MVV-Helmond Sport

08 mrt 2013 23:13
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #91
Een goed spelend MVV, dat de ruimtes goed benutte.
2 punten van kritiek.
Acties worden te ver doorgevoerd voor de goal. Haal de "trekker" eerder over door te schieten.
Met slimmer voetbal hadden we ook zeker een pingel gehad.
Tsja; de scheids op het plein.................op zich fluite hij niet slecht,alléén op de cruciale momenten was hij tegen MVV.
De beelden zullen het uitwijzen!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 23:14
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #92

Fabrice schreef : Ik vraag me af of de scheidsrechter nog steeds een vlaai van MVV krijgt ná de wedstrijd?

:thumbsdown:

Ja, in zijn gezicht wat mij betreft....

En daar laat ik het voor nu even bij.
Wat ben ik blij dat ik te netjes ben opgevoed... bah bah bah....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Schapendonk

08 mrt 2013 23:15
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #93
Mvv moet nu echt door de zure appel heen.............de vraag is alleen wanneer komen ze weer in het zoete gedeelte, komende vrijdag ?

Deze wedstrijd kon of mocht gewoon niet gewonnen worden.

Alles zeggend was dat na de wedstrijd, het publiek weer achter Mvv stond en dat zegt alles na een nederlaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

08 mrt 2013 23:19
harke1992
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #94
Want een scheidsrechter, dit noemt de knvb nou scheidsrechter voor het hoogste niveau in het betaald voetbal, laat me niet lachen. Er is een ding duidelijk na deze wedstrijd MVV is gewoon genaaid. Over alles na en tijdens de wedstrijd zal hij ook wel een aantekening gaan maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk

08 mrt 2013 23:23
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #95

Aswin schreef :

Fabrice schreef : Ik vraag me af of de scheidsrechter nog steeds een vlaai van MVV krijgt ná de wedstrijd?

We kunnen wel zeiken op de scheidsrechter , maar als we GVD onze kansen benutten had Helmond nog 2 pingels kunnen krijgen , hadden we nog gewonnen !!!

08 mrt 2013 23:26
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #96

Sjonnie schreef :

Aswin schreef :

We kunnen wel zeiken op de scheidsrechter , maar als we GVD onze kansen benutten had Helmond nog 2 pingels kunnen krijgen , hadden we nog gewonnen !!!

Daar ben ik het voor een deel met je eens... Echter die 2 penalty's werden zeer makkelijk gegeven, was het hands van Stankov? Ging de bal naar de hand of de hand naar de bal?
Was het een overtreding bij de 2de penalty? Ging de speler naar het been? Of ging het been naar de speler?

Je zag bij de 2de penalty de spelers mentaal breken.

100% veur de eige club!

08 mrt 2013 23:29
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #97

Napoleon schreef : Gelukkig doet Verdellen weer mee, die speelt het hele seizoen al goed.
Ik verwacht een opvallende en bepalende rol van Koen Daerden vandaag !!!

We hebben vanavond de rol van koen Daerden gezien (die man is kreupel) heeft totaal geen toegevoegde waarde voor MVV.Nog erger vind ik dat Rene Trost dat niet ziet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

08 mrt 2013 23:31
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #98

Tweets
@JochemKamphuis's tweets are protected.
Only confirmed followers have access to @JochemKamphuis's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.

Goh... Je vraagt je bijna af waarom....

100% veur de eige club!

08 mrt 2013 23:31
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #99
Wie weet waarom Veldmate er niet bij was? Voorin de spits werd hij toch node gemist.

08 mrt 2013 23:39 08 mrt 2013 23:42 door Raffalaldo.
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #100
Een leuke eerste helft gezien. Wat legt die van Hyfte het eerste doelpunt er toch mooi in. Even wachten en pats...
Wat is dat Helmond toch slecht. Ze hebben maar 1 kans gehad en door hulp van een scheidsrechter die dacht dat hij wel eens zijn avond zou worden, worden ze geholpen naar een overwinning.
Als eerste moest hij al fluiten voor de overtreding op Braken (was deze doorgebroken? denk dat de mensen op de Boschpoort & Hoofdtribune dit het beste kunnen beoordelen).
Dan krijg je 2 strafschoppen tegen die totaal nergens op slaan.
Na de 2de strafschop zie je gewoon dat bij de meeste jongens van MVV de emotie knakt. Dit is zeker te begrijpen en ze hebben nog hard ervoor gevochten om minimaal 1 punt in de Geusselt te houden.

3 punten worden onterecht door de KNVB (scheids) gegeven aan Helmond Sport. En wat wil je erover zeggen? Je hebt geen enkele poot om op te staan. De KNVB is een instantie dat nog erger is dan de Maffia in Italië.
Ochjah, kunnen ze daar straks in Zeist weer liggen huilen als er geen enkele "goede scheidsrechter" naar de eindronde mag gaan in Brazilië...
De KNVB is een bende, maar het is ook een bende :sick: :puke:

En wat is er in godsnaam aan de hand met Lloyd Borgers? Waarom wordt Lloyd niet meer ingebracht? Snap er niets van, vond dat Lloyd beter ingezet kon worden dan Timmermans. Tenminste wat lengte voorin.

08 mrt 2013 23:47 08 mrt 2013 23:49 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Helmond Sport #101
ik ben ook wel benieuwd naar wat er aan de hand is met Veldmate.
Hier het interview met Trost.. hij houdt wijselijk zijn mond over de scheids maar liet wel even een beetje doorschemeren hoe hij erover dacht

www.l1.nl/audio/mvv-trainer-rene-trost-8-mrt-2013

wat je ook zegt over deze coach, ik vind zijn wedstrijdverslagen altijd zeer goed, hij heeft er echt wel kijk op. En hij heeft al meerdere wedstrijden winnend afgesloten met gouden wissels dus zo slecht doet hij het nu ook weer niet. altijd makkelijk praten vanaf de tribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983

08 mrt 2013 23:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #102

jeoff schreef : ik ben ook wel benieuwd naar wat er aan de hand is met Veldmate.
Hier het interview met Trost.. hij houdt wijselijk zijn mond over de scheids maar liet wel even een beetje doorschemeren hoe hij erover dacht

wat je ook zegt over deze coach, ik vind zijn wedstrijdverslagen altijd zeer goed, hij heeft er echt wel kijk op. En hij heeft al meerdere wedstrijden winnend afgesloten met gouden wissels dus zo slecht doet hij het nu ook weer niet. altijd makkelijk praten vanaf de tribune.

Ik heb zo een angstig vermoeden dat er achter de schermen iets goed mis is . Zou me niets verwonderen als het iets met de gemeente Maastricht en Brussel te maken heeft .

08 mrt 2013 23:55
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #103

jeoff schreef : ik ben ook wel benieuwd naar wat er aan de hand is met Veldmate.

Neem aan dat Trost dat laatste toch zegt om de druk van de ketel af te halen. Als je volgende week vrijdag wint in Rotterdam, doe je toch weer volop mee. Dan sta je 2 punten achter op Sparta. Volgende week is pas de wedstrijd die het er om doet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983

08 mrt 2013 23:57
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Helmond Sport #104

Sjonnie schreef :
Ik heb zo een angstig vermoeden dat er achter de schermen iets goed mis is . Zou me niets verwonderen als het iets met de gemeente Maastricht en Brussel te maken heeft .

ik zou me hier niet zo'n zorgen om maken.. volgens mij kunnen ze de gemeente niet verplichten het stadion weer terug te verkopen aan de vorige eigenaar of de schuld weer actief te maken.. ik denk dat ze de gemeente hoogstens een boete kunnen geven.

09 mrt 2013 01:18 09 mrt 2013 01:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #105
Helaas.....wil geen woorden aan de scheids en deze wedstrijd vuilmaken, behalve een compliment aan de ploeg (inzet).

Maar voor mij was de winst en het enige positieve vandaag: de comeback van de 12de man!!! :applaus:
Ik heb tot en met 5 minuten na het laatste fluitsignaal (en nog steeds met m'n hese stem....)
ontzettend genoten van de passie en het gezang op de Angelside!

Ben dus ontzettend blij dat we ( allemaal van vak A t/m F) er weer zijn en ons de hele tijd goed hebben laten horen !
Ook een grote merci aan de Boschpoort die meedeed :thumbsup:

We shall not,
We shall not be moved,
We shall not,
We shall not be moved,
Just like team thats gonna heavy house of lark ,
We shall not be moved...

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden