in rotterdam ( 7-0).
sterkte voor iedereen die nog gaat kijken .want iedereen wordt op dit monent bezeikt (spelers kunnen niet meer brengen en niet beter zelfs rutjes gooit er met de pet na!!!

02 mrt 2013 10:51
Richard
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #69
Pffff Edwinjudith777, diech höbs d'r verstand vaan jong.......

Mestreech............. en niks aanders!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Boer458

02 mrt 2013 10:53 02 mrt 2013 10:56 door Aon de geng!. Reden: ...
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #70
Ik ben ook terelurgesteld maar niet helemaal met je opmerking eens: er zijn diverse spelers die wel willen (zeker Rutjes) maar ook afhankelijk zijn van andere. Hoe belangrijk is Danny voor Veldmate?
In de krant stond dat het publiek zich van zijn slechtste kant liet zien bij de wissel van ego-Brian....hij heeft zich de hele wedstrijd van zijn slechtste kant laten zien! Wat een drama, wanneer ziet Trost dat ook in? Waarom mag deze speler elke week blijven staan? Wat zou La Rosa en Voorjans op de bank denken? Is die beter dan mij? Als dit zo doorgaat gaan onze eigen jongens lopen en hebben we straks niks meer ......
Volgende week weer een nieuwe kans, die tegenstanders liggen ons beter, maar dan wel met drie echte spitsen en zonder Smeets!

02 mrt 2013 10:59 02 mrt 2013 11:00 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #71

Richard schreef : Pffff Edwinjudith777, diech höbs d'r verstand vaan jong.......

Inderdaad, maar zulke reacties had ik al verwacht.. Totaal doorgeslagen en ongenuanceerd, zowel als het goed gaat in positieve zin, en als het even minder gaat in negatieve zin.

02 mrt 2013 11:07
Aon de geng!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #72
Inderdaad, we mogen niet vergeten dat we ondanks een paar verliespartijen nog steeds 2e staan! En dat is een mooi resultaat.

02 mrt 2013 11:14
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - FC Emmen #73
over verstand.(heb zelf vrij hoog gevoetbald ),dus heb er wel wat verstand van,denk ik.
maar ze hebben gewoon eerlijk gezegd wat boven hun stand gevoetbald.
en op dit moment spelen ze thuis met 1 diepe spits en 5 middenvelders ( waarbij 1 speler totaal in de weg loopt) ,en dat als nummer twee en tegen emmen .dat kun je niet maken.stel dan een la rosa of timmermans van het begin op of allebei zodat je de tegenstander onder druk zet en dan win je de wedstrijd,want zeg eerlijk,deze ploeg uit emmen is een amateurploeg.
mvv heeft ook nog totaal geen snelheid in het spel ,knops doet constant hetzelfde door de crosspas te geven (makkelijk te verdedigen).
en iedereen weet dat mvv het spel niet kan maken dus wat doen de tegenstandrs . alleen sparta ,helmond ,de graafschap zal mvv bij de strot nemen en ze overlopen.
en dan ben ik gewoon realistisch en het klinkt hard voor de fan van mvv.

en de kleine kansen die men krijgt gaan er op dit moment ook nog niet in (v hyfte na 10 min.)

02 mrt 2013 11:16 02 mrt 2013 11:19 door damske.
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #74
Bericht verwijderd

02 mrt 2013 11:40
Kalemaan
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #75
Met plaatsvervangende schaamte heb ik het waargenomen...
Het gedrag van bepaalde 'fans' naar spelers toe.
Vooral Smeets moet het ontgelden.
Als Schreurs een waardeloze wedstrijd speelt krijgt ie applaus.
Als van Hyfte wedstrijden lang onzichtbaar is als aanvoerder wordt hij aangemoedigd.
Als Smeets ploetert wordt ie uitgejouwd.
Waar is de twaalfde man gebleven? in plaats van de spelers te steunen worden ze uitgejouwd en uitgejoeld.
Klappen ze niet naar het publiek dan hebben ze een te groot ego.
Klappen ze wel naar het publiek dan is het een misplaatste grap.
Onbegrijpelijk!
We zijn toch fans en supporters of niet dan? Dat betekent dat je je club én je spelers steunt door dik en dun in voorspoed en in tegenspoed. Dat wij het verschil maken als ze het moeilijk hebben. Dat wij ze er doorheen sleuren als de kopjes hangen.
Maar wat ik gisteren heb gezien...........

Sjendaolig! foifoi!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske, opadiehard, tanteke

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden