MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)

16 mei 2013 23:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #136
@opadiehard,
Je geeft aan dat je Gillis te zwak vindt, ik vond hem juist een van de sterkste spelers van vandaag.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 23:20
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #137

Audiowaste schreef : @opadiehard,
Je geeft aan dat je Gillis te zwak vindt, ik vond hem juist een van de sterkste spelers van vandaag.




Tuyp en Kramer kregen geen voet van de grond .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 23:23
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #138
Gillis speelde vandaag een super wedstrijd. Speelde Tuyp helemaal uit de wedstrijd, die man kwam er helemaal niet aan te pas. Je kon duidelijk zien waarom Gillis de man was van FC Dender EH. Goede centrale verdediger, die komend seizoen Knops wel degelijk goed kan vervangen.

De sfeer was goed, helaas een lekker onsportief volendam dat doorspeelt bij een blessure van een MVV speler, waaruit de 0 - 1 valt. Op naar zondag, oprollen die palingboeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 23:27
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #139
Hou toch één goed gevoel :thumbsup: over aan vanavond zie ons in volendam winnen met 2_1 dus door naar volgende ronde

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2013 23:34
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #140
Wat een overdreven politiemacht weer op de been vanavond.
Wij stonden achter Noord met 6 man tegenover (snelgeteld) 21 ME/politie, om maar te zwijgen op de andere plaatsen waar wel veel mensen staan. Ze vonden het volgens mij zelf ook een beetje overdreven.
Zal wel weer iets gemist hebbben.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 00:01
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #141
Gillis was absoluut de beste speler van MVV vanavond. Had Tuyp en Kramer in zijn zak! Verdellen werd geen moment gemist en dat is een groot compliment voor Gillis!
MVV stond verdedigend goed, aanvallend was het (wederom) zonder stootkracht. We hadden nog uren kunnen spelen zonder een doelpunt te maken. Volendam vond ik niet goed spelen, maar kreeg wel de beste kansen.
Jammer dat bij het slippertje/blessure van Sjoerd het doelpunt valt. Pech. Ik snap best dat die gast van Volendam doorgaat. Hoop dat onze spelers dat ook doen in kansrijke positie.
Het is nog niet over, maar we moeten 2 keer scoren in Volendam en ik weet niet wie dat in hemelsnaam zou moeten doen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 05:53
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #142

Audiowaste schreef : @opadiehard,
Je geeft aan dat je Gillis te zwak vindt, ik vond hem juist een van de sterkste spelers van vandaag.



OPA ZEET:...Daar heb je een punt indd gisteravond speelde hij een goede partij,maar ik vind hem in het algemeen niet de speler waar je als een rots op kunt bouwen en zeker als je laatste man speelt moet dit het geval zijn...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 07:50
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #143

Dixi schreef : Wat een overdreven politiemacht weer op de been vanavond.
Wij stonden achter Noord met 6 man tegenover (snelgeteld) 21 ME/politie, om maar te zwijgen op de andere plaatsen waar wel veel mensen staan. Ze vonden het volgens mij zelf ook een beetje overdreven.
Zal wel weer iets gemist hebbben.

Dixi


Ik stond ook met mn zoon achter Noord om naar huis te lopen maar mochten niet door.
Een praatje gemaakt met een me'er en ook hij vond het zwaar overdreven.
Ik verzin dit ook niet zei hij nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 09:10
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #144
Gilis niet verwacht maar super goed. Beste man bij MVV. Idd labylle op een belachelijke plek. Tactisch zwak net als de reserve rol van Veldmate. Uit vorm ja. Maar nog altijd de beste optie. Chappeau voor onze SC. Klasse sfeeractie op de angelside trepke B.
Schitterende vlaggen!!!!! Groot compliment aan de verantwoordelijken. Ook een mooi waardig afscheidkado voor Trost die zichtbaar aangedaan was. Geloof mij nou maar...dit kado doet hem heel veel. Gruuts op de mannen. Het is nog niet gedaan. Dus wie weet. En als het wel over is. Een leuk seizoen gehad met een krappe selectie zeer goed gedaan. ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 09:19
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #145
@opadiehard: Ik vind niet dat je dat mag concluderen uit die paar invalbeurten. Gillis heeft gewoon te weinig gespeeld. Gisteren hebben we de echte Gillis aan het werk gezien. Cor heeft naar mijn idee gewoon de pech gehad dat hij vlak voor het begin van de competitie tegen NAC die blessure opliep. Anders was hij gewoon als basisspeler aan het seizoen begonnen. Knops heeft toen z'n kans gepakt en is terecht in de basis blijven staan. Als Knops inderdaad weggaat hebben we met Gillis zijn vervanger gewoon in huis.

Tja, dan de wedstrijd. Jammer, onnodig en ook onterecht die 0-1. Trost mag zich dat deels aanrekenen door Labylle als rechtsbuiten het veld in te sturen. Maar ook voor de reserverol van Veldmate kon ik geen begrip opbrengen. OK, hij mist vorm op het moment maar in dit soort wedstrijden heb je zijn werklust en ervaring gewoon nodig. Zijn vervanger in de spits, Braken, werkt weliswaar ook hard maar mist gewoon de finesse en de ervaring om op dit niveau te pieken. Hij komt in mijn ogen echt nog tekort. Aanvallend gezien konden we niet echt een vuist maken.

Goede wedstrijd gezien van met name van Hyfte en Gillis maar ook Winkens speelde een goede partij. Smeets speelde weer ongelukkig. Stankov wisselde zoals gebruikelijk sterke momenten af met zeer zwakke. Dat moet er toch echt uit bij hem. Rutjes zat ook niet echt goed in de wedstrijd vond ik. Al had hij duidelijk een meer verdedigende en controlerende rol dan gebruikelijk. Maar dat begrijp ik want in de competitie ging het thuis tegen Volendam met name fout omdat hij te ver naar voren stond en er achter hem te veel ruimte ontstond voor Volendam. Dat was gisteren niet het geval.

We zijn nog niet uitgeschakeld jongens! Het kan nog. Al zal het een lastige klus worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 09:21
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #146
Jammer dat MVV niet tot scoren kwam gister, we hebben toch een paar mogelijkheden gehad .

Trost heef Labyelle op links gezet om de opkomende koster wat meer aan banden te leggen en zelf daardoor ook wat aanvallende impulsen te geven voor MVV.

Vond MVV gelijkwaardig met Volendam , een nederlaag was onterecht...je ziet dat MVV voorin zonder Schreurs eigenlijk machteloos geworden en wat scoren betreft veel heeft ingeboed.
Sven Braken komt gewoon veel te kort, is zeker jong maar krijgt veel te veel krediet van Trost....gister had Veldmate eerder gebracht moeten worden , al moet je afvragen waarom die niet van begin speelt.....immers is Braken beter dan Veldmate ???? dat vind ik toch echt een minachting naar Veldmate en naar het publiek....

We hebben gewoon een te kleine selectie om het verschil te maken.....dat is de conclusie van dit jaar, MVV heeft prima gepresteerd maar heeft de laatste maanden door gebrek aan een te kleine selectie verloren....


Mooi was gister wel het "afscheid "van Trost !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 09:22
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #147
nou dat was me wel een avondje, vond het een verrassende opstelling en vind dat een gelijk spel wel verdiend was geweest,maar laten we wel eerlijk zijn dat mvv nog beter een paar jaartjes kan doorgroeien in de eerste divisie naar een stabiele club.we komen op bepaalde plaatsen in het elftal kwaliteit te kort stankov erg zwak op de rechtsback plaats voorin weinig stootkracht vooral in de spits brian die ik toch veel te nonchalant vind in zijn spel, en dus praat je over drie plaatsen waar je erg kwetsbaar bent.volendam vind ik ook niet de ploeg die het gaat doen in de eredivisie ging ook niets van uit en heeft dus niks te zoeken in de eredivisie en dat zeggen de mensen in volendam ook,vond verder wel dat mvv een geweldige inzet toonde en daarom vind ik dat een gelijk spel dik verdiend was geweest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 10:19
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 924
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #148

opadiehard schreef : ...we zien het wel voor mij is het weer afwachten wat het nieuwe seizoen brengt voor mij mijn 47ste...gr opa ;).

Gisteren op de dag precies begon mijn 51ste seizoen als MVV-supporter. MVV - Blauw Wit, 16 mei 1963, KNVB Beker, 2-1, twee doelpunten van Chris Coenen, dat was mijn eerste bezoek aan de Geusselt. Inmiddels loop ik met grijze haren, maar dat zal niet alleen aan "Us MVV-ke" liggen.
Ik was positief verrast door MVV gisteren. Na de uiterst slappe vertoning tegen Fortuna Sittard zag je nu in ieder geval wel de wil een goede wedstrijd te spelen. Helaas hebben enkele spelers niet de vorm van het eerste half jaar en verder zit bijna een half eerste team met blessures. Het geluk uit de eerste competitiehelft heeft MVV na de jaarwisseling niet meer gehad. FC Volendam uit is geen kansloze missie, maar makkelijk wordt het niet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 11:14
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #149
Een 0-0 was op zijn plek geweest. Wat hier ook al werd gezegd, als Sjoerd niet uitglijdt, wil ik nog wel eens zien of dat een goal wordt. Sjoerd speelde overigens een hele goede partij!! Je ziet toch dat hij een ervaren speler is. Gillis vond ik heel goed spelen, Tuyp en Kramer heb ik niet gezien in de hele wedstrijd.

Verdediging stond goed, middenveld stond goed, maar het stokt bij de aanval. Geen rendement. Veldmate passeren (kleine blessure?) had ik niet gedaan, dan had ik Esajas eruit gehouden, hij heeft het ook niet meer, maar van de andere kant, ik heb hem nog nooit zo zien meeverdedigen als gisteren. Maar voorin blijft het steken. Je speelt lekker vanuit het middenveld, maar dan is de laatste bal van de middenveld naar aanval en dan afwerken zit er niet in.
Jongens als Borgers en Braken (volgens mij beide nog geen 20) daar kun je niet van verwachten dat zij iets kunnen beslissen, daar zijn ze nog te jong en onervaren voor. Het zou echt van de ervaren mannen moeten komen (Veldmate, Esajas). Je ziet wel de potentie die Braken heeft, dat kan een hele goede speler worden.

Zondag in bus 1, op naar de 0-2 winst in Volendam.
77' Labylle
90+2' Veldmate
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 15:25 17 mei 2013 15:33 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #150
Goed verzorgd voetbal gezien, er werd vooral in de eerste helft heel geconcentreerd en beheerst gespeeld en heel weinig weg gegeven. Twee spelers van wie ik een half jaar geleden nog niet zo'n hoge pet op had (Stankov en Gillis) hebben me positief verrast en ook Sjoerd speelde een prima wedstrijd. Jammer dat we aanvallend niet echt een vuist konden maken. Hopelijk is dat zondag, als de vrees voor tegengoals een stuk minder is, recht getrokken kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.375 seconden