MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)

15 mei 2013 19:35
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #106
En ook een voorbeschouwing van RTVNH met een interview met mijn favoriete coach uit de Jupiler League Hans de Koning.

www.rtvnh.nl/sport/105893/FC+Volendam+heeft+tik+verwerkt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2013 21:11
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #107

Sandro schreef : Voorbeschouwing Play-Offs MVV Maastricht - FC Volendam
Interviews met Cem Unal, een nieuw MVV talent uit de B-Jeugd, en Edwin Hermans

Ze vleege der waal lekker in op de training.

Draan wie verkes Wullem !!

16 mei 2013 12:08
N1ckk
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #108
Iemand bekend met het volgende:
Mensen die hun sz kaart reeds verlengd hebben (in dit geval voor de boschpoort tribune) konden een gratis kaart afhalen voor mvv -volendam. Sommige van deze mensen (lees: dus niet iedereen??) is gevraagd een extra kaart te kopen voor de prijs van 5 euro.
Nu hoor ik net dat er ook mensen zijn die een extra kaart hebben gekocht bij het afhalen voor 15 euro en dus geen anbod kregen van 5 euro?? Waar gaat het mis?

16 mei 2013 12:25 16 mei 2013 12:28 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #109
Ik heb geen goed gevoel over vanavond.. Trost is blij als hij hier weg is, veel blessures, een tegenstander waar we 2 keer (terecht) van verloren hebben met 2 topscorers in het elftal.. Tribunes vol mokkende supporters die over alles iets te zeiken hebben en geen sfeer meer maken.. ik zeg 0-3

16 mei 2013 12:44
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #110
@jeoff, komop hey, niet zo negatief!!!!

We gaan vanavond starten met een sfeeractie op AngelSide vakken A-B-C tijdens de opkomst van de spelers! Laten de trainer en de jongens zien en horen dat we er zijn voor hun!!!!
Sfeer begint bij jezelf, de 12de man gaat het verschil maken!

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u damske

16 mei 2013 12:47
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #111

jeoff schreef : Ik heb geen goed gevoel over vanavond.. Trost is blij als hij hier weg is, veel blessures, een tegenstander waar we 2 keer (terecht) van verloren hebben met 2 topscorers in het elftal.. Tribunes vol mokkende supporters die over alles iets te zeiken hebben en geen sfeer meer maken.. ik zeg 0-3

Dao steit tegeneuver tot Volendam 'n enorme mep heet gehad door 't neet behole vaan 'n bekans zeker kampioensjap.
Kump bij tot Volendam gewoen bove ziene stand leef, en eigelek allein meh prestere door 2 speulers (Kramer/Tuyp).
Iech sjat de krachsverhajding op 40/60 veur Volendam.
In Mestreech weurt 't 1-1, in Volendam 3-1 veur de plaotseleke FC.

16 mei 2013 12:47
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #112

jeoff schreef : Ik heb geen goed gevoel over vanavond.. Trost is blij als hij hier weg is, veel blessures, een tegenstander waar we 2 keer (terecht) van verloren hebben met 2 topscorers in het elftal.. Tribunes vol mokkende supporters die over alles iets te zeiken hebben en geen sfeer meer maken.. ik zeg 0-3

Als de spelers van MVV dat maar wel hebben ;) of de spelers van Volendam dat hebben na hun mislukte promotie? Trost wil misschien weg maar ik denk dat hij liever vertrekt bij een ploeg die gepromoveerd is dan niet. Staat immers veel mooier op zijn CV. Bovendien zal de Geusselt redelijk gevuld zijn, stiekem hoop ik op de meeste toeschouwers van MVV in een thuiswedstrijd van dit seizoen! Mokkende supporters? Ach jeh dat hoort bij MVV, mok zelf ook graag B)

16 mei 2013 12:55 16 mei 2013 13:01 door mvv supporter.
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #113
Jij blijft hopelijk thuis vanavond?
We moeten mensen hebben die achter de club staan en positief denken.
Supporters die de moed al hebben opgegeven zoals jij mogen van mij thuis op de bank kijken of L1 radio opzetten.
Zoals ik het zie ben jij 1 van die mokkende personen op de tribune.

Vanavond 100% achter MVV, hopelijk laten de ultra's ook wat horen!!!!!!
Ik zeg 4-1

16 mei 2013 13:11
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #114
Alleen al door het feit dat MVV dit seizoen al 2x van Volendam verloren heeft en 2 seizoenen geleden door hen in de play offs is uitgeschakeld denk ik dat we vandaag een vechtend MVV te zien krijgen dat minimaal gelijk speelt. En dat is, gezien de uit-prestaties dit seizoen, voldoende. Ik zeg vanavond 0-0 en in Volendam 2-2.

16 mei 2013 15:15
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #115
Lang geleden dat ik kriebels in de buik had voor een wedstrijd. Maar vandaag heb ik ze weer.
2 goede wedstrijden en we spelen eredivisie. Komop, laten we er een heksenketel van maken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

16 mei 2013 15:21
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #116

Sjotelsplak schreef : Lang geleden dat ik kriebels in de buik had voor een wedstrijd. Maar vandaag heb ik ze weer.
2 goede wedstrijden en we spelen eredivisie. Komop, laten we er een heksenketel van maken.

Maak er maar 4 van, met 1 mindere wedstrijd gaan we het niet redden.
Het zal niet gemakkelijk worden maar zeker niet onmogelijk.

16 mei 2013 15:41
Smirnoff
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #117
De supporters van FC Volendam zullen vast nu een kroeg opgezocht hebben in Maastricht en de hele dag Volendamse muziek aan te draaien zijn. :P

16 mei 2013 15:54
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #118

Us Clubke schreef :

Sjotelsplak schreef : Lang geleden dat ik kriebels in de buik had voor een wedstrijd. Maar vandaag heb ik ze weer.

Maak er maar 4 van, met 1 mindere wedstrijd gaan we het niet redden.
Het zal niet gemakkelijk worden maar zeker niet onmogelijk.

2 wedstrijden winnen. Dan heb je aan de andere wedstrijd voldoende aan een gelijkspel. Dat bedoel ik ermee te zeggen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

16 mei 2013 16:08
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #119
Zou de spelersbus van Volendam vaststaan op de A2? wegens een ongeluk afgesloten en 9 kilometer stilstaande file ten zuiden van Weert, hoor ik net...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

16 mei 2013 16:37
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #120
Ik hoop niet dat we weer na één helft spelen uitgeschakeld zijn. Laten we hopen dat MVV nu wel eens fris begint aan de Play-offs.

Volendam zal niet de makkelijkste tegenstander zijn, maar met 100% discipline achterin en het C1000 motto (vooral voor goal) moet het kunnen lukken.

Tijd voor maken pagina: 0.376 seconden