>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : Niet alle spelers rennen even hard achter hun spelers aan bij balverlies nee, er zijn verschillende type spelers. Ik vind het ook een beetje een scheve vergelijking met Aswin in de B1 (klein beetje scheef maar ).
Esajas is zo'n speler die met een individuele actie een wedstrijd kan open breken. Dan neem je sommige andere zaken maar voor lief, vooral op dit niveau.
Van Smeets kon ik dat ook hebben toen hij nog in vorm was. Esajas vind ik daarentegen niet zo belabberd spelen als Smeets op het moment, en hij speelt ook nog een linie verder voorin. Dus voor mij moet hij nog altijd een basisplaats krijgen. Uiteraard wel in een 4-3-3 opstelling met vrijdag La Rosa op links.
Boe is dat feeske? schreef : Esajas gewoon basis laten staan. Deze jongen werkte hard tegen Veendam en Emmen, dat is wat ik heb gezien. Meerdere malen dat hij bij balverlies gewoon meeverdedigde. Denk dat veel mensen hier met de bril kijken 'Esajas = bij voorbaat lui'.
Weet iemand of Labylle de groepstraining al hervat heeft?
Snuf schreef : Op zich geen gekke actie. Die 40 kaarten mogen ze wat mij betreft houden. Dit zullen we tegen Fortuna moeten compenseren...
Snuf bedoelde ut aandersum en sarcastisch, vermoed iech...sjoen-mestreech schreef :
Snuf schreef : Op zich geen gekke actie. Die 40 kaarten mogen ze wat mij betreft houden. Dit zullen we tegen Fortuna moeten compenseren...
Kunnen inderdaad beter geen actie,s meer houden. Dan kunnen de kaart prijzen tegen fsc een flink stuk omlaag.