>
Ontvangen bedankjes 179
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Fabrice schreef : Ik vraag me af of de scheidsrechter nog steeds een vlaai van MVV krijgt ná de wedstrijd?
Aswin schreef :
Fabrice schreef : Ik vraag me af of de scheidsrechter nog steeds een vlaai van MVV krijgt ná de wedstrijd?
Ja, in zijn gezicht wat mij betreft....
En daar laat ik het voor nu even bij.
Wat ben ik blij dat ik te netjes ben opgevoed... bah bah bah....
Sjonnie schreef :
Aswin schreef :
Ja, in zijn gezicht wat mij betreft....
En daar laat ik het voor nu even bij.
Wat ben ik blij dat ik te netjes ben opgevoed... bah bah bah....
We kunnen wel zeiken op de scheidsrechter , maar als we GVD onze kansen benutten had Helmond nog 2 pingels kunnen krijgen , hadden we nog gewonnen !!!
Napoleon schreef : Gelukkig doet Verdellen weer mee, die speelt het hele seizoen al goed.
Ik verwacht een opvallende en bepalende rol van Koen Daerden vandaag !!!
Tweets
@JochemKamphuis's tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @JochemKamphuis's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.
jeoff schreef : ik ben ook wel benieuwd naar wat er aan de hand is met Veldmate.
Hier het interview met Trost.. hij houdt wijselijk zijn mond over de scheids maar liet wel even een beetje doorschemeren hoe hij erover dacht
www.l1.nl/audio/mvv-trainer-rene-trost-8-mrt-2013
wat je ook zegt over deze coach, ik vind zijn wedstrijdverslagen altijd zeer goed, hij heeft er echt wel kijk op. En hij heeft al meerdere wedstrijden winnend afgesloten met gouden wissels dus zo slecht doet hij het nu ook weer niet. altijd makkelijk praten vanaf de tribune.
jeoff schreef : ik ben ook wel benieuwd naar wat er aan de hand is met Veldmate.
Hier het interview met Trost.. hij houdt wijselijk zijn mond over de scheids maar liet wel even een beetje doorschemeren hoe hij erover dacht
www.l1.nl/audio/mvv-trainer-rene-trost-8-mrt-2013
wat je ook zegt over deze coach, ik vind zijn wedstrijdverslagen altijd zeer goed, hij heeft er echt wel kijk op. En hij heeft al meerdere wedstrijden winnend afgesloten met gouden wissels dus zo slecht doet hij het nu ook weer niet. altijd makkelijk praten vanaf de tribune.
Sjonnie schreef :
Ik heb zo een angstig vermoeden dat er achter de schermen iets goed mis is . Zou me niets verwonderen als het iets met de gemeente Maastricht en Brussel te maken heeft .