>
Ontvangen bedankjes 233
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De Zwarte Vogel schreef : Uit de voetbalspelregels volgens de site van de KNVB:
Hands
Hands houdt in, dat de speler de bal opzettelijk met de hand of arm speelt/raakt. Stankov raakt de bal niet opzettelijk, immers hij maakt een reflexbeweging om zijn gezicht te beschermen. Het is in mijn ogen een arbitrale misser.
houtengerard schreef : Ik heb net de beelden bekeken, ik zat er naast, de scheidsrechter had het wel bij het juiste eind..
Deze nederlaag kunnen we gewoon op onze eigen conto schrijven. Slecht verdedigingswerk.
- Stankov houdt zijn hand voor het gezicht en vang daarmee de bal op. (opzettelijk hands).
- Stankov Judoot met drie medespelers, de aanvaller van Helmond in het strafschopgebied naar de vloer..
- De muur stond niet goed bij de vrije trap (zat gat in), het muurtje steekt geen poot uit naar de bal (Knops?), die hoek is voor de muur, de keeper heeft de andere hoek.
Raar spelletje dat voetbal, hopelijk kijken wij vrijdag de kat uit de boom bij Sparta, hun het spel, wij de punten.
Klop deils, want zoonder geld ouch gein MVVAudiowaste schreef : Mooi verhaal, al vind ik niet dat alleen een gezonde financiële basis cruciaal is, maar nog meer de supporters.
Zonder MVV geen supporters, zonder supporters geen MVV!
MVV Maastricht Official schreef : Oet ut hart!
Enorm compliment ook aan de supporters die hebben ingegrepen en die MVV hebben geholpen om een biergooier te wijzen op ook zijn verantwoordelijkheid.
Geweld, negatieve spreekkoren, voorwerpen gooien op het veld, toegangsbewijzen vervalsen, het is allemaal niet in het belang van MVV.