MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie)

17 mei 2013 15:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #151

dreekemvvke schreef : nou dat was me wel een avondje, vond het een verrassende opstelling en vind dat een gelijk spel wel verdiend was geweest,maar laten we wel eerlijk zijn dat mvv nog beter een paar jaartjes kan doorgroeien in de eerste divisie naar een stabiele club.we komen op bepaalde plaatsen in het elftal kwaliteit te kort stankov erg zwak op de rechtsback plaats voorin weinig stootkracht vooral in de spits brian die ik toch veel te nonchalant vind in zijn spel, en dus praat je over drie plaatsen waar je erg kwetsbaar bent.volendam vind ik ook niet de ploeg die het gaat doen in de eredivisie ging ook niets van uit en heeft dus niks te zoeken in de eredivisie en dat zeggen de mensen in volendam ook,vond verder wel dat mvv een geweldige inzet toonde en daarom vind ik dat een gelijk spel dik verdiend was geweest

Hoe wil je doorgroeien als de inkomsten in deze divisie al jaren aan het teruglopen zijn en MVV volgend jaar ook terug moet in het spelersbudget. Promotie moet zsm gebeuren. Maar ik heb na gister het gevoel dat we nooit wegkomen uit deze divisie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 19:01
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #152
Gelijkspel was inderdaad meer verdiend geweest gisteren. Zonde dat de wedstrijd beslist werd op het uitglijden van Sjoerdinho die mij positief verraste. Voor de rest heeft hij het uitstekend gedaan tegen Kuwas. Gillis was zeer sterk zoals hij Tuyp bespeelde en ik al aangaf in het MOTM topic.

Jammer dat we zo weinig spelers hebben die een goal kunnen maken. Esajas (zeker hij met een schamele 5 goals) en Veldmate hebben als aanvallers een te laag rendement. Braken komt te kort nog om potten te breken als diepe spits. Kon in de 1e helft zo doorlopen, maar had dat zelf niet in de gaten. Borgers doet het niet veel beter al heeft hij nog wel een beter neusje voor de goal. Van Hyfte kan ook niet als middenvelder elke wedstrijd scoren natuurlijk. In die offensieve malaise zou ik dan Smeets niet wisselen ook al speelde hij niet goed gisteren. Kan tenminste nog doorkomen en een doelpunt maken. Het wegvallen van Schreurs die nog niet eens goed speelde, maar juist wel die effectiviteit heeft is wel cruciaal gebleken. Je kan verdedigend vrij weinig weggeven, maar had het idee gisteren dat MVV nog wel een paar uur kon doorvoetballen dan werd er nog geen goal gemaakt.

0-1 is natuurlijk nog geen verloren zaak, echter realistisch gezien zal het een hels karwei worden om de 3e ronde play-offs te halen. Het blijft voetbal natuurlijk en als ze er allemaal weer vol voor gaan dan kan je zeker 1-2 winnen in Volendam.

Sfeer was iets beter als normaal, maar goed dat is ook niet heel moeilijk gezien dit seizoen. Zou ook tekenend zijn als er zelfs bij een play-off wedstrijd niet eens een keer massaal een hymne ingezet kan worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 19:14 17 mei 2013 19:15 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #153
Voor mij was de avond al geslaagd en wel om 3 redenen;

1. de vlaggenactie :applaus:
( ook al moesten Opadiehard en ik vanaf 7.00 uur ze allemaal uit hun verpakking halen en uitdelen..sjendaolig um us aajdsjes aon 't werrrek zette... :lachen: ).

2. de sfeer op de hele Angelside
(sjiek aoch dee inzat en passie op de geziechte bij de Ultra's , veural de jongere :thumbsup: )

3. het afscheid van uzze Trots : de one & only "geadopteerde Sjeng oes Kirchrao"...Rene
fijne vent en een van de top3 trainers ooit bij us MVV-ke

Tja de wedstrijd...MVV ging wel draon mer ut waor net neet genog...veer misse 'ne aofmaker.
Hoop tot in V'olenam tog de 0:2 op 't skoorebord kump !
Kin zellef neet met dus hoop iech tot oppe sjet genog supporters ziech laote zien ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2013 23:21 17 mei 2013 23:23 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV - Volendam (16 mei - Nacompetitie) #154
Heel jammer, de nederlaag van gisteren. MVV verdiende zeker meer, ze zaten er redelijk fel op en voetbalden niet slecht. Maar ja, je speelt in principe weer zonder spits. Het kon de hele wedstrijd in principe alle kanten op. Toch hebben ze Volendam nog goed in toom kunnen houden en rot dat de Roeie uitglijdt vlak voor die 0-1, anders had ik het nog willen zien...

Wat kleine kanttekeningen:
- Mooie vlaggenactie op onze tribune! :thumbsup: Ook de sfeer was goed, maar de echte heksenketel-sfeer was het ook weer niet...
- MOTM was in mijn ogen Cor Gillis. Hij kon eindelijk laten zien waarvoor hij gehaald is. Hij heeft de pech gehad dat het duo Verdellen-Knops dit seizoen goed draait en dat hij vaak op een positie stond waar hij onwennig was en niet goed tot zijn recht kwam. In mijn ogen heeft deze jongen dit seizoen nog te weinig kansen gehad om zich te bewijzen.
- Laag toeschouwersaantal, al heb ik dit al vaker gezien bij play-off wedstrijden, ook die in de Eredivisie... Maar MVV adverteert wel groots dat alle online kaarten van de AS en BP uitverkocht waren. Vraag me dan wel af hoeveel kaarten ze dan online in verkoop brengen. :huh:
- Weer overdreven politie-inzet, en dat voor 50 tot 100 palingboeren die naar Maastricht komen??
- Heel mooi afscheid van René. Hij is ondanks zijn woonplaats "eine vaan us" gewoore! :applaus: En ook goede woorden van René, hij geeft de strijd nog niet op. Trots op Trost!!

Je moet ook eerlijk zijn dat Volendam meer kwaliteit bezit, maar uitgeschakeld is MVV nog zeker niet. Het wordt lastig zondag, maar voetbal is en blijft een raar spelletje...

Tot zondag! (Hopelijk niet de laatste keer dit seizoen ;) )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.254 seconden