MVV-Helmond Sport

09 mrt 2013 01:36
Lambik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #106
Groetste lamzak zoat op de baank

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 07:40
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #107
Wat zijn we toch genaaid door die scheidsrechter, is dat nou ieder jaar tegen helmondsport ?
Wel genoeg positiefs gezien en een stijgende lijn bij mvv.
Smeets die veel commentaar heeft gekregen speelde ook wat beter, mooie loopactie van hem bij de eerste gaol van van hyfte.
Het publiek was gisteren weer eens top zoals voorheen, passie en emotie op de tribune, schitterend.
Daar kom je toch voor, zo zijn wij maastrichtenaren, we zijn geen klappertjes publiek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

09 mrt 2013 08:01 09 mrt 2013 08:07 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond Sport #108
Ben nog steeds woedend over wat gister zich afspeelde. Ik denk dat dit misschien het meest erge is wat ik heb meegemaakt in de Geusselt betreft de KNVB. Bij de overtreding tegen Braken, de afgekeurde 3-1 en de tweede penalty zat ik op de Noord-tribune er bovenop en ik en de mensen om me heen konden onze ogen niet geloven. Zo wordt het plezier in het voetbal je toch wel heel erg ontnomen. MVV dat zich uit de naad werkt voor 2 doelpunten te maken en daarna worden simpelweg 2 cadeautjes gegeven aan Helmond waardoor alles breekt. En als klap op de vuurpijl een vrije trap op de 16 met de 2-3. Nu kan iedereen zeggen dat ik overal iets achter zoek maar dit was dus geen Scheids die hier een eerlijke wedstrijd kwam fluiten. Er zijn 4 mogelijkheden: 1. Scheidsrechter Kamphuis heeft het niet goed gezien. Maar dit lijkt me sterk want hij, het publiek en ik hebben geen kattepis in onze ogen en als je dan nog niet ziet dat dit geen penalty's en overtreding op Braken was, wat doe je dan in Godsnaam op dit niveau? 2. Hij is omgekocht, of met een opdracht naar de Geusselt gekomen. Ik noem deze optie omdat het echt zo erg vreemd uitzag allemaal. Ik kan anders geen verklaring geven voor het bedroevende niveau. 3. Hij heeft symphatie voor Sparta, en kon nu naar hartelust zijn gang gaan. 4. Hij vond het gewoon leuk om het publiek in de Geusselt op te naaien, en irriteerde zich aan Maastricht. Een van de vier is het, maar welke het ook is, ik heb het ongelooflijk gehad met de KNVB. Het is trouwens de 8e of 9e penalty die dit seizoen in de Geusselt tegen MVV wordt gegeven. Dit kan toch geen toeval meer zijn. Geen woorden voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tanteke, tcb

09 mrt 2013 08:11
Danny 72
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #109
Ik vind dat de club mvv zich nu ook eens mag laten horen bij de knvb ipv het brave jongetje van de klas te spelen.
Ze zijn overal tegenwoordig snel bij, maar wat dat betreft durven ze niets te zeggen, bang voor sancties.
Deze scheidsrechter moet geschorst worden voor een paar wedstrijden voor zijn wanprestatie.
Rinkens was er gisteren nl. Ook snel bij voor weer iemand een stadion verbod te geven, die een bekertje bier over het hek heeft gegooid, dus laat je nu ook eens gelden dhr. Rinkens
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

09 mrt 2013 08:29
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #110
Ik dacht dat we met Dennis Higler wel de ergste miskleun in de Geusselt hadden gehad.
Klaarblijkelijk kan het dus nog erger.
Scheidsrechter Kamphues spande tot nu toe wel de kroon.
Ben eens benieuwd naar zijn cijfer in de VI.

We zijn door hem en zijn secondantjes gewoon weg bestolen.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

09 mrt 2013 08:43
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #111
Het was weer bijna ouderwets.
Een jagend MVV
De vlam in de pan en weer eens lekker genaaid worden door de scheids. :thumbsdown:
en dan durven roepen dat er respect moet zijn voor zo'n gasten,ik keur het geweld af maar kan soms wel indenken dat er bij iemand de stoppen doorslaan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, tanteke

09 mrt 2013 09:06
mvvcasbrul
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #112
Helemaal mee eens met onderstaande ik vind MVV moet een klacht gaan indienen of dit nu helpt of niet !!!! Dit is niet normaal echt waar !! :( Hier zit meer achter dat zag zelfs de tegenstander !!!! Rinkens laat je nu ook maar eens van de andere kant zien ipv. stadionverboden te gaan geven aan supporters die zich bestolen voelen door zo'n een of andere onverlaat uit Groningen waar die Kamphuis vandaan komt !!!!

Schapendonk schreef : Ben nog steeds woedend over wat gister zich afspeelde. Ik denk dat dit misschien het meest erge is wat ik heb meegemaakt in de Geusselt betreft de KNVB. Bij de overtreding tegen Braken, de afgekeurde 3-1 en de tweede penalty zat ik op de Noord-tribune er bovenop en ik en de mensen om me heen konden onze ogen niet geloven. Zo wordt het plezier in het voetbal je toch wel heel erg ontnomen. MVV dat zich uit de naad werkt voor 2 doelpunten te maken en daarna worden simpelweg 2 cadeautjes gegeven aan Helmond waardoor alles breekt. En als klap op de vuurpijl een vrije trap op de 16 met de 2-3. Nu kan iedereen zeggen dat ik overal iets achter zoek maar dit was dus geen Scheids die hier een eerlijke wedstrijd kwam fluiten. Er zijn 4 mogelijkheden: 1. Scheidsrechter Kamphuis heeft het niet goed gezien. Maar dit lijkt me sterk want hij, het publiek en ik hebben geen kattepis in onze ogen en als je dan nog niet ziet dat dit geen penalty's en overtreding op Braken was, wat doe je dan in Godsnaam op dit niveau? 2. Hij is omgekocht, of met een opdracht naar de Geusselt gekomen. Ik noem deze optie omdat het echt zo erg vreemd uitzag allemaal. Ik kan anders geen verklaring geven voor het bedroevende niveau. 3. Hij heeft symphatie voor Sparta, en kon nu naar hartelust zijn gang gaan. 4. Hij vond het gewoon leuk om het publiek in de Geusselt op te naaien, en irriteerde zich aan Maastricht. Een van de vier is het, maar welke het ook is, ik heb het ongelooflijk gehad met de KNVB. Het is trouwens de 8e of 9e penalty die dit seizoen in de Geusselt tegen MVV wordt gegeven. Dit kan toch geen toeval meer zijn. Geen woorden voor.

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

09 mrt 2013 09:10
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #113

mvvcasbrul schreef : Helemaal mee eens met onderstaande ik vind MVV moet een klacht gaan indienen of dit nu helpt of niet !!!! Dit is niet normaal echt waar !! :( Hier zit meer achter dat zag zelfs de tegenstander !!!! Rinkens laat je nu ook maar eens van de andere kant zien ipv. stadionverboden te gaan geven aan supporters die zich bestolen voelen door zo'n een of andere onverlaat uit Groningen waar die Kamphuis vandaan komt !!!!

Schapendonk schreef : Ben nog steeds woedend over wat gister zich afspeelde. Ik denk dat dit misschien het meest erge is wat ik heb meegemaakt in de Geusselt betreft de KNVB. Bij de overtreding tegen Braken, de afgekeurde 3-1 en de tweede penalty zat ik op de Noord-tribune er bovenop en ik en de mensen om me heen konden onze ogen niet geloven. Zo wordt het plezier in het voetbal je toch wel heel erg ontnomen. MVV dat zich uit de naad werkt voor 2 doelpunten te maken en daarna worden simpelweg 2 cadeautjes gegeven aan Helmond waardoor alles breekt. En als klap op de vuurpijl een vrije trap op de 16 met de 2-3. Nu kan iedereen zeggen dat ik overal iets achter zoek maar dit was dus geen Scheids die hier een eerlijke wedstrijd kwam fluiten. Er zijn 4 mogelijkheden: 1. Scheidsrechter Kamphuis heeft het niet goed gezien. Maar dit lijkt me sterk want hij, het publiek en ik hebben geen kattepis in onze ogen en als je dan nog niet ziet dat dit geen penalty's en overtreding op Braken was, wat doe je dan in Godsnaam op dit niveau? 2. Hij is omgekocht, of met een opdracht naar de Geusselt gekomen. Ik noem deze optie omdat het echt zo erg vreemd uitzag allemaal. Ik kan anders geen verklaring geven voor het bedroevende niveau. 3. Hij heeft symphatie voor Sparta, en kon nu naar hartelust zijn gang gaan. 4. Hij vond het gewoon leuk om het publiek in de Geusselt op te naaien, en irriteerde zich aan Maastricht. Een van de vier is het, maar welke het ook is, ik heb het ongelooflijk gehad met de KNVB. Het is trouwens de 8e of 9e penalty die dit seizoen in de Geusselt tegen MVV wordt gegeven. Dit kan toch geen toeval meer zijn. Geen woorden voor.

Ja vooral omdat t niet de 1 keer is maar structureel wel gebeurd!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

09 mrt 2013 09:14
edwinjudith777
Bezoeker
Bezoeker
MVV-Helmond Sport #114
RESPECT RESPECT KNVB zoek het bij je eigen .

normaal ben ik heel kritisch op MVV , maar MVV geisteravond ,werkte zich uit de naad met af en toe vrij aardig voetbal met een goed voetballende BRAIN SMEETS en MALCOM easajas en TOM V HYFTE !!!!!

maar wat doet deze verschrikkeleijke man in het zwart ,ik vermoedt dat de werkelijke heer KAMhuis ergens zit opgesloten (ontvoerd) en de dader!!!! gefloten heeft. kan niet anders. deze man wilde maar 1 ding . MVV NAAIEN.
waarschijnlijk komt deze DADER uit ROTTERDAM !!!!

politie pak deze man snel ,want voor we het weten fluit hij volgende week weer !!!!

TRIEST TRIEST

maar COMPIMENTE aan MVV !!!! mooi verzorgd spel ,met bij vlagen aardig combinaties en dat zonder schreurs,labylle,veldmate enz.

09 mrt 2013 09:17
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #115
@Danny1983
Je bent hier altijd nadrukkelijk aanwezig op het forum, ook tijdens de thuiswedstrijden van Mvv.
Ben je wel eens ooit naar Mvv gegaan, of ben je een teletekst supporter of misschien zit je altijd aan de radio gekluisterd om het verslag van Mvv te horen..

09 mrt 2013 09:22 09 mrt 2013 09:31 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #116

Meeser schreef : @Danny1983
Je bent hier altijd nadrukkelijk aanwezig op het forum, ook tijdens de thuiswedstrijden van Mvv.
Ben je wel eens ooit naar Mvv gegaan, of ben je een teletekst supporter of misschien zit je altijd aan de radio gekluisterd om het verslag van Mvv te horen..

Hey Boer als ik met de drekbak rammel mag je er uit komen ik ga vaker na MVV dan jou..
Kom Vrijdag naar t uitvak in Rotterdam praten we dan verder, dit bewijst wel dat jij de teletext supporter bent, als je er vrijdag niet bent weet ik genoeg, laat me even weten wie je bent? Kunnen we t erover hebben, Of kun je vrijdag toevallig niet?
Ik reageer mischien een beetje fel maar dat komt omdat je me ook een PB had kunnen sturen inplaats van zo popi proberen te doen :thumbsdown:

Back on topic Na vrijdag staan we gewoon weer op 2 punten hebben een wedstrijd minder gespeeld dan Helmond en Volendam,
Vind wel dat er nu een onderzoek gepleegd mag worden zoals ze dat bij de eredivisie ook doen bij scheidsrechters...

Sfeer was wel goed te horen Mark veldmate horrde ik gister dat die geblesseerd was waarom is daar niks over bekend gemaakt? Of sparen ze hem voor tegen Sparta?

Leroy zou vrijdag weer mee kunnen doen ;) :)

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

09 mrt 2013 09:32
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #117

Danny 72 schreef : Rinkens was er gisteren nl. Ook snel bij voor weer iemand een stadion verbod te geven, die een bekertje bier over het hek heeft gegooid, dus laat je nu ook eens gelden dhr. Rinkens

Rinkens geeft geen stadionverboden....

En als je als supporter, in je emotie of niet, een bekertje bier over het hek gooit dan verdien je m.i. ook een stadionverbod!
Je kunt er donder op zeggen dat Kamphuis dat rapporteert (hij heeft notabene dat bekertje nog opgeraapt en van het veld proberen te gooien.
Als de KNVB dat verder gaat onderzoeken, dan loopt MVV ook nog het risico een boete te krijgen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

09 mrt 2013 09:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond Sport #118
Jongens laten we het even hebben over scheidsrechter Kamphuis. Want deze man was dus echt de man van de wedstrijd. We kunnen nauwelijks meer spreken van een MVV-Helmond maar eerder van een MVV-Kamphuis. Ik ben eens benieuwd wat hiermee gedaan wordt. Want dit is al de zoveelste keer dat MVV niet door de tegenstander onderuit wordt gehaald maar door de scheidsrechter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

09 mrt 2013 09:35
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #119

Aswin schreef :

Danny 72 schreef : Rinkens was er gisteren nl. Ook snel bij voor weer iemand een stadion verbod te geven, die een bekertje bier over het hek heeft gegooid, dus laat je nu ook eens gelden dhr. Rinkens

En als je als supporter, in je emotie of niet, een bekertje bier over het hek gooit dan verdien je m.i. ook een stadionverbod!
Je kunt er donder op zeggen dat Kamphuis dat rapporteert (hij heeft notabene dat bekertje nog opgeraapt en van het veld proberen te gooien.
Als de KNVB dat verder gaat onderzoeken, dan loopt MVV ook nog het risico een boete te krijgen.

Dit klopt Aswin ik ken nu supporters van MVV die vastzitten en een SV hebben voor zoiets als een plastic bekertje gooien. Vind t wel erg ver gaan maar blljkbaar mag helemaal niks meer, maar dus gewoon niet doen :thinking:

09 mrt 2013 10:56
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #120

Danny1983 schreef :

Aswin schreef :

Dit klopt Aswin ik ken nu supporters van MVV die vastzitten en een SV hebben voor zoiets als een plastic bekertje gooien. Vind t wel erg ver gaan maar blljkbaar mag helemaal niks meer, maar dus gewoon niet doen :thinking:

Hoezo te ver gaan Danny? Waar ligt de lijn? Je hoort nu eenmaal niets op het veld te gooien. Of het nou gaat om een plastic bekertje bier, een muntje of vuurwerk (remember Bulters?).....

Dat jezelf het risico neemt om iets te gooien en dus een SV krijgt is tot daaraantoe. Maar dat je MVV daarmee dupeert (in de vorm van een boete, wedstrijd zonder publiek etc etc), daar staat men dus niet bij stil!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Raffalaldo

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden