MVV Maastricht - FC Emmen

26 feb 2013 20:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #16
Richard Jongen Facebook
Es noe 'ns eederein dee veur MVV is en de lėtste maonde neet mie in de Geusselt is gewees, vriedeg aovend met 'ne vrun of vriendin vaan facebook naor de Geusselt kump! En es eedere sezoenskaart hawwer noe 'ns n femilielid zoe wiet krijg um ouch met te goon! Iech belaof uuch tot geer geine spiet krijg! Want sinds gistere zit MVv weer in de lift! Uzze zegetoch begint in de Geusselt tege Emme en eindig op de merret! Vriedeg 6500 maan in de Geusselt , mot kinne!!! Kom op die roeje! Iech begin bij mien broor, Danny Jongen geis ste met?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2013 21:08
sjevroaje
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #17
Inderdaad, een vette sfeeractie zou mooi zijn!

Ik voorspel 3-0
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2013 14:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #18
Vrijdag #MVVemmen #MVV #jupilerleague
Is Maastricht hersteld van de griep? Kom naar De Geusselt en support MVV! Terug aan de top!

Ontwerp - foto's: © PubliciteitVisie.nl

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 14:14 28 feb 2013 14:18 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #19
Verdellen ontbreekt, Esajas terug

Sjors Verdellen ontbreekt zeer waarschijnlijk in het elftal van MVV dat vrijdagavond in eigen huis FC Emmen ontvangt (20.00 uur). De centrale verdediger heeft last van overbelaste hamstrings na een intensieve reeks wedstrijden. Geen ernstige blessure, maar coach René Trost wil geen enkel risico nemen met de routinier. Kjell Knops zal u samen met Cor Gillis het verdedigingscentrum vormen, Sjoerd Winkens komt in de ploeg als linksback. In de aanvalslinie keert Malcolm Esajas terug na een lichte enkelblessure, waardoor Sven Braken weer zal plaatsnemen op de bank.

Maastricht
Van onze verslaggever


Trost beseft dat er een spannende apotheose van de competitie nadert, waarin MVV zolang mogelijk hoopt mee te doen in de strijd om de titel. ,,We staan er nog altijd bij, dat moet een stimulans voor mijn spelers zijn. Ik hoop nu het frisse spel van weleer steeds meer terug te zien."Smaakmaker Leroy Labylle is weer in training, maar voorlopig alleen op individuele basis. Zodra de pijn van zijn ribblessure is verdwenen, gaat hij weer met de groep meedoen. Trost: ,,Dan kan het zomaar heel snel gaan met Leroy."

OPstelling MVV: Castro, Stankov, Gillis, Knops, Winkens, Daerden, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Esajas, Veldmate.

www.limburger.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 14:29
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #20
Ik heb wel vertrouwen in het duo Gillis/Knops. Gillis is de laatste tijd goed bezig in het centrum, zie ook liever Gillis met Verdellen in het centrum dan Knops. Dit vanwege Kjell zijn neiging om aanvallers binnen de 16-meter neer te trekken, heeft ons al wat penalty's gekost.

Van Hyfte, Daerden, Rutjes. Dit is een sterk middenveld, genoeg creativiteit d.m.v. van Hyfte en Daerden. Koen begint ook steeds meer in vorm te raken. Knapt net als Rutjes ook veel verdedigend werk op, en heeft slimme pasjes, net zoals van Hyfte.

Ik durf geen voorspellingen te doen over de uitslag van morgen, maar ik hoop uiteraard op een overwinning!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 14:53
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #21
Ik snap nog steeds niet waarom Smeets speelt. Laat La Rosa lekker starten op links, die goed inviel tegen FC Oss. Esajas op rechts, Veldmate centraal. Middenveld vormen met Daerden, Rutjes en van Hyfte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 15:00
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #22
IK heb er ook veel vertrouwen in:

als je vandaag zag hoe goed er op de training gewerkt werd, veel inzet getoond werd, op de afwerking geoefend werd
( sjiek um de Kuuper en Sven bezig te zien en aoch Veldmate en Stankov die häöm drinramde) ...
en dan nog 2 man die aan het eind van de training die nog effe doorgingen...Top !!! :thumbsup:

Aon hun zal 't neet ligke... noe aon us de taak um ze nao de euverwinnink tow te zinge en sjriewwe ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 15:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #23

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 17:48
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #24
Hoop niet dat het weer billenknijpen word hoop en denk dat het 4-1 word!
En ook wij nemen iemand mee die (Bijna) nooit naar MVV gaat.
Kom op een volle bak thuis tegen Emmen!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 18:17 28 feb 2013 18:22 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #25
MVV'er Knops hoopt op steun publiek

MVV-speler Kjell Knops hoopt dat de Maastrichtse supporters opnieuw de weg naar de Geusselt vinden.

Tijdens de laatste wedstrijden zijn de supportersaantallen sterk teruggevallen. Verdediger Kjell Knops ziet dat graag liever anders. "Het is belangrijk dat de supporters weer als een twaalfde man achter ons staan", zegt Knops. "We kunnen hun steun elke wedstrijd goed gebruiken."

Verder verwacht de verdediger dat het een moeilijke wedstrijd wordt tegen FC Emmen. In de rangschikking staat die club op de 15de plek.

"FC Emmen komt zich hier waarschijnlijk ingraven, met elf spelers voor het eigen doel. Voor ons is het belangrijk dat we de drie punten pakken. We moeten van onze eigen kracht uitgaan, net zoals de afgelopen wedstrijden."

Gall beloont Rojer met basisplaats tegen MVV

Rojer krijgt vrijdag de kans op zijn 3e goal in Emmen-shirt



VOETBAL - Eldridge Rojer keert vrijdagavond in het uitduel tegen MVV weer terug in de basis bij FC Emmen. Het is voor de aanvaller de eerste keer sinds 21 september, thuis tegen Veendam, dat hij aan de aftrap staat. Daarna moest Rojer het hebben van alleen invalbeurten.

In zijn laatste invalbeurt, vorige week maandag tegen Fortuna Sittard, zorgde Rojer voor de kentering. De Drenten bogen, dankzij een assist en een doelpunt van de oud-speler van Vitesse en FC Zwolle, een 0-2 achterstand om in een 3-2 overwinning.

"Hij heeft die basisplaats simpelweg verdiend. Hij viel uitstekend in, met een voorzet op de gelijkmaker en hij maakte daarna zelf de winnende. Eindelijk zagen we weer de Rojer zoals we die graag willen zien. Hij kan echt veel meer dan hij tot nu toe heeft laten zien. Dat is niet zo gek, want hij is na zijn knieblessure veel te vroeg weer gaan voetballen. Een kruisbandblessure heeft gewoon tijd nodig."

Gall hoopt in Maastricht op bonuspunten, want zo mag je een gelijkspel of een winstpartij op voorhand wel beschouwen. MVV staat tweede in de Jupiler League en doet volop mee in de strijd om het kampioenschap. Toch gaat het na de winterstop wat minder met de ploeg van trainer René Trost. Van de zes duels na de winter gingen er drie verloren, waarvan ook nog eens twee op eigen veld. "Ze hebben best wel moeite om het spel te maken. Ze spelen graag vanuit een gesloten defensie en zijn dan in de tegenstoot levensgevaarlijk. Dat zag je ook in de thuiswedstrijd die we tegen ze speelden. Wij hadden grotendeels de bal, maar verloren wel met 0-3. Of het bij hen nu allemaal wat minder is omdat Danny Schreurs zwaar geblesseerd is, dat weet ik niet. Het zou kunnen. Toch blijft het gewoon een goede ploeg, met bijvoorbeeld Veldmate, Esajas, Van Hyfte en twee sterke centrale verdedigers."

"Wij hopen dat we een goed resultaat kunnen neerzetten. Dat zou fijn zijn in aanloop naar de komende wedstrijden waarin we misschien toch nog een aanval kunnen doen richting plek 9. We spelen na MVV drie thuiswedstrijden in acht dagen. Daarin valt veel te winnen voor ons", besluit Gall.

Opstelling FC Emmen: Van der Vlag; Bakkati, Maynard, Van der Linden, Kunst; Metaj, Hiariej, Mamedov; Wijks, Ter Heide en Rojer

Het duel MVV - FC Emmen begint om 20.00 uur.



Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 19:43 28 feb 2013 19:45 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #26
Aan ieder,
Ik voel dat iedereen aan het ontdooien is en proef dat het weer begint te leven rondom MVV.....
En overal lees ik het ook, "Neem iemand mee".....bij ons gaan er 2 extra mee.

Hoe is het bij de andere op het forum..? hoeveel mensen nemen jullie mee naar MVV

Vooral spreek het rond......de laatste speel ronden zijn begonnen en er staan leuke wedstrijden voor de deur die je niet wil missen.
Kom naar MVV en schreeuw de sterrendragers naar iets mooi's aan het eind van de rit.

Iets moois wat vele (Wij, de "oudjes" :oops: ) al hebben mee gemaakt maar erg genoeg is er een nieuwe generatie die alleen eerste divisie heeft gezien terwijl er zoveel meer is.
EN DIT BEGINT MORGEN TEGEN EMMEN. KOMT ALLEN NAAR DE GEUSELT
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 19:44
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #27
Ik vindt het zo'n mooi initiatief MVV TV, maar wat mij betreft mogen ze wel iemand in huis halen met wat betere presentators kwaliteiten, want wat is die gast (niets persoonlijks, vast een puike knaap) bedroevend om naar de kijken laat staan luisteren.

Zet daar iemand neer die dat kanaal naar het volgend niveau loodst, een Maastrichtse van der Gijp!

Sorry dat ik dit hier plaats, maar kon er geen topic over vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 20:52
Guevara
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #28
Present, samen met twee gasten die (nog) niks met MVV hebben! Daar komt na vrijdagavond, als we emmen met een fikse nederlaag naar huis gestuurd hebben, uiteraard verandering in!! Ik heb er zin an!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 21:09 28 feb 2013 21:10 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #29

donny schreef : Ik vindt het zo'n mooi initiatief MVV TV, maar wat mij betreft mogen ze wel iemand in huis halen met wat betere presentators kwaliteiten, want wat is die gast (niets persoonlijks, vast een puike knaap) bedroevend om naar de kijken laat staan luisteren.

Zet daar iemand neer die dat kanaal naar het volgend niveau loodst, een Maastrichtse van der Gijp!

Sorry dat ik dit hier plaats, maar kon er geen topic over vinden.



Dee gas begint zjus aon zien carierre, dus geef 'm de kans ezzebleef.

Es 't noe 'ne John Bannier waor, dee nao 4367432762834234 jaor nog steeds aon 't zeike is, daan höbste rech vaan spreke.

Iech vraog m'ch aof veurwat tot luij toch altied op eeder niveau ''Messi''kwaliteit verwachte??

Ter info: Veer ziech ''slechs'' MVV...Liever 'n echte club mèt ammetäöristisch niveau, es al dat ''hoeg'' niveau mèt 4327634272347342 nep-fans die daan opins koume loere...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Fabrice, Sandro, opadiehard, tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2013 21:55
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV Maastricht - FC Emmen #30

MVVke schreef :

donny schreef : Ik vindt het zo'n mooi initiatief MVV TV, maar wat mij betreft mogen ze wel iemand in huis halen met wat betere presentators kwaliteiten, want wat is die gast (niets persoonlijks, vast een puike knaap) bedroevend om naar de kijken laat staan luisteren.

Zet daar iemand neer die dat kanaal naar het volgend niveau loodst, een Maastrichtse van der Gijp!

Sorry dat ik dit hier plaats, maar kon er geen topic over vinden.



Dee gas begint zjus aon zien carierre, dus geef 'm de kans ezzebleef.

Es 't noe 'ne John Bannier waor, dee nao 4367432762834234 jaor nog steeds aon 't zeike is, daan höbste rech vaan spreke.

Iech vraog m'ch aof veurwat tot luij toch altied op eeder niveau ''Messi''kwaliteit verwachte??

Ter info: Veer ziech ''slechs'' MVV...Liever 'n echte club mèt ammetäöristisch niveau, es al dat ''hoeg'' niveau mèt 4327634272347342 nep-fans die daan opins koume loere...


Wie heeft het over Messi kwaliteit? Het feit of hij net begint of niet heeft er niets mee te maken. Je doet dit namens een BVO, dus dan moet je een bepaalde professionaliteit verwachten van zo'n programma. Ik vind de geformuleerde vragen en de inhoud van de afleveringen meer dan goed, maar de uitvoering gewoon een stuk minder.

Het hele idee hiervan is toch om MVV TV blijvend te houden en te laten groeien qua animo en kijkers?

O.T, MVV weet deze wedstrijd geen potten te breken, 1-1. Doelpunt MVV Smeets

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.428 seconden