MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)
13 mei 2013 22:48
13 mei 2013 22:48 door Lassie80.
Heb vandaag met mvv gebeld en je kunt de gratis Play-off kaart (voor seizoenkaarthouders die hun plek voor het nieuwe seizoen al gereserveerd hebben voor 2 mei jl.) ook op de wedstrijddag afhalen bij de info-balie, mocht woensdag niet schikken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
14 mei 2013 06:04
opadiehard
Platinum Boarder
Fabrice schreef : We (seizoenskaarthouders) kunnen woensdag pas een ticket voor MVV-Volendam ophalen.
Krijgen we dan gegarandeerd een ticket voor hetzelfde vak?
OPA ZEET:...ja je krijgt dan een ticket voor het zelfde vak in mijn geval vakkie b,maar uiteraard of helaas niet op het nr van je huidige zitplaats...gr opa
.
....
14 mei 2013 12:20
Doordat Nick Kuipers vorige week vrijdag bij de training geblesseerd (scheurtje hamstring) afhaakte, trainde de MVV selectie vandaag op Klein Geusselt met slechts 17 man inclusief 3 keepers. Komende wedstrijd tegen FC Volendam zullen er slechts 4 veldspelers op de bank plaatsnemen. Hopelijk raakt er niemand meer geblesseerd bij de trainingen.
14 mei 2013 12:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Sandro schreef : Doordat Nick Kuipers vorige week vrijdag bij de training geblesseerd (scheurtje hamstring) afhaakte, trainde de MVV selectie vandaag op Klein Geusselt met slechts 17 man inclusief 3 keepers. Komende wedstrijd tegen FC Volendam zullen er slechts 4 veldspelers op de bank plaatsnemen. Hopelijk raakt er niemand meer geblesseerd bij de trainingen.
Ook nog geen Verdellen?
14 mei 2013 12:47
Malpertoni
Expert Boarder
Iech zow zegke: Thal blief thoes, mehr nein heur, heer geit zoepe in ut sponsorhome. Wat un auw kut.
MVV geet mit 3-0 winne
en zondag in Volendam geliek speule.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902
14 mei 2013 13:33
14 mei 2013 13:35 door Sandro.
Mie leef Mestreech schreef :
Sandro schreef : Doordat Nick Kuipers vorige week vrijdag bij de training geblesseerd (scheurtje hamstring) afhaakte, trainde de MVV selectie vandaag op Klein Geusselt met slechts 17 man inclusief 3 keepers. Komende wedstrijd tegen FC Volendam zullen er slechts 4 veldspelers op de bank plaatsnemen. Hopelijk raakt er niemand meer geblesseerd bij de trainingen.
Ook nog geen Verdellen?
Sjors Verdellen traint niet mee met de MVV-selectie. Mogelijk zou hij misschien wel bij een eventuele finaleronde mee kunnen doen.
14 mei 2013 13:48
Sandro schreef :
Ook nog geen Verdellen?
Sjors Verdellen traint niet mee met de MVV-selectie. Mogelijk zou hij misschien wel bij een eventuele finaleronde mee kunnen doen.
Misschien ligt het aan mij maar het viel me tegen Fortuna ook al op dat er minder reservespelers op de bank zaten terwijl er meer waren toegestaan. Loopt er dan niks in de A-jeugd rond die kan uithelpen? Zo hou je de keuze anders wel heel beperkt. Tenzij er natuurlijk niks rondloopt op de A-jeugd, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Maar 4 veldspelers is wel heel erg karig.....
14 mei 2013 14:01
Sorry 4 reserve-veldspelers
14 mei 2013 14:26
14 mei 2013 14:29 door pinobel.
tuutsje schreef :
Sandro schreef :
Ook nog geen Verdellen?
Misschien ligt het aan mij maar het viel me tegen Fortuna ook al op dat er minder reservespelers op de bank zaten terwijl er meer waren toegestaan. Loopt er dan niks in de A-jeugd rond die kan uithelpen? Zo hou je de keuze anders wel heel beperkt. Tenzij er natuurlijk niks rondloopt op de A-jeugd, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
Maar 4 veldspelers is wel heel erg karig.....
In de A-jeugd is er dit jaar niemand die het benodigde nivo ook maar enigzins kan benaderen......
Hoe is het trouwens met Braken? Is die wel inzetbaar? Anders schat ik die 4 op de bank als Winkens, Moestafa, Voorjans en Borgers. Of zit ik er naast?
14 mei 2013 14:33
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Borgers zal wel weer spelen.
Je mist de reservedoelman De Winter.
14 mei 2013 14:58
14 mei 2013 15:01 door seppo.
14 mei 2013 15:21
Was vandaag bij de infobalie mijn kaartje gaan halen. Er werd verteld dat er online al dik 600 kaarten waren verkocht, terwijl dit aantal bij een reguliere competitie wedstrijd maar op 200 ligt. De verkoop ging goed. Ik verwacht donderdag rond de 7000 man.
14 mei 2013 15:23
Jim Cemint
Platinum Boarder
Borgers zal wel weer spelen??? Lijkt me duidelijk dat zijn optreden tegen Fortuna niet zodanig was dat een nieuwe basisplaats gerechtvaardigd is. Maar de spoeling is dun... dat dan weer wel.
14 mei 2013 15:26
Nee dit klopt helaas niet helemaal.
Online zijn de tickets uitverkocht, maar aan de kassa zijn ze nog gewoon beschikbaar.
Bron.. de infobalie !
14 mei 2013 15:55
14 mei 2013 15:56 door omnisciens.
You Are schreef : Nee dit klopt helaas niet helemaal.
Online zijn de tickets uitverkocht, maar aan de kassa zijn ze nog gewoon beschikbaar.
Bron.. de infobalie !
Zonder inzet, geen waardering
Tijd voor maken pagina: 0.406 seconden