>
Ontvangen bedankjes 556
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Natuurlijk ze gaan ons toch geen aanleiding geven waarin we gelijk zouden kunne hebben tot vrijdag in Rotterdam pakken we ze terug!!!Peter Pan schreef : Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.
Danny1983 schreef :
Natuurlijk ze gaan ons toch geen aanleiding geven waarin we gelijk zouden kunne hebben tot vrijdag in Rotterdam pakken we ze terug!!!Peter Pan schreef : Uiteindelijk dan toch 2 ''overtredingen'' waarbij je de scheids de kans geeft om te fluiten. Wel weer triest dat in beide samenvattingen het neerhalen van Braken 1op1 niet terugkomt.
Peter Pan schreef :
Danny1983 schreef :
Precies, vrijdag met Labylle erbij naar Rotterdam.
Hoe zit het met de kaartjesverkoop voor vrijdag? Zie dat er nog 13 kaarten beschikbaar zijn voor bus 1
Anna D. schreef : Ja naderhand nu ik de beelden heb gezien moet ik zeggen dat Kamphuis een geweldige wedstrijd heeft gefloten. Hoop hem snel weer te begroeten in de Geusselt met zijn niets ontziende blik en fluit.
houtengerard schreef : Ik heb net de beelden bekeken, ik zat er naast, de scheidsrechter had het wel bij het juiste eind..
Deze nederlaag kunnen we gewoon op onze eigen conto schrijven. Slecht verdedigingswerk.
- Stankov houdt zijn hand voor het gezicht en vang daarmee de bal op. (opzettelijk hands).
- Stankov Judoot met drie medespelers, de aanvaller van Helmond in het strafschopgebied naar de vloer..
- De muur stond niet goed bij de vrije trap (zat gat in), het muurtje steekt geen poot uit naar de bal (Knops?), die hoek is voor de muur, de keeper heeft de andere hoek.
Raar spelletje dat voetbal, hopelijk kijken wij vrijdag de kat uit de boom bij Sparta, hun het spel, wij de punten.