>
Ontvangen bedankjes 777
Hoe wil je doorgroeien als de inkomsten in deze divisie al jaren aan het teruglopen zijn en MVV volgend jaar ook terug moet in het spelersbudget. Promotie moet zsm gebeuren. Maar ik heb na gister het gevoel dat we nooit wegkomen uit deze divisie.dreekemvvke schreef : nou dat was me wel een avondje, vond het een verrassende opstelling en vind dat een gelijk spel wel verdiend was geweest,maar laten we wel eerlijk zijn dat mvv nog beter een paar jaartjes kan doorgroeien in de eerste divisie naar een stabiele club.we komen op bepaalde plaatsen in het elftal kwaliteit te kort stankov erg zwak op de rechtsback plaats voorin weinig stootkracht vooral in de spits brian die ik toch veel te nonchalant vind in zijn spel, en dus praat je over drie plaatsen waar je erg kwetsbaar bent.volendam vind ik ook niet de ploeg die het gaat doen in de eredivisie ging ook niets van uit en heeft dus niks te zoeken in de eredivisie en dat zeggen de mensen in volendam ook,vond verder wel dat mvv een geweldige inzet toonde en daarom vind ik dat een gelijk spel dik verdiend was geweest
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.