MVV-Helmond Sport

04 mrt 2013 12:09
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Helmond Sport #1
Op 8 maart speelt MVV tegen Helmond Sport. Het valt me op dat MVV tegen de top 6 nog niet 1 overwinning heeft geboekt. Tijd dus om hier verandering in te brengen. 1-0.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 13:33
donny
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
MVV-Helmond Sport #2
raar dat hier nog niet vol gepraat wordt over de wedstrijd die al a.s vrijdag is.

Helaas moet us MVV-ke het ook tegen Helmond ontgelden. 2-3 Helmond...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 14:12
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Helmond Sport #3
Ik ben heel benieuwd welke consequenties Trost trekt n.a.v. het vertoonde spel in eerdere thuiswedstrijden. Het spelletje van MVV is nagenoeg bekend, zo zegt hij zelf in een interview. Ik zou dan ook enkele wijzigingen aanbrengen in het team, om het spel minder voorspelbaar te maken.

Een wijziging betreft het systeem. Ik zou graag zien dat MVV met drie spitsen speelt. Naast Veldmate (ik kan me voorstellen dat ook Borgers nog eens een kans krijgt) zou ik dan zeker La Rosa opstellen, die volgens mij heel gretig is en in goede vorm lijkt te steken. Als het spel zo meer breedte en diepte krijgt, is dat moeilijker te verdedigen dan de oude spelwijze.

Ik zou niet beginnen met Smeets in de basis, omdat hij met zijn handelingssnelheid soms een wat vetragende (en dus: voorspelbare) factor is. Op die positie zou bijv. Lance Voorjans of Malcolm Esajas wellicht beter uit de voeten komen.

En Verdellen hoort natuurlijk in het centrum achterin geposteerd te worden. Ik denk dat een achterhoede met Stankov-Verdellen-Gilis-Knops helemaal zo gek nog niet is.

Overigens vind ik dat we milder mogen zijn naar Smeets: die jongen is natuurlijk wel een groot talent. Hij is pas 20. Hoonden we Eric van de Luer ook niet te vroeg weg?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 14:24
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
MVV-Helmond Sport #4
MVV - Helmond is toch speciaal. Dit is een wedstrijd op zich. Wie kan zich de vorige editie nog herinneren. Toen wilden we die belgische scheids bijna lynchen. Belangrijk is hoe de scheids zal fluiten. Fluit hij makkelijk bij overtredingen, dan zal Helmond lekker onsportief gaan doen voorspel ik. Zaak is om niet achter te komen.

Ze hebben mismieters Velasco, Quekel en Sequiera, al is die eerste geblesseerd.

Pak die verrekesköp!!! Spaor geine!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 14:32 04 mrt 2013 14:33 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV-Helmond Sport #5
Ik hoop dat Rene weer het 4-3-3 systeem zal gebruiken. Wat Frank ook zegt, La Rosa vanaf het begin laten starten aan de linkerkant. Hij viel tege Oss heel goed in met assist en een goal. Tegen Emmen kwam er ook dreigement vanaf de linkerkant. Esajas vanaf rechts, Veldmate centraal. Middenveld hanteren met Rutjes, Daerden en van Hyfte (zet hem aub niet meer op de linksbuitenpositie!)

In hoeverre Verdellen fit is zou ik hem zeker weer opstellen. Al is het maar dat hij 60 minuten speelt (ik hoop natuurlijk 90 minuten). Ik twijfel tussen Gillis en Knops op de positie linker centrale verdediger. Knops heeft een pegel in zijn benen (gezien tegen Emmen) verdedigend ook goed, maar ik moet ook mijn complimenten geven aan Gillis. Hij speelde goed in het centrum van de verdediging, hij coachde, hij is kopsterk. Winkens mag gerust linksback spelen, omdat ik Knops niet echt een linksback vind. Rene kennende zou hij Knops niet op de bank zetten.

Ik verwacht een moeilijke wedstrijd met een puntendeling: 1-1 (0-1 Stachnik '58, 1-1 Stankov '77)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 14:38 04 mrt 2013 14:38 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-Helmond Sport #6
Ben eens benieuwd of Trost tegen Helmond durft te spelen met een aantal vervangers. Persoonlijk zou ik graag Esajas en Smeets vervangen zien worden door Braken en Voorjans.

Een echte spits als Schreurs hebben we nu toch niet. Dus spelen n 4-3-3 is m.i. geen noodzaak.

4-4-2 zou beter passen.

Voorhoede: Veldmate en Braken.
Middenveld: La Rosa (opkomend) Rutjes Van Hyfte Voorjans
Verdediging: Stankov Verdellen Knops Labylle (opkomend, mits terug)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 16:13
Ali de witte
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
MVV-Helmond Sport #7
Ik zie Sven ook graag eens in de basis starten. Wat een felheid heeft die jongen. Heerlijk om te zien!

Daarnaast ook beginnen met La Rosa en Veldmate.

Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 19:05
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
MVV-Helmond Sport #8

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 20:30 04 mrt 2013 20:33 door Jim Cemint.
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
MVV-Helmond Sport #9

Aswin schreef : Ben eens benieuwd of Trost tegen Helmond durft te spelen met een aantal vervangers. Persoonlijk zou ik graag Esajas en Smeets vervangen zien worden door Braken en Voorjans.


Ieder z'n eigen mening maar als je durft te beweren dat Esajas vervangen moet worden, heb je er geen verstand van. Dat Smeets niet langer in de basis hoort ben ik met je eens. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je de speler die voor de meeste dreiging zorgt en die tenminste nog iets aan creativiteit toevoegt ook graag wil vervangen. En dan door Voorjans of Braken??? Allemaal leuk en aardig. Geen verkeerde spelers. Maar absoluut niet beter en/of waardevoller dan Malcolm. Kom op zeg...

Mijn elf voor vrijdag dan maar:

Castro
Stankov Verdellen Knops Labylle (indien niet fit: Gillis centraal, Knops back)
Rutjes Van Hyfte Daerden
Esajas Veldmate La Rosa
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvcasbrul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 20:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-Helmond Sport #10

Jim Cemint schreef :

Aswin schreef : Ben eens benieuwd of Trost tegen Helmond durft te spelen met een aantal vervangers. Persoonlijk zou ik graag Esajas en Smeets vervangen zien worden door Braken en Voorjans.


Ieder z'n eigen mening maar als je durft te beweren dat Esajas vervangen moet worden, heb je er geen verstand van. Dat Smeets niet langer in de basis hoort ben ik met je eens. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je de speler die voor de meeste dreiging zorgt en die tenminste nog iets aan creativiteit toevoegt ook graag wil vervangen. En dan door Voorjans of Braken??? Allemaal leuk en aardig. Geen verkeerde spelers. Maar absoluut niet beter en/of waardevoller dan Malcolm. Kom op zeg...

Mijn elf voor vrijdag dan maar:

Castro
Stankov Verdellen Knops Labylle (indien niet fit: Gillis centraal, Knops back)
Rutjes Van Hyfte Daerden
Esajas Veldmate La Rosa


ik hoe niets meer te posten zie ik :) Precies ook mijn opstelling.
Voorspelling dan: Ik denk niet dat we gaan verliezen, maar makkelijk wordt het niet. gelijkspel of krappe overwinning.
Hopelijk is Labylle weer terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 20:47 04 mrt 2013 20:55 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV-Helmond Sport #11
[quote="Jim Cemint" .

Mijn elf voor vrijdag dan maar:

Castro
Stankov Verdellen Knops Labylle (indien niet fit: Gillis centraal, Knops back)
Rutjes Van Hyfte Daerden
Esajas Veldmate La Ros
a[/quote]

Mijn elf voor vrijdag dan maar:

Castro
Stankov Verdellen Knops Labylle (indien niet fit: Moustafa)
Rutjes Van Hyfte Smeets/Daerden
Esajas Veldmate La Rosa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 21:39
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
MVV-Helmond Sport #12
Het systeem is niet zo belangrijk, het gaat meer om de spelopvatting en de beschikbare kwaliteiten. Als Labylle er weer bij is als linksback dan speel je al heel anders dan dat Knops of Winkens daar staan, want die denken puur defensief en Labylle is eigenlijk een extra middenvelder/aanvaller die verdedigend steken laat vallen.
Tegen Emmen werden Labylle en Schreurs vervangen door Winkens en Daerden, hiermee ruil je frivoliteit, creatieviteit en scorend vermogen in voor defensieve degelijkheid, fysieke kracht en ervaring. Daarmee verandert automatisch ook je spelopvatting, maar mits het goed uitgevoerd wordt hoeft daar niets mis mee te zijn. Alleen is het bij voorbaat dan moeilijker om een hechte defensie kapot te spelen, zeker als je al na 4 minuten op achterstand komt en bij de sleutelspelers de vorm ontbreekt. Daerden had in deze speelwijze een sleutelspeler speler moeten zijn als stuwende kracht, maar van zijn vorm en fysieke toestand ben ik echt geschrokken, want dit kan echt niet, zelfs niet op JL-niveau. Misschien kwam het door 3 wedstrijden binnen een week en is hij volgende week wel de spelbepalende middenvelder, maar ik kan het me niet voorstellen.

Ik zou zeggen, indien Labylle en Verdellen weer fit zijn, Winkens en Daerden (kan hij lekker rusten) eruit, anders Daerden door La Rosa vervangen. Smeets zou ik, ondanks alles toch laten staan (mits hij daar zelf nog trek in heeft). Met Smeets hangend op rechts, Labylle op links en Esajas zwervend rond Veldmate en met een sterk defensief blok erachter moet Helmond Sport toch te verrassen zijn.

Maar gezien de huidige vorm verwacht ik een gelijkspel, 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 22:08
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV-Helmond Sport #13
Veer vrete ze op vriedig :schamen: !!
Maak neet oet wie ... 3 pts!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 22:19 04 mrt 2013 22:20 door Aswin.
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
MVV-Helmond Sport #14

Jim Cemint schreef :

Aswin schreef : Ben eens benieuwd of Trost tegen Helmond durft te spelen met een aantal vervangers. Persoonlijk zou ik graag Esajas en Smeets vervangen zien worden door Braken en Voorjans.


Ieder z'n eigen mening maar als je durft te beweren dat Esajas vervangen moet worden, heb je er geen verstand van. Dat Smeets niet langer in de basis hoort ben ik met je eens. Maar ik vind het onbegrijpelijk dat je de speler die voor de meeste dreiging zorgt en die tenminste nog iets aan creativiteit toevoegt ook graag wil vervangen. En dan door Voorjans of Braken??? Allemaal leuk en aardig. Geen verkeerde spelers. Maar absoluut niet beter en/of waardevoller dan Malcolm. Kom op zeg...


Dreiging ja, dat ben ik me je eens...

Maar als je als een zoutzak bij balverlies achter je man aangaat dan heb je m.i. geen toegevoegde waarde voor het elftal.
Voetbal is niet alleen aanvallen, maar ook verdedigen! En zeker als je verantwoordelijk bent voor het balverlies. En helaas heeft Esajas daar een handje van. "Oh, ik verlies de bal. Laten ze het achter me maar oplossen".

Daarnaast past een Esajas ook niet in mijn 4-4-2 opstelling....

Toen ik vroeger nog voetbalde en ik verloor de bal door mijn schuld en ik ging niet achter de bal c.q. de man aan. Dan had ik of na de wedstrijd of tijdens de trainingen na de wedstrijd toch een probleem met de coach en/of de trainer....

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 22:24
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV-Helmond Sport #15
helemaal mee eens aswin ,als je bal verliest lijdt dan moet je proberen de bal terug te veroveren ,dit leer je als eerste in het voetballen en ik vind dat malcom nooit achter zijn man aangaat om de bal terug te pakken voor de rest een geweldige voetballer maar erg lui .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden