MVV-Helmond Sport

08 mrt 2013 18:58
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #61
Opstelling voor vanavond: Bram Castro, Sjors Verdellen, Sjoerd Winkens, Nathan Rutjes, Tom van Hyfte, Malcolm Esajas, Bryan Smeets, Kjell Knops, Koen Daerden, Antonio Stankov, Sven Braken

opstelling zonder veldmate?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 18:58
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #62
Opstelling voor vanavond: Bram Castro, Sjors Verdellen, Sjoerd Winkens, Nathan Rutjes, Tom van Hyfte, Malcolm Esajas, Bryan Smeets, Kjell Knops, Koen Daerden, Antonio Stankov, Sven Braken

GEEN VELDMATE? iemand weet waarom?

08 mrt 2013 19:29
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #63

jasonke7 schreef : Opstelling voor vanavond: Bram Castro, Sjors Verdellen, Sjoerd Winkens, Nathan Rutjes, Tom van Hyfte, Malcolm Esajas, Bryan Smeets, Kjell Knops, Koen Daerden, Antonio Stankov, Sven Braken

uit vorm? Sven doet t mischien goed en we hebben Mark achter de hand...

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

08 mrt 2013 20:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #64

Danny1983 schreef :

jasonke7 schreef : Opstelling voor vanavond: Bram Castro, Sjors Verdellen, Sjoerd Winkens, Nathan Rutjes, Tom van Hyfte, Malcolm Esajas, Bryan Smeets, Kjell Knops, Koen Daerden, Antonio Stankov, Sven Braken

uit vorm? Sven doet t mischien goed en we hebben Mark achter de hand...

Hoor net dat hij geblesseerd is en dat er tussen de 4 en 500 man aanwezig zijn ruststand 2-1 2 x Van hyfte

08 mrt 2013 21:00
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #65
Denk niet dat Veldmate snel op de bank gezet zal worden, vooral al voor zijn vechtlust iedere wedstrijd.
Ik hoop op de overwinning die we zo nodig hebben nu, ook met het oog op de volgende wedstrijden. Word weer spannend in de Geusselt. Ik luister mee via L1 radio in Sao Paulo Brazil :p..

En Danny ik hoop toch dat je 5000 toeschouwers bedoeld? ;)

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

08 mrt 2013 21:00
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #66

Ivinho schreef : Denk niet dat Veldmate snel op de bank gezet zal worden, vooral al voor zijn vechtlust iedere wedstrijd.
Ik hoop op de overwinning die we zo nodig hebben nu, ook met het oog op de volgende wedstrijden. Word weer spannend in de Geusselt. Ik luister mee via L1 radio in Sao Paulo Brazil :p..

Oh ja nulletje vergeten haha

08 mrt 2013 21:05
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #67

Danny1983 schreef :

Ivinho schreef : Denk niet dat Veldmate snel op de bank gezet zal worden, vooral al voor zijn vechtlust iedere wedstrijd.

Oh ja nulletje vergeten haha

Gelukkig :p!!

Kom op MVV, vech veur die 3 punt!!

08 mrt 2013 21:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #68
Matchfixing? Excelsior 5-0 almere Mvv 2-0 voor onterechte penaltys 2-3 verloren bah bah KNVB Maffia met 11 tegen 13 kun je niet wnnen!!!

08 mrt 2013 21:59
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #69
Als ik john bannier mag geloven worden we wer genaaid, kan iemand me hierover meer vertellen?
Er waren weer beslissingen die discutabel waren... Waren het terechte panalty's?

Bahbah met een shit gevoel hier op vakantie!

08 mrt 2013 22:03
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #70
1/6 tegen Helmond terwijl je eigenlijk heel makkelijk 6/6 had kunnen pakken (tenminste, als ik Bannier moet geloven). MVV is niet effectief genoeg tegen de topclubs. Ik vind Helmond een beetje het Roda van de JL. Een verschrikkelijk irritante club die voortdurend op zijn Duits de punten weet te pakken. Als je zelf niet scoort, weet je dat ze aan de andere kant vallen. MVV mist op dit moment het momentum dat ze voor de winterstop wel hadden. Nu vol voor de nacompetitie gaan en hopelijk vindt MVV tegen dan de vorm van de eerste ronde terug.

08 mrt 2013 22:16
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV-Helmond Sport #71
Helmond Sport heeft 93 minuten in de Dug-out gezeten, MVV heeft gezweet en gevochten, schitterende wedstrijd gespeeld waar het heer en meester was, maar 0 punten er aan overgehouden. En dan wacht ik nog even op de beelden van RTL voordat ik de scheidsrechter met de grond gelijk maak. De 'kuushkes' hebben hun naam weer waargemaakt vanavond. Maar jongens maak die kansen toch eens af..

Smeets stond op een betere positie (flank), maar is niet in vorm, doet wel 90 minuten mee, onbegrijpelijk (gaf ook mooie ballen, moet wel gezegd worden). Daerden (ex international, die voor enkele miljoenen in het verleden verkocht is geworden. ) komt vrij voor het doel, drukt niet af..

Als de ommekeer had moeten komen, dan was het vanavond geweest, zeker met het puntenverlies van Sparta. Nu staan we 4e en mogen we hopen dat we bij de top 5 zullen eindigen. Te bizar voor woorden gezien het spelbeeld..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

08 mrt 2013 22:20
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #72
Verdomme Trost, waarom weer tot na de 70ste minuut gewacht met wisselen terwijl de spitsen geen zeikblom raakten. Waarom geen echte spits erin bij de achterstand (Borgers). Om gek van te worden! Sinds we 4-4-2 spelen, verliezen we keer op keer. Trouwens bij de vrije trap waaruit de 2-3 viel stapte Smeets uit de muur en door dat gaatje werd gescoord. Daarom was Castro ook zo woedend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

08 mrt 2013 22:22 08 mrt 2013 22:25 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV-Helmond Sport #73
Nou ja als we vrijdag winnen staan we gewoon op 2 punten want sparta weet ook niet te winnen in Oss Cambuur verspeeld weer punten net zoals de Graafschap
In de Jupiler League stonden vrijdagavond twee toppers op het programma. Helmond Sport won op bezoek bij MVV Maastricht, dankzij twee strafschoppen, en passeert daardoor op de ranglijst de Limburgse club. De Graafschap kreeg op De Vijverberg bezoek van FC Volendam, maar ging met 2-0 onderuit, waardoor de Superboeren de aansluiting met de top van de Jupiler League kwijt zijn geraakt.

MVV Maastricht – Helmond Sport
In een enerverende wedstrijd begon de wedstrijd goed voor de Limburgse formatie. Tom Van Hyfte was in de eerste helft twee maal trefzeker, waardoor MVV in een zetel leek te zitten. Toch werd er gerust met een 2-1 stand, door een benutte strafschop van Emrullah Güvenc.

In de tweede helft stelde Helmond Sport echter orde op zaken. In de 53e minuut was het de van sc Heerenveen gehuurde aanvaller Samir Fazli die vanaf elf meter de stand gelijk trok. Een aantal kansen voor MVV volgden, maar de Maastrichtenaren kregen de bal er niet in. Uiteindelijk was het wederom Fazli die in de 72e minuut verantwoordelijk was voor de winnende treffer aan Helmondse kant.

Scoreverloop:
1-0 (21’) Tom Van Hyfte
2-0 (33’) Tom Van Hyfte
2-1 (37’) Emrullah Güvenc (strafschop)
2-2 (53’) Samir Fazli (strafschop)
2-3 (72’) Samir Fazli

De Graafschap – FC Volendam
In een openingsfase die redelijk gelijk opging, was het toch FC Volendam dat al vroeg in de wedstrijd de spanning uit de wedstrijd haalde. Na ruim tien minuten was het Ludcinio Marengo die op fraaie wijze de bal in de rechthoek krulde. Enkele minuten later kreeg dezelfde Marengo de kans om de score te verdubbelen, maar Joost Terol kon redden.

In het vervolg van de eerste helft waren het de bezoekers die heersten in Doetinchem, met nog een grote kans voor Nick Coster op slag van rust. De opgave voor De Graafschap werd door een rode kaart voor Anco Jansen in de 42e minuut extra lastig. In het tweede bedrijf bleef Volendam dominant spelen en werd het overwicht dan ook uitgedrukt in een doelpunt. In de 55e minuut zorgde Brandley Kuwas voor de verdiende tweede treffer, waardoor de wedstrijd volledig in het slot gegooid werd.

Scoreverloop:
0-1 (14’) Ludcinio Marengo
0-2 (55’) Brandley Kuwas
Bijzonderheid: Anco Jansen kreeg in de 42e minuut een rode kaart.

Overige uitslagen:
FC Emmen – Go Ahead Eagles 2-0 Waar is Emmen mee Bezig?
FC Den Bosch – SC Veendam 4-1
FC Eindhoven – Fortuna Sittard 0-3
Excelsior – Almere City FC 5-0 Hoe kan dit?
Telstar – SC Cambuur 1-1 en tja
FC Oss – Sparta Rotterdam 1-1 ook ongelofelijk...

Lees verder: www.soccernews.nl/news/189360/Helmond_Sp...s_duel#ixzz2MzBH477x

08 mrt 2013 22:28
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #74
WAT "N SLAOJKUT!!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

08 mrt 2013 22:29
007
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV-Helmond Sport #75
Zum Kotzen,

En dan durft de KNVB nog iets te zeggen over matchfixing. Daar kan geen leger belchinezen tegen op.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Tijd voor maken pagina: 0.312 seconden