MVV-Helmond Sport

12 mrt 2013 13:46
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Helmond Sport #166
Ik lees dat juist heel anders Maosbrögk, MVV prijst juist dat er direct ingegrepen is door de supporters tijdens het incident door hem te wijzen op zijn verantwoordelijkheid. Voor de rest wordt de sfeer geprezen etc.
Het is dus vooral als compliment bedoeld richting alle supporters, en daar is niks mis mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 13:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV-Helmond Sport #167

jeoff schreef : Ik lees dat juist heel anders Maosbrögk, MVV prijst juist dat er direct ingegrepen is door de supporters tijdens het incident door hem te wijzen op zijn verantwoordelijkheid. Voor de rest wordt de sfeer geprezen etc.
Het is dus vooral als compliment bedoeld richting alle supporters, en daar is niks mis mee.


Dat weet ik wel, maar het incident wordt wel weer benoemd. Het incident verdient nog niet eens de aandacht. Voordat je het weet staat er morgen weer in de krant dat MVV-fans bier hebben gegooid naar de scheidsrechter.
Het was in mijn ogen beter geweest om alleen de sfeer te prijzen en verder geen enkele aandacht te besteden aan dit enkele incident. Dat is het niet waard. En...waar hebben we het over...plastic bekertje met bier gooien....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 14:03
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Helmond Sport #168
Ok ik snap je punt, hoewel ik het nog altijd geen probleem vind. We hebben wel te maken met een enorme verschrikkelijke kwal als scheidsrechter die hier geheid melding van heeft gemaakt. Nu kan MVV direct de dader aanwijzen en aangeven er alles aan gedaan te hebben om dit te voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2013 14:26
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
MVV-Helmond Sport #169

Maosbrögk schreef : En...waar hebben we het over...plastic bekertje met bier gooien....


Dat ene plastic bekertje met bier kan je wel zo 2500 Euro kosten als onze vriend er melding van maakt!

Dat geld hebben we niet Maosbrögk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 11:32
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-Helmond Sport #170
Als ik het bericht van MVV lees zie ik daar al een aantal (onveranderlijke) standpunten in staan. Ik vind het niet handig om deze standpunten naar buiten te brengen terwijl de werkgroep nog moet gaan schrijven aan het nieuwe supportersbeleid. Welke ruimte blijft er nog over voor deze werkgroep?

Verder leert men niks van het verleden en van alle kritieken. ALWEER wordt een geval, wat nog niet eens de naam incident verdient, uitvergroot en naar buiten gebracht door MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 11:51
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #171

Snuf schreef : Als ik het bericht van MVV lees zie ik daar al een aantal (onveranderlijke) standpunten in staan. Ik vind het niet handig om deze standpunten naar buiten te brengen terwijl de werkgroep nog moet gaan schrijven aan het nieuwe supportersbeleid. Welke ruimte blijft er nog over voor deze werkgroep?

Verder leert men niks van het verleden en van alle kritieken. ALWEER wordt een geval, wat nog niet eens de naam incident verdient, uitvergroot en naar buiten gebracht door MVV.

Snuf, je hebt gelijk er wordt weer een incident naar buiten gebracht (alleen op deze site en niet in de krant), maar naar mijn mening is dit positief bedoelt! Er wordt een compliment gegeven over de aanpak van de eigen supporters.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 12:12
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #172
Allemaol, ongeleufelik veul beriechte met onnuudige discussies. Sjus deze wedstrijd waore veer weer es ein es supporters achter MVV goon stoon! Laote veer dat geveul probeere vas te hawwe!
Netuurlik hoof neet eederein dezelfde meining te höbbe, mèr probeer te discusieere op basis vaan feite. Dat maak ut tot d'r 'n discussie gevoerd kin weure op inhaijd.
Met losse stellinge, zoonder arguminte, weurt d'r neet gediscusieerd. Iech zegk neet tot iemand gein meining maag höbbe die "aofwiek", mer kom daan met arguminte boe aandere op kinnen reageere. Daan nog hove veer ut heij eins te weure, mer is d'r wel miejer begrip veur elkaar.

Beveurbeeld: Dus neet allein mer "Iech vin ut e kutbestuur" en daan niks mie. Veur de discussie is ut beter es diech zegks:
Iech vin tot ut bestuur ut neet good deit, en wel um de volgende reijes:
1. blabla
2. blabla

Daan kin d'r 'n discussie gevoerd weure euver die punte, zoonder dat ut oet de haand lup.

Mer good, netuurlik maag d'r af en tow ouch emotie zien, mer verwach daan ouch 'n emotionele reaksie terök.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 17:23
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
MVV-Helmond Sport #173
Aanpak van de eigen supporters... Iemand een stadion verbod aan naaien, NSB praktijken noem ik dat. MVV moet weer zo nodig het liefste jongetje uit de klas zijn. Een plastic bekertje in een heel seizoen tot nu toe oh wat een drama. Bij een gemiddelde wedstrijd in de eredivisie vliegt er dus ongeveer 10 keer meer het veld op dan hier in een heel seizoen. Stop dus eens met overdrijven! En stop vooral met het benoemen van dit soort onbenullig heden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 17:39
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #174
Miene pos get hoeger waor veural bedoelt in ut Sparta topic en de discussies dao....
Is de leeftied. Mer good, geldt beijnao veur eeder topic.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 18:08
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV-Helmond Sport #175
Kamphuis scoort een 4 in de vi.

Nog veel vind ik!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2013 13:09
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV-Helmond Sport #176
Het ergste vind ik nog dat ze de tv beelden van Braken niet lieten zien.
Dat was een overtreding wat op de foto staat maar er had nog gerust een Rode kaart kunnen vallen vlak daarna.
Als Kamphuis in de play offs voor ons gaat fluiten dan kun je het meteen al vergeten.
Kampioen mogen we toch niet worden van de KNVB.

Positief ding MVV spelers hebben voor elke bal gevochten als dit elke wedstrijd gebeurd is dan ga ik elke wedstrijd met goed gevoel naar huis ook al zouden ze verloren hebben. (Alleen niet op zo'n manier als deze wedstrijd)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.339 seconden