MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)

08 mei 2013 22:20 08 mei 2013 22:21 door peter ruiver.
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #46

Oaktree schreef : Grumph is toch niet echt volgens afspraak. Moet dan werken, en niet in Limburg die dag..
Had al op mail gevraagd of iemand anders dan met mijn SK mijn kaart kan ophalen, maar die balie is nu voor paar dagen gesloten..

Deze snap ik niet


Telefonisch werd me dit bevesticht.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2013 08:19 09 mei 2013 08:19 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #47

peter ruiver schreef :

Oaktree schreef : Grumph is toch niet echt volgens afspraak. Moet dan werken, en niet in Limburg die dag..
Had al op mail gevraagd of iemand anders dan met mijn SK mijn kaart kan ophalen, maar die balie is nu voor paar dagen gesloten..

Deze snap ik niet


Telefonisch werd me dit bevesticht.

Ik hoop dat je spelling als grap bedoeld is...
Maar inhoudelijk: Wat werd bevestigd? Dat iemand anders de kaart voor je kan ophalen? Dat hoop ik toch, om op een werkdag naar Maastricht te moeten rijden zal voor veel 'boeren' onder ons geen gratis kaartje waard zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2013 09:36 11 mei 2013 09:39 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #48
Iemand enig idee hoeveel kaartjes er inmiddels verkocht zijn via www.mvv.nl/tickets / de bekende voorverkoopadressen www.mvv.nl/blocks/nieuws/wedstrijdkaarten-mvv-maastricht en infobalie van MVV ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2013 16:08
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #49
Ik vrees dat het aantal toeschouwers weer zal tegen vallen. Het wil maar niet lukken.

Ik ben er in ieder geval wel bij. Ik zal de longen uit mijn lijf schreeuwen voor onze jongens.

2-0 of 3-0 moet mogelijk zijn. Volendam heeft toch een tik gehad hoor.

En dan op naar Venlo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2013 20:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #50
Ik kan het nergens vinden, maar als we tegen Volendam doorkomen, op welke dagen spelen we dan de finale en waar? En zag dat VVV dan mogelijk de tegenstander is? Ik zal nu al met mijn werk moeten regelen dat ik die dagen vrij heb, want de tweede ronde mis ik al:(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2013 21:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #51

Hill28 schreef : Ik kan het nergens vinden, maar als we tegen Volendam doorkomen, op welke dagen spelen we dan de finale en waar? En zag dat VVV dan mogelijk de tegenstander is? Ik zal nu al met mijn werk moeten regelen dat ik die dagen vrij heb, want de tweede ronde mis ik al:(


Ronde 3: donderdag 23 en zondag 26 mei

We spelen dan eerst uit en daarna thuis.
(stel dat we doorkomen...)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2013 21:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #52
Als we tegen Go Ahead Eagles moeten dan eerst uit en dan thuis ja. Tegen VVV zijn we net zoals tegen Volendam de laagst geklasseerde op papier en dan is het eerst thuis en dan uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 00:21 12 mei 2013 00:21 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1354
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #53
Thnx! Beetje lastig plannen, maar de allerlaatste wedstrijd kan ik in elk geval op 26 mei. VVV uit is -eventueel- prima te doen qua afstand..

Zou niet de eerste keer zijn dat we tegen VVV promoveren ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 01:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #54

Anna D. schreef : Als we tegen Go Ahead Eagles moeten dan eerst uit en dan thuis ja. Tegen VVV zijn we net zoals tegen Volendam de laagst geklasseerde op papier en dan is het eerst thuis en dan uit.


Bedankt voor de aanvulling. Ik wist niet dat - ook hier - de hoger geklasseerde teams een soort van beschermde status hebben.
Daar word ik niet goed van. Dat is bij vrijwel iedere loting in het betaalde voetbal het geval. Weg ermee! Als je écht de sterkste bent, maakt het niet uit of je eerst thuis of eerst uit moet spelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 06:55
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #55
Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg. Mvv speelt na de winterstop zwak, meeste spelers zijn op. Mvv heeft een prima seizoen gedraaid daar mogen we trots op zijn. Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie, de club kan zelfs nog geen premies meer betalen bij een overwinning. Mede dankzij Rinkens bestaan we nog, maar stiekem hoop ik snel op een nieuwe voorzitter. Het moet weer om voetbal gaan en niet om al dat maatschappelijk gedoe. Zou mooi zijn als Roda en Venlo ook zouden degraderen dan is de Jupiler Leaque competitie komend seizoen echt leuk,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 07:55
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #56

Meeser schreef : Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg. Mvv speelt na de winterstop zwak, meeste spelers zijn op. Mvv heeft een prima seizoen gedraaid daar mogen we trots op zijn. Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie, de club kan zelfs nog geen premies meer betalen bij een overwinning. Mede dankzij Rinkens bestaan we nog, maar stiekem hoop ik snel op een nieuwe voorzitter. Het moet weer om voetbal gaan en niet om al dat maatschappelijk gedoe. Zou mooi zijn als Roda en Venlo ook zouden degraderen dan is de Jupiler Leaque competitie komend seizoen echt leuk,


Geen schijn van kans vind ik zwaar overdreven. Volendam dacht al kampioen te zijn en moet nu in 1 keer 2 of 4 wedstrijden vol aan de bak. Ik denk juist dat we een goede kans maken. 45%voor MVV tegen 55% van Volendam denk ik. Een aantal sleutelspelers bij Volendam gaan ook weg waaronder Tuijp en hun vaste doelman, hopelijk zijn die al met volgend seizoen bezig. Al met al zal het geen makkie worden maar ik zie zeker mogelijkheden, het blijft toch nacompetitie. Ik zeg dat we pas sneuvelen tegen VVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 08:34 12 mei 2013 08:34 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #57

Meeser schreef : Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg. Mvv speelt na de winterstop zwak, meeste spelers zijn op. Mvv heeft een prima seizoen gedraaid daar mogen we trots op zijn. Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie, de club kan zelfs nog geen premies meer betalen bij een overwinning. Mede dankzij Rinkens bestaan we nog, maar stiekem hoop ik snel op een nieuwe voorzitter. Het moet weer om voetbal gaan en niet om al dat maatschappelijk gedoe. Zou mooi zijn als Roda en Venlo ook zouden degraderen dan is de Jupiler Leaque competitie komend seizoen echt leuk,

Meeser, höbs diech mien beriech geleze euver ut maotsjappelikke deil? Daomèt heet Rinkens/bestuur sjus inkomsten gengenereerd!
www.mvvfans.nl/forum/2-nieuws-en-gerucht...t=15&start=390#21719
Dus dat maotsjappelikke deil is nog neet zoe slech, ut zörreg veur geld.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 11:15
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #58

Meeser schreef : Laten we ons nou geen illusie maken, Mvv heeft geen schijn van kans tegen Volendam dat kwalitatief veel beter is. Volendam heeft de twee topscorers van de Jupiler League in haar ploeg. Mvv speelt na de winterstop zwak, meeste spelers zijn op. Mvv heeft een prima seizoen gedraaid daar mogen we trots op zijn. Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie, de club kan zelfs nog geen premies meer betalen bij een overwinning. Mede dankzij Rinkens bestaan we nog, maar stiekem hoop ik snel op een nieuwe voorzitter. Het moet weer om voetbal gaan en niet om al dat maatschappelijk gedoe. Zou mooi zijn als Roda en Venlo ook zouden degraderen dan is de Jupiler Leaque competitie komend seizoen echt leuk,


Daar geef ik je nu 100% gelijk in zelf denk ik ook dat volendam gaat winnen,Voor de rest heb je ook gelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 12:03
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #59
Volendam kwalitatief väöl beter Meeser?? Dat geluifste toch zeker zelf neet...
Volendam heet al 't ganse jaor gelök mèt Kramer en Tuyp. Weier höbbe ze 0,0 veurdeil op M.V.V.

En dat verhaol vaan ''niks te zeuke in de ieredevizie'' weur 'ch ouch meuj vaan...
Gelökkeg heet Volendam wel get te zeuke in de ieredevizie :rolleye:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2013 15:20 12 mei 2013 15:21 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #60

Meeser schreef : Mvv heeft ook niets te zoeken in de Eredivisie

''Dao hub ste weer zoe eine'' komt weer op in mijn gedachten.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden als mensen dat zeggen. Vooral van onze eigen supporters.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.398 seconden