MVV-Helmond Sport

04 mrt 2013 22:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Helmond Sport #16
Niet alle spelers rennen even hard achter hun spelers aan bij balverlies nee, er zijn verschillende type spelers. Ik vind het ook een beetje een scheve vergelijking met Aswin in de B1 (klein beetje scheef maar :thinking: ).
Esajas is zo'n speler die met een individuele actie een wedstrijd kan open breken. Dan neem je sommige andere zaken maar voor lief, vooral op dit niveau.

Van Smeets kon ik dat ook hebben toen hij nog in vorm was. Esajas vind ik daarentegen niet zo belabberd spelen als Smeets op het moment, en hij speelt ook nog een linie verder voorin. Dus voor mij moet hij nog altijd een basisplaats krijgen. Uiteraard wel in een 4-3-3 opstelling met vrijdag La Rosa op links.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 22:30
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-Helmond Sport #17
Als we deze wedstrijd weer winnen komt er toch weer wat hoop bij me terug. Ik kan gewoon niet geloven dat Sparta de laatste 8/9/10 wedstrijden alleen maar winnend gaat afsluiten.
Tegen Helmond hoeft MVV wellicht het spel niet meer te maken zoals tegen Almere en Emmen. Helmond sport wil ook ons verslaan.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Fabrice, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 09:21
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-Helmond Sport #18

jeoff schreef : Niet alle spelers rennen even hard achter hun spelers aan bij balverlies nee, er zijn verschillende type spelers. Ik vind het ook een beetje een scheve vergelijking met Aswin in de B1 (klein beetje scheef maar :thinking: ).
Esajas is zo'n speler die met een individuele actie een wedstrijd kan open breken. Dan neem je sommige andere zaken maar voor lief, vooral op dit niveau.

Van Smeets kon ik dat ook hebben toen hij nog in vorm was. Esajas vind ik daarentegen niet zo belabberd spelen als Smeets op het moment, en hij speelt ook nog een linie verder voorin. Dus voor mij moet hij nog altijd een basisplaats krijgen. Uiteraard wel in een 4-3-3 opstelling met vrijdag La Rosa op links.


Jeoff, dat was niet alleen in de B1, maar ook later bij verschillende belofte elftallen en bij de senioren. Eender op welke plek je stond je ging achter je man als je de bal verloor. Dus zo scheef is het in mijn ogen niet (ja, het is een vergelijking amateurs en profvoetbal).

Ik ben het met je eens dat Esajas met een individuele actie een wedstrijd kan opbreken. MAAR, als hij geen individuele actie maakt (zoals afgelopen vrijdag en niet mee verdedigd dan heb je dus geen toegevoegde waarde). In mijn ogen zijn de aantallen individuele acties van Esajas waar dreiging uitkomt over het hele seizoen genomen nog altijd minder dan de keren dat hij balverlies leidt en de man laat lopen.

Als ik dan een Braken of La Rosa zie (afgelopen vrijdag), balverlies wordt geleden (shit happens), maar ze vliegen er wel gelijk op!
Dat is een stukje mentaliteit, gedrevenheid, inzicht in het teambelang en dan ben je m.i. van toegevoegde waarde.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 09:42
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Helmond Sport #19
waarom moeten we altijd spelers beschermen tegen zich zelf ,ze verdienen een leuke boterham met hun hobby want echt werken is toch iets anders en voor 10 uurtjes in de week mag je mijn inziens op z<n minst inzet tonen.in mijn ogen lopen er bij mvv enkele spelers bij die denken dat ze dat niet hoeven want zei zijn de vedettes in de ploeg en het zijn net de vedettes die het voorbeeld moeten zijn voor de rest van het team,je krijgt er scheve verhoudingen door in de groep en dat is niet goed en ik vind dat de trainer daar verantwoordelijk voor is en dat hij moet laten zien en voelen dat alle spelers belangrijk zijn en niet een paar namen.ik vind dat hij een paar andere jongens een kans moet geven. dan worden die andere wel weer wakker en weten ze weer dat ze voor hun plek moeten blijven vechten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 09:59
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV-Helmond Sport #20
Als de Ultras weer uit volle borst mee zingen en hun vlagen en spandoeken pakken. Want dit is het moment om als de 12de man achter het team te staan. De jongens hebben dit nodig!
Iech zig 3-2 mit de 12de man
en 0-2 zonder de 12de man


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 10:41 05 mrt 2013 10:43 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Helmond Sport #21
Esajas gewoon basis laten staan. Deze jongen werkte hard tegen Veendam en Emmen, dat is wat ik heb gezien. Meerdere malen dat hij bij balverlies gewoon meeverdedigde. Denk dat veel mensen hier met de bril kijken 'Esajas = bij voorbaat lui'.

Weet iemand of Labylle de groepstraining al hervat heeft?

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 10:48
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
MVV-Helmond Sport #22
Met een 2/9 met daarin twee thuismatchen lijkt Helmond ook net wat minder in vorm te zijn. Aangezien wederom zowat alle concurrenten punten laten liggen, kun je vrijdag zomaar weer de grote winnaar van de speeldag zijn. Tegen een ploeg als Helmond moet je alvast niet gemotiveerd worden, daar heeft deze wedstrijd iets teveel geschiedenis voor..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 13:07 05 mrt 2013 13:09 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV-Helmond Sport #23

Boe is dat feeske? schreef : Esajas gewoon basis laten staan. Deze jongen werkte hard tegen Veendam en Emmen, dat is wat ik heb gezien. Meerdere malen dat hij bij balverlies gewoon meeverdedigde. Denk dat veel mensen hier met de bril kijken 'Esajas = bij voorbaat lui'.

Weet iemand of Labylle de groepstraining al hervat heeft?


Leroy Labylle heeft de groepstraining bij de MVV selectie inmiddels hervat.
Vlgs Leroy zelf is hij volgende week tegen Sparta weer wedstrijdfit.
Vrijdag a.s. tegen Helmond Sport is hij helaas nog niet bij de selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 15:19 05 mrt 2013 15:19 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV-Helmond Sport #24
Gewoen de mouwe opstruipe en draon goon !
Es veer nog 'ns drachter goon stoon....
daan kump 't wel good ;)

2:1
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 15:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #25
Hielemaol met diech eins LRB!
Veer goon veur de 2-1!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 18:40
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #26
MVV Maastricht
5 maart 14:43
Vrijdag 8 maart aanstaande speelt MVV Maastricht in Stadion de Geusselt tegen Helmond Sport. Tijdens deze wedstrijd willen we samen met jou terug in de historie van MVV. Dit jaar is het 40 jaar geleden dat clubicoon Willy Brokamp topscoorder van de Eredivisie was en tevens Voetballer van het Jaar in Nederland. Een mooie gelegenheid om bij stil te staan.

Voor de wedstrijd van aanstaande vrijdag hebben we daarom verschillende leuke activiteiten in petto, die in het teken staan van deze bijzondere gebeurtenis. Het belooft een gezellige wedstrijd te worden met onder andere een ludieke rustactiviteit en een spetterend optreden.

Willy Brokamp Wedstrijd

- Ontvang gemiddeld € 4,0 korting bij de aankoop van een e-ticket!
- Kom 40 min. voor de aftrap naar De Geusselt en geniet van een sfeervol optreden
- Ontvang een GRATIS ticket voor de volgende thuiswedstrijd als jij één van de eerste 40 bezoekers bent;
- Maak kans op een dinerbon bij Willy's hotel-restaurant “In Kanne en Kruike” t.w.v. € 40,-

Heb je nog geen tickets voor deze wedstrijd besteld? Boek dan nu snel en eenvoudig online. Ga naar www.mvv.nl/tickets om je tickets te bestellen!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2013 23:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
MVV-Helmond Sport #27
Leuk initiatief! Mooi dat er wordt teruggegrepen naar het verleden.
Of het meer toeschouwers zal opleveren betwijfel ik, maar in ieder geval wordt een stukje historie belicht.
Zal Willy er zelf ook zijn? (of vergeet MVV hem weer uit te nodigen ;) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 00:35
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
MVV-Helmond Sport #28
Op zich geen gekke actie. Die 40 kaarten mogen ze wat mij betreft houden. Dit zullen we tegen Fortuna moeten compenseren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 13:06
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
MVV-Helmond Sport #29

Snuf schreef : Op zich geen gekke actie. Die 40 kaarten mogen ze wat mij betreft houden. Dit zullen we tegen Fortuna moeten compenseren...


Kunnen inderdaad beter geen actie,s meer houden. Dan kunnen de kaart prijzen tegen fsc een flink stuk omlaag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2013 13:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV-Helmond Sport #30

sjoen-mestreech schreef :

Snuf schreef : Op zich geen gekke actie. Die 40 kaarten mogen ze wat mij betreft houden. Dit zullen we tegen Fortuna moeten compenseren...


Kunnen inderdaad beter geen actie,s meer houden. Dan kunnen de kaart prijzen tegen fsc een flink stuk omlaag.

Snuf bedoelde ut aandersum en sarcastisch, vermoed iech...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.493 seconden